Új hozzászólás Aktív témák

  • etnies

    senior tag

    válasz Formaster #101955 üzenetére

    Gyárilag jól van beállítva a motor. Meglazítod a hátsó kereket, utána mind a két oldalon ugyanannyit tekersz rajta (jellemően negyed-negyed fordulatot) és megmarad az egyenesfutás.

    Ha mégis elvesztetted a fonalat, akkor meglazítod a kereket, beforgatsz egy tizes kulcsot keresztben a lánc és a lánckerék közé, hogy teljesen hátul legyen, ekkor megfogod a kereket két kézzel és hátrahúzod. Ezek után visszaforgatod a kereket, kiveszed a kulcsot a lánc és a lánckerék közül és lesz egy egyenesen futó, beállított láncod. Az utcai motoroknál ez általában kiadja a megfelelő láncfeszességet is.

    A saját tapasztalatom az, hogy nem kell századra beállítani a láncot. Ha a rovátkák szerint ugyanott van a kerék, akkor rendben van. Lehet tolómérővel szarakodni és századra beállítani, csak gyakorlati haszna nincs.

    [ Szerkesztve ]

    "önmagam hite vagyok magamban"

Új hozzászólás Aktív témák