- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
- DIGI internet
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Facebook és Messenger
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Kibővítik a várost az ASML kedvéért
- Kína miatt izzad a német robotipar
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
Aktív témák
-
fejescsv
csendes tag
válasz
Tothgera30 #11145 üzenetére
Jó kis gép kár h nincs ez 250 es ben. mindenképpen ezt a kategóriát tehát ha jól tudom supersport ot akarom
mert ez néz ki jól legalábbis nekem ez tetszik
lehet vele vagizni
Am a ninja 250 r miért nem supersport? sport/naked között van
gondolom nem naked mert vannak rajta idomok rendesen ezek szerint "csak" sport.
de mi a különbség a sport és a super sport között?
a ninja 600 asa meg az 1000 rese supersport kategóriába van sorolva de a 250 es meg sport/nakedba.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Tothgera30 #11145 üzenetére
Nekem volt 125ös cbr-em, anno az elsők között voltam akik vettek itthon 125öst.
2.5-3 hónap alatt raktam bele 12500-13000 km-t, szervízköltség kimerült 800 utáni, majd 3ezrenkénti olajcserében, 8ezernél egy gyertyában, és szelepellenőrzésben. Ennyi.
Én inkább a karbis motort venném mint az injektorost. Volt, hogy elmentem 400km-t egy tankal, igaz ekkor ki is fogyott, és tolhattam a következő kútig, cirka 4-5 km... Fér bele ilyen 10 liter körül. De pestre mentem 1.3 literből is, ekkor kamion mögött szélárnyékban 90-100al pestig autópályán.Jó az a 125ös
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz
Tothgera30 #11157 üzenetére
Ez igaz, de egy japán az egy sima tucatjapán. Semmi extra, egy nap jön veled szembe jóesetben 30, rosszesetben 130... Jó persze... Honda NR vagy RVF 750 nem fog
Azért egy MV Augusta nem nagyon jön szembe, havonta egy talán. Bimotát meg talán még nem is láttam. Főleg az elöl-hátul lengőkar állat rajta.
Szinte az összes japán sima aluvázas. Olaszok meg általában térháló acélcső-vázasak, ami sokkal merevebb, és jobb. Szinte mindegyik komolyabb cuccnál alap a brembo fék, meg az öhlins első hátsó. Félre ne értsd, Showa meg a KaYaBa se gagyi, de showát nem látsz GPben, csak öhlinst. Na már most...
Komolyabban tálalják az olaszok a motorokat, ezt el kell ismerned. MV meg már akkor motort gyártott, amikor Mr Soichiro Honda a csattogós lepkét húzta maga után...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Tothgera30 #11159 üzenetére
a kiscbrnek világon semmi köze a nagycbrekhez.sem teljesitményben,sem vázikusan rugózásban nem ér fel a nagy CBRekhez.csak marketing miatt lett cbr a neve.
szal azt hogy sportos,és h gyors felejtsd el.lehet keveset eszik,megteliidomos,meg van aki szerint szép,de hogy nem sportos az tuti. a 2T 125 azok általában sportosak,de a CBR basszus...
láttál már 125ös kupát?6 körön 2t vernek a 4Tre,pedig amit lehet kihoznak belőlük.sem kanyarsebességben,sem teljesitményben meg sem közelitik a 2T 125ösöket.szal mindenki tudja h legjobb 125ös sportmotor gyakorlatilag minden szava nem helytáló...
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Tothgera30 #11157 üzenetére
nagyon jó fej vagy h ennyi márkát ajánlasz.csak nem minden márkának minden tipusával mentél már,és tulajdonolnak a környéken?ja,hogy nem? akkor miért ajánlod?
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Stalker-2572
addikt
-
válasz
Tothgera30 #11175 üzenetére
"nagy duzzogva" elfogadnék egy MV Agusta F4 Tamburinit."
Jaja. Én is kb így. Leköpném, elküldeném az anyjukba őket, hogy meg mertek sérteni, elkérném a kulcsot, és a tarkómig érne a pofám széle örömömben, otthon meg sűrű elnézéskérések közepedte mosnám le a nyálat a gépről
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Tothgera30 #11175 üzenetére
oké,higgy a marketingnek.azt nem vágom,ha a prospektusnak hiszel,nem egy nálad jó eséllyel többet látott motorosnak,akkor mit keresel itt?hogy annak higgy(mellesleg Tüzi barátunk sosem irta,h a CBR125ös sportmotor),aki a prospektust megerősiti?
gondolom a győzike meg a mónika só jól leköt,hiszen az életről szól.eladó Kawasaki j300 robogó
-
feca81
aktív tag
válasz
Tothgera30 #11159 üzenetére
nem folyik ott semmi,TZR az istencsaszar
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz
Tothgera30 #11175 üzenetére
az en Cagiva Frecciam megelegedett az 5,5-tel.es hidd el nem volt kimelve a gazmarkolat
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Tothgera30 #11193 üzenetére
te nagyon okos.talán ha kivennétek a folytást a gépből...
nem szokták korrekt módon folytani a 2Tt,ezért teljesen elszúrják a teljesitménygörbéjüket.ha az összes folytást kivennétek,akkor kéne összehasonlitani.
ettől függetlenül sztem vegyél vissza indulataidból, pH arról hires,hogy közösségek alakulnak ki, akik segitik egymást. és nem hülyeségekekkel idegesitik a másikat.eladó Kawasaki j300 robogó
-
ALI_G
veterán
válasz
Tothgera30 #11157 üzenetére
ktm?
-
feca81
aktív tag
válasz
Tothgera30 #11193 üzenetére
ennyi erovel osszehasonlithatunk egy trabantot egy vw golffal,ami agyon van fojtva. termeszetesen amikor en a motrokrol beszelek,akkor egyenloe feltetelekro lbeszelek,nem szethajtott,nem fojtott gepekrol. a kis tuzer 94-es evekben kezdett igazan szaguldani.amikor megkapta a trapezlampat. na az egy alom motor.gyonyoru,es megy,mint a veszedelem.haveromnak 90-ese volt az ikerlampas.mit mondjak,az is ment. 2 nsr-t es egy frecciat lealazott.kepzeld el akkor mit muvel egy jobb motoru 94-96-os valtozat! ott mar a mito is fosik
elobbi hozzaszolasomban meg irtam,h azonos ccm-u 2T-t 4T-vel nem lehet osszehasonlitani,mert egyertelmu a vegeredmeny, persze,h tobbet eszik,de ez megmutatkozik a teljesitmenyeben is! de azert ne 10 literben gondolkodjuk.beerik a 4-6lityoval is.mondom a freccia 5,5-tel ugy,h atlagban 150-nel hajtottam,mindig a leheto legmagasabb fordulaton, ami meg nem karos neki.
a CBR meg birja a strapat,mivel 4T,egyhengeres.es ugy tudom egy enduro blokkjat kapta meg kicsit attetelezve.birnia is kellaz RS megjobban ki van hegyezve,az meg hamarabb feladja a harcot.
egyik forumon egy srac istenitette a 250-es RS-t,de nem mert venni magyarorszagon,mert mindnek ki volt keze-laba.Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Tothgera30 #11157 üzenetére
Naneee, mit keres ott a listán Harley??? Vagy Husa? Kb olyan megbízható mint az olasz.
Olasz motort szereltél már? Illetve a mostani japánok, amik tele vannak mindenféle elektronikus, ki nem forrott kütyükkel, szerinted annyira megbízhatóak, mint a tíz évvel ezelőttiek?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Tothgera30 #11193 üzenetére
És te télleg szereled ezeket? A legalapibb sztereotípiákat hinted el mindenfelé... Könnyen szét lehet hajtani a Mitót? A kétüteműt pályán máshogy kell vezetni, mint egy négyüteműt. Mindig kapnia kell benzint, mert ugye akkor kap olajat. Sokan nem veszik figyelembe és úgy használják, mint a négyüteműt, motorfék stb. Ebben az esetben túlmelegszik és a vashenger állítólag - de állítólag - nem tágul úgy, mint az aludugó és megragad. Kérdés, hogy az olaszok egy tizenéves kiforrott modellnél ezt nem oldották-e meg régesrég, vagy csak fakezű-falábúak hajtják a Mitokat. Rs nél meg semmi ilyesmi. A CBR eddel meg télleg ne hasonlíts össze egy 30 lovas kétüteműt, vagy nevezd meg mire játszunk, fogyasztásra, kinézetre, vagy pályaságra. Szerintem ebből kettőt magabiztosan visz a Mito, RS.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Tothgera30 #11216 üzenetére
Jah csak rakd hozzá, hogy gyökketővel megy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Tothgera30 #11288 üzenetére
fater...
má megint a homálykodás. Akkor ne rakj olajat a CBR be ,va gy bármely japánba, és azt is könnyű széthajtani. De várjá má.. Jól olvasom, ez az ok?? Ez az indok? Te most hülyülsz. Micsoda szar ez a Mito, nem raksz olajat azt megragad, most te szivatsz engem...Dehogynem hasonlítottad. Kevesebbet eszik, megbízhatóbb stb.stb.
Egy Kamaz meg sokkat többet bír el mint egy Suzuki. Ott van la. Én is tudok hasonlítgatni.Én csak felkaptam a vizet, mert annyira hokinyúl érvekkel osztottad az észt, hogy nem tudtam máshogy reagálni.
Meg akkor elmondhatnám neked a termést ismerőseim közül, kinek milyen szenzorja esett hasra éppen, és mennyit kellett fizetnie érte, meg hogy reagált a hipermodern japán vasa ezekre. Amennyit én megyek egy évben, lassan Apriliát is vehetnék, az ugyanolyan hisztis, csak jobban néz ki.
Legjobban az az antipatikus a HSZ-eidben hogy inkább te vagy az a b..szájba típus, hogy én-millió-éve-ezt-csinálom,(RECCS, hozzatok új plexit) aztán mégis alap dolgokkal nem vagy tisztában. Tudod hogy van ez az Üvegtájgerben:
- Csoki, ne beszélj spanyolul!
- Miért?
- Mert nem tudsz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
válasz
Tothgera30 #11288 üzenetére
és még miket szerelsz?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Tothgera30 #11292 üzenetére
te figy,befognád végre?
per pillanat az összes idejáró havernak tele a töke veled.kérlek ne válaszolj.plz, read only.eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Tothgera30 #11292 üzenetére
ne haragudj már.
sajnálom,h nem értek annyira a motorokhoz,mint te, egy igazi,tapasztalt szerelő.
és télleg mekkora fos az én kis szaros eroxom.50köbcentijével többet eszik mint egy kamion... már bánom hogy nem 50ccm 4Tt vettem.nem tudsz egy eladó hondát?1-1ben cserélném ezt a digó fostaligát.
esetleg egy 125ös Cibbert?biztos odaverne a brutális gyorsulása.hisz mégis csak vérbeli sportmotor,mint irtad.
amugy az RRed mennyit megy végre?azt olvastam kiakasztja a 299es órát.na szal sajnálom,hogy összetűztünk,de tudod savanyű a szőlő.nekem csak ilyen szarom van mint ez az áljapán erox...
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
-
feca81
aktív tag
válasz
Tothgera30 #11404 üzenetére
nem ertelek,miert vagtam volna ele?akkor hogy beszelgettem volna vele? ne mrosszindulatbol nevetett.csak latta rajtam a meglepodest,h ilyen kis vacak tud meglepetest okozni. egy kovetkeztetest azert sikerult levonnom. ha robogot veszek,az aprilia sr 125 a nyero
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Tothgera30 #11563 üzenetére
Tulképp felsoroltad az összes létező negyedliterest, meg a minarellis segédmotorkerékpárokat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Tothgera30 #11563 üzenetére
az én kedvenceimet,és tulajdonomat meg megtalálod az infómban.
a teljesitményadó azért szopó nekem,mert CBR benyára nem költök annyit egy évben,mint az adóra.tom,egyedi az esetem,de ettől még rossz végén állok a f*sznak.
tegnap legyorsult az érosz valami 125ös 4Tt.csávókám arcán láttam a felismerést tükörből.hátha még tudná,h nem 70es henger figyel alattam.Ali:ha nem kell E betű a dobba,és rekedt rosszfiusat szeretnél,akkor sztem vegyé amcsi dobot használtan ebayről.ha kell E betű,akkor valami leo-gianelli környékén nézz szét,felébe kerülnek mint a komolyabb márkák-és alig drágábbak mint a hazai szutykok.és idővel szépen kiég,egyre férfiasabb lesz a hangja, ha az kell.valamint ezekben az olaszokban van egy lángfogó a dob elején, kifúrod, és kiengedi a hangját is.
gianelli amúgy nem lesz valami kolosszális hangos,sem izgatóan szép,de hogy meghalljanak,és némi felnőttes érzést is adjon,arra jók.én legalábbis ezek közül választanék
eladó Kawasaki j300 robogó
-
ALI_G
veterán
válasz
Tothgera30 #11591 üzenetére
én nem is veszek, de egy töröttet se ismerek, se olyat amit széthajtottak.
általában első motor szokott lenni mindnekinek az életében egy ilyen vas, innen csak tovább lépnek. Tökéletes kezdő túragép, ha az ár is számít és nem kell lóerő gyár.
Aranyos hangja van gyári dobbal is mert sor2-es.a vége már az újfiúnak szólt.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Tothgera30 #11593 üzenetére
én is csupa karbantartottat ismerek.
és egy kező miért rontaná el a váltót?5.motoromat hajtom-hajtanám,de egyik sem volt baja a váltójának.hülyeséget beszélsz,már megint kedves Motorszerelő.2x csináltam motorra jogsit,igen leharcolt példányok is akadtak a tanulómotorok között.egyik sem volt baj a váltójával...
te hány motor jogsit csináltál már?
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
ALI_G
veterán
válasz
Tothgera30 #11593 üzenetére
mivel is?
-
feca81
aktív tag
válasz
Tothgera30 #11593 üzenetére
hogy lehet elb.szni egy valtot?????
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
SzalaiG
addikt
válasz
Tothgera30 #11903 üzenetére
Képet!!!!
Hoil? Mennyiért?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Tothgera30 #11928 üzenetére
Tovább elmegy, mint egy mai? Ha tolod akkor igen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dabadab
titán
válasz
Tothgera30 #11962 üzenetére
Ha nem hasznaljak, akkor szinte barmelyik. Marpedig ha meg eredeti gumik vannak rajta, az oraban meg par ezer kilometer...
DRM is theft
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Tothgera30 #11962 üzenetére
Faaater!
egy 16 éves harley szerelő mondja nekem, mi a hülyeség, amikor én csukott szemmel összerakok egy ETZ 250-est, és annyit hajtom hogy minden kis szarját tudom??? Hát ne a hoki vigye már a magnumot!!!!Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Tothgera30 #12154 üzenetére
Az gyorsasági te!
Dragot akarsz venni segédmotorban?
Tökmindegy mit veszel szerintem, Minarelli blokkot raknak a japán, olasz, spanyol motorokba egyaránt. Sőt a Rieju-Apriliába biztos vagyok, hgoy AM-5 ös Minarellit raknak.Jah én valszeg RS 50-est vennék. Kakucsringen egy kissrác 0:49-es időt ment vele, totál gyári állapot volt, semmi tuning. Hozzáteszem, 0:47,9-et megy az MZ kupa bajnoka. Akkor már keresztbe megy a kanyarokban. És mégis egy 250-es motorral, igaz annak a motornak nincs futóműve...
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Tothgera30 #12199 üzenetére
Héhé, ne keverjük a robogó Minarellit a váltogatós Minarellivel. A TZR ben RS ben álló van. Illetve nemtom hogy az új TZR ben Minarelli van egyáltalán, de valószínű, ha a DT ben meg az RX ben és a Rieju RR ben az van...
RS ből van használt olcsó. Nem hinném hogy jobbat tudnál venni, mivel majdhogynem megegyeznek ezek a blokkok. Szóval a külalakban válogathatsz. Nem a minőségben.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Tothgera30 #12212 üzenetére
Nahát. Ha már lusta vagyok az én motoromnál lefelé is kuplung nélkül váltok. Felfelé lefelé egyaránt tudsz kuplung nélkül váltani. Lefelé nem érdemes ha nem lájtosan mész. De én a hasalós szaron mindig elfáradok, aztán lustálkodok.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
válasz
Tothgera30 #12490 üzenetére
köszi tudjuk már.
-
gtamate2
veterán
válasz
Tothgera30 #12490 üzenetére
Hol is lesz ez? lehet érdekelne... Most vettünk egy yamaha tzr 50 rossi replcia-t, nagyon megy
*Sn0w
-
Kasza08
őstag
válasz
Tothgera30 #23064 üzenetére
Egy ismerősömnek volt ilyen, azt mondta semmi baj nincs vele és alkatrész is volt hozzá. Bővebb információkat nem tudok.
Hát gyerekek ez a pinlock nem egy olcsómulatságTaláltam egy egész jó AGV-t, azt írja fokozottan pára és karcálló GT plexi. ez mit takar?
Aktív témák
- Hp Elitebook 850 G7 15,6" Laptop Intel i7 10610U 512Gb SSD/ 32Gb Ram
- Gaming PC , i3 12100F , RTX 4060 , 16GB 3200MHz , 512GB NVME , 1TB HDD
- i7 PC , i7 2600 , RX 550 4GB , 24GB RAM , 240GB SSD
- XBOX Series S 512GB, 2024.12.22-ig gyári Microsoft garanciával Bp-i üzletből eladó!
- IPhone 11 128GB gyári független megkímélt akku 100%