Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Geresics #110463 üzenetére

    Ez szerintem nem igy van. Es raadasul igy fogalmazni, hogy "ezeket a ducaticat"?
    Pont a monsterrol beszelunk, raadasul a regirol? Az kb gs 500 bonyolultsagu motor. 620 ast akarok venni, utananeztem az alkatreszaraknak, es ugy altalaban a tipusnak. Hatalmas szelepek, vastag szelepszarral, a hovezetes nem lesz gond, desmo vezerles, ami nem kurja szet annyira a szelepfeszket, mint a japanoknal. A tank gyorszaras, persze ha egy olasznal ilyet lat egy sztereotipiakon szocializalodott ember, nem az jut az eszebe, hogy konnyen szerelheto, hanem hogy azert olyan mert mindig kell szerelni.
    VIszont szinte mindegyik el van hanyagolva. Plane az en arsavomban. Ugy tervezem, hogy a szelephezag tuti rossz lesz, szij, kopo-fogyo cserevel fogom kezdeni. Es biztos nyugodtan vagok bele, mert nem latom egy regi monsternel azt a hatalmas szporoller faktort.
    Sportmotoroknal mar mas a helyzet, korabban leirtam osszehasonlitva egy sc 59 est egy 1098 al. Az hogy a ducati kicserelte garanciaban a dugattyukat, a szijfeszitot, a fesszabalyzot, mig a japan csak sunnyogott egy kiterjesztett garanciaval, egy 650e forintos fotengelycserenel, ami ha elojon akkor kicserelik, de ha nem raksz annyi kmt bele, vagy csak 100 al turazil akkor kesobb jon elo, amugy meg az, hogy 1.2l olajat eszik szazon, azt mar beszoptad oreg... megis hogy altalanosithatsz ducatira es japanra?

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák