- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Vírusirtó topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- Linux kezdőknek
- Windows 10
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- XPEnology
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Én is ugyanazon vagyok mint te, hogy karbisnál tutira nem kell az említett alkatrész.
Kérdés, hogy az a "ki van kötve" konkrétan mit is jelent pontosan. Mert ha valóban ott van a kérdéses alkatrész (amit még mindig kétlek) akkor az drága dolog lenne a gyár részéről, hogy csak úgy berakják amikor nincs is szükség rá.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz freelanced #65901 üzenetére
Most egyébként motorra van 300 ezred, vagy motorra és jogsira együtt?
Én már a múltkor ajánlottam bevált típust váltósba kezdő 50-nek.
Ha meg robogó felé kacsintgatsz, akkor azt tudom mondani amit feljebb is írtak, vagy az Aprilia SR-t, vagy Yamaha Aerox-t ajánlanám. Szerintem a két legjobb 50-es robogó (persze ez csak az én véleményem). Ami fontos, hogy mindenképp karbist vegyél.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Az a baj, hogy a vizsgáztatás az ugyanolyan szigorral fog történni, mintha egy nagyobb kategóriára vizsgáznál. És ugye a vizsgaközlekedés mint tudjuk baromira nem ugyanaz mint az a hétköznapok során szokott lenni. Én kamionosként dolgozom, de ha mellém ülne egy vizsgabiztos az tuti, hogy elkaszálna C-E kategóriából, hiába ez a munkám már évek óta. Nagymotornál szintén bukás lenne, ha mögöttem jönnének kocsival. Hiába vagy te rutinos közlekedő, a vizsgára rá kell hangolódni, hogy minden egyes apró szabályt be tudjál tartani (még ha hülyeség akkor is) menet közben. Az ezekre való felkészüléshez kellenek az órák.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Én egy csajjal vizsgáztam anno korlátlanra. Viszont nagyon ügyes volt. Egy baj volt csak vele, a 650-es bandit-ot képtelen volt kitolni a tárolóból mert volt egy kis emelkedő a garázs előtt. Ezért ha úgy jött ki, hogy velem együtt volt forgalmi gyakorlaton akkor egy helyett két motort tolhattam ki. Nem volt 60 kiló sem a csaj.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Micsurin #65990 üzenetére
Nagymotort nem szerelek (ahhoz a szinthez kevés vagyok) motorozásról/stílusról meg nincs kedvem diskurálni idegenekkel. Azt a fajta motoros stílust képviselem amit sokan nem igazán tolerálnak hanem inkább elítélnek amit mondjuk pont lesz@rok. Nem járok hatalmas távokat motorral, nem túrázok, hanem inkább 2-3 órás "gőzkiengedés" szokott lenni. Az én motorom egyébként sem arra való, és nem is arra vettem. Most őszintén, kivel és mit beszélgessek abba a topicban? Még ha szerelném őket akkor az megint más lenne.
A robogókban is csak a tuningolást élvezem, nem munkába járásra használom azokat sem.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz pinker77 #66010 üzenetére
"raktam bele 5gr-os görgőket (mivel arra gondoltam túl könnyűek a görgők),"
Nem lecseszni akarlak, de miért álltok neki robogót hangolni ha lövésetek sincs róla? Miből gondoltad, hogy az 5 grammos görgőkkel pont beletrafálsz?
Az optimálistól fölfele vagy lefele számolva már fél gramm is rengeteget számít.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz pinker77 #66013 üzenetére
Nincs eszköz finomhangolásra. Csak megfelelő mennyiségű és súlyú görgő, kontraszrugók, hézagolók stb.
Legfőképp egy kis hozzáértés és rutin kell hozzá.
Akkor most egy rezonátor (sportkipufogó) van rajta? Így vetted a csővel együtt, hogy nem volt behangolva?--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz pinker77 #66015 üzenetére
Annak úgy is kellett lennie. A rezonátorok csak jóval magasabb fordulatszámon tudnak megfelelően dolgozni a gyári csőhöz képest. A dinamikus elinduláshoz is nagy fordulatszám kell. Viszont ha a meghajtás egyszer be van lőve megfelelően (és azt írtad, hogy az elején jól ment), akkor az nemigen szokott "elállítódni", pláne rövid időn belül. Amikor szétszedted nem láttál gondolom semmi kirívó rendellenességet a meghajtásban?
Ahogy előttem is javasolták először azt kell leellenőrizni, hogy motorikusan rendben van-e minden. Csak azután jöhet a meghajtás.
Viszont az biztos, hogy a 6,2 g-os görgők tutira nehezek voltak.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Dtomka #66050 üzenetére
Hát ezt azért ne. Inkább mondjuk castrol power1 racing 2t-t. Ebben az olajban az a jó, hogy nem csak full szintetikus, hanem viszonylag alacsony hőfokon is elég már. Tehát tuningmentes motorokban is jól használható.
(#66048) dtsdexter Az egyik legolcsóbb normális biztosítót kihagytátok a felsorolásból, a K&H-t. A top 3-ban benne vannak ha kismotor biztosításról van szó.
Egyébként pont a Posta biztosító az ahol nem olcsó a segédmotor bizti, a legdrágábbak között van szerintem. A biztosítóknak csak egy nyűg a segédmotor biztosítás.Ja, volt alkalmam szemügyre venni a Lidl-s bukót. Valaki itt belinkelt egy cikket aminek a szerzője szerint a kétszer drágább bukók között is megállja a helyét. Na ez egy jó nagy baromság! Az a bukó pontosan annyit ér csak amennyiért árulják.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Ha csak hidegen csinálja akkor valószínű, hogy nem szimering. Az csak azért van mert még nem üzem meleg a motor.
(#66077) feri.917 Azok valóban jöttek ki lekorlátozott cdi-vel de lehet, hogy a tied pont nem olyan volt ha nem változott semmi. egyébként simán elképzelhető, hogy maga az összeállítás miatt (henger, cső stb) nem pörög többet. 70-es öntöttvas henger, nagyobb karbi plusz komolyabb cső összeállítás sem pörög 9500-10000-nél többet. Ez nem aluhenger.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Még olcsóbban is. Már 5 ezerért lehet protektoros nyári kesztyűt kapni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz kubokra #66095 üzenetére
Bár nem pont ugyanilyet, de fazonra nagyon hasonlót vettem tavaly, talán 2 ezerrel került többe. Nagymotoron is ezt használtam nyáron, semmi baja nincs. A kézfejet védő protektor rajta nekem meggyőzőnek tűnik.
Akkora védelmet nem fog adni mint egy vaskosabb kesztyű, de ahol a protektor van benne ott szerintem ugyanúgy véd, és nyáron nem rohad bele a kezed mint egy hagyományos kesztyűben.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz huniross #66131 üzenetére
Igen rosszúl tudod. A büdös életben nem volt kínai, és motorikusan kiváló gépek.
Kár is olyan szutykokhoz hasonlítani mint a keeway.
A kymco agility-k ( pláne a nagyobbak) közel százezer kilométert is elmehetnek. Az olajcserére kell nagyon odafigyelni.
A haverod vigye szerelőhöz a motort, lehet, hogy azért sz@r mert nem neki kéne hozzányúlnia.
Nem védem a kymco-t, nekem nincs, de hülyeségeket, hogy sz@r felesleges itt írogatnod.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #66140 üzenetére
Semennyivel sem szabad eltérni a gyáritól, hogy ha az egész motor tök gyári.
Max lefele szoktak 0,5-1 grammot, hogy kicsit jobban pörögjön. Fölfele semmiképp se menjél, mert annyi lesz a dinamikának, végsebességben meg kb 1-2 km/h-val lesz jobb.
Ezt el kéne már felejteni, hogy nehezebb görgő= kicsit rosszabb gyorsulás, de nagyobb végsebesség.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Williamgrant #66142 üzenetére
Igen, simán egy multivarioval is sokat lehet dobni a motoron.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz huniross #66178 üzenetére
"A gyári folytás a gyújtásban nekem is benne van, szerintem azt nem is érdemes kibabrálni belőle, mert határozottan jó hatással van a motor élettartamára."
Ami a tiltásért felelős azt úgy hívják, hogy cdi. Nem tudod kibabrálni a gyújtásból mert az egy kis "doboz", amit kompletten ki kell cserélni egy tiltás mentesre.
Egyébként szerinted miféle jó hatással van a motor élettartamára ha tiltás mentesre cseréled?(#66173) Ulius80 Egyáltalán nem biztos, hogy a korlátozott gyújtás miatt nem megy többet végre. Ezeknél a fokozatmentes automata váltóknál ami a robogókban van nagyon fontos, hogy minden megfelelő állapotban legyen. Az ékszíj kopottsága nagymértékben befolyásolja a végsebességet.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz sityupityu #66181 üzenetére
"Egyébként szerinted miféle jó hatással van a motor élettartamára ha tiltás mentesre cseréled?"Ezt félreolvastam, vedd figyelmen kívül.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz dtsdexter #66212 üzenetére
Kb 2 hete pont én is szereltem féket egy robogón. Ahogy megláttam a tartályon a csavart eszembe sem jutott, hogy csak úgy simán kicsavarjam. Egyből az ütés mellett döntöttem.
Ki is jött simán, ütés nélkül csak elsz@rtam volna a csavart.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz huniross #66232 üzenetére
Nekem is az első gondolatom a főtengely szimering volt csongi-hoz hasonlóan.
Az a kis pipa amiről beszélsz, hogy akkora befolyással van a beszívott levegőre nekem új. Kétségtelenül van némi hatása az áramlásra, de az átmérő adott ahol bemegy a levegő. Én próbáltam ugyanazon a motoron pipával és pipa nélkül anno, de kb semmi különbséget nem vettem észre. Inkább a hangjára van befolyással, csendesebb vele a gyári légszűrő.
Ha több levegőt akartak volna adni a hengernek akkor adtak volna neki egy direkt szűrőt amiről ugye tudjuk, hogy egy 70-es vashengernél az égvilágon semmiféle jótékony hatással nincsen a gyári szűrővel szemben, még ha egy rezonátorral felhúzott motorról is van szó. Komolyabb aluhengereknél van csak értelme a külső szűrőknek.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!