- Microsoft Excel topic
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
- Amazon Prime Video
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft OneDrive (korábban SkyDrive)
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Proxmox VE
- Rendszergazda topic
- Hálózati / IP kamera
- plevips: Pár kép a Fóti Homokbányáról
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz szabonagyur #216989 üzenetére
tegnap hazafelé más témában hallgattam podcastot (amerikai foci) és ott jött elő a "moving the goalpost" problémája, hogy ha valaki (a podcastunkban Dak Prescott, a Cowboys irányítója) bizonyos feltételeknek megfelel ahhoz, hogy jó vagy elit irányító legyen, akkor jön valaki és talál más feltételt ami alapján mégsem - azaz mozgatja a kapufát.
és ekkor felröhögtem, mert ez az assassynn-saga jutott eszembeés arra is rájöttem, hogy a pénz, a feltételek és minden mást figyelembe véve létezik egyébként tökéletes autó, a Dacia Logan MCV
mivel gyakorlatilag egy kombi, így nincs nagy légellenállás, nincs nagy fogyasztás sem, a rönó eredetű 1,6 szopóbenzin egyszerű, mint a faék, hátul nincs különálló ülés, hanem gyakorlatilag egy pad van, ahova úgy rakod a gyerekülést ahogy akarod, és ha véletlenül a 7 személyest veszed akkor is csak kidobod a hátsó sorból az üléseket és az 5 fő mögé befér még 3 bringa egészben. létezik belőle gyárilag etanolos, és ha jól tudom még talán gyárilag gázos is. de ha valami ennyire egyszerű, akkor jön a "Daciát nem veszek"aggódik az értékvesztésen, ami minél olcsóbb az autó és minél öregebb, annál alacsonyabb lesz majd, de ezt nem fogadja el, olyan autó kell ami 10 éves de nem lesz értékvesztése
aggódik a fogyasztáson, mert az AKÁR 100 ezer forint is lehet egy évben, igaz, hogy havonta kell kiadni, de az nem számít
és amikor mindenen aggódtunk már, ami filléres tétel, akkor jönnek a "néztem én 4-5 millióért is autót, de az se jobb"
napersze.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz szabonagyur #216992 üzenetére
tudom, már olvastam.
az ársávba és a feltételeknek megfelelő autók viszont NEM VÉLETLENÜL vannak ott: vagy öregek (kizárva) vagy problémásak (Prince motor és társai) vagy nincs presztizsük (Dacia, kizárva)tehát az van hogy valami:
1) vagy megbízható, elfér 3 gyerek de drága (fenntartani is meg megvenni is) vagy
2) elfér 3 gyerekülés, nem drága de nem megbízható és sokat eszik vagy
3) elfér 3 gyerekülés, nem drága, megbízható de Daciaezek alapján a keret emelése, az igények csökkentése a megoldás, a csodavárás nem
és a problémát nem tartom égetőnek, ha eltelt már 7-8 hónap, de eddig is elfértek egy Corsa-ban....
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz molnarpeter #217024 üzenetére
there is no replacement for displacement
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Tothgera30 #217148 üzenetére
legjobb megoldás, és a legolcsóbb is egyben
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz macilaci78 #217212 üzenetére
szomszédom cégénél van egy halom ilyen (20+) és még mennek, pedig kulcsos majdnem mind
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
ha fizetsz Carvertical-nak, akkor az saccol összeget is a javításra
illetve nyilván körbe kellene mérni oszlopokat, motorteret, pótkerék üregét stb, hogy lehessen nyilatkozni a sérülés valószínű mértékéről
lámpákban, üvegekben gyártási dátumot nézni, gyári matricák után kutatni motortérben (zárhídon) meg hátul a csomagtartóban a szőnyeg alatt - ezek lehetnek indikátorok arra, hogy a karcolásnál jobban volt törve, mert azt nem mindenki szokta vissza ragasztgatni (sokszor azts e tudják mit, meg hova kell)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz macilaci78 #217282 üzenetére
Kiáknál fontos, hogy az előírt 15 ezer* ELŐTT legyen szervizelve, az importőr már 100km késést is garivesztéssel honorál, hiába a 7 év
(*vagy éppen amennyi elő van írva)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz rbalint88 #217294 üzenetére
régen a Kia-nál is volt, pár éve viszont kifejezetten felhívják a figyelmet rá, hogy nem szabad késni
még anno feleségemnek néztünk piros autókat mielőtt meglett a CX5, akkor volt egy piros T-GDI Sportage, mindkettőnknek tetszett, márkaszerviz árulta 3 éves használtként, gondoltam még van 4 év gari. kérdezem az értékesítőt, de csak úgy a biztonság kedvéért, hogy akkor erre ugy emég 4 év gyri garancia van? ja nem, az nincs, szorri, mert ugyan van pecsételve a könyv, de az elsővel megcsúsztak (15 helyett 17,500) és onnantól motorra és csatlakozó elemekre nincs garancia. mondom akkor mire van? hát, igazából futóműre, szoftverre, beltér elemeire, átrozsdásodásra meg ilyesmire, de motor-váltó nem, fék/gumi/akku az kopó-fogyó szóval arra sem*. aaha. ott is hagytuk a phaszba.
(* igen tudom, kopóra sehol nincs garancia)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Vismajor01 #217387 üzenetére
kettes bimmerből a benzines (3 hengeres) is sz*r meg a hibrid is, faternak volt
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Vismajor01 #217391 üzenetére
amiről beszélsz az a Ford S-Max
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Vismajor01 #217402 üzenetére
ahogy korábban írtam: a használt piac kíméletlenül áraz, és csak nagyon kevés a titkos tipp. emiatt talán nem véletlen, ha valamiből csak az idősebb fér bele egy adott keretbe
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Vismajor01 #217407 üzenetére
nem a Prius-ra, hanem az S-Max-ra céloztam
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
-
őstag
így, hogy egy Lexus-t hajtok már nem tudnám magam elképzelni egy Mercedes-ben fura, mert előtte volt mindenféle autóm, de csak most érzem, hogy megérkeztem
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
azért ha számít a fogyasztás, akkor a Merci lehet kedvezőbb lesz hosszú távon
városban ötössel kezdődik a SUV Lexus fogyasztása (tankolástól tankolásig, nem a computer szerint) de autópályán 130-as tempó mellett már 6,8-7 liter, és nem tudom lentebb szorítani“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz OPiiPO #217585 üzenetére
NX350h
#217581 Vismajor01
a 2.0 TDi Kodiaq-om 130-nál 7 alatt evett
az utolsó 50 ezer km alatt a nagy átlagom 7,07 volt
csak pálya, Ulm oda-vissza (saját adatok):
a kettőnek az átlaga 6,85 liter per 100km
(dátum a feltöltés ideje, a következő a km óra számláló állása, aztán a megtett km, az elfogyasztott gázolaj literben, a gumi típusa azaz nyári, az út típusa azaz pálya, a sebesség azaz óvatos tempó, az összeg amit kiadtam érte euróban, és az átlag literben - oda 7,13 vissza 6,56)[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
én sokáig lobbiztam a CX5 helyett egy jó XV-ért mint ez, de a feleségem nem volt hajlandó megnézni sem
pedig amikor elkezdtük az autó keresést, azt mondta valami pasis autót szeretne. itt felcsillant ám a szemem aztán kiderült, hogy amire gondol az nem az, amitől én pasisnak gondolok egy autót, így többek között az XV is kiesett. (meg hát kisebb is, mint a CX5 bár ketten a gyerekkel abban is elférnének, hiszen nem SOKKAL kisebb)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
-
őstag
válasz Gergőke88 #217666 üzenetére
a Gulia azért is jó tipp, mert szerintem jellemzően olyanok veszik (választják cégesnek), akik szeretik az autót, és törődnek vele
ezzel szemben egy Insignia vagy egy Passat az jár egy multi középvezetőnek akkor is, ha szereti az autókat meg akkor is, ha nem... látom öcsém XC60-asát, tudom milyen amikor valaki szerint az autó van értünk nem mi az autóért“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz TrollBalint #217682 üzenetére
a tekerős ülésnél nem feltétlen jobb, de a karosnál 100%
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz hobizoli #217697 üzenetére
az Audi az övé, cserélné valakivel a Seat-ra
#217694 Bondix igen, értem a dilemmát.
az egyik oldalon ott van a külső és belső nyomás, hogy egy Audi, egy "presztizs autó"* csak ne cseréljük már el egy holmi Seat-ra. ezt érzed a szíveddel, ezt nyomatja gondolom körülötted mindenki, haverok, család, stb. (*még akkor is, ha igazából egy 400 ezres autónak nincs presztizs értéke valójában csak annyi, hogy azt gondolják róla, van annyi pénzed, hogy fenntarts egy ilyen autót)
aztán ott a racionális éned, ami kiszámolta, hogy igazából megérné a csere, mert anyagilag könnyebb fenntartani egy Seat Ibizát mint egy saját szavaiddal élve is benzintemetőnek tartott Audit...én tanácsot nem adnék, de elmondom mit csinálnék, ha én lennék ebben a helyzetben: én pragmatikus ember vagyok, és az eszemre hallgatnék, DE nem mennék bele egy cserébe. nem tudom, hogy az Audi mennyi ideig használható még a jelen helyzetben, hiszen írtad, hogy van motor hibája, de ha még mozog, akkor inkább meghirdetném mondjuk 300-ért és amint megvan a KP bemennék az első telepre és körömszakadtáig alkudoznék valami épkézláb autóra. így nem lennék bele szorulva egy választásba (Seat) hanem lakhelytől és elérhető időtől függően akár 10-20 autóból is tudnék választani
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Vismajor01 #217704 üzenetére
van az a szint, amikor havi 1000km futás mellett is megterhelő a 4 liter extra fogyasztás (az ugye 700 forintos benzin mellett havi 28 ezer forint többlet ám)
más, még a Seat témában: az egy dolog egyébként, hogy motorikusan rendben van, de a 20+ éves autóknál a karosszéria problémái sokkal zsebbe nyúlósabbak, mint akár egy komplett motor vagy váltó csere, mert azokból jó eséllyel lesz bontott szotyiért, főleg egy kommersz autónál, mint egy Ibiza 1.4 benzin
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
-
őstag
válasz grizlisandor #217838 üzenetére
there's no replacement for displacement
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz pècsimunkás #217857 üzenetére
a 2,5-ös szívó fapad kerül 25 ezerbe (plusz áfa, mert ott államonként eltérő az összeg) a turbós az csak 4kerék hajtással meg automatával elérhető, 38 ezer dollártól (plusz áfa)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz szőröscica #217869 üzenetére
annak a 740d-nek 21 előző tulajdonosa volt. oké, a rendszer szokott bankot, lízingbeadót, meg kutyafülét is tulajdonosként kezelni, de volt 4 eredetvizsgája, tehát legalább annyiszor nem autókereskedés vette meg a másik autókereskedéstől. és úgy van benne 310 ezer km (hirdetés szerint) hogy 297 volt benne 2018.09-ben, tehát 5 éve.
az ülése két helyen tenyérnyi szakadás, a hirdetés leírásában meg az, hogy "bomba jó autó".
csak én érzek diszkrepanciát ennyi dolog láttán?
(mellesleg 2014-ben már 239 ezer volt benne, tehát 9 év alatt ment volna 71 ezret?)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz tboldi #218085 üzenetére
183 vagyok, öcsémnek az NB-jében bele ért a fejem a tetőkárpitba. és befelé is kellett billentenem a fejem, mert nem csak felül, de oldalra sem fért el (nagy a fejem, tudom )
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz m3tr0 #218105 üzenetére
vannak egyes Skodák, Audik, VW-k amikben elöl is van ISOFIX tudom, mert a Kodiaq-omban volt
így nem opció? mert Kodiaq-ból lesz 7 személyes benzines automata szerintem 10 milláig, és az ISOFIX rögzítés meg utólag bele szerelhető az első ülés vázára (csak csavaros és minden ülésváz tartalmazza a helyeket)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz fogkefe21 #218116 üzenetére
hát, a japán szívó benzinnel nehéz mellé lőni
de 10 év alatt lehet elektronikai hibád, cserélhetsz ötször lengéscsillapítót, meg szétrohadhat a küszöb...
Aurisból van 4M-ig szívó? nem csak az 1.2 turbó?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz fogkefe21 #218123 üzenetére
a japán szívónak van egy olyan hátránya, hogy mivel sokat elbírnak, mindenki hajlamos ridegtartásban tartani (úgyis bírja alapon) és mire hozzád kerül, lehet, hogy már a belét is kitaposták
én használtam Rapid-ot azzal az 1.0 TSI-vel, meglepően fickós. voltam vele egyedül Ausztria oda-vissza és pályán sem ültem el magam benne, bár nem lehet vele a belsőben menni a nagyfiúkkal, de lehet tartani egy egészséges tempót is. és még csak sokat se eszik.
viszont legalább egy fél mérettel kisebb az Aurisnál - szűkebb elöl is (vállban) és hátul is, és a zajcsillapítása is kisautós[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Ben42 #218167 üzenetére
Toyotából igyekezz kerülni az 1,33 szívó benzin változatot, Nissanokból meg az 1.2 (dig-t) turbó benzint
2,5-ig viszonylag modernebb autó is legyen meg a gatyátok se menjen rá: Honda Jazz esetleg Nissan Note ezek egészen nagyok az alapterületükhöz képest (nagyobb lesz belül mindkettő mint a Fiesta)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz dellfanboy #218174 üzenetére
nem a felbontást nézi csak a fájl méretét
ha veszel egy 400 x 200 képet és átméretezed 1920 x 1200-ra akkor simán megeszi a hahu rendszere[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Kis Tigris #218179 üzenetére
csukott szemmel azt mondtam volna, hogy F asztma és/vagy Swift
de igazából mindegy, csak ne rohadjon, ezekbe a tucat autókba 30-ért lesz fűzött blokk, nem a motorcsere lesz a drága hanem az, ha körbe kell lakatolni[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Kis Tigris #218197 üzenetére
G asztmából csak nagyon kevés korai modellben volt C16XE (ami nem EcoTec) de 1.4-esből a Z14XE és a későbbi X14XE is EcoTec
olaj fogyasztásra kényes, főleg ha egy okos "szakember" vastagabb olajjal próbálta orvosolni az élete alatt a növekvő fogyást (vagy csak figyelmen kívül hagyták az ajánlást, és azt öntötték bele, ami a Tesco-ban is az alsó polcon lakik)
2005 után már volt gen3 Family 1, de ebben az ársávban nem fogsz olyat találni szerintemaz első linkeden az F asztma elég baba cucc, de nincs benne se klíma, se abs, és csak egy légzsák van (a kormányban)
a fekete viszont vállalhatóa Passatok rohadnak a sárvédőíveken (nagyon) ezen a kéken is látszik, hogy már volt festve főleg a hátsó két ív, ezzel óvatosan, pikk-pakk szétesik
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz footy #218312 üzenetére
két dolog jár az emberek fejében automatikusan:
- ha kevesebb dolog tud elromlani, akkor kevesebb fog elromlani, lásd Murphy
- a turbót egy ideje a lökettérfogat hiányának ellensúlyozására használják, így lesznek 900-1200 köbcentis 2-3 hengeres "alulméretezett" motorok viszonylag nagy bódékban (Qashqai, pl)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz molnarpeter #218400 üzenetére
faternak volt, halott a motor (naggggyon pörgetni kell, hogy menjen, és szinte nincs gázreakció) de abban igazat adok, hogy örök élet meg két nap.
nagyon hasonló technikával, pár százezerrel olcsóbban (ebben a kategóriában ennyi már csak a prémium felár) Seat Leonok is vannak ugyan azzal a 8 szelepes 1.6 MPI-vel, érdemes lehet ránézni azokra is.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz zgospel #218413 üzenetére
B5.5 - B6 Passatokban is ismert hiba a kárpit (tető és ajtó) elválása, lógása
meg korabeli tipik VW betegség a gumirozott felület hámlása
szóval a H astra nem egyedi eset“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
nagyon OFF: azt veszem észre, hogy a Lexus a mérete ellenére sem hordoz a hazai utakon semmiféle "road presence"-t
gyakorlatban napi szinten villognak rám (múltkor az M5 pályán egy kettes Prius LOL) pedig nem hajtok papásan
de ilyen helyzetekben, hogy nullás háromból a belső sáv az M1 felé, külsőben kamion, középsőben előző kamion, én őket előzöm110-es tempóval úgy, hogy előttem is vannak, hasonló tempóval. és beesik a területi képviselő a 6-os Golf kombival, és villog. mintha én nem sietnék? vagy letolom majd a kamiont a kedvéért? vagy fékezek, hogy elém mehessen?
fekete BMW-t kellett volna vennem“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- Így építsd a billentyűzeted!
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Filmvilág
- Ingatlanos topic!
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- NBA és kosárlabda topic
- plevips: Pár kép a Fóti Homokbányáról
- Autós topik
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen