-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz korcsillio #59007 üzenetére
fél millió kb.
Én is akarnék ilyet, de érdemesebb akkor nagyobb motoron elgondolkodni úgy vagyok vele.
Elég a sport-utcai kateg nekem.frigoo: Azért erre egy hozzáértőtől kíváncsi lennék tényleg számít-e a kuplung súlya.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz frigoo #59015 üzenetére
Egymás mellett elbeszélünk.
Egy elnyúlt, elgyengült kontrasztrugót lecserélsz, plusz dobsz bele 5000-6000rpm-en nyitó kis kuplungrugókat akkor ugyan az a kapcsolási fordulatszám, persze utána kell görgőzni is.
Ez max mid-race gépeknél számít szerintem ennyire. De javítsatok ki!
Pld. hozom a saját példám.
18 éves elnyúlt kontrasztrugóval nem tudok mit kezdeni, a 3000rpm-en nyitó kis kuplungrugók előbb nyitnak mint elkezdene menni a gép. A gyári 2000rpm-es rugók vannak visszapattintva, így nem kezd váltani, de nem is lő ki, a kapcsolási fordulat túl alacsony.
Úgyhogy ki kell cserélnem a kontrasztrugót, utána jöhet a kis kuplungrugók újra megtalálni azt ami még nem kezd el befelé menni mielőtt a gép elkezdene gurulni, plusz valószínű görgőznöm is kelleni fog.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Robogó szerviz dyno runos tuning lehetőséggel létezik?
Ha lehangoltam végre és kész lesz elvinném megnézetni és ha nem tökéletes még ott is hagyom nekik.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz korcsillio #59035 üzenetére
Állapottól függően 100-300k.
Ludsimon blog:
Skacok, kiderült, hogy amit eddig éreztem, az csak a katalizátormentes, fojtatlan kipufogó miatt van, ugyanis 4,5Le-t ad le 7300rpm-en a motor.
Mekkora kilövések lesznek még itt ha ki lesz hegyezve!!
TT kipufogó nagyon érzékeny, ki kell hegyezni brutálisan.
Na jól van, megmutatom már hol tartok a dologgal.
[link][ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz korcsillio #59037 üzenetére
Így szeretem, ha világít, had kopjon a henger. - (szarkazmus volt.)
A videó végén mondtam, hogy 1:32-re kevertem (tudom qvasok..), kikötöttem az olajpumpát mert nem működött 350km-t mentem vele (6-8 alkalom) mire észrevettem.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Lehet itt viccelődni, aki ismeri a TT kipu nyomatékgörbéjét tudja milyen érzékeny..
Nekem megvan és 4,5Le-t ad le 7300rpm-en. Ha le lesz hangolva az még +2Le-t ad.undefined
-
ludsimon
veterán
Féltem, hogy sokat kapott, 2 hétig nem mertem beindítani és nem akartam kinyírni, akkor még nem tudtam mi a baj, de kiderült más okozza a hibát.
75ös főfúvival még -1 mp-el jobban ment, csak azt nem vettem fel mert inkább bedobtam a 78ast ami meg sok lett de amíg nem fogyasztom ki az olajat addig nem is szedem ki belőle. Majd utána 1:50essel már látni fogom sok vagy kevés az A/F.
Den:
Azt tudom és érzem, hogy rengeteg elveszik a rosszul beállított hajtás miatt.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz dzso22 #59052 üzenetére
Ha 1:50-re bekeverem és egy időben az általad ajánlott 'P'-s gyertyát beteszem nem kell túrára se mennem vele, nem?
Amíg tényleg nincs tutira pöccre belőve nem mennék vele egyhuzamban 20-30 percnél többet még ha most tudom is hogy nagyon sok benzin/olaj keveréket kap akkor se.
Fülre ahol ránt egyet és mikor visszacsökken a fordulat lassul a gyorsulás, erre gondoltál?
Szépen egyenletesen kell gyorsulnia gondolom.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Most nézek egy jó kis túravideót, eszméletlen Olaszországban mennyi robogós van!
Azt lehet tudni miért? Van ennek valami története?undefined
-
ludsimon
veterán
válasz VIPowER #59077 üzenetére
mindegyiknek megvan a felhasználóköre.
Én imádok úgy kilőni, hogy nem veszik el 0,2-0,4 másodperc minden egyes váltáskor (ügyességtől függően).
Autóban, főleg mx-5-ben (koppra ültetés ráférne.., egy állítható magasságú futómű) elképzelni se merném ki az aki automatát vesz, hisz ennek pont nem ez a lényege.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #59079 üzenetére
Sok nagymotoros hal meg évente.
én se bírnám megállni, hogy ne huzassam ki. Inkább kihagyom.Volt munkatársam 20 éve motorozott mikor 80-100nál eléfordult egy autó és esélye nem volt kikerülni.
Eredmény: deréktól lefelé lebénult.
45 évesen tolókocsiban éli életét.
Lehet jobb lett volna neki ha nem hord protektort.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #59085 üzenetére
huhuhuuuuu és csak egy 180asod van és ekkora lóról szólsz be?
Azt gondoltam már ha ekkora szád van minimum egy 600as váltós.Tegnap egy régi motoros ismerősömnek újságoltam el a hírt, hogy vettem egy 50es robogót.
Hornet soros 4-hengerese volt és vett egy 250-es x-maxot, de M0-ra kevés, TMAX-ta fogja hamarosan lecserélni.
Rögtön felajánlotta, hogy nekivan egy másik gerincvédős ruhája meg a kesztyűje, ha érdekel...
Meg is köszöntem neki és ha lesz pénzem rá érdekelni fog a dolog.
Ez a segítőkészség, nem amit Te/Ti vergődtök itt rajtam!undefined
-
ludsimon
veterán
Elcsöppentem.
Itt éppen egy Lamborghini Gallardo-t aláz.
Ez miatt lehet átgondolnám a nagymotorozást és a korlátlant.undefined
-
-
ludsimon
veterán
válasz korcsillio #59115 üzenetére
Mert rájöttem hogy létezik olyan ami felér majdnem azzal az orgazmussal.
Mikor nemtudomhány G-vel kapaszkodsz, úgy gyorsul, ráadásul bármelyik zöldre váltáskor.
Ti nem éreztek ilyet legbelül?
Nem véletlenül jártam 1 évet autószerelő suliba, imádom a gyorsulást.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Mondjuk abban kiegyezhetünk, hogyha M0-son ki kell előzni egy láthatóan veszélyesen közlekedő autóst/kamionost. stb. 130-ról felgyorsulni pillanatok alatt 150-re egyszerűbb egy ilyennel.
Kár, hogy nem messzebb lakok, akkor már beiratkoztam volna A korlátlanra.#59119
Szerintem speciálisan meg van erősítve az a szíj, biztos elmegy 10k-t.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Mit nem értesz?
Gilera GP800 fogyasztás: [link]
"During the trip we had an average fuel consumption of 21 km/l (4.7 l/100 km), taking some hard riding and very strong headwind in consideration."Tényleg nagyon sok ahhoz képest ahogy megy. Ja nem.
Den:
Nekem nem kéne váltós városba csak szenvednék vele. De szívesen kipróbálnék egy ilyet zárt pályán, hisz ez arra való.undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Nem szabad fizikai (fú de drága) láncokban megbízni!
Egy ilyen bármit átvág! Halkan!
Nekem már van ötletem ami nem kerül annyiba mint a spybike és blokkolni se lehet.Lauda:
Nem fogok tippeket adni, de fillérekből összehozható ha valaki kicsit is műszaki beállítottságú.
Jó azért nem fillérek, mert kb 30-40k, de az elég tuti.
Minden csak addig biztonságos amíg nem kerül forgalomba és/vagy nem tudnak róla.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Adott a kérdés.
Ha lánc hajtja a kereket, akkor a cvt hogy van összekapcsolva a lánccal?
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Tothgera30 #59150 üzenetére
Ja értem miért, mert a hosszabb tengelytáv miatt nem tudták megoldani máshogy meg ez volt a legegyszerűbb.
undefined
-
ludsimon
veterán
Jól látom, hogy ilyen 50-60 kph-nál is elveszíti a gumi a tapadást és driftel?
undefined
-
ludsimon
veterán
hihetetlenül erős nyomatékos!
mondjuk az az aszfalt is tükör...undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz korcsillio #59171 üzenetére
emlékszem rá, hogy volt valami, de pontosan nem, csak meg akartál tőle szabadulni és kapóra jött a csere.
undefined
-
ludsimon
veterán
Mindenkinek ajánlom a Piaggio blokkos motorokat!
Tartósak és szinte agyonüthetetlenek!!Sneak peek hogy indul be 1 nap állás után a hideg motor
Huzigálni azért kell, mert lefulladna hidegen is szivatón. Ha lenyomtam a szivatót szépen egyenletesen jár.
Nem mindig tudom kitalálni mikor kell a szivató és mikor nem. Inkább ráhúzom szokásból.undefined
-
ludsimon
veterán
Önindítót mióta megvettem kb 4-5x használtam. Minek?
Én nagyon ellene vagyok ezeknek a mindent automatizáljunk dolognak...Ha 1 rúgásra indul akkor mit rugdosok? Rápöccintek enyhén lábbal 1x, soha nem kellett 2x rárugnom mikor a gyertya jól be lett állítva.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Nem, a nitró csapot nyitottam meg.
Utálom ezeket az automatizált hülyeségeket ami faék egyszerűségű azt is automatizálják manapság.
Eljutunk oda, hogy vezetni se kell már, mert helyettünk fog vezetni...
És van rá több példa is!
Volvo önvezető kamion, Audi önvezető autó, Google autó, Volvo önvezető autó, stb..
Én szeretem a retrofeelinget.Videó linket vagy meg se történt!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem használt, de bontott dobozos Ariete függőleges grillsütő - 1 hét próbagarival! -
- Black&Decker ASI200-XJ autós kompresszor - Még 1,5 év Alza bolti garanciás!
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival!
- Új bontatlan Brother eredeti laminált 24mm szalag TZE-251 fekete alapon fehér felirat
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen