- Crypto Trade
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Vírusirtó topic
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Max
- Mikrotik routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12000 üzenetére
Komolyan lemérem a hétvégén! Nem vagyok szar kondiban, de amikor a földön guggolva raktam fel, egyszer majdnem előrebuktam.
Akkor mi fogja vissza enyémet? Ha, csak logikusan végiggondoljuk.
Pl. megnyitsz egy csapot, a víz az egyenes csövön hamarabb / könnyebben átfolyik, mint egy össze vissza tekerten.
Az enyémet piszkosul visszafogja a gyári, az tuti."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
CHIPman
nagyúr
válasz bajnokpityu #12007 üzenetére
Nem is volt baja, csak nem húzott. Vagyis de, hidegen. De akkor nagyon.
Ha meg a katalizátoros dolgomra jött, akkor köszi.hardverapro.hu/tag/chipman
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12023 üzenetére
Bunkózhatol . Persze, olyannyira gyári hogy visszarepülsz vele az időben . Ha beindítod akkor akár átlépi a villanybicajok és 80 éves pilótájuk versenysebességét is, de csak ha erősen rádőlsz és 100-as oktánszámú benzinnel tankolsz, persze én 40-45km/h fölött még nem mentem vele .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
jasszer
senior tag
válasz bajnokpityu #12045 üzenetére
Jah, kozben utanaolvastam az E85 kerdesnek, hat sokkal nem lennek elorebb. Marad a 125/4T nagykereku robi rendszammal, csak meg a tipust kell megalmodni.
Az Aerox sebessegre mondjuk mar teljesen jo lenne, csak egy heten 40-50 orat vegigtolni rajta (hosszabb utakkal) az azert kemeny lehet, mint ahogy a Scaraval is ez a masik baj.
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12056 üzenetére
...csak a végén nehogy túlságosan bejöjjön a csiszolás, és sokat kelljen gittelni .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Gergello
addikt
válasz bajnokpityu #12056 üzenetére
Amennyi időt eljátszik rá az ember, annyi alatt meg lehet keresni bőven az árát.
Egyszer én is csináltam (csiszolás + egy részének alapozás és festés), de bele nem vágnék még egyszer. Arról nem beszélve, hogy az a rész amit én csináltam az még szar is lett. -
sowi
őstag
válasz bajnokpityu #12054 üzenetére
milyen statisztika? nem ez az elso scarabeom, se nem az elso motorom...
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
matyibalogh
csendes tag
válasz bajnokpityu #12056 üzenetére
Mennyi volt a flipflop?
decije?
mennyit vettél?●A lányok röpiznek, a fiúk fociznak..A Férfiak pedig EDZŐTEREMBE járnak!●
-
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #12124 üzenetére
Hát ez az, hogy én sem.
-
matyibalogh
csendes tag
válasz bajnokpityu #12124 üzenetére
Csak gondolkozok nagyon hogy megérné -e a 125-ös aprilia sr!
Kezdek rájönni kevés ide városba is az a max 70!
Amikor üres a város és nyomulhatnék akkor kellene a kraft!
Meg amikor elmegyünk motorozni, a környékre(mátra..stb) oda is kellene!
Fölfele alig megy●A lányok röpiznek, a fiúk fociznak..A Férfiak pedig EDZŐTEREMBE járnak!●
-
LeoVince
csendes tag
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12195 üzenetére
A 250-es Burgmanok 35.000 környékén már általában annyira alacsony kompresszióval bírnak, h fúrni kell őket. Sőt, még annó indexen Burgman topikban olvastam a 400-asról is nem éppen bíztató tényeket, 42.000km-nél vezérműlánc cserés volt, és fúrni kellett.
Nyilván ehhez hozzájárulhat egy igénytelen karbantartás, és tipikus széjjelhajtás' is.Egy ilyen 125-ös meg eleve magasabb fordulaton dolgozik, mert alul semmi nincs ebnnük, hiába 1 henger. Így, egy ilyen futásteljesítményűvel én óvatos lennék.
Persze nyilván egyénfüggő, ki, h használta... Ha azzal is pl 70-80-nal jártak, és nem folyton koppon, illetve 5000-enként kapott friss olajat, minden bizonnyal még egy 20k-t elmegy komolyabb belenyúlás nélkül.
Egy barátom 400-as Majesty-jében pl. most volt 85.000! km. Az viszont hozzátartozik, h 70-nel jár vele mindenhol, szíjat is kb. 60.000 nél cserélt, s inkább lerakja a lábát ha fékezni kell.
Vannak szélsőségek, csak kicsi az esély kifogni egy ilyet."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12199 üzenetére
Jaja, 4t.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
LeoVince
csendes tag
-
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #12206 üzenetére
Nekem le van tolva a "minimum szint alá" a tompított,
soha nem villogtak, hogy vakítom őket. A refit meg
nem is használom, csak arra, hogy villantsak, ha vkit
elengedek. A gyári "fos" 35W-os izzó helyett viszont
nagy a különbség: ezzel látok (és jobban látnak), az
meg egy gyertya fényével ért fel, és hazardírozás volt
vele sötétben közlekedni. (Automata szintszabályozó
meg azért van, mert ha jól telerakja a paraszt az autó
csomagtartóját, az égbe világítana a lámpája, s azzal
tényleg vakítana. Viszont ez motornál atipikus, illetve
a minimum szint alá semmilyen rendszer nem tudná
levinni.) Ja és nem az a 6000K (és a még fölötte) lévő
ordenáré kék színű cucc: 4300K-s, olyan, mint egy jó
halogén, csak nem fogyaszt annyit, s nem égeti szét
a foncsort... Ettől függetlenül persze egy jobb foncsor,
egy gyárilag már erre tervezett rendszer biztos sokkal
jobb (!) fényt adna, de abból kell gazdálkodni, ami van.A féket meg nem baszogatom otthon, mert az életem
múlhat rajta, ha valami "nem klappol" - ilyen egyszerű. -
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12215 üzenetére
Volt már olyan, h városban nappal rajt maradt egyszer huzamosabb ideig mindkettő, ilyen ide-oda futkozások voltak, noh egyszercsak arra eszméltem, h nem indul a gép.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #12235 üzenetére
nyilván egy kereskedő nem fog a roxodért 200at adni. beveszi 150ért kipucolja kifényezi és eladja 180-200ért. az árrés meg a haszna.
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12244 üzenetére
Meg kell nézni alaposan, és bízni magadban (szerelő haverban). Ennyi.
Én pl. krván leszarom, h kitől veszek, meg fogjuk nézni alaposan és döntök.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12317 üzenetére
Erről múltkor hosszas csata volt a motoros topikban is. Inkább ne menjünk bele.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #12317 üzenetére
hát ja. 2T megszivja csak magát...
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #12320 üzenetére
Nekem automata szivatóm van, szal nem iagzán tudom befolyásolni a dolgot...
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #12322 üzenetére
nah mi van becsajoztál?
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #12324 üzenetére
oh, hát én eztet nem tudtam! Így már jogos a motorcsere
-
Tibi78
csendes tag
válasz bajnokpityu #12327 üzenetére
köszi a választ...ez cserére szorul vagy csak tisztításra, karbantartásra?
-
Brogyi
senior tag
válasz bajnokpityu #12358 üzenetére
[Ez]
normális ár, míg a masik eszement.Nyilván a korábbi fiatalabb, de akkor is.
Most nézem érdekes a műszerfala.[ Szerkesztve ]
-
akos3
addikt
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #12398 üzenetére
Nah igen, pont ilyenek a tünetei. De nem zavaro, pláne h kiszámíthatatlan, h mikor csinálja..
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #12401 üzenetére
jó én nem értek nagyon hozzá nekem ezt mondták én csak ezt tudom ismételni
egyébként én benzinen kívül semmit nem akarok erre a motorra költeni amig teljesen használható. -
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12398 üzenetére
A hátsó, kuplungnál lévő szíjtárcsára gondolsz?
Ez érdekes, h meg tud kopni, mivel "csigás" elven távolodik egymástól a kettő. Annó raktunk Malossi variót egy 180-as FXR-be, és a gyári, 54.000km-t futott hátsó szíjtárcsa ment vissza, semmi baja nem volt.
_
Hm, értem, hát sajnálom. Pedig azt hittem bevállalsz egy frankó 180 2t-t.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12404 üzenetére
Azt híjják' külső szíjtárcsának.
Szvsz tök mind1, mert amire az is hullámosra kopik, iszonyú sok km kell hozzá.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
-
Brogyi
senior tag
válasz bajnokpityu #12424 üzenetére
5599Ft volt.Szerintem jó vétel, azért is vettem meg, no meg a motoros mód miatt .
Kiváncsi voltam milyen egy másolat.Szerintem jó.CTEK-re sajnálom a zsét.Nem szeretek fizetni a puccos kinézetért, főleg ha a motorja ua. vagy hasonló.Accumate jót írtak róla ahogy olvasgattam mostanában. -
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12423 üzenetére
Persze, óra szerint, de autóval mértük, olyan stabil 50-55km/h-t azért tud a gép.
#12422 akos3: Persze, még a szobába is tartotta, mellette aludt, nehogy magányos legyen.
#12428 Debilon: Én ezt mindenképpen ajánlom, rosszat nem hallani róla, csak jót.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12446 üzenetére
Astra F volt, tetű 1.4-es 8 szelepessel, szóval annyira nem gáz az a kis robogó, és ugye nem kihúzatva ment előttünk.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12450 üzenetére
Az nem rossz, sőt, túl jó . Bár ha bevezetik a B125-öt, gondolom Roxit cseréled 125 4T-re és akkor még keveset is fog enni .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12452 üzenetére
Hát akkor nem lesz robi, rendben, bár szerintem ha eladod hiányozni fog, nekem is hiányzik, ezért vettem a Babcsit is, de azzal meg sohasem mentem, így én is eladtam. Az MZ se igazán több 90kg-nál és 100km/h-hosszabb távon is tartja, illetve egy átlag 125ccm-es robogó is 90kg körül van és 90km/h-t ki lehet hozni belőle!
Én örülnék neki ha bevezetnék. Ha úgy nézed a B kategóriára így is képzés kell majd hogy 125-re üljön, tehát szinte ugyan ott lesz mint aki most vizsgázott A1-re, végül is ott se sokkal több a rutin, illetve forgalom.
ui.: Azért annyian nem lesznek, le is írom miért:
1. válság van, nincs pénz motorra.
2. ha mégis van, rohadt drága a műszaki meg minden hülyeség, és autó mellett fenntartani még egy motort nem móka és kacagás 400ft-os benzináron.
3. nem sokan áldoznak pénzt továbbképzésre.
4. Magyarországon nem igazán van műszakis 125cccm-res robogó, külföldről meg pluszköltséges itthon papírozni meg miegymás.[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12456 üzenetére
#12455 bajnokpityu: Hát igen, azok a fránya anyagiak...
Ismerek pár embert aki úgy motorozott hogy jogsija sem volt, azután lett jogsija, ruhát meg lesz@rja. A műszakiztatás igen is nagy kaland, ma műszakizott a 7 éves kis sz@r autóm és 21500ft, és még lesz olajcsere és váltóolajcsere, az Mz-re meg több mint 50000ft-t költöttem csak a papírok és műszaki miatt, mert mechanikusan gyári volt, semmit sem kellett cserélni rajta/benne. Igen, sok hülye kerül motorra, de ha elvégzi az A.1-et akkor is vezethet 125ccm-es motort, szóval ugyan az és főleg olyanok fognak venni akik 30-45 évesek és munkába szeretnének bejárni, de ebből se lesz sok, mert lassan 400ft a benzin, a 4T 125 is megeszik 4 litert, egy kisebb autó meg 6 litert. Műszaki nélküli robogó (manapság segédmotornak minősül) és amelyik 90km/h-ra képes abban van egy-két tuning finomság, és szerintem te is úgy tolod, szóval...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #12510 üzenetére
jah nem tudtam h kell kérni. hát én msot azért nem fogok kérni, h leygen. hülye leszek ráragasztani Bőven jó nekik a csekk is
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12510 üzenetére
Jaja, matrica már nálam sincs jó ideje...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #12519 üzenetére
Még az előző robcsimnál én is odaragasztottam, de sose maradt fenn mert érdes vt a belseje...
-
Killing
addikt
válasz bajnokpityu #12519 üzenetére
Simsonon? Majd kerítek rá egyet, addig marad a biciklizár.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12578 üzenetére
Faxa is, ..jó kemény.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12589 üzenetére
Tényleg feszes, nem viccelek.
A hátsó előfeszítése állítható, ennyi.
_
Nem írtam, de a Jog-ban nem rég elszállt a szikra, alaplapra gyanakodtam, hát az is volt.
3k-ért vettem rá egy másikat, mivel én sem vagyok szerelő, csak egy lelkes amatőr, így speckó szerszámokkal sem vagyok ellátva, a lényeg, h baromi egyszerű mód csináltam egy lendkeréklehúzót.
45 perc alatt kicseréltem, már pöfög is.
Kép minőségért bocs, a lényeg látszik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
koshmar
őstag
válasz bajnokpityu #12650 üzenetére
Full rendszerről beszéltem végig.
Ezek a rendszerek a K8-as Busára 12 lóerőt is dobnak, szóval a 7 szerintem teljesen reális.Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12662 üzenetére
Ez egyértelmű, GSX-R-ekből sokkal nehezebb jót kifogni.
..egyelőre nem is merülök bele, először menjen el a Nexus."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
cila1
aktív tag
válasz bajnokpityu #12683 üzenetére
Házilag kivitelezhető megoldás nincs?PL valamilyen Spray?
-
koshmar
őstag
válasz bajnokpityu #12718 üzenetére
Gondolom csavarodik, mint az atom.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12718 üzenetére
Hát persze, azért azt a vázat használják három blokknál is, érthető hogy nem épp a legnagyobbhoz a legjobb, bár nekem nem volt 250-esem, nem is lesz.
#12720 runner 125: Hát egy 20 év fölötti géptől mit vársz? Amúgy a múltkor mentem egy Ybr-el, nah annak is ugrált az órája pedig alig 5 éves a kis gép, bár már van benne 30 ezer km.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12718 üzenetére
...bocs, kétszer ment...
#12719 Tibii91: Nem csavarodik, elbírja a 300-as blokkot is, csak néha nincs a helyzet magaslatán, én inkább TS vázba építenék!
#12715 GabN73: Szinte mindenben egyetértek, viszont abban ne reménykedj hogy olyan sokat fog érni, mert Magyarországon nem vesznek veterán motort, itt vagy csak felújított van, vagy régi és kész . Én is 150k-ért tudtam eladni, pedig ahogy most szétnézek 25-30 ezret futott gépért akar 120-at kapni ! Van amelyiken műszaki sincs és horror áron kínálja, de ki fogja azt megvenni, mert alkudnak orrba-szájba, vagy felújított Simsont kínálnak érte .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen