Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz sityupityu #63196 üzenetére

    dehat most is vitatkozol :D
    ez, amit csinalunk az ugynevezett vitatkozas. te nem vitatkozni nem szeretnel csak indokolni nem szeretned a velemenyedet. bar nekem igy is oke, csupan az olaj tema tobbek kozt a kedvencem. nehanyan tudjak... :D
    itt meg nem lottem el annyiszor.

    a cross motorok nem utcai hasznalatra szant motorok.--> nincs olajpumpa.
    az olajpumpa nyelgazon 1:33 kevereket nyom, mig alapjaraton 1:100 at. tokeletes olajsporolas, kornyezetvedelem, es nyelgazon ha megnezed, azt a kevereket nyomja, amit egy magasfordulatu verseny 2T nek adni kell (bar a rotax gokartok 1:40 el mennek, es forognak 15 ot) . a baj az, hogy a fullszint olaj nem nyujt akkora vedelmet, mint a ricinus alapu. es a ricinus nem tiszta.

    te a klasszikus gondolkodas nelkuli sztereotipiakat soroltad az olajokra. ezert mereszeltem megemliteni, hogy alapvetoen az olajpumpa nem szokott ludas lenni
    (bar erdekelne, hogy konkretan milyen alkatresz ment tonkre abban a szogegyszeru szerkezetben, amikor a majd 30 eves dt-mben vagy az eddigi 4 darab 20 eves jogomban, vagy a jelenlegi ugyancsak majd 20 eves adress v 100 asomban sem akar tonkremenni sosem, de nem akarsz konkret peldakat hozni, illetve amikor meg magyarorszagon szereltem, valahogy sosem sikerult ilyennel osszefutnom)
    erdekes... nalam amikor egy 2T a veget jarja nem fog megragadni. ha a veget jarja a dugattyu szoknyaja torik, vagy hajtorud a legtipikusabb hiba, nem a megragadas, az az elejen ragad meg leginkabb, vagy barmikor, rengeteg valtozo miatt. legsurusegre kene fuvokazni pl. a megragadas az mindig klasszik detonalas miatt van.dehat ezt te is tudod, hiszen rengeteg tapasztalatod van.

    [ Szerkesztve ]

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák