- SkyShowtime
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- foobar2000
- Facebook és Messenger
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Srácok!
Tegyük félre az indulatokat ha kérhetem (egyáltalán nem is értem, hogy miért van).
Köszönöm szépen.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #68176 üzenetére
Az ilyen magasnyomású mosásoktól egyébként én mindig is óckodtam. Ha karbis ha nem, egy ilyen mosás tud ám problémákat csinálni egy motornál.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Félelmetesen hülye alakja van annak a nyomólapnak a második képen.
Én az A variációt már mondtam neked, abban a malossi rugószettben már a középső is elég lenne neked szerintem, de drágállottad (amúgy igazad van, hogy nem olcsó).
Ha az enyém lenne a motor, akkor én élből a C-vel indítanék amit szintén javasoltam már neked. Igen, emlékszem, hogy mondtad, hogy a linkelt malossi varió tuti, hogy nem jó a tiédbe. De én mondtam neked, hogy, hogy ne a képből indulj ki. Fel kell hívni őket és beszélni kell velük. És még ha tényleg nem is jó, szerintem akkor be tudnának szerezni olyat ami megfelelő lenne hiába nincs alapból a kínálatukban.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz martillo #68186 üzenetére
Aprilia SR50 a te motorod. Nagytestű, és 50-es viszonylatban a robogók között a legjobb futóművel rendelkezik. Talán csak a Runner-nak van ilyen jó futóműve. A lényeg, hogy mindenképp csak karbuátorost vegyél. Ebből a típusból jó állapotút lehet már venni 220-240 környékén. De ilyenkor szerintem 200-ért is.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz sityupityu #68194 üzenetére
Bocs, elírtam az évjáratot. Olyan 2006-2007-től ne legyen öregebb.
Pl ez egy nagyon jó vételnek tűnik. Van még több ilyen is, csak megakadt a szemem ezen. Karburátoros, piaggio blokkos és teljesen gyári. Valamennyit biztos engedne belőle.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #68196 üzenetére
Én nagy "tuning matyi" vagyok, de neki szerintem egy teljesen gyári állapotban lévőre van szüksége. Nem akar semmi plusz, csak hogy megbízhatóan működjön. Egy tuningnál benne van a veszély abban, hogy nem tudni, hogy ki és hogyan rakta össze. Ezért aki nem szeret (vagy nem tud) szerelni, és csak hétköznapi használatra kell egy megbízható robogó, akkor a gyárit javaslom én is.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Nem értem, a kis rugóknak mi köze a szíjhoz? Hiszen az A esetében a kuplungrugókról beszélünk nem? Milyen előfeszítésre gondolsz?
Igen, bocsánat elnéztem. A D megoldásra gondoltam.
Milyen boltba mész be? Gondolod, hogy tartanak raktáron olyan viszonylag ritka multivariot ami neked kell?
Amúgy megmondom őszintén, hogy sokszor úgy beleviszel már engem is a sűrűbe, hogy azt sem tudom, hogy ki kivel van.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Értem mit mondasz. Ha kompletten az egész variátor (külső tárcsa, belső tárcsa, nyomólap) kifele vagy befele kerül pár millimétert az igazán semmit sem számít. Vagy ha számít is valamit akkor sem számottevően. Sokszor jártam már én is úgy, hogy a gyári variátor helyére berakva egy másikat (hiába készült ahhoz a típushoz) nem stimmeltek a távolságok és "csalni" kellett kijjebb vagy beljebb pár milit.
#68206) martillo Majd a fővárosiak segítenek, én nem ismerem az ottani szervizeket.
Csak egy adásvételi kell más nem.
Az adatbázis nemsokára javítva lesz.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #68208 üzenetére
Simán bekajálhat egy 2T 50-es 4 litert. Meg ugye az sem mindegy, hogy milyen 50-es és hogyan közlekedünk vele.
(#68204) KisTé Ez érvényes ide is. El lehet egy 500-as 4Tmotorral mászkálni 4 literrel, de kérdés, hogy milyen 500-as és hogy mész vele?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Srácok!
Siti fórumtársnak köszönhetően ismét elérhető a robogó adatbázis az összefoglalóban. Egyenlőre olyan formában, hogy sajnos szöveget nem lehet kijelölni benne, de legalább elérhető. Később majd javítva lesz ez is.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Az nem is fog sokat enni mert nem egy "lóerőbajnok", főleg ha finoman járkálsz vele. De amúgy nagyon jó kis motor, nagyon jól és könnyen kezelhető gép, a motoros iskolák máig kedvelt darabja. Annak idején én is kipróbáltam a vizsgahelyemen a régebbi változatát, de sokat nem tudtam vele menni mert én korlátlanra mentem egyből, egy 650-es bandit-tal kellett vizsgáznom. Ég és föld volt a rutinpályán a különbség súlyban és kezelhetőségben a két motor között a GS 500 javára.
Én egy gsr 600-al kezdtem az utcai nagymotorozást, jelenleg már több mint két éve egy gsxr 1000 k8-am van. Na most az a helyzet, hogy én is el tudok mászkálni 6 liter környékével szinte nulla kigyorsításokkal, és amilyen hamar csak lehet minél nagyobb fokozatba téve a motort, de könyörgöm, a lóerők negyedét nem használom ilyenkor ki. Mert ha rendesen húzom neki, akkor szerintem a 14-15 litert úgy megeszi mint a pinty!
Egyébként a te motoroddal is tutira meg lehetne etetni többet mint 4 litert. Hiába nem egy magas fordulatra tervezett és csak kéthengeres gépről beszélünk, akkor is. De ezt nem vitaindítónak szántam.
A továbbiakban a nagymotorokról ne offoljunk itt, ezt csak azért írtam le, hogy baromira felhasználás függő, hogy mennyit eszik egy motor, különösen a nagymotorok.ui: mielőtt kérdezed (más is volt már aki megtette) nem, nem járok az itteni a nagymotoros topikba és nem is fogok.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz martillo #68222 üzenetére
Nem tudom, hogy milyen módon tud garanciát adni arra, hogy valóban csak 8800-at futott. Látom, hogy kb mind Ausztriából behozott motor amit árul. Ettől függetlenül ennyit simán megér szerintem, az aerox-ok drágák, nagyon tartják az árukat. Ha tetszik és nincs messze, akkor érdemes megnézni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Egy kis Colombiai virtus.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz martillo #68234 üzenetére
Ne tűnik rossznak, érdemes megnézni. Hogy megéri-e az ott helyben dől el, mert e rakás apróság van ami ugye a képeken nem látszik. Ha rendben a van a futómű a fék és a motor, akkor elméletileg megéri. A gyári kipufogóra azért kérdezz rá, hogy megvan-e még, és ha igen, akkor azt kérd el. Csak azért mert nem biztos, hogy neked tetszeni fog egy ilyen sportcsővel felhúzott motor aminek nagyobb a hangja és jobban pörög mint egy gyári konfiguráció. Ja, és próbálj alkudni mindenképp.
suste Nem mindig kell rosszra gondolni. Persze "jó" ha bizalmatlan vagy, de lehet, hogy egyszerűen csak megunta a motort és mást akar. Sokan vannak így.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz martillo #68240 üzenetére
Előbb csak telefonról néztem, de most gépen is jobban szemügyre vettem. Nagyon szép ez a motor. Ilyenkor a képeken szoktam nézni a környezetet is, ami szintén nem egy putri, hanem szép rendezett (persze nem mindig lehet erre adni). Mindenképp nézd meg.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Egyébként nem tudom, hogy tudjátok-e, de 1200000 környékén van a legújabb aerox ára. Vicc.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Nem azt mondom, hogy egy vadi új 1 millás robogót kell megvenni. Viszont egy ilyen robogóval, még ha 6-8 éves veszed is meg (persze normál állapotban), akkor is tutira jobban jársz vele mint egy új kínaival. Pl 250 környékén már nagyon jó állapotban lévő SR-t lehet venni, de ilyenkor télen akár egy Aerox-ot is.
Az a baj, hogy kívül belül egyformán sz@rok a kínai robogók, és ezt bármelyik szervizes aláírja. Sokan nem is vállalják ezeknek a javítását, vagy legalább is nem szívesen. Viccen kívül.
Természetesen akinek megfelel az nyugodtan vegye meg.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz perge666 #68256 üzenetére
Koreai a Kymco.
Lényegesen drágábbak is mint a kínai robogók, de hát van is különbség közöttük. Teljesen vállalható minőséget képvisel. Ennél is a műanyag az amibe bele lehet kötni, de korántsem olyan ossz mint pl a kínai.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz sityupityu #68300 üzenetére
Szerintem jó eséllyel semmi köze nincs közvetlen a blokkhoz.
Na már én is kezdek hülyülni. Persze, hogy onnan van valami, hiszen a hengerfejnél és a gyertyánál is megtalálható volt. Nekem csak a kipufogó volt az agyamban ahol kijött.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Jut eszembe erről: bár én csak robogókat tuningoltam eddig, de ha valaki vesz egy ilyen 50-es szöcskét, akkor ezekből is ki lehet hozni dolgokat. Persze hengercsere kötelező. Meg még egy-két dolog Videó.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz dtsdexter #68310 üzenetére
Dehogy! Csak a blokkfelek illetve dekli tömítésre gondoltam. A hengertalp és a hengerfej tömítés helyettesítésere alkalmatlan ahogy mumtaz is mondta. A hengertalp tömítés lehet papír is, de legjobb az alu. Ezzel lehet a préssávot is a legpontosabban belőni.
(#68311) mumtaz Igaz, hogy csak milliméterekről beszélünk, de sokszor ennyin áll, vagy bukik a dolog.
Préssáv beállításánál tizedekről beszélünk nem milliméterekről.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Volt vagy van itt valakinek gilera runner? Az első lámpával kapcsolatban lenne kérdésem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz nyogo83 #68317 üzenetére
Szereztem a runner-hoz egy hibátlan első lámpát (az eredetin meg volt pattogva a lakk egy-két helyen).
Ugye kívülről lehet állítani az egész lámpán, hogy mennyire vigyen fel-le. A tompított és a refi között alapból van különbség, a refi ugye mindig magasabban és távolabb visz mint a tompított. Na most a régi lámpánál ez így is volt, viszont az új lámpa refin és tompítotton is egy magasságba visz. Annyi a különbség csak, hogy a refi valamivel erősebb. Ugye ennél a típusnál nem egy égő tölti be a két világítási formát, hanem külön-külön jobb és baloldalt is van egy-egy égő. Szétszedtem, de belül semmi külön állítási lehetőséget nem találtam a két oldal foglalata vagy foncsora között. Csak a kívülről is állítható mód van ami ugye mind a két oldalt egyszerre mozgatja. Egyenlőre rejtély a számomra.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz nyogo83 #68320 üzenetére
Évjáratra nem tudom, hogy pont egyezik-e a kettő, de a lámpa az tök ugyanaz. A 125-180 FXR és a 180-200 VXR lámpája teljesen ugyanaz, nem változtattak az évek alatt semmit sem rajta. Ezekben már 55 wattos izzók vannak szemben az 50-es runnerok 35 wattos izzójával.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz mumtaz #68323 üzenetére
Mármint úgy értettem, hogy alapból a gyártó azért 1mm-t alapból tuti, hogy bekalkulál.
Na ez baj. Pl egy vashenger optimális préssávja kb 0,9-1 mm. Egy 1,5 mm-es préssávnál (ugye valamilyen vékony tömítés muszáj alá) már érezhetően gyengébb a motor. Régebben sokat kísérletezgettem ezzel.
Raktam már fel olyan 70-es hengert (nem is volt gagyi, talán malossi sport) aminél tömítés nélkül is kb 1,2-1,3 mm volt a préssáv. Le kellett venni a hengerből.
Ja, nem kell beleverni a dugónak a hengerfejbe, hogy baja legyen. 0,4-es préssáv már egy aluhengernél is nagyon veszélyes (az aluhengereknél lehet lejjebb menni egyébként minimálisan), vashengernél meg kb 0,7 a határeset.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz dtsdexter #68332 üzenetére
Azt akarja mondani, hogy ha rendesen meg van húzva az anya, akkor az tehermentesíti a barázdákat, nincsenek erőhatásnak kitéve.
Minimálisan alapból mozog rajta, még ha 0.01 mm-is ... idővel az elég hogy kopást okozzon.
Ha meg van húzva, akkor nem mozoghat. Vagy ha mégis, akkor valami vékony plusz alátétet kell még rakni az anya mögé. Vagy pedig vékony hézagolót legbelülre a nyomólap elé. Persze ha ugyanarról a mozgásról beszélünk.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SkyShowtime
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Politika
- Gaming notebook topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest