Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz Topiccsendőr #6501 üzenetére

    Rossi ezt tudja, 'folyik' az íven...még akkor is mikor az összes 4ütem keresztbe ment féktávon és rángott a kigyorson Rossi csinálta ezt úgy hogy maradt gumija a végére is...azaz ő mindig, de mindig is nagyon jól használta a gumiját ez egyfelől a futóműbeáll másfelől a motoros érdeme elsősorban szvsz.
    Emlékszem nagyokat néztem mikor jött aztán az utolsó körökben futotta a leggyorsabb kört...meg hogy ezzel (is) demoralizálta a többieket, hogy az utolsó köröket úgy meg tudta nyomni mintha ideális lenne a tapadás..akkor mikor mindenki már 5tized-1mp-t bukott köridőben a verseny első harmadához képest.
    Szal Rossi szépen motorozik az ziher.

    Azta fék gáz kijelzést én nem veszem komolyan, mert hát mittomén hogy van állítva a kipörgésgátlója Rossi-nak és Stoner-nek? Lehet hogy a Yamaha és a Ducati motorépítési különbözőségéből is adódik, hogy milyen gázállásnál milyen fordulaton jár a motor, és erre hogyan szabályoz a kipörgésgátló...franc tudja, telemetriai adat kellene.
    A fék is hasonló, mindkettő azonos méretű karbon, de más nyomáspont előfordulhat..

    De amit mondasz az szemmel is látszik, Stoner másképpen fordul, és sztem is szögletesebben (viszont ha megvan a bemeneti sebeség akko nagyon mélyre dönt szvsz).
    Én itt Ducati sajátosságra gondolok, mert szépen még senki nem motorozott a Ducati-val..Loris tépte-ütötte, Bayliss kicsit finomabban de még mindig csapta, Stoner még a legszebb szvsz. Melandri nem elég gyors hogy lehessen látni hogy vezeti a határon, a két féllgyári szintén csúnyán rajzolja az íveket. de nem? :)

Új hozzászólás Aktív témák