- Microsoft Outlook topic
- Milyen routert?
- Windows 10
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Direct One (műholdas és online TV)
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz [lAyCsI] #26609 üzenetére
Nem is gondoltam hogy fikázod a gépet!
De nem mentél az enyémmel még,az is 2500fordulatról baromi erős,7000-7500között van Max nyomatékon 10000nél Max LE gyárilag 143LE a Bandit 1200nek 6200nál Max NM.
Érdemes lenne neked is ezt a karbis Yoshimura rendszeres gépet kipróbálnod,hidd el nem csalódnál,mert ez is másabb a gyári rendszeresnél,nyomatékosabb és erősebb is.
2008.Decemberi SuperBike számában van róla egy leírás azt érdemes elolvasni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Az átírási költség mennyi forint egy ilyen mocinál?
Holnap vinném átíratni és jó lenne tudnom mibe fog fájni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Kasza08 #26626 üzenetére
Aha az már megvolt,17k volt az eredetiségvizsga és 8600 a biztosítás.
A törzskönyv 6k és az illeték is 6k meg akkor 18k az átírás,55600ft,elég szép összeg hogy nevemre kerüljön a motorom.Daniel Alves:Köszönöm
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Tegnap megkapta a Fazerka az új fékpofáit,így már a fékezéssel sincsenek problémái.
Tök megnyugtató a fogyasztása is 5-5.5ből eljárok vele,persze csak normális tempó mellett (100-120km).
Még nagyobb tempónál nem néztem a fogyasztást,bár igaz nem sokat megyek 140-160 környékén,felettem meg szinte minimálisan,egy két kihalt egyenesben.
A meglepetése a motornak a súlypontja és a futóműve,eszméletlen jó,kanyargós részeknél is atom stabil,eddig nagyon elégedett vagyok remélhetőleg az is maradok.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz buherton #26859 üzenetére
Szia!
A legelső a papírok és az alváz+motorszám stimmeljen együttesen.
Ha azok rendben vannak jöhet a szemügyre vételezés.
Beindítás előtt érdemes jól átnézni a motort,látsz e rajta sérülés,javítás nyomait,ha igen milyen mértékű,volt e törve,törés esetén mennyire sérült,mi lett rajta pontosan kijavítva.
Légszűrő megtekintése ha a légszűrő tiszta kosz az azt ábrázolja kevésbé figyeltek oda rá.
Motorolajnál is látszik az olaj állapota hogyha a nívópálcán megnézed,elhasznált,sötét,híg olaj esetén nincs megfelelő kenés már,az sem jó ha úgy mennek vele.
Teleszkóp szimeringeknél esetleg szivárog e az olaj ha ráülsz és hintázni kezdesz rajta,ha zörgő,kotyogó hangot hallasz,megnézni nincsen e kikopva a hátsó teleszkóp alsó vagy felső perselye.
Beindítás előtt én ezeket nézném át,és akkor jöhet az indítás,próbakőr.
Első és fontos hogy hogyan indul hidegen.
Alapjáraton megfigyelni mennyire szól szépen a blokk,nem csörög,zörög esetleg éles kopogó hang nem e hallatszik ki belőle.
Menet közben mennyire van ereje a blokknak,könnyedén lehet váltani vele,nem húz félre a motor valamelyik irányba,telók kotyognak mentet közben.
Én kb ezekre figyelnék oda.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz buherton #26869 üzenetére
Az a baj hogy képről nem lehet megállapítani egy motor valós kinézetét,ezt már sokszor tapasztaltam én is.
A lánc az jó ha új de akkor remélhetőleg lánckerekek is,ha a gumik is akkor így már nem kell költeni rájuk.
Ezt élőben kell megnézni,kipróbálni akkor tudod eldönteni jó e számodra.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #26916 üzenetére
Pedig nem mennek rosszul a Z750 11.5 alatt nyomják a 0-200as tempót,3.5alatt meg a 0-100at.
Ehhez gratulációm hogy a Bandit 650 ennyire brutálka.
Tegnap én is néztem 1-2 vidit az enyémről ki hogyan használja,hát azt hiszem én nagyon lightosan megyek vele,de jobb is így.
0-200 8.5sec ez derék 0-100 2.93-3.05sec között,rajtfüggő,ezek olyan adatok amik nálam sosem fognak napvilágot látni.
De jó tudni hogy ilyenre is képes ha valakinek erre van szüksége.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #26936 üzenetére
Így videók alapján nézegettem hogy 0ról 200ig az Yamaha XJR 1300 sem lép akkorát mint a Fazer.
Bár gondolom 100ról 6ban 200ig már fordulna a kocka,mert a nyomaték lejjebb érkezik az 1300nál.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
Tökéletes számomra,sokszor járok azokon az utakon,Veszprém,Bakonybél,Pápa,83-82 főút,Csesznek,Zirc,környéke csodálatos.
Mivel Csernyei vagyok így egy köpés eljutnom oda.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Tegnap elmentem ismerősömhöz Tatabányára megmutatni az új gépet.
Megbeszéltük hogy ő megy az enyémmel én meg az övével(SV1000).
Teljesen más világ a két motor,az SV kisebb,rövidebb,ahogy ráültem olyan érzésem volt hogy biciklin ülök a Fazerhez képest,elveszik a testem alatt a motor,ez nagyon tetszett benne.
Elindításnál hatalmas rezonancia rázta minden porcikámat ahogy a V2 klaffogni kezdett,tette ezt orbitális hang kíséretében.
Menet közben a rezonancia még jobban átjárta minden porcikámat és a sebesség emelkedésével 150-200km/h sem hagyott alább,ez rövid távon eszméletlen jó volt benne.
Azt nem tudom hogy hosszabb túrák alkalmával ez fárasztó lehet e,mert a rezonancia már okozott problémákat nálam korábban(KTM).
Úttartása nagy tempónál jó volt kanyarban is,fékei harapósak,keményen lassítják a vasat.
Szélvédelme jobb volt mint a Fazernek,igaz ezen túra plexi volt,ezért a sebességet sem venni annyira észre rajta amiből könnyen lehet sebességtúllépés.Én is ránéztem az órára azt hittem 90-100között megyek azt hoppá 140.
A blokk karaktere ami nem fogott meg annyira,városon belül sok váltást igényel,nem szereti az 5-6 fokozatot túlzottan,50 tempónál a 3-4as az ideális,különben rángatásba kezd.
6ban 90-95 környékén szeret már menni alatta ugyanaz a helyzet mint 50 tempónál.
Nyomatékból 130ról kezdtem el vele tolni 6ban és meglepetésemre nem volt durva reakció,kilövés,nem agresszívan kezdett el emelkedni a kilóméteróra számlálója.
200ig ugyanazzal az erővel tolta előre magát,nem volt hirtelen megugrása hogy még jobban rátesz egy lapáttal.
Összességében egy kellemes motor,brutális hanggal,aki a V2 szereti a sor4 helyett számukra ideális választás lehet.
Az biztos hogy nyugodtabb motor mint a Fazer.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #26984 üzenetére
A 650 az még kisebb,számomra már túl kicsi is!
De ilyen a Ducati Monster 695is,az még kisebb,könnyebb,szabályosan majom a köszörűkövön,viszont kényelmes nagyon.
Számomra a sor4 szimpatikusabb,a rezonanciamentesség és nagyobb használati tartomány végett.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #26993 üzenetére
Én eddig 3 márkájú V2 próbáltam ki,azok mind rezonáltak és rángattak alsó tartományban.
Lehet én fogtam ki belőlük az ilyen tulajdonsággal bíró példányokat.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #27001 üzenetére
Ez is elképzelhető!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Nippon #27024 üzenetére
Szerintem ez olyan dolog kinek érzésre mi a vadabb,gonoszabb motor.
Mert van sok olyan gép inkább amelyik érzésre keményebb mint valós eredményben.
Pl:emvynek tegnap írtam hogy a Bandit 1250 6sebességben 100-150 6sec alatt teszi meg,és ezt nagyon dicsérték hogy milyen állat meg kemény mert már 3700 nál 108NM ad le.
Erre én is azt mondtam hogy húha ez durva,kimegyek én is kipróbálni a Fazert hogy mit tud,nem is reménykedtem ilyen eredményben.
Aztán amikor 100nál rátéptem a gázt 6másodpercen keresztül 6ban 160nál állt meg az óra.
Ajjha mondom valami nem stimmel,na lóduljunk csak neki még 1x.
Másodjára,harmadjára is ezt produkálta,csak néztem,mert valójában a motor még el sem kezd menni durván,7000 fölött jön az a hátba rúgós érzés,itt meg 6500pörgött.
Olyan szépen,folyamatosan tolta magát előre,nem brutálisan,és így is ezt produkálta alattam.
Azért mondom azt hogy érzésre ez biztos nem olyan durva motor mint 1-2 Cafe Racer,de eredményben nem marad alattuk.
És már nem az első kategória aminél ezzel a jelenséggel találkozom.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #27042 üzenetére
Azt tudom hogy én egy motort sem becsülnék le amíg ki nem próbáltam.
De tényleg sok olyan emberke akad aki nem is ismeri azt a motortípust amiről éppen véleményt mond.(Sportmotor.hu)talán ismerős oldal ilyen szempontból,fikázás ezerrel.
Csak a barátja-barátjától hallotta meg hasonló szövegek,itt nem a Fazerre gondolok hanem úgy általánosságban.
Injektorossal nem mentem még vagyis FZ1el,de a karbis előd nagyon bejön.
Amúgy nem mindig jó az újítás sem panaszkodtak sokan a 2006os szériás modellekre a befecskendezés végett.
Ezt állítólag 2008ban orvosolták csak magasabb fordulaton dolgozik az új jövevény.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Srácok aki jönni tudna szombaton motorozni a Bakony környékén jelezzen,jó lenne megbeszélni a pontos találka idejét,helyét.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daniel Alves #27148 üzenetére
OnRoad Lánc sprayt vegyél hozzá,Shell,Motorex,Valvoline.
Kenned kell mert nem tesz jót neki.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daniel Alves #27165 üzenetére
És pontosan milyen motor is amit vettél?
És mi volt előtte?[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daniel Alves #27177 üzenetére
Engem nem akaszt ki,mindig a vezetőn múlik mennyire húzza a gázt.
Aki eszetlen egy Simsonnal is lehet állat,valaki egy Hayabusával is szépen normálisan tud közlekedni.
Az lényeg hogy észnél legyél és szokjál össze a motorral.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Aki esetleg tud jönni szombaton Veszprémben a Mól kútnál lesz a találkozó 10órakkor,és egy Bakony túrára mennénk.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Látom ebben a tesztben is szidják az új Fazert,tényleg nem kapták el ott a befecskendezést.
Móri motorszerelőnek is volt karbis 1000 most meg injektoros van,és a karbist jobban szerette,erősebb,egyenletes erőleadás,alul is jobb volt.
Az újat pörgetni kell hogy haladjon igazán.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Volt ma valaki mocizni?
Mi elmentünk Veszprém onnan Balatonfüred azt Bakonybél,Pápán ebéd és utána mindenki haza.
Jó idő volt,igaz a szél fújt rendesen.
Sajnos csak 3an voltunk motorral,jó lett volna többen lenni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ha megyünk jövőhét Vasárnap akkor írok ide a fórumba,2 hét múlva biztos hogy rendezünk megint túrát.
Tettem fel pár új képet a mociról:FazerkémHa meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Köszi,Tényleg?Váó,a kis vadlovacskám!
Boci_83:Köszi,egyébként miért nem tetszenek a Fazerek,volt velük rossz tapasztalatod?
Integra: ,Gyárilag dupla tompított,olyant világít mint az autóm.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #27286 üzenetére
Nekem is ez az első olyan motorom amivel látok este.
Az elődöknél csak tapogatóztam mint buzi a sötétben.Boci_83:Valójában nekem ez az a szín amiben igazán tetszik,mert bizony vannak belőlük érdekes szín összeállításúak,jól látod a dolgot.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Köszönöm a hozzászólásotokat,még a végén elvörösödöm.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Tegnap mi is gurultunk egy jót a Bakonyban,először Litérre ugrottunk be két cimbiért azt onnan goo 8 főút,de a nagy dugó végett lementünk Pétfürdő irányába azt úgy be Palotára,így kikerültük a forgalmat.Fehérvárról irány be a hegyekbe szerpentinezni Zirc irányába.
Jó móka volt,közben kipróbáltam ismerős CBR600F gépét.
Sok motorossal találkoztunk tegnap,8as főúton a Mol kútnál várakoztak velünk együtt jó páran.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
A CBR 600F egy jól kezelhető dinamikus motor,eléggé aprócska nekem,elveszik alattam,főleg a Fazer után tűnt annak.
Teljesítménye magasabb fordulaton jelentkezik 8000től 14000ig keményen tol.
Alsó,középső tartományban kicsikét visszafogott,haver CBF600N lendületesebbnek tűnik alul és középen.
De ezt írták is tesztekben hogy a CBF-et alsó tartományra gyúrták rá.
Futóműve és a fékei kiválóak,összességében nagyon jó motornak tűnik így próba alapján.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #28345 üzenetére
És mentél már ilyennel?
Milyen a gép,azt gondolom hogy nyomatékhiányban nem szenved,de inkább túrázós fajta vagy sportos?
A GSX 1400ra mondják hogy olyan alul mint egy 1000sportgép majdnem felső tartományban.
Az elég pöpec élmény lehet.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #28359 üzenetére
Nem tudom te hogy vagy vele de nekem soha nem tetszett formára a Hayabusa,otromba,csúnya,buborékmotor.
Akkor ezerszer a Hondát venném ha a helyedben lennék,annak szép formavilága van.
Igaz nem tudja azt mint egy Hayabusa de megjelenésre nálam ütősebb.
A Fazert sem cserélném le rá soha.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hát 260kg,azért nem könnyű motorocska,de nem tologatni akarod gondolom.
Menet közben van rá egy 100om hogy könnyűnek érzed.
Az őrült sebessége vonz sok embert,mert tény hogy 330-340 karistolnak a gyári verzióval.
Drag versenyen ahol nem a vég számít ott nem mindig ő a nyerő.
2008 FZ1 3 századdal maradt csak el tőle 220ig.
Amit igazán tud az 250 fölött is úgy megy mint ahogy más nem tud,de én még sosem mentem annyival és nem is fogok,főleg nem felette ezért ez nem érint engem.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #28372 üzenetére
Én nem azt élvezem a motoromban hogy 280 a vége,igaz még nem is próbáltam,220-230 volt a Maximum,de ez nem is mozgat.
Hanem azt ahogy 60,100,150,180-ról megindul,ez a durva benne,a mellberúgós érzés,amikor nyúlni kezdenek a kezeim.
Na ez az amit imádok benne,a Supermotomban is ezt szerettem,ő sem ment többet 160nál,de olyat tolt bárhonnan hogy berottyantani lehetett rajta.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #28492 üzenetére
Motorrevü 2009.09.számában összehasonlítottál a CB1300 az Alpokban más gépekkel és hát őt találják a nyerőnek.
Úgy hogy tényleg jó választás lesz a részedről ha túrázásra akarod használni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Azt hittem jó,hiteles tesztelések vannak ebben az újságban.
Bár más újságokban is ahol hasonló tesztek voltak több típusú motorról mindig hasonló véleményen voltak.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
8-as főút Litértől kikanyarodva Veszprém felé olyan versenyt nyomtam egy Audi TT és Subaru Imprezával mint állat.
Balaton felől jöttek egymás mögött,meglátott a TT-s hogy jövök elkezdte kenni neki mint egy veszett marha.
Még sosem versenyeztem ilyen gépekkel,nagyon jó móka volt.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #28568 üzenetére
Végsebességre még talán a Subaru ott hagyott volna,de gyorsulásra nem bírta a tempót,a TT meg eléggé vékonyka volt.
Az enyém kb 280 tud végre de ezt csak videóból láttam,230 volt amit mentem vele,de még onnan nagyon húz rátekerve a gázt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Megjöttem a mocival Tatáról,elvittem karbiszinkron állításra,de annyi bizonyos hogy vékonyabb lett a motor.
Nem hogy jobban tolna miután hozzálövik hanem finomabban megy.
Érdekes jelenség,de így is tökéletes számomra,ehhez is hozzá kell nőni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Srácok valakinek van tapasztalata esetleg véleménye a Honda VTR SP1ről?
Ismerősöm gondolkodik rajta és hogy érdemes lenne e ezt a típust választani.
Túrázgatni,velünk motorozgatni kellene neki.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Aktív témák
- ASUS DUAL RX 480 OC 4 GB
- Új Lenovo IdeaPad Slim 5 Prémuim "Kis Gamer" Laptop 16" -30% Ryzen 5 7530U 16/512 Radeon 2GB FHD+
- LG UltraGear 49GR85DC-B Gamer Monitor!49"/5120x1440/240hz/1ms/G-sync-Freesync/HDR1000/HDMI 2.1
- Keresek Sapphire Radeon RX 6950 XT / RX 6900 XT Toxic Limited Edition
- Casio Edifice Karóra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen