Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz AxBattler #150398 üzenetére

    Köszi!
    Vannak rajta azért kisebb esztétikai hibák, van egy kis rozsdásodás a jobb első kerék ív aljánál, egy kis benyomódás a jobb oldali küszöbnél, de egy 14 éves autótól nem várhatom el, hogy olyan legyen mint egy új.
    Vásárlás előtt egy szerelő átnézte, alulról is, és mindent rendben talált.
    Belülről is egész kulturált, nincs agyon használva.
    [kép]

    És, hogy miért automata? :)
    Elég sokat robogóztam, voltak nagy köbcentis robogóim is, és valahogy megszoktam ezt az automata dolgot.
    Autóban is egyértelműen ilyet kerestem, de azért nem akartam valami buta és megbízhatatlan váltót. És az ilyen kis autókban ritka a jó automata.
    A VW automatáiról jókat olvastam. Illetve az öcsém az nagy VW rajongó, neki egy 3-as Golf TDI van, teljesen átépítve, mondjuk az manuális, de ő is azt javasolta, hogy ha automata kell mindenképp, akkor pláne vegyek Volkswagent.
    Én egyébként még egy Honda Civic-re is gondoltam, mert azok is tetszenek, és azoknak sem rossz az automata váltójuk, de ott amik már jók voltak, azok elég drágák, és a belső design is elég gáz egy IV-es Polo-hoz képest.

    Pár napja használom, és bár nem vagyok egy nagyon rutinos autóvezető, de eddig nagyon tetszik. Az utastérben semmi sem zörög, az autó nagyon stabil. A belseje nagyon szép, tulajdonképpen hasonló kényelem fogad mint egy nagyobb autóban. Olyan mint egy passat vagy audi a4 csak kicsiben.

    [ Szerkesztve ]

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz AxBattler #150398 üzenetére

    Egyébként a váltó eddig nagyon tetszik. Finoman indul, semmi rángatás, ha kicsit nyomom akkor szépen, alacsony fordulatszámmal megy, nem pörgeti fölöslegesen. Közepes gáznál már meglódul, simán ki lehet vele lőni amikor szükséges. Padló gáznál pedig kipörgeti 6000-es fordulatig és egész sportosan megy. A gázpedállal váltasz fokozatokat tulajdonképpen, de alig érzékelhető amikor vált.

Új hozzászólás Aktív témák