Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz Daywalker #109954 üzenetére

    Lépjünk túl azon a listán, a hegylakók kétmondatos összecsapott cikkjeire amúgyis felesleges időt pazarolni :D

    A csupaszmotor kategóriát én tovább bontanám az utóbbi években. Az egyik végletük szinte egyeneskormányos sportmotornak felel meg, a másik véglet meg átalakult sporttúrává.

    Az MT-10 például inkább sporttúra mint sportmotor (de még mindig sportosabb mint a Z1000), miközben a Tuono meg sokkal inkább sportmotor mint sporttúra, kifinomult elektronikai csomaggal. A Tuono kis túlzással mindössze annyiban különbözik egy sportgéptől, hogy egyenes a kormánya, és némi idommal kevesebb van az oldalán. Elég sokan pályamotort csináltak belőle. Az MT-10-en egyenes, viszonylag relaxált pózban ülsz, gyárilag lehet kapni hozzá túracsomagot és komfortülést, ami a vásárlói igényeket és a termék pozícionálását is jól jelzi.

    A Kawa Z1000 inkább a sporttúrához áll közelebb: nehéz, felszereltségben és elektronikailag elmaradott a társakhoz képest.

    Super Duke-ot még élőben sem láttam szerintem, úgyhogy arról nem tudok mit mondani :D De ahogy néztem ahhoz is kapni gyárilag túraszettet, meg létezik belőle még 2 túraverzió is.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák