Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tin

    veterán

    válasz SaNyEe #181920 üzenetére

    Az autó nem új, vagyis de, mert sosem futott, de nem új autónak számít. Itt németben van egy speciális kategória, a reimport autók, amik német gyártásúak, de egy másik országból hozták vissza őket. Valójában megutaztatták a cseheken keresztül, és gondolom parkolt ott valamennyit. 2019-es gyártású amúgy, és mivel több van a kereskedőnek ebből a konkrét felszereltségből, gondolom valakinek gyártották, vagy a gyár "üres időben" legyártott pár tucat ilyet. Nem tudom. Augusztusban 1 napra forgalomba helyezték itt Németországban (ez a Tageszulassung), ezt azért csinálják a kereskedők, mert szerződésben vállalnak a gyártó felé X forgalomba helyezett (eladott) darabot megadott időtartamra, különben bukják a kedvezményüket. Így viszont "azonnal" vihető az autó, mert nem kell már vizsgáztatni. Viszont így "csak" második tulaj vagyok, és a gari is rövidebb 3 hónappal. De ennek nincs köze a reimporthoz, ezt bármilyen autóval megcsinálják. Az ilyen autók amúgy valamivel (10-15%-al) olcsóbbak is.

    Amúgy egy "sima" 1.5 TSI Comfortline Variant, 6-os manuális váltós, R-Line külső pakkal, "téli" csomaggal, 17-es felnikkel, automatikus állítású LED fényszórókkal, Navival, ergo üléssel, távolságtartó tempomattal meg egyéb vezetési asszisztensekkel, meg a leírás szerint sport futóművel, amit nem hiszek el, de az mindegy is.

    Mindent, ami az adatlapján van, beleraktam a VW oldalán a konfigurátorba, és ott jött ki a 11.5 milliós ár. Volt még egy 1000€-val olcsóbb kocsijuk is, de az alap felnivel és R-Line nélkül, viszont halogén fényszórós, a LED meg azért fontos volt (bár ezen meg az R-Line miatt nincs ködlámpa, de éjszaka többször fogok menni, mint ködben).

    Szóval jó áron volt, de azért a német forgalombahelyezésű, full új és garis példányok sem kerülnek 11.5 millióba, gondolom azért a kereskedők is adnak kedvezményt. Csak azokra meg várnom kellett volna pár hónapot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák