Új hozzászólás Aktív témák

  • Verth3r

    újonc

    A mai napon 8 és 10 óra között kellett volna az alvállalkozónak hozzánk ideérnie és üzembe helyeznie a szolgáltatásokat, ennek ellenére 10-kor még sehol nem volt ezért felhívtuk a számot amit sms-ben kaptunk, hogy nem érkezett meg, ilyenkor mi a teendő. Azt mondta egy hölgy telefonon, hogy utána érdeklődik az alvállalkozónál, hogy miért is nem jött ki, de nem érte el, és azt mondta, hogy majd visszahív amint lesz változás az ügyben. Ez nem történt meg, ezért másfél óra múlva megint felhívtuk, és azt mondták, hogy az alvállalkozó rendszerhiba miatt nem kapta meg a mi igényünket, és úgy be van táblázva, hogy ma már nem is tud kijönni hozzánk és hogy egyeztessünk új időpontot.
    Kérdem én, ilyenkor mi a teendő?
    Hogy lehetne rendszerhiba, ha két külön sms-t is kaptunk, hogy mindenképpen legyünk itthon az adott időpontban?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák