Keresés

Aktív témák

  • Daywalker

    addikt

    válasz .mf #43399 üzenetére

    Azt mondják, hogy 2005-ig jellemzően kicsit nyersek a kawák és a váltójuk sem olyan finom, bár egyiket sem tudom konkrétan alátámasztani. Nyilván egy mostani gép sokkal finomabban jár és finomabban kapcsolható, kisebb mérete miatt agilisabb, könnyebb vezetni (vagy legalábbis úgy tűnik), de azért ne feledjük el, hogy a technika rengeteget fejlődött. Ami talán igaz a sok pletyka közül, hogy a blokk kicsit hangosabb, zörgősebb és talán "rázósabb", mint a többi japán gép, de ettől még nem rossz. Tartóssággal kapcsolatban pedig még nem hallottam rosszat, ezek a motorok 200 ezret is simán elmennek, ha megvan a karbantartás (Egyszer volt tartósteszt valamelyik lapban és pont egy olyan kawa volt benne, amiben gyárilag a ZX9 módosított változata dolgozott. Gyilkolták rendesen, hamar belenyomtak 50e km-t majd szétszedték és olyan volt, mint az új).

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

  • Shkiz0

    nagyúr

    válasz .mf #43399 üzenetére

    Igen közben kezdem itt magamba tisztába tenni a dolgokat :)
    Szóval írtam a srácnak akinek az SV van az közel van, ilyen későn meg nem akartam már telefonálni. Holnap lehet felhívom, és elmegyek megnézem.
    De egyre jobban érik bennem hogy vagy 636 lesz, vagy valami SV 650.

    Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

Aktív témák