- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Milyen NAS-t vegyek?
- Mobilinternet
- DIGI kábel TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Netflix
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Direct One (műholdas és online TV)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Sholom #101575 üzenetére
"Az 1.8 TDCi-motorokkal vigyázni kell, mert sokkal inkább megterhelik a kettőstömegű lendkereket, mint a nagyobbak. Ezt gurunk azzal magyarázza, hogy járásuk kevésbé harmonikus, mint a 2.0-2.2-eseké, a töltőnyomás hirtelen épül fel, váltani is többet kell így aránytalanul sokszor kap nagy terhelést a szerkezet. A rugók kinyúlnak, a csillapítóanyag kikopik közülük és mindez hajlamos tönkrevágni az indítómotort is. A kuplungszerkezet-lendkerék cseréje újabb 3-400 ezer forint, az indítómotor 60-70, de féláron már felújítják, ha lehet. 200 ezer kilométer felett már minden újabb méter ajándék. "
ha valós a 90ezer akkor azért még elmehet egy darabig probléma nélkül
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz
Sholom #101575 üzenetére
Kevés benne az olaj, elköszönget a turbó, úgy tűnik hiába cseréled le az olajat hamar, meg öblítőzöd stb. akkor is, mint a fenti példa mutatja ... ezt leszámítva jó motor ja.
Bátyáméknál előző cégnél is ezek az 1.6-osok voltak, és nem a mindenki hajtja cégautó hanem a csak saját használat ... és 80-90% országút meg autópálya (igaz a gyári csereperiódust persze betartották), hullottak a turbók ott is. Bratyóén is szerintem csak azért nem köszönt el mert én mindig kikormoltam nekiutána meg ellopták
[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
őstag
válasz
Sholom #101575 üzenetére
Nekem azzal szerelt a mondim(2007). 30k-val vettem, most van benne 200k. A QYBA-val semmilyen típusgond nincs, nagyon egyszerű szerkezet, ha betartják a szervíz előírásokat egy igazi igásló
Bátran ajánlok egy valóban alacsony futottat, mert nem lesz vele probléma, de nyilván egy eleve sokat futott már tud gondokat okozni.
update: A kettőstömegű nálam 150k körül halt meg, cseréje gyári Sachs-ra akkor volt 200k. Turbóhullásról meg igazából nem is hallottam (taxisoktól se
), valószínűleg hasonló urban legend a rengeteg visszatekert órás kocsik körében.
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
Új hozzászólás Aktív témák
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Sorozatok
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen NAS-t vegyek?
- Tudományos Pandémia Klub
- Napelem
- Mini-ITX
- További aktív témák...