-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xmodule
őstag
Hello. Kettö kombit néztem ki. A BMW-t már probáltam, a Passatot csak holnap fogom. Svédben lakom, szoval linkelem a két kocsit de csak a képek miatt, mármint nem biztos, hogy a szöveget érteni fogjátok. Érdekelne, hogy egy olyan 5 éves idötartamra melyiket lenne erdemesebb megvenni? Eléggé papásan szoktam vezetni, leginkabb csak meloba végig 80-as tempoval napi 100km kb. Alternativa nem nagyon jöhet szoba mert konkretan ez a ket kocsi tetszik. Napi szinten nem használom ki a kombi adta teret, de legyen ha kell alapon és mert tetszenek. Késöbb talán 2 év mulva gyerek is szóba jöhet persze, akkor meg egyböl nem lesz felesleges (babakocsi táskák miegymás)Akkor egy kis info
BMW E36 320i Kombi
Km:168.000Km (nem vissza pörgetett ez 100%)
Évjárat: 1999 eleje
Állapot: belul szép bör ülések semmi sérulés rajtuk vagy a müszerfalon látszik kimélve volt kivul belul. Kivul nehol apro rozsda puposodasok. De latszik vastag a lemez, mert nyomasra nem pattognak meg ilyesmi.
Tartozekok: 4db BMW alufelnis nyári gumi kb (90%osak), 4 db BMW alufelnis téli gumi kb(90%osak).
Ár: 967.000Ft(átszámolva)Volkswagen Passat 1.8T Kombi
Km:200.000Km (ez sem volt vissza pörgetve)
Évjárat:2004 vége, elsö forgalomba helyezés 2005.
Állapot: Na erröl még tul sokat nem tudok mert nem néztem meg személyesen, amit tudok: Belsö kárpit nem 100%osan tiszta de nem is tul koszos, aproság kitisztitom. Ezen kivul semmi sérulés rozsda miegymás nincs kivul, minden müködik, vezérmüszijat cseréltek rajta 180.000Km-nél.
Tartozékok: 4db téli gumi ami most rajta van acél felnivel, 4db téli gumi szögecses (itt svédben ez jobb) acél felnivel.
Ár:1.120.000FtRöviden ennyi lenne. Fontos lenne nekem a megbizhatoság mert aproságokat meg tudok csinálni (fékbetét,féktárcsa, olajok, szurök cseréje) de mühelyem nincs a komolyabb dolgokra. Tul sok idöm sincs ezzel foglalkozni, ráadásul mindig kell kocsi, mert a semmi közepén lakom. Fogyasztásban talán a BMW egy kicsivel többet eszik 1 max 2 liter. Nyilvan élményileg a BMW szerintem jobb (bár még a passatot is ki akarom probalni mert eddig csak 2000-es és 2002-es passatot vezettem). BMW 6 hengeres motorja nyilván szebb ez nem vitás. Itt jön még a kerekek meghajtása. Eléggé hosszu jeges havas itt a tél. Mint naiv sosem volt hátso kerekes kocsim, de ugy gondolom, hogy a BMW-vel nehezebb télen egyenesben maradni. Ha tévedek szoljatok. Nehéz a döntés nekem ezzel kapcsolatban.
Biztositás passatra olcsobb(cascoval persze). Sulyado egyforma, ezen kivül itt semmit nem kell fizetni. Nincs semmilyen átiratási dij eredet vizsga stb stb. Adásvételi és ennyi.
Kicsit hosszura sikeredett bocsi de már kezdek bedilizni ebbe a dilemmaba.[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
-
Xmodule
őstag
Sziasztok.
Egy két ötletet szeretnék kérni. 2m forintig milyen kocsit ajánlanátok a következö kritériumoknak megfelelöen?: kényelmes (ez a legfontosabb), megbizhato, 10L alatt legyen a fogyasztás, lehetöleg benzin vagy pedig ujabb dizel 80/20 % ban lenne használva autoút 80-100km/h között és a többi város, egyszerubb szervizeket (olaj, szurok, gyertyák) cserejet en is el tudjam vegezni (akár spéci szerszámot is veszek). évi 35ezer km -ert megyek kb.Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #90370 üzenetére
Bocsi tényleg elfejejtettem pár dolgot. Szoval elöször is svédben lakom szoval semmi regado stb itt nincs ilyen. Régebbi dizelekre van elég nagy sulyado de ennyi. Legtöbbet egyedul utazom melo haza. Ennek ellenére kombi érdekelne elsö sorban de egy sedán vagy akár 5 ajtos is szoba jöhet. Kombi csak azért mert hátha kell alapon. De amugy bnömnek kombija van. évjárat olyan 2000 utáni inkább, km meg 150.000 max. Mivel ugye évente 35k -t megyek hamar gyulik. Csomagom csak egy szatyor meg egy háti táska van amit magammal viszek.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Köszönöm a válaszokat. Igazából fura hogy BMW vagy Mercedes nem került az ajanlottak listájára. Miért? Ezek a Volvo kocsik azért ritkán fogyasztanak 10l alatt. Dízelmotor meg nem túl szerviz igényes?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Ennek a v50 nek eléggé puritán a műszerfal. Nem kisebbek benne az ülések mi t mondjuk egy v70esbe? Nem nagyon ismerem a volvokat azért kérdezem. De persze minden fele képen kiprobalok nem egyet. Ahogy néztem ezért a 2m ért legtöbbször 200ezer km is társul. Ez mennyire okes? Ha szépen szervizelve van gondolom el megy meg ennyit nem? Azért az fura hogy Volvót olcsóbb lenne fenntartani mint BMW t. Eddig azt hittem mind a kettő húzós. Amúgy most egy 2003as E46 320i kombim van. De nem szeretem mert manual is kényelmetlen. Ebben is már 200ezer van és itt már azért kellene cserélni nem egy gumi tartót. Pl ami az egész hátsó difit tartja. Most nem okoskodom csak érdeklődöm mert tényleg nem értek hozzá.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Köszönöm a válaszokat. Akkor körbe nézek a volvok piacán. Kicsit szamolnom is kell azért mert itt a dizelre eléggé magas az éves sulyado. Mármint hogy pl 6-7 literes fogyasztással kijön e a difi. Amúgy ezeket a D5 os motorokat hány km után kell szervizelni? Én pl most 10ezer km után cserélem az olajat 6,5L és olajszurot. Szóval évente 3x kb. Minden fele képen írok ide ha találok valami szimpatikusat.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz runner 125 #90469 üzenetére
Svéd rendszamos. már 2013.01.31en lejárt neki az itteni vizsgája. Utánna lehet nézni. Gondolom azóta már nem voltak vele itt. Amúgy ha a km óra állás valós tényleg egész jó.
Úgy értettem hogy dizelbe is 10k km után van olaj csere? Azt hittem ott hosszabb az intervallum dízelnel. Legalább 15-20k.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Na ma igy futtába kiprobáltam egy 280ezret futott 2001-es V70 2.4T manuált. Belsöleg eléggé le volt már lakva szegény pluss sofor ules szana szet szakitva. Mindegy kiprobalni jo volt. Oriasi mosolyal a szamon vezettem vegig. Ilyen kell nekem ez nem vitás! Az a kormányzás, meg az egesz kocsi. Nagyon egyben van. Rossz volt utanna vissza ülni a E46os BMW -be pedig az ujabb azért...:/. Amugy a D5 az ugye nem renault motor? Mert ugy hallottam van olyan volvo amiben renault motor van. Franciakat annyira nem csipem. Sok jot nem is hallottam roluk.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Ezeket a motor jelöleseket nem igazan ertem. Akkor most ami 2.4D az mind D5? Mert pl van ilyen is hogy D5244 T5 de van olyan is hogy D5244 T4. Ezek közul mindegy melyiket valasztja az ember? Csak mert amelyik T5 re vegzödik az kevesebb lóerö ujabb kiadás viszont kevesebbet ir fogyasztásra.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz runner 125 #90498 üzenetére
A buszos kép vicces
Amugy most hogy kiprobaltam ezt a 2.4T manuált már nem zárkozom el a manuáltol. Csak valahogy az E46 megutáltatta velem teljesen...:/ Most nézem milyen alternativák vannak. Esetleg a AWD -t (4 kerék meghajtást) érdemes nézni? Mármint gondolom kicsit többet eszik emiatt. Kb 1 literrel?. Bár szerintem ebben már van rendes kipörgés gátlo. Gondolom. Elözö telet is simán lehuztam hátsó kerék meghajtással (bmw). kérdésem lenne még hogy nagyon változo lehetöségek vannak. pl
2.9M 2006os 195ezer km automata 4x4 185lóerös
2.6M 2007es 220ezer km manualis 160ló
1.5M 2005ös 180ezer km automata (nagyszerviz utan vezérlés stb) 160ló
1.3M 2004es 312ezer km manualis 160ló
2.6M 2008as 243ezer km automata 160ló
2.6M 2006os 180ezer km manualis 160ló
2.7M 2007es 170ezer km manualis itt van 6 honap garancia is 160ló
2.3M 2007es 210ezer km manualis 160 ló
2.5M 2007es 192ezer km manualis 160 ló[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz runner 125 #90511 üzenetére
Köszönöm a segítséget. Meg a többieknek is. Ma megyek megnezek párat a listáról. Jó mert sok van és itt a közelben vannak. Így lehet választani.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Egy kcisit most elbizonytalanodtam. Amikor a D5 -ös motort ajanlottatok akkor a 2005-2007 -ig gyartott 185 lóerös motorra T4 gondoltatok vagy ebbe még belefér a 2.4D 2005-2007 ig gyartott 163lovas T5 is? Mind a kettö ugyan olyan jó? Amugy ma voltam kiprobálni egyiket. HSZ-emnél a legutolso piros 1 képpel. Egy idös nyugdijas bácsié ö a második tulajdonos. fedélzetibe 5L/100km átlagfogyi volt. Maga a kocsi szép állapotban volt szerviz könyv is rendesen volt vezetve. Bár azt mondta olajcsere az 1év vagy 30.000km. Maga a kocsi jol ment szépen ment a válto is. Talán a kormány nem volt olyan könnyu tekerni mint a tegnapi 2001-es 2.4T ben de lehet csak rosszul emlekszem? Ebben mar ilyen 3 kullös kormany volt ami mondjuk nekem nem jön be annyira. Inkabb a 4 kullös (régi gondolom). De ez legyen a legkevesebb. Dizel kocsit mar rég nem vezettem de határozottan volt vibrálás. Ez normális? A másik meg hogy olvasgattam forumokon neten föleg svédeken hogy van egy kis szerkezet ami szeret elromlani és annak elég drága a szervizelése linkelem a képet. Nem tudom a magyar nevét de azt mondtak ha ez el van törve vagy le van esve attol a kocsi még megy csak nem tesz neki jót. Vagy valami ilyesmit. Pontosan nem tudom mi ez ti hátha okosabbak vagytok. De amugy ennel a kocsinal a helyén volt ez a kis kar. Öszességében tetszett csak fura volt hogy igy vibrál lehet csak tul alacsony fordulaton mentem vele és azért. Persze még körbe nézek azért.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
No ma megneztem egy masik 2.4D V70 -est. Ez kereskedönel van itt nem messze ahol lakom. Egész jol adja a hitelt is. + ad 1 év ingyen full (cascos) garanciat ez átszámolva nekem (300.000ft) kedvezmény. Azonban novemberben kellene 220ezres szervizt csinalni a kocsin (nem tudom ebbe mi tartozik bele akár otthon is meg tudnam csinalni esetleg ha csak olaj és szuröket kell cserélni. E36-E46 osokon is magam csinalom az ilyeneket). Téli gumi szett sincsen a nyári hátul kopott. Szoval ennyi negativum van. Amugy végig volt vezetve a szervizkönyv 2 tulajdonos valos 200ezer km. A kocsi jol megy nincs semmi fura hang sem a motorbol sem a futomuböl. Ez már egyáltalán nem rángatott/rezgett mint a tegnapi. 2008-as amugy. Kepeket nem tudok mutatni mert meg ök sem tettek fel képet mert nemsokára kuldik a kocsit teljes rekondicionálásra (takaritás mosás vaxolás ami kell csilli villi legyen). Ha megveszem azonnal megcsinaljak addig sorban áll. Szoval eddig ez tetszik most mar csak a kerdes ez a 220ezres szerviz. mi tartozik ebbe bele. Mert ha en is megtudom csinalni (pl semmi komplikalt dolog a motorban vagy ilyesmi) akkor nem veszes az a par 10ezer ft. atszamolva. Marmint alkatresz arakra gondolok. Mert itt amugy a munkadij magas igazabol nem maga az alkatresz. Olyan 15ezer ft/ óra. Ennyit még én sem keresek. Na de mindegy. Gumikat meg akkor veszek persze.
Közben olvasgatok fullon kb egesz nap (mar amikor nem dolgozom eppen) es forumokon lattam meg megemlitettek egy masik fajta kocsit is. VW Passat. Kineztem egyet igy gyorsan Volkswagen Passat 2,0 TDI -06 ezekröl mi a velemeny? Fogyasztasban spritmonitoron rendesen alá nyomnak a V70esnek. 5,3-6L megvan. V70 inkabb 7hez van közel. Marmint a 2.4D azzal a DFP vagy milyen szurövel mert hogy allitolag amiatt eszik kicsit többet mint a regebbi D5 szurö nelkul. Meg azt is irjak ezek a Passatok is kenyelmesek. Na most viszont a kerdes az mennyire megbizhato ez a motor. Meg az egesz kocsi ugy ahogy van. Ebben a V70ben ultem nagyon kenyelmes tenyleg tetszik. Csak 1 év alatt volt most 4 autom 1 E36 és 3 E46 szoval most mar szeretnek hosszabb tavra tervezni (legalabb 5 év mert a hitelt is annyira veszem fel).
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz runner 125 #90691 üzenetére
Rá ér persze. Igazából még hétfőig nézek kocsikat aztán választok. Azt meg elfelejtettem írni hogy amit ma voltam megnezem az Volvo kereskedő. Nem tudom ez számíthat e valamit de szerintem szart csak nem akarnak eladni. Másik meg hogy ez a mai 6sebesseseges manual volt. A tegnapi szerintem csak 5. Számít ez valamit? Kevesebb lesz mondjuk 80-110km/h sebességnel ha 6osban van a kocsi és nem 5osben? Szóval inkább a 6 sebessegeset keressem? Árban már 2.9M nal járok tudom de már veszek jót szeretnék ami min 5evig jó és még elmegy gond nélkül +300ezer kmt.. Esetleg itt már van valami más is vagy még mindig a V70 D5/2.4D?
bitpork: nincs bajom a malacokkal
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz Blaise #90702 üzenetére
Sima raktáros vagyok átlag fizuval. Én sem szeretek hitelt felelni, de most februárban vettem lakást készpénzre aztán most e46 elmegy remélem minimum 1M ért a maradék 2M meg kölcsön és így 128ezer lesz a kamat a végén. Ez nem vészes szerintem.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Na ma megint megneztem egy V70est. Az AWD verziót régebbi D5 os motorral és automatával. Tetszett nagyon de az már drága nekem mindent össze vetve.
Amúgy ha pl csak 1.2M Ft lenne a határ akkor mit ajánlanátok? 8L alatt egyen minél kevesebb annál jobb, 100ezer kmt birjon ki pluszba szóval valami tartós érdekelne. Méret nem számít. Olcsó melóban jaros. Napi 120km stb amiket előzőleg írtam. Méret sem számít lehet vw lupo is akar. Csak érdekel hogy mit ajánlanátok.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #90785 üzenetére
Esetleg egy Lupo 3L Dizel? Az pont kijönne 1.2M ból 200ezer km-el olyan 2001-2002 es modell. Ez automata es 3L/100km alatt van a fogyasztasa. Ez a fogyasztas mondjuk eleg durva szeirntem. Föleg egy tankal mennyi km-t megy. Persze tudom ez kis auto en mondjuk nem vagyok nagy ember. Csak erdekesseg keppen. Igazabol erröl a 3L motorrol sokat nem tudok. Mennyire tartosak stb.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Marad a V70 igazabol a luppo csak egy kosza gondolat volt. Igazabol nincs bajom a meretevel mármint külsöre, mert még sosem ultem benne. A kezdeti 8? kocsibol most mar csak kettö van ami között valasztok majd. Egyik amit mar kiprobaltam 2008as 2.8M ft 205ezer km, 1év cascos ingyenes biztositas, viszont mar csak erre a szezonra jo nyari gumik és téli gumik nincsenek egyaltalan. Masik meg egy 2006os 2.5M 181ezer km itt van teli nyari gumi szett kulön allapotat meg nem tudom mert csak hetfön megyek megnezni a kocsit. Gondolom itt volt vezerles cserelve mostanaban. Szoval erre csak a biztositast kellene költeni igy ebben az evben. Az olcsobb szinben jobban is tetszik. Meglatjuk. Szerintem az hogy 2006os vagy 2008as tul sokat nem számit vagy igen? Viszont a 180ezer vs. 205ezer mar mérvado. Majdnem egy éves futási teljesitmény nálam. 300ezer ft a kulönbség árban. Kicsit több mert ugye az elsöre most kell vennem téli gumikat(felnivel) nyáron meg nyári gumikat.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Köszönöm szépen a segitségeteket. Végül is megvettem az egyik V70 2.4D -t. 2008-as modell (2007-07 es gyártyás) Classic. 200ezer km, végig vezetett szervizkönyv. 2.864.000Ft volt az ára ezt lealkudtam 2.752.000Ft ra. Szóval 112ezret alkudtam belöle. Fura mert márka kereskedésben még nem csináltam ilyet. De vennem kell rá most téli gumikat felnivel. Már kinéztem használt felnit (szép állapot) új téli gumikkal 77ezer ft. A többi meg megy egy olajcserébe a következö hetekbe.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz fokukac #90946 üzenetére
Köszi. Igen itt lakom már jó ideje. Amúgy nem kötelezö a szöges gumi. Söt! Egyre jobban küzdenek ellene a környezetvédö pártok hogy ne használják az emberek, mert amikor nincs hó, jég akkor felkaparja az aszfaltot amit aztán az emberek belélegeznek. Városokban. De amúgy én mindig szögeset veszek, mert ahol én lakom falun itt sok az ilyen erdös mellékút ami legtöbbször le van fagyva. Meg reggelente hajnalban járok. De amint, elmulik a tél le is szedem, mert hangos.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz runner 125 #90953 üzenetére
Köszi. Igen ez a 6 sebességes manuál. Minden féleképpen 6 sebességest kerestem volna, mert sokat megyek 80-110 es tempoban megszakitas nelkul es itt szerintem jól jön az a 6. sebesség. Képek majd lesznek valamikor a héten kész lesz. Mert most csinálnak rajta egy ilyen teljes tisztitást belül, kárpit muszerfal stb, kivul meg mosás vaxolás stb. Mint mikor a szalonba rakják be öket. Új szagot adnak neki. Azt mondta a faszi csak igy adják át a kocsikat. És ezért most várnom kell pár napot mivel nagy a sor.
hdman Michelin gumik. Amugy én lehet én értettem félre, de most irtam a srácnak és azt mondja a felnik az újak (jó nem fóliás csak gondolom sérülés mentes mivel a képeken lehet látni hogy már volt használva csavar lyukaknál). A gumikbol meg 3db majdnem új 1 meg még jó állapotban van. Mondjuk ezt nem értem hogy de szoltam neki csináljon képet mindegyikröl és mérje le hány mm van még. De szerintem még igy is megéri.
Amikor árakat írok, mindig ugy számolom, hogy 1SEK=32HUF. Csak mert itt egyszerübb forintot irni szerintem.
joshua7 köszönöm.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
itt vannak képek a kocsiról. Köszi meg 1x a segítséget. Ma nyomtam tele a tankot 70L azt írja 1250km a következő tankolásig persze tudom hogy ez kicsit fals de ha már 6l nel megáll már oké nekem. Sőt a 7l is meg okes. Majd megirom mennyi az annyi pár hét múlva.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz mokus1 #91332 üzenetére
2.4D classic. 163lo. D5 meg 185 ló lett volna de olyat nem találtam csak 2006os automata AWD vel. Ott meg ugye a fogyasztás lett volna több. Ez meg 6seb manual. Nagyrészt úgy is 100as tempoval megyek ott meg 6.ba szépen halkan megy. Ennyire nem örültem meg kocsinak pedig volt már 4db BMWm is. De ezt szeretem eddig a legjobban. Belül nagyon kényelmes!
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz runner 125 #91337 üzenetére
Köszi. Nekem is ez az egyik kedvenc színem amúgy (előző kocsim) . Vigyázni fogok rá nagyon. De eddig mindegyik kocsim patika állapotban vettem és ugyan úgy is adtam el. Fogyasztásnal az a fura hogy a gyári könyv szerint az 5sebesseges kb2 decivel kevesebbet fogyaszt mint a 6sebesseges. Nem értem hogyan. Lehet nyomtatási hiba.?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz Declare #91339 üzenetére
Kényelmetlen volt nekem a BMW ülése. Ez volt amúgy sorban a 4. BMWm (1 e36 és 3 e46). Itt a Volvo kényelmesebb sokkal és valahogy mintha magasabban is ülnek. BMW nel a láb tér elől szűkös volt nekem. Itt pont jó. Tetszik továbbá hogy ennél a Volvo modellnél is a műszerfal kicsit felém néz. Ez amúgy a régi e36 ba is tetszett. Aztán ott az e46 nal már középre bámult minden. Újabb v70ben is már úgy van ahogy neztem(sajnos). És akkor erre még számoltam a fogyasztást is ami sor6 benzin 5sebesseges manuális váltóval kijott 8L/100km re. Ez olyan átlag. Mert néha azért nyomtam neki ha nagyon sporolosan mentem akkor 7.8. De mindig is jobban tetszettek a dízelek(hang miatt is meg a nyomaték miatt is. Más erzes). Barátnőm szerint egy traktort vettem de ő ugye annyira nem igazán ért a témához.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Micsoda árak vannak ott
Nekem második kocsim itt svédben 03' skoda octavia Rs Mk1 volt cascoval 580.000ft/év
Most a volvora (7. kocsim itt) már cascoval 290.000ft/év. Szóltam nekik hogy már lassan 10 éve van jogsim, és balesetmentesen vezettem mindig. Csinaltattam svéd jogsit is mert ugy dukál. Legalább látnak a rendszerben. Igy mar max bonuszon vagyok de még mindig 30év alatti vagyok. Szóval ezért ilyen drága még mindig. Itt általába cascos biztositás 160ezer ft/év.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz bitpork #91666 üzenetére
Akkoriban olyan 12körul volt a netto. Most már 16 körul. Nem panaszkodom. Csak azért itt vannak néha olyan árak, hogy csak nézek ki a fejemböl. nem azért mert nincs rá pénzem, hanem mert irreálisnak tartom. no de nem offolok tovább.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz bitpork #91672 üzenetére
Most már itteni állampolgár is vagyok, meg lassan egy éve hogy rendes melo helyem is van. Itt egyenlökent kezelnek mindenkit. Szakszervezet dönti el mennyi a fizetés. Mindenkinek ugyan annyi szoval nem pofára megy szerencsére. De ahol az elsö 3 évben voltam ott rendesen éreztették, hogy nem ide valósi vagyok. De valahol el kellet kezdeni, és azért annyira nem volt szörnyu sem. Na de tényleg ne offoljunk ide többet.
Már bele raktam 300km körul a V70 be. Imádom. Mondjuk még nem nyomom neki inkabb csak igy papásan vezetem. Egyik oka, hogy még csak ismerkedünk egymással, másik oka meg hogy olajra várok hogy cserélhessem mert most mar 11ezer felé közelit a mostani kenöanyag. Bár amugy sem vagyok egy száguldozos tipus meg padló gáz aztán fék csávo. Inkább lassan komotosan, gazdaságosan. De gondolom azért néha érdemes 3000fordulatszám fölé is pörgetni a motort.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Hali.
Csak igy gyorsba:
PEUGEOT 407 SW 2,2
1.4M FT ba100ezer km van benne.
Igazából azt hallottam francia autót sose mert elektronikusan megbízhatatlan. Igaz ez?
Mit gondoltok? Muteromnak kellene. Nem sokat vezet de valami olyan kocsit szeretne ami indul ha menni akar valahova nem mint a mostani 02 es passat kombi.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Csak érdeklödés szinten kérdem. Létezik e ilyen kocsi:
-automata
-fogyasztás 4-6L között nagyon max a 7! (ha dizel az sem baj csak ne legyen tul sok a karosanyag mert akkor itt az eves adonal rengeteget kell fizetni)
-kombi, de minimum 5 ajtos
-valami megbizhato konstrukcio mert napi szinten 120km -ert ingazok
-elöl közepen könyöktamasz
összeg olyan 3M max.Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz runner 125 #113161 üzenetére
Kicsit elbizonytalanodtam igazabol. Marmint ez a dupla rugotöres ami volt (256ezer ugy hogy en csereltem ki), akkor fektarcsak, betetek, egy feknyerek csere az is volt majd 200ezer es akkor meg nem is eredeti volvo tarcsakat vettem, + svedek is egyre jobban emelik az adot a regi dizelekre most mar evi 160ezret fizetek na meg elöröl kezdek valami zakatolast hallani szerintem valami szilent faradhatott el mivel lengescsillapitok is ujak azok nem lehetnek. Szoval igy kezdem azt hinni nem eppen az en penztarcamnak valo. Motorikusan eddig semmi hiba kop kop kop, csak az a kis olaj szivargas bal oldalt (szemben allok a motorral) olajbeöntö alatt van egy kis kar es ott. De allitolag annak a tömitesnek a cserje sem olcso mulatsag. Szoval ezert gondolkodom valami masba, olcsobba (tudom automata tud draga is lenni) de ezert kerdeztem itt hogy hatha tudtok valami jol kiforrot rendszert. olcsobb alkatreszekkel, fentartasi összegekkel. persze tudom hogy lejebb kell adnom a kenyelemböl ez nem vitás. (mert abban a V70 nagyon ott van)
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Köszönöm a valaszokat. Sokat nezelödtem olvasgattam, es igy a Duster (csak is új) elég szimpatikusnak tünik. 1.5dci 110Le motort nagyon dicsérik, hogy kiforrot technologia és megbizható. Tudom elég puritán autó, de igazábol nekem elég ugy gondolom. (Föleg többen vagyunk a családban és eddig a Volvo krémszinü bör belsöre nagyon háklis voltam mindenkire föleg a kutyára, de ugy érzem ez egy Dacianal mar annyira nem zavarna) Megyek majd teszt vezetésre kiprobálom. Akkor ezek szerint le kell mondanom az automatarol mert ebben is 6seb manualis valto van. Meglátjuk. Persze még nézelödöm.
Néztem Priusokat is. Jók, jók bár nem tudom nekem inkabb városi kocsiknak tünnek, mintsem országutinak nekem meg ugye abbol van több (80%). Bár már probáltam és nagyon tetszett az egésznek a menet dinamikája a kis csomagtarto zavarna, no meg ha aksit kell cserélni akkor ott nagyon a zsebbe kell nyulni. Persze lattam YT on ilyen csinald magad aksi cserét de brutál hogy le kell bontani a fél kocsit hozzá. Nem beszélve arrol, hogy elég sok km -el árulják öket.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
No ma kiprobáltam a Dustert. 1.5 dci 4x4 -es verziot. 50 km volt a kocsiban a szalonbol álltak ki vele nekem. Személy szerint nekem tetszik. Puritán de nem vészes. Ülése kimondottan kényelmes volt az en hátamnak (kemeny és magas pozban ul az ember) bár az ulés oldalt nem sokat tart sajnos ezen talán egy könyöktarto középen segithet (ebben a modellben nem volt). Máskülönben nagyon tetszett minden kivéve hogy valóban büdös volt. Ez az új szag de a rossz fajta.
Miközben vártam az eladora hogy vissza adjam a Duster kulcsot volt ott egy új XC90 -es nem tudom milyen felszereltséggel de 23milló forintnak megfelelö séd korona volt, be ültem nézegettem egyszerüen hihetetlen hol tart már a technologia meg a kényelem. Megjegyzem 178cm magas vagyok de a kocsi tetejét nem láttam mellette állva. Eszméletlen hatalmas egy auto. Személy szerint nekem nem kéne 1. mert sosem lesz ennyi pénzem, 2. ha nyernék egyet mondjuk akkor is eladnám, és nem csak azért mert nem tudnám fenntartani, de ez már egy ékszer. Kimenni nem mernék vele nehogy poros legyen. De lehet ezt csak en gondolom igy kis egyszeru emberke vagyok
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Sosem voltam francia párti, (föleg hallásbol volt az az informáciom hogy elektronikusan eléggé érzékenyek) de a tegnap kiprobáltam egy 2012 -es C5 kombit 2.0 HDI motorral automata valtoval bör ulessel. Egy szoval full extras valtozat volt. En nagyon csipem ezt a hajos hintazast amit a kocsiban lehet erezni. Nagyon kenyelmes is. No de nem is ez a lenyeg. Mindig is vagytam egy automata kocsira ami nem eszik sokat. Nézegettem még a netet és találtam egy 2012-es Citroën C5 kombi 1,6Hdi, automata motorral szerencsere nem bör ulessel(en nem szeretem) és eléggé sok extraval, 70ezer km van benne 5.2 millió Ft- nak megfelel svéd korona (itt élek kint). Kicsit utana néztem éves ado fogyasztás stb. Ado a 1.6 os motor miatt nagyon kedvezö ( 2.0 asnal mar majdnem 2x annyi az ado itt) DE amin teljesen meglepödtem az a fogyasztasa! Igy adja: vegyes:4,5L/100km, hosszu uton: 4,1L/100km, város: 5,2L/100km. Oké ez tuti nem 100% igy van tegyunk hozzá +1L -ert. De még igy is eszméletlen alacsony egy automatához képest. Nem beszélve arrol hogy az egész kocsi majd 1.8tonna. Hogyan lehetséges ez? Amugy esetleg valami tapasztalat erröl a modellrol? 2012 C5 és erröl a motorrol 1.6 HDI?
ui: köszi a valaszt a kettös tömegüre.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz bitpork #113541 üzenetére
nekem annyi bajom van csak a 2.0 hdi vel hogy itt svedben sok az ado a nagy ccm -es dizelekre.
1.6 hdi=44.800ft(atszamolva)
2.0hdi=122.000FtMint latszik majdnem 3x olyan drága. És a baj az hogy évröl évre drágábbak lesznek a nagy ccm -es dizelek adóba.
3 év alatt 230e ft a kulömbség.
Amugy én személy szerint nem vágyom verseny kocsira. Inkabb olyan "öregurasan" szoktam vezetni. Most a V70el (2.4D) olyan 5.6L körul szoktam járni. De itt viszont csak a 10 honap alatt miota megvan a kocsi 360ezret költöttem javitasra es ugy hogy en csereltem ki a dolokat szoval ez csak anyagár, plusz az eves ado 165ezer. :/Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Hali.
Csupan erdeklödes szintjen jarok egyelöre. Nyaron szeretnek egy motort venni es igy szeretnem az anyagi helyzetemnek legmegfelelöbb megoldast megtalalni.
Szoval a kocsi amivel most jarok egy 2007-es V70 2.4D. Meg a ti tanacsotokra vettem 2 evvel ezelött, amivel meg is vagyok elegedve bar azert par kopo alkatreszt ki kellet mar cserelnem a majd 60ezer km alatt amit eddig bele tettem De a gond nem is ez hanem hogy itt svedben erre a kocsira rengeteg az adó! Konkretan olyan 160ezer HUF aminek mondjuk az egyharmadat masra is el tudnam költeni. No meg azert megis csak volvorol beszelunk ertsd alkatresz arak akar kopo is nem eppen a legolcsobb.
Tehat a kerdesem lenne, hogy a V70 helyett mit ajanlanatok ami a következö felteteleknek megfelelhetne es olcsobban jönne ki éves szinten?
ár: max 1M HUF
fogyasztás 6L benzines vagy az alatt / dizelt nem szeretnek ha nem muszaj a magas ado miatt
minden fele kepen kombi kell vagy olyan ahol egy 30kg -os kutya is elfér (és ki is lát szoval nem egy sedan)
olcso olcso olcso mert igazabol csak a hideg, teli honapokba hasznalnam (nyar elejetöl egeszen amig lehet motorral mennek)
napi 100km -t vezetek ha ez szamit
megbizhatoság
kenyelem, márka, szin, miegymas nem szamitanak. vigyen el A-bol B-be ez a lenyeg.Remélem létezik ilyen kocsi.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Hali. Mk3 as golf dízel motorokrol valami pozitív negatív vélemény? 100.000km már van a motorba. Nem tudom pontosan egyelőre melyik típus van a kocsiba csak azt hogy egy Mk2es kasztniba van a 3 as motor. 1.9 es ha jól sejtem.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Sziasztok. Nö a csalad es a Sanderot le kellene cserelni egy kisebb fajta kombira. A kocsi tul sokat nem lesz hasznalva mert hosszabb utakra a V70-essel fogunk menni csak eppen hogy a babakocsi beferjen a kivalasztott kocsiba az a lenyeg. Olcso legyen termeszetesen fogyi is maradjon 8 L körul vagy alatta videken lakunk. Peug 307 SW 2.0/1.6 benzineseket neztuk 2006 tol 1.1-1.2M ig.
Masik meg a Focus 2007 töl 1.8etanolos motorral (Adoja sokkal olcsobb itt svedben de mi ugyis benzinnel jarunk). Vagy esetleg van e valami mas ebben a kategoriaban? 150e km felett mar nem nagyon nezelödnenk.Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Hali.
2007 -es V70 2.4D esem 330ezerrel most mar megerett a cserere. Kezdenek egyre gyakrabban elöjönni dolgok rajta amiket meg kell csinalgatni. Na meg ugye itt svedben nagyon beindultak a környezetvédelmi pártok ezért egy euro4 es kocsi nem éppen a legjobb valasztas a továbbiakban.
Szoval van kettö kiszemeltem mind a kettö euro6 -os dizel.
Volvo V60 D4 (4 hengeres 190lovas) Momentum 2016-os modell 160ezer km, fullos navis stb. 4,8misi. (erre meg rájön +160ezer a vonohorog utolagos felrakatasa mert az muszaj nekem)
Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC 2015 -ös modell. Itt nincs igazabol tul sok extra. (csak az alapok, BT, tempomat stb) ebbe 80ezer km. 3,8misi (itt van alapbol vonohorog)
Volvo ugye jobban felszerelt viszont kisebb a csomagtartoja. A mostani 2.4D (alá D5) el sem volt gond igazabol viszont a D4 -et nem ismerem. Honda 1.6 i-DTEC motorjarol jokat irnak.
Ami a Volvoba tetszik hogy van benne állófutés ami télen itt svédben azért elég jo dolog. Volvo viszont szijas amit ugye cserelni kell idöközönkent a Honda meg láncos amihez ha minden igaz sosem kell nyulni.
Én meloba jarasra hasznalom legtöbbet a kocsit napi 100km. Éves szinten bele szoktam azert rakni a 30.000km -ert minden problema nelkul. Igazabol egy megbizhato olcson fentarthato autora lenne szuksegem amibe a csalad is belefer (kisgyerek, kutya, stb)
Ti mit gondoltok?
Nezegettem ujabb euro 6 os V70 eseket is de az mar nagyon a keret felett van.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz rbalint88 #173971 üzenetére
Hat van itt egy a közelben. V70 2015 ös D4 es viszont 8 sebesseges automata. Erröl a valtorol nem tudok semmit igazabol. Jo e vagy inkabb jobb kerulni? Nekem igazabol mindegy hogy automata vagy manualis. Fogyi legyen alacsony. Ez euro 6 os 160ezer km van benne. Van itt svedben egy oldal ahonnan le lehet kerni minden fele adatot ha megvan a rendszam. neztem es azt irja hogy a vezermuszijat 240ezer km -nel kell elöször cserelni. Valos lehet ez? Nekem a 2.4D be 180ezernel kellet cserelni.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.