- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Max
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- DIGI internet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz SzalaiG #2650 üzenetére
Max nem ül rá ilyen motorra...ha igen akkor kezét-lábát töröm
Nincsenek csodák, csak több éves kitartó fejlesztés jó vastag gyári támogatással és eltökéltséggel.
Még a 125cc-ben is anno Ui mit szenvedett a Derbi-vel, pedig ott még besegítés is volt.
A KTM-nek is kellett 2-3év.
Ez meg a királykategória...lehet hogy jó lesz, de csak majd, és egy motor még nulla még ha olyan óriási tapasztalattal is fejlesztik ami megvan az Ilmor-nál.
Ahogy a KR5-nél is össze kellett fejleszteni a v5-öt a Roberts vázzal...és ott is volt már tapasztalat vázban.
egy jó motor rengeteget számít, de önmagában talán pontszerzésre elég.
Kell hozzá egy vázfejlesztés, és egy kiváló, de tényleg kiváló mérnők aki összefogja a fejlesztést a futóműre és vázra terjedően....és még mindig ott van hogy kivel tudnak leszerződni, mert a Michelin már tele van, talán a Bridge' még ad első lépcsős támogatást, a Dunlop meg egyenlőre felejtős még.