Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zewa

    senior tag

    válasz TheProb #122366 üzenetére

    Ahogy írtam is meglepődnék ha legalább elfogadható lenne az a Leon. Jó forma, szépen tartja az árát. A képek nagyon csalókák. Mentem már HD képről tuti járgányra ami össze vissza volt törve, 600-800mikronos fényezéssel, beteg mechanikával. Szomszédék használt autója patent volt amikor megvették, annak ellenére hogy a képek hulladékok voltak. (ez mondjuk igen ritka)

    Mi a bajod a Punto II-vel? Igen jó ár/érték arányú kocsi főleg ha megelégszel a 80 lovas 16szelepes motorral ami ahhoz a bő 9 mázsás kasznihoz elegendő is. Civicből szintén a nagyon alját kapod én nem erőltetném feltétlenül.

    A mazda 2 remek kis autó de azért "azt hittem hátraszállok úgy megugrott"?! Örülj hogy így érzed, a lényeg ne vezess erős(ebb) autókat így nem lesz hiányérzeted gy átlagos teljesítményűben. :D

    #122364 hobizoli : Villanyoszlopod látod megvétel, a mostoha bánásmód nagy részét egy tisztességes kozmetika és polír után nem látod, ahogy a motor egészségét is csak sejtheted. 6-7 kilós árban dízelt venni amikor nem megy sokat? Normális Golf IV TDI-t nem kap ennyiért a G3/Ibiza/stb pedig egy budi egy Focushoz képest.

    #122368 máyköl: Jó autót a Civic de szerintem ha már lépsz akkor biztonság terén is lépj egyet. Az árban elérhető békalámpás kuvik ezt nem adja így marad a Gastra. Olvass vissza épp hasonló vasakról volt szó. (Tudom a szívnek nehéz parancsolni de biztos el akarsz verni egy halom pénzt? Árkülönbözet, +átírás költsége, +vétel utáni kötelező szerviz, +magasabb fenntartási költségek? Ezek a költségek az új autóhoz képest is jelentős kiadások)

    [ Szerkesztve ]

    "Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz TheProb #122366 üzenetére

    pedig a legjobb dizelmotort az olaszok csinaljak lassan 20 eve
    meg ugy en bloc 30 eve a nemetek csak futnak utanuk technologiaban
    max a markabuzik altal generalt hype az, ami ezt elferditi

    a legjobb az egeszbe, hogy a FB-s dizel csoportban tobb VW-s is elismerte, hogy a CR JTD motor fenyevekkel jobb konstrukcio a nemeteknel a befecskendezo rendszere is es a hengerfeje miatt is, legyen az TD, TDI vagy PD ,tokmind1
    az elvakult markabuzik a ketyegos, kamras ehhat trédé, meg ekkilenc trédé-kből persze nem tudtak ebbe belekotni mivel, csak kussoltak, mert észérvük nem volt ez ellen azon kivul, hogy "de ez német"
    wow, az, és? :C

    azon meg kb szarrarohogtem magam, amikor a VW dizelekre a koromokado tuning adagolot gyarto Krézi leirta az egyik post-nal, hogy palyaversenyeken egy 300+ loeros 1.9JTDm 16v AR156-l mennek, ami 600+ Nm-t tud, fust nelkul, mert a szabalyok nem engedik a fustolest
    es 3 teljes szezont lementek annelkul, hogy meg lett volna bontva a motor
    es hogy az a bajuk perpill, ott kezd gond lenni a valtoval, mert a motor amugy tudna tobbet is ennel
    na erre persze egybol elojott a fikahadsereg, hogy de szar, 600Nm felett el-elhal a valto (gyarilag 310Nm-t tud a motor)
    igen, de ok azt a hajtaslancot racce slick gumikkal terheltek vissza, nem hoki utcaival, mert akkor csak kaparna a kerek, es nem lenne akkora terheles a valton a jo tapadasbol
    meg kivi lennek itthon mennyi 1.9-s VAG TDI-bol jon ki 600Nm fust nelkul, erre nemet PD meg a TDI technologia kb keptelen a muszaki megoldasai miatt... vagy akar fustolve is, 500-520Nm-nel tobbet en meg nem nagyon lattam, es az mogott is mar ablaktorlovel meg tavfennyel kell menni kb

    akinek meg a 159-s vagy GT nem jon be, az vegyen TDI Skoda Roomster-t vagy Yeti-t kb :U ... nagyon szep dizanju autoja lesz :K

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák