Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomcsi23

    veterán

    válasz boogie84 #61164 üzenetére

    Mit tudsz? :D
    Használtautón most van kb:
    Audi 3500
    BMW 4800
    Citroen 2000
    Fiat 2800
    Ford 5200
    Honda 1300
    Merci 4200
    Opel 7000
    Peugeot 2600
    Renault 4300
    Suzuki 3100
    VW 6900
    ..eladó.
    Mindez mit jelent? Az opel a legszarabb, majd a vw:F

    Xero: majd nyugtával a napot. Ha már így kivársz, s jön egy - a feltételeket nagyjából lefedő - verda, le kell rá csapni. :K

    ...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

  • Xero

    nagyúr

    válasz boogie84 #61164 üzenetére

    Annyira nem rengeteg, inkább a felszereltségek az érdekesek.

    Elmondom a storyt. 20-30e € között keresek legalább 6 hengeres, legalább 200LE-s hátsó vagy össz kerekes gépet 2008 után. A gond a további felszereltségekkel vannak.

    BMW-ből a következő a képlet:
    A kupékból 325i-nél an 77db jelenleg scouton, ebből 44-ben van sport ülés és ezekből 27-ben navi.
    330i-nél ezek a számok 17, 7 és 3.

    Cabrio 325i-nél 86, 43, 34. Míg 330i-nél 29, 17, 13.

    Z4 sDrive 3.0i-nél 45, 32, 25.

    A gond az, hogy sok navi sima business navi, amivel a kicsi iDrive jár, ezt pedig nem szeretném. A másik probléma a hifi és a síalagút. Azok közül amik mindenben megfelelnek, kb 5% az amiben jobb hifi és síalagút is van. Tehát, ha optimista vagyok és azt mondom minden sport üléses navis az nagy iDrive-os, akkor is maximum 5 autóból válogathatok jelenleg.

    Ezzel szemben az S5-ből van jelenleg 45 darab, amiből 38-nál van sportülés behúzva, és ebből 36 navis. Persze itt jön az, hogy minden S5 sportüléses és navis, tehát 45 autóról beszélünk. Amennyire felmértem a piacot kb a 80%-ukat B&O hifivel kérték, tehát itt 36 autóból lehet jelenleg mazsolázni.

    Szóval a kínálat igazán csak az én szempontjaim szerint szélesebb, valójában pont ugyan olyan.

    (#61165) Dany007: Sikerült intézni egy próbakarikát vele. A hangja megvett egyből kilóra, bár az alatt egy supersprint rendszer volt. Ha provokálom, ugyan úgy ki lehet dobatni a seggét, ha pedig nem űzöm akkor fordul mint a bolond. Az ülés teljesen kényelmes magamra tudom szépen állítgatni, ahogy a kormányt is. A beltér némileg bunker feeling, de minőségi. A VW kapcsolók mókásak, de ezt minden gyártó eljátsza. A B&O hifi pont elég lesz nekem.
    Szóval jó. Az E93-ról nem tettem még le teljesen, de a racionalitás irányába már kezdek nagyon erősen húzni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák