Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz Voice24 #11016 üzenetére

    Főleg azért vicces, mert úgy hallottam az előfizetői azonosító már 5 jegyű. Igaz ebben valsz benne vannak a már nem aktív előfizetők is. De még, ha csak a 100.000 töredéke akar változtatni, akkor is kegyetlen sok. Az ügyfélkapu szerződésmódosítás részen beírt kérésre is a visszahívnak választ küldték. Gondolom hangosan kell kimondani az igent, meg megpróbálnak hűségre rábeszélni.

    Nem irígylem az ügyfélszolgálatukat. Ellenben a weblapon múltkor belebotlottam egy olyan szövegbe, hogy állítólag 2013 óta már van a telefonszámukon automata alapról családi csomagra váltási hangosmenü. Nem tudom, hogy ilyen van-e a kiegészítő csomagokra. Egy tájékoztatót igazán kiadhattak volna, nekik is jobb lenne, ha az általuk preferált módon / automatizált módon lehetne intézni a többségnek.

    Minden esetre felkészültem a változásra, bár jobban örültem volna, ha hétvégén már megtörténik, hogy anyukámnál is beállítsam a boxot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák