- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Mozilla Firefox
- Microsoft Outlook topic
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #24019 üzenetére
Ha megtehetném és lenne csak erre a hobbira annyi pénzem lenne is egy pár motor a garázsban,minden nap egy másikkal mociznék.
De hát nem szarom a pénzt,örülök ha egy jó van.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz jasszer #24028 üzenetére
Én ezt alakítom át mert használtban drága lenne az ülésem + a kárpitozás együtt 50k-ból lenne meg az egész.
Az úgy már sok akkor inkább így csináltatom meg.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daren89 #24057 üzenetére
Akkor neked is már a 2kipufogós 660 van úgy mint nekem a 625.
Képeket kérnék szépen róla.
Én azért nem vettem anno 660 mert nincs rajta önindító,kicsikét kényelmes vagyok ilyen téren.A 660 így valamivel könnyebb is mint a 625 ugye nincs aksi,önindíró motor,meg a segéd váz is alumínium ötvözet kb 6kg.Teljesítményben hasonlóak annyi hogy a 625 pörgősebb,de azért kipróbálnám a tiedét szívesen.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daren89 #24094 üzenetére
Én arra gondoltam hogy ha 660-at vennék egyszer akkor a régebbi 2004est választanám.
2005-től még jobban utca orientáltak lettek az SMC és LC4 típusok.
Az biztos hogy ha egyszer lesz 660 akkor FR idomokkal fogom felruházni és a titán kipufogó rendszert ami 1 dobos lesz,középen fogom elvinni a sárvédő alatt.
Hasonlót szeretnék egyszer majd összehozni,egy ilyen motor az álmom.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz bajnokpityu #24159 üzenetére
Én is ebben az évben már 13000km-nél járok és ebből volt 3hónap kihagyás meg még csak jövő hónapban lesz meg 1éve a gép.
Tehát 8hónap alatt letekertem 13 ezer kilométert.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #24196 üzenetére
Ha Bogláron leszel a Fullgasnal megnézhetnéd nekem azt az smc660-at,hogy milyen állapotban van.
Karcok,esések,kopások nyomait,megnéznéd nekem?
Róla lenne szó!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #24228 üzenetére
A motor karakterikája jobb az SV-nek a V2 végett.
Már alul is jól tol,nyomatékos lentről is egészen a leszabályzásig,mellette sokkal jobb súlyelosztású mint a Fazer.
Sőt nem csak a súlyelosztás hanem a tömege is jóval kevesebb.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz bajnokpityu #24232 üzenetére
Szerintem erről ennyi is meggyőző!
Back-to-back on the Dynojet dyno at My Garage in Ventura, California, the FZ6 wins the peak rear-wheel horsepower contest, with 90.5 at about 11,800 rpm, vs. 83.6 at 11,700 from the 599 and 73.4 at 8,800 in the SV650. The Suzuki wins the peak torque award, however, with 47.2 lb-ft at 7,000 vs. about 43 lb-ft at 8,500-9,000 in the other two bikes. But get this: the SV650 makes significantly more torque and horsepower than the 599 or FZ6 from idle up to about 9,000 rpm—in other words, it has more power in the most usable part of the powerband. At just 436 pounds wet it’s also the lightest by 11-22 pounds, so it’s no surprise that it stomps the other two in roll-on contests at legal speeds.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Véleményeteket szeretném kikérni,2006-2007es évjárattól Kawa Z750 és Z1000 érdekelne.
Mi a véleményetek róluk esetleg tapasztalatok,tesztvezetések érdekelnek.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hogyne,sőt még többet is meg lehet velük etetni,a Poweres 125-ös 2T motorok amik 30-40LE között mozognak még a 11-12L is megkérhetik a gazditól.
Persze ehhez nyelezni kell a kicsikét nagyon keményen és hosszú távon.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsoltee10 #24340 üzenetére
Értem,utánajárok egy kicsikét a dolgoknak.
Nagyon tetszik mind a kettő,ránézésre csodálatos motorok ha a viselkedésük is annyira jó mint a kinézetük akkor ott vannak a szeren.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Túrázásokra kell hogy jobb legyen bármelyik is mint a KTM,a szerpentineken sok esélyt nem kapna egyik sem (Z750/1000) ha arról lenne szó.
De nem is ez a mérvadó hanem a rázkódásmentesség,kényelmes ülés és testtartás akár 4-5óra folyamatos vezetés mellett is.
Az 1000 biztos dúrva lehet,én múlt héten mentem egy SV1000-el az is eléggé állat volt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hát nekem tetszik a kijelző ami van rajtuk.
Meg az egész motor úgy ahogy van,most jöttem meg megnéztem egy SV1000-et,hú de szuper egy motor.
Nagyon tetszett egyben volt meg minden.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Srácok Ducati Monster 695-ről véleménye valakinek,megbízhatóságról,hibáiról?
A lényeg hogy küszködni ne keljen vele mert nem megbízható,2007-es gép Ő lenne az.
Azt már tudom hogy nagyon megy állítólag és a szervizperiódusa is 12000km ami nem rossz.
Meg hogy kényelmes még 2 személynek is elfogadható helyet nyújt.
Kicsikét tartok tőle azért lenne jó a véleményetek hogy megnyugodhatok vagy nem alaptalan a félelmem.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #24426 üzenetére
Most nem azt kérdeztem hogy kinézetre hogy tetszik,mert nekem meg nagyon bejön külsőre.
A műszaki dolgai és hibamentessége érdekel neki,nem egy olyan motor akarok venni amit állandóan szervizbe kell hordani.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #24428 üzenetére
Hát ez lenne a lényeg számomra is,hogy kb ennyi baj legyen vele 60000 vagy akár több km-en keresztül.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsoltee10 #24437 üzenetére
Azért kérdezgetek,járogatok utána jobban.
Bár ami igazán megfog kinézetre és úgy jókat is olvasok róla az a Z750 és Z1000.
Lehet felugrom Győrbe a Real Motohoz és a 2005-ös Z1000 megnézem.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsoltee10 #24439 üzenetére
Én is azt vennék szívesebben,csak hogy azokat még jó drágán adják.
Ezt meg 1.5ből meg tudnám venni,a 2007-es meg 1.9körül mennek,most annyit nem akarok kiadni pluszba.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz [lAyCsI] #24443 üzenetére
Akinek van ez a motor volt neki mellette egy SV650 sportrendszerrel és sportlégszűrővel,ő mondta hogy a duki erősebb mint a SV volt.
Amikor átült az SV-ről rá jóval harapósabb,rugalmasabb érzést keltett a 695,ezt ő mondta.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsoltee10 #24461 üzenetére
Na és ez az ami igazán érdekel engem,hogy azért kényelmes is legyen és menjen is rendesen.
Mert ha megy mint egy SV650 már az is bőven elég hiszen az SV is megy mint a szél.De ha még arra rá is pakol egy lapáttal akkor meg hová ennél nagyobb erő túrázni és néha tépni a szarvát.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Holnap megyek Mezőfalvára kipróbálni a Ducit 10 órára,persze ha az idő is engedi.
Ő az a szépség!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz SzalaiG #24537 üzenetére
2005 KTM SMC 625
Tayrolálunk már esik,viharos szél,még durva vihar lehet ebből.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Na megjöttem a Ducati 695 kipróbálásából,nem ez lesz az a motor amire elcserélném az SMC-t.
Lehet hogy szép,kényelmes,könnyű,de gyengébb mint a mostanim így kiesik a pikszisből.
A mostaninál erőtlenebb motorra nem szeretnék váltani.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Mezőfalván voltam vele,kimentünk egy egyenes részre és volt ott egy ki emelkedő is.
A viselkedése nagyon tetszik mármint a kezessége,könnyedsége,eddigi legkönnyebb naked amin ültem,és nagyon kényelmes is,az üléspozíció és az egész testtartás kellemes rajta.A ülés nagyon puha ami olyan érzetet keltett bennem mintha fotelban ülnék.A motor igazán alacsony építésű,sportos kinézetű és hangzású,de a CBF600N rugalmasabb,reakció dúsabb érzést kelt és a GT650R-is.
Azt hozzáteszem hogy hiába gyengébb mint az említett 2 motor valahogy mégis megfogott,nagyon bejött úgy összességében.
Ez a motor egy 800 vagy 900 as blokkal és máris megvan a eddigi kedvenc nakedem.
Mert amint írtam is ez a 695-ös volt és az enyémnél gyengébb motorra nem cserélek.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Tudom,gondolkodom is a dolgon,ahogy jöttem hazafelé Fehérváron bementem a volt Yamaha kereskedésbe és volt ott egy 2006-os Fazer 600S.
Mondom az eladónak hogy érdekelne a motor megnézte az enyémet tetszett neki.
Hétfőn hívni fog hogy mehet e a bolt 1 az 1 ben csere.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz SzalaiG #24590 üzenetére
Igen a kéket néztem én is,nagyon szép állapotban van.
ALI_G:Ez az idomos Fazer,én a 2008-as próbáltam megy azért az is rendesen,vezethetősége az jó volt neki.De akiket ismerek mindenki azt mondta hogy a régebbiek jobbak mint az újak,azt lehet hogy nincs igazam.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #24710 üzenetére
Egy ismerősöm is így vett 1989-es 400as Sportmotort hogy állt pár évet és a világon semmi baja neki,aksit kellett cserélnie benne ennyi.
80E Ft-ért jutott hozzá ami egy 400as motorért nagyon jó vétel.
Ha én is hozzájutnék ennyiért apámnak vennék egyet.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Most jöttem meg mocizásból,hú de jót mentünk egy FZ6-os sráccal.
Zirctől Veszprémvarsányig mentünk együtt ők mentek tovább Győrbe.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Prof01 #24744 üzenetére
Az ilyent én sem tudom sajnálni ha valahol ottmarad.
Ez egy beteg állat és megérdemli a büntetését bármi is legyen az,aki másokat ilyen szinten tud veszélyeztetni az nem való a közéletbe.
Úgy mint ahogy ezek az őrültek sem,nem normális elmebeteget!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Prof01 #24761 üzenetére
Mert azt hiszik mennyire menőek ezzel hogy mennyire tudnak,közbe a szánalmas,nyomorék agyukig nem jut el hogy mennyi ember életét veszélyeztetik ezzel.Azt hogy felcsavarodnak egy fára és ott pusztulnak a kutyát sem érdekli aki ilyen köcsög,de más normális embert nem vigyen magával a barom állatja.
Ilyenkor ha tehetném utánafordulnék megvárnám hol áll meg és jól szétbasznám a fejét,eltörném legszívesebben kezét,lábát hogy ne tudjon motorra ülni.Gyűlölöm az ilyen embereket legyen az motoros,autós,vagy akármilyen marha is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #24763 üzenetére
Haver mondja,idézem:
ő:hogy hú bakker a faluban észre se vettem mennyivel megyek.
én:miért mennyivel mentél?
ő:észre se vettem azt 180on volt az óra.
éne állat normális vagy te hogy csináltad ezt?
ő:hajnalban jöttem meg részegen,reggel 7kor meg felkeltem hogy tépjek egyet a motorral hogy kijózanodjak.
én:gratulálok hozzá te barom,remélem holnap is így mész azt megfognak.
Hogy valakinek ennyi esze legyen.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
A segítségeteket szeretném kikérni,haverom egy 2007-es Honda CBF600N-re szeretne Power Commandert rátetetni.A kérdése az lenne hogyha erősebb lesz tőle a motor akkor az olajcsere periódus nem fog neki sűrűbbé válni?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz [lAyCsI] #24815 üzenetére
A K&N légszűrő nagyobb lebegő áteresztést enged meg azért is ajánlják nyitott rendszerekhez.De mivel nagyobb a levegő áteresztése így a kosz a por is könnyebben átjut rajta,nem szűr annyira jól mint a gyári szivacs vagy papírszűrő.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Értem köszönöm a segítségeteket.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Nem feltétlen muszáj 600-ról egyből 1000-re váltani.
Van 600-ból is kajak motor,de ha feljebb akar lépni a létrán a 750/800 tökéletes választás 600 után.
Az 1000 kategória hirtelen sok de úgy gondolom talán amúgy is kihasználhatatlanok ezeken a szuper utainkon.
Meg az 1000 sor4-es gépek már irtózatosan erősek,inkább akkor abból is V2es.
Én 600-ból Yamaha R6-ot vennék,Fazert nem azt gyengének érzem az enyém után.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz [lAyCsI] #24869 üzenetére
Én is kérdeztem ez ügyben motorszerelőt méghozzá a KTM-nél mert én is gondolkodtam a dologban,de nem túl meggyőző amiket elmondtak róla.
Lehet hogy valamivel jobb a levegő áteresztése de ez úgy lehetséges hogy nagyobbak a lyukak rajta.
Így a szennyeződések is könnyebben bejutnak,így én nem kockáztatok ezzel.ALI_G:Kisebb Hornetet még nem próbáltam bár az sem különbözhet túlzottan úgy gondolom,mert a CBF600N alul ugyan olyan mint a Hornet és ahhoz volt már szerencsém.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daren89 #24873 üzenetére
Nálam is úgy van,a teljes nyitott rendszeremhez levettem a légszűrő ház tetejét azt kezi csóklom.
Tökéletes a levegőbeáramlásom,mivel csak közúton használom így a portól annyira nem kell tartanom.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Nippon #24880 üzenetére
Nekem most is a KTMen szivacs szűrőm van,teljesen jó és mosható is.
[lAyCsI]:Nem az a lényeg hogy 15E mentél vele és még semmi gondja,de az biztos hogy könnyebben halad át rajta a kosz és a finom szemcsék.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PlayStation 5
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Suzuki topik
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
- ASUS DUAL RX 480 OC 4 GB
- Új Lenovo IdeaPad Slim 5 Prémuim "Kis Gamer" Laptop 16" -30% Ryzen 5 7530U 16/512 Radeon 2GB FHD+
- Surface Pen (Microsoft érintő toll)
- Xbox Series X, ÚJ, 2 év Microsoft gyári garancia, beszámítás is van, szállítás is van
- PS5 Disc, lemezes, újszerű, 1216a, 1,5 év garancia, szállítás is van
- PS5 Disc, lemezes, ÚJ, BONTATLAN, 1216a, 2 év garancia, beszámítás is van, szállítás is van
- Sal subcső/mélyláda 250w (XB-10)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen