- Router gondok
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Újabb robottaxis balesetekre derült fény
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Padavan firmware
- Windows 11
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Linux - haladóknak
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
-
lsc
nagyúr
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz csibor #29974 üzenetére
Ma már nem nagyon tudod, mert kb a fél elejét le kell bontani. Örültem is mikor egy izzó csere miatt kellet a szervízbe elgurulni. Nem véletlen, hogy már nem köztelező az izzó készlet. A modern kocsiban úgy sem tudod magad kicserélni (átlag emberekre gondolok, nem ilyen MacGuyver típusúakra).
#nincsbennetarcsi
-
-
neduddki
nagyúr
válasz csibor #30546 üzenetére
HI!
scanic ugyben NagyfuluSajtzabalo noveerek az illetekesek, amugy tobben is fojjamatosan gyozkodnek, hogy meglepo modon a scenic 1 francia letere egyszeru es megbizhato
udv
neduddki
p.s. nem lesz idom vegigolvasni, ha vki hozzarakott vmit a rono 1.9 evolucihoz legyszi linked mar
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csibor #186307 üzenetére
Golf/Octavia 1.6 MPI vagy 1.9 TDI ami még DPF nélküli (105 lóval mindkettő), esetleg 2.0 TDI (140 lovas BKD motorkód), vagy Octavia Tour (régi kasznis) akármelyik motor, bár az 1.4 gyenge hozzá...
Focus 2 esetén rozsdát talán picit jobban kell nézni, mint a konszernnél, 1.6 100 lovas benzint nézném, az erősebb 1.6 bonyolultabb technika.
Fabia 1.4 16V vagy erősebb, de nekem abban a kasztniban az 1.9 SDI a kedvencem, 4-5 literrel kimegy a világból.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csibor #186312 üzenetére
Milyen használatra kellene, milyen hosszúak a rendszeres utak, mennyi az éves futás?
G Astra 1.7 DTI sem egy ördöglakat, adagoló probléma lehet (pár tizes kategória, egyszeri költség), illetve rozsdát érdemes megnézni.
1.9 SDI van a családban, bár nem Fabia. Kb 120 ezer km-t raktunk bele, 300 ezret elkerülte a km. A motornál a következő dolgokra kellett költeni meghibásodásból kifolyólag:
Na most ehhez képest egy benzines úgy kezdődik, hogy gyertya csere és másfélszeres fogyasztás. Egyébként 280k körül kapott egy kuplungot (egytömegű, konkrétan az az alkatrész, mint benzinesnél), és volt akkortájt vezérlés cserélve, utóbbi szettől függően 150k km/8 évet is bírhat. Adagolós motor, üzemanyag rendszer nem romlik el, ha mégis baja lenne úgy 500k-1m km körül, akkor egy Deák nagyjából betakarja az alkatrész költséget. TDI-k sem elromlósak, sok évre tervezve még úgy is megéri, ha egyszer kér egy lendkereket vagy turbót, de SDI-ben semmilyen ilyen para-faktor nincs, filléres autózás netovábbja, ha megelégedsz pályán a 120-as tempóval
[ Szerkesztve ]
-
-
8th
addikt
válasz csibor #186307 üzenetére
Ennyiből én vennék egy közepesen jó állapotú Golf 4/Octavia I kombit oldschool adagolós tdi motorral öt kiló körül + adnék neki egy korrekt nagyszervizt.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Melyik tápegységet vegyem?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Jövedelem
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- kissgábor007 károsultjai
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs