- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #26413 üzenetére
Végül ma beraktam. Röviden: jó. Hosszabban: k*rva jó!
8000 fölött tartja a fordulatot, így sokkal jobb a gyorsulás.
Gyárilag a 6500-as nyomatékmax. körül marad a fordulat,
és a 7000-et is csak 80 km/h körül éri el nyélgázon, csak
később megy tovább fel, ahogy közeledik a végsebesség.Most kisebb gázzal tudok vele "ugyanúgy" gyorsulni, mint
eddig nyélen. DE most mintha kaptam volna "pluszba" kb.
negyed fordulat gázállást. Mint amikor visszadobsz egy
fokozatot a váltódon (autó/motor, mindegy), pl. előzéshez.Hátulütő: nehéz kibírni, hogy ne nyelezd, tolsz mindenkit,
akár 80-nál autók közt is előzve, mert még onnan is indul.
Ezen kívül a nagy(obb) teljesítmény leadása miatt jobban
melegszik a víz, kb. 5 fokkal melegebb volt, mint gyárilag.Érdekesség: az állórajt is finomabb lett, pedig a kuplungot
nem újítottam fel és nem is szedtem szét szerszám híján.
Meg aztán a sárga Malossi rugó (állítólag) nagyon hasonló
karakterisztikájú, mint a gyári: szerintem így nem para. Ha
nem lenne jó (pl. csúszna a szíj), akkor nem menne a gép,
mint a meszes. Márpedig a tesztkör alatt szedte a lábát.Javasolt szerszám: elektromos "légkulcs". Olcsó/hasznos.
Gyors kérdés: ez a kuplung mennyire számít elkopottnak?
Amíg nincs vele különösebb gond, nem kell felújítani? -
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #28483 üzenetére
Én ugyanígy voltam amikor nekem belekerült a varió. Jó dolog.
Fogyasztásod hogy változott? Bár gondolom nehéz megmondani, mivel valóban nem lehet kibírni, hogy használd azt a plusszt ami ezzel meglett, de majd esetleg nézd meg, hogy normál használat mellett mi változik. nekem még kevesebbet is evett normál használattal, mint a varió elött. -
SzlobiG
félisten
válasz DigitXT #28835 üzenetére
Kiv leszek rá úgy hogy szól, de nem hinném hogy úgy fogom használni.
Akkor jól gondoltam, hogy nagyobb lesz a fogyi 0.5 azért nem kevés nem gondoltam volna, hogy ennyivel többet csipeget, de ugye mindennek ára van.
Ma ahogy mentem a kipuért autópályán 130-at kivitte a gép alattam persze hátszéllel.
(#28836) runner 125 Képesmotor.
-
Uzmany
őstag
válasz DigitXT #29355 üzenetére
Még próbakörre sem tudom elvinni Még nincs motor, de már csak 2 nap
Pénteken megyek motort válogatni, és addig venni szerettem volna valamit.
Szerintem megpróbálok egy AGV-t, bár a Nolan jobban tetszik
Viszont tényleg igazad lehet, a sisakot motoron kellene kipróbálnom.® visions created with passion
-
vicces
addikt
válasz DigitXT #29410 üzenetére
a hajtóműnek elég ha olajban úszik, de nem kell csumára feltölteni!!
a fogaskerekek szépen felkapják az olajat és beterítődik minden olajjal. ha 150ml van elő irva akkor rengeteg az a fél liter. erissz ki belőle!
jah és szokott lenni nivópálca is a dekniben.[ Szerkesztve ]
:)
-
alba-regia
aktív tag
válasz DigitXT #29618 üzenetére
A Safety 1-en (kétnapos képzés) én is voltam. Az a tapasztalatom, hogy szükséges lenne ennek és a hasonló képzéseknek az elemeit beépíteni a motoros oktatásba. Lehet, hogy nem olcsó, de nálam már visszahozta az árát.
Egyébként a képzés alatt jellemzően az "öreg motorosok" bénáztak a legtöbbet a rossz beidegződések miatt, melyektől nehezen tudtak elszakadni. Többen az "A" kat. megszerzése után mentünk, és még fogékonyabbak voltunk az ott oktatott dolgokra rossz reflexek hiányában. Azóta is használom a gázt és a féket együtt, az ott tanult vészfékezést, kikerülést, stb.
Az autós/motoros iskolák oktatása kb. arra elegendő, hogy ha már elindult valaki, ne boruljon fel.
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #29639 üzenetére
"...ennek alapnak kellene lennie a jogsihoz!"
Ha benne lett volna a "kiképzésben" hidd el vígan mentem volna rá."Ha megborítasz egy félmillás motort..."
Egyrészt van benne igazság. Másrészt ha választani kell hogy erre vagy valami értelmesebb felszerelésre (normális bukó, gerincvédő stb.) költi az ember az összeget, akkor nem biztos hogy ez lesz az elsődleges.A linket ismét köszönöm! Fékezésről nem volt benne szó...esésről viszont igen.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #29655 üzenetére
"Van több része is, valamelyikben tuti fékezgetnek."
Egy másik videóra emlékezhetsz, mert végignéztem mind a 9 részt és még csak be sem indítják a motort. Pedig végig ezt vártam..."...hanem azok mellett."
Persze, csak ugye mindezt egyszerre a kis magyar valóság sajna nem (mindenkinek) teszi lehetővé... Szóval majd biztos benevezek egyszer egy ilyenre, de előtte úgy vélem vannak fontosabb dolgok (mint pl. "a(z elmaradhatatlan) gerincprotektor" ).https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #29709 üzenetére
Ehh, eddig csak ezeket a fejtágítós anyagokat láttam, köszönhetően annak hogy konzekvens elnevezéssel egy helyre pakolták fel az összes videót...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
válasz DigitXT #29789 üzenetére
Manuális van és a sok rugdosástól úgy érzem csak besokall és még jobban nem akar indulni, azért is pörög utána 5000-et másodpercekig. A szivató érdekes, néha icipici kell, néha több, de ha az ember nem jól lövi be a vége a fulladás.
Na pest ma is alakított, kamionok, kisbuszok, szemüket vesztett sofőrök. A margit híd előtt olyat fékeztem mint még soha, olyat csikorgott, hogy a villemgből oda is kapták a fejüket. Tyűűű az a hang.
-
Tothgera30
Ármester
válasz DigitXT #29795 üzenetére
Mióta megvan, már 5-6 ezer km belefutott . ég 16700km környékén járunk, tehát csak jövőre lesz meg a 17k . Attól függetlenül van pár ember akinek már jó pár km beleszaladt a PureJet blokkos robogójába, és hiba nélkül üzemel azóta is mindenkinek .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz DigitXT #29812 üzenetére
Októberben hideg van, talán 40-50km-t mehettem vele ebben a hónapban. Meg keveset is vagyok otthon, tehát időm sincs rá. Ugye nekem eleve rövid távokra van a motor, és néha csak úgy megyek vele, még pluszba hogy melegedjen be rendesen. Céltalan motozgatáshoz pedig nagyon kevés pillanatot tudok megfogni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #30131 üzenetére
A postjaid kb. 90 százaléka így van tördelve. Korábban már kérdeztem is hogy ez minek köszönhető, csak gondolom elsiklottál felette.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
akos3
addikt
válasz DigitXT #30235 üzenetére
Nem akartalak megbántani, félre ne értsd. Csak alig 20 hsz-el előtted linkelték a vidit, azt a 3 sort meg nem nevezném cikknek, igen erősen a videó kapja a Te linkeden is a legnagyobb szerepet.
Nah de hagyjuk is, elhsizem, h nem nézted meg a lentebbi linket, csak most ez igy kicsit hülyén jött ki -
korpicschess
veterán
válasz DigitXT #31142 üzenetére
Én is sokat kerestem olyan alkalmazást amivel jól lehet mérni ezeket, és kipróbáltam sokat. Viszont láttam olyat is, ami gmaps-re rakva a tracket az egész útvonalon mutatta a sebességet, nem csak a min/max/átlag/út és hasonló adatokat.
Tudtok mondani My Tracks-nél jobbat?Robogóval elég szar adatok voltak: [link]
Igaz szegény F15 nem volt már a toppon ekkor. Viszont ez talán olyan óra szerinti 75 lehetett.Ha lesz új gumim, megcsináltatom az órám, kíváncsi leszek a fogyasztására (meg arra, hogy mennyit mutat). Mert így nehezen tudom belőni.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
korpicschess
veterán
válasz DigitXT #31145 üzenetére
Köszi, kipróbálom! Viszont tuti, hogy androidos telóval csinálták, amit láttam.
Remélem így jó a link: [link]Az a jó az 50-esben, hogy nincs rendszám... Nálunk olyan helyre szoktak állni a sünök, hogy onnan nem tudnak lekapcsolni. Csekk meg nem fog jönni. Dettó ugyanez a piros lámpánál. Bár azon nem szoktam átmenni, inkább max pirosló narancson... Azt bírom, mikor érzékelős a lámpa, és pici neki a motor, 10 perc után is piros.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
korpicschess
veterán
válasz DigitXT #31149 üzenetére
Bocs kicsúsztam az időből. Igen, tartón is gondolkoztam. Viszont abba is félnék beletenni... Nem tudom. Meg nem is nagyon találtam normálisat normális áron. Igazából nem nagyon érdekel, hogy mikor mennyivel megyek, így nem fontos.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #31157 üzenetére
"Mondjuk ekkora kerekeken más az is életveszély kategória."
No igen, én emiatt sem szívesen száguldoznék robogóval. Pláne ilyen utakon... Múlt héten Dunakeszin járva volt szerencsém elkapni egy "kellemes" kátyút, akkorát csattant a kerék hogy félre is álltam megnézni mehetek-e tovább. Motorral tuti zakó lett volna.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
korpicschess
veterán
válasz DigitXT #31157 üzenetére
Havert egyszer megfogták, mert megfordult záróvonalon. Aztán nem is látta a sünöket (nyílván akkor nem csinálja) és még azt is tolták neki, hogy 3 km-en keresztül üldözték...
Másik ismerős pedig 2 személlyel ment 50-essel. Szembe rendőr. Egyből villog, de mire megfordult és utánuk ment, addig felmentek tanyák közé.. Pont olyan környéken lakik. Azért ezt én nem csinálnám meg.Igen.. A kátyúk tényleg durvák 13-14"-os kerekekkel. Még úgy is, ha 4 van. Kocsival mindig igyekszem kikerülni kis mélyedést akár.. Azért motorral 18" és 21" kerekekkel a fekvőrendőr is barátságosabb.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
wiki27
csendes tag
válasz DigitXT #31251 üzenetére
Üdv!
Egyáltalán nem szempont számomra,hogy 60 km/h-val jussak fel a lejtőre és nyilván ez csak egy része
az uticélomnak,tehát a síkabb terepen a fogyasztásom nyilván az átlag 4T-jé lenne.
Ez lett volna csak a kérdésem,hogy akinek van tapasztalata,nem pedig csak elmélete az írja le nekem,hogy el tudjam dönteni elég e a 4T ereje a lejtőhöz!Köszi a választ!
-
csongi
veterán
válasz DigitXT #31259 üzenetére
Igaz! A váltóssal nehezebb megtalálni a megfelelőbb sebességi fokozatot a maximális nyomatékhoz. Összességében erre a célra hosszútávon szerintem jobb választás lehet, megtanulható. Az automata váltó piszok kényelmes és jól működik, csak ilyen terhelésnél állandóan alkatrészt kellene cserélni, nem ilyen célra tervezték szerintem.
-
csongi
veterán
válasz DigitXT #31262 üzenetére
"ilyen terhelésnél állandóan alkatrészt kellene cserélni"
Figyelembe vettem a 110Km vezetői súlyt is
Egy 12 colos keréken ekkora súllyal motorozni hamar gátló cserékhez vezet, ezt is bele értettem az alkatrész cserékbe.
A lényeg az hogy így is úgy kevés lesz, én 400-ast javasoltam neki .
250-es robogóm volt, az én 85 kilómmal jól boldogult még a hegyekben is. Igazad lehet, hogy a 125 is elég lehet, de az már nagyon az alsó határ.Vagy 50-es dízel?
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen