Új hozzászólás Aktív témák

  • zeee

    senior tag

    válasz MaCS_70 #63262 üzenetére

    "Készülj kimerítő küzdelemre, a hibák tagadására és végtelen javítási kísérletekre."

    Nos a bő egy hónapos AC-RT1200 fostalicska gariztatása elkezdődött.... Vagyis nem teljesen, ugyanis voltam ma bent a boltba, mert pénteken rendeltem egy szintén Asust, de immár az RT-AC58U-t, mivel nem akarok router nélkül maradni. Arra gondoltam hogy ezt megveszem és holnap beviszem és elindítom a gariztatását a másiknak, így ma délutánra sem maradok router nélkül. Az eladó szerint az Asus AC-RT1200G+ egy tökéletes router, még senkinek nem volt még vele baja. De! Ha most megveszem az új routert, semmilyen körülmények között ne számítsak arra hogy kifizetik a különbözetet utólag, ha nem javítható az RT1200. Csak levásárolhatom az árá, vagy kicserélik ugyanolyanra! Ja és kérdezem mennyi időm van a levásárlásra, mert én most csak elvinném az új routert, mire a válasza az eladónak, hogy 1-2-3 napom van rá... Itt már kezdtem feladni lélekben, hogy nincs túlzottan tisztában a dolgokkal a kedves eladó. Így meg kell várnom ezt a rossz esetben egy hónapos procedúrát. Így nem mertem megvenni az RT58U-t. Holnap beviszem a régit, átveszik és elindítják a kivizsgálását, illetve ha szükséges javításra küldik. Bevallom már keserű szájízt kaptam az egésztől, mert köztudott hogy azzal a routerrel problémák vannak, javítani nem szokták, vagy cserélik ugyanolyanra, vagy levásárolható, illetve olvastam itt már olyat, hogy volt aki visszavitte és mivel közben vett másikat, korrektül visszaadták neki az árát, nem ám kötötték az ebet a karóhoz, hogy le kell vásároljam. Most tényleg olyan nagy probléma lett volna, ha elviszem az új routert náluk és ha lemegy ez a procedúra, vissza adják a különbözetet (az-az a régi árát)?!?!?! Kíváncsi vagyok mi lesz ebből az egészből.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák