Hirdetés
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
z-csongor
csendes tag
válasz aero. #183277 üzenetére
A dizel ugy merult fel, hogy eddig (az IS300h kemeny 3 honapja elott) is dizelem volt (DPF-es Chevrolet Epica). 150k km kerult bele 12 ev alatt, ebbol az elso harom evben 75k km, meg csak a visszajelzo lampa sem gyulladt fel egyszer sem es mind az automata valto, mind a motor tokeletes allapotban van meg. Mivel azert megyek ide-oda varoson kivul is, ezert merult fel, ki tudom egetni a DPF-et kethetente kb.
A fogyasztas nem erdekel, mert olyan hasznalattal, amivel en hasznalom, teljesen elenyeszo hogy 7 vagy 8 vagy 10 vagy 12 litert fogyaszt a kocsi.[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz aero. #184267 üzenetére
Igen, többet eszik belőle a gép. Pont Kisza panaszkodott a minap, hogy a Tipo is többet kér belőle. Németországban amúgy évek óta fut az E10 (de ott sem túl nagy sikerrel), illetve több más EU-s államban is.
Meglátjuk nálam mit mutat a dolog, a Hondába már E10 megy a Subaruba továbbra is E5.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Tin
veterán
válasz aero. #184270 üzenetére
OMV kút, Mosonmagyaróvár, próbáld ki, az ország egyik legjobb benyája. A régi Hondám érzékeny volt a benzinre, érezhető volt a szórás a kutak között.
Olcsó üzemanyag meg szar, amennyit spórolsz az arany, annyival szarabbul is fogyaszt a kocsi.
A prémium meg szerintem túlárazott. Én itt németben E5-öt tankoltok, kevesebbet fogyaszt tőle a kocsi mint a magyar benzintől. -
kisza25
félisten
válasz aero. #184315 üzenetére
De nem is akar dieselt:
"Viszont azóta elég rendesen bejött az autóknál a kibocsátás para, az tiszta sor, hogy dízelt nem vennék, de lassan már az is kétséges, hogy sima benzinest érdemes-e"[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
_adaml21_
őstag
válasz aero. #184317 üzenetére
Alapvetően én is kevés km-es bemutató/szalon autót vennék szívesen, amire még jó sok gari van - viszont én nem ugyanabból a pénzből felsőbb kategóriában nézelődnék, hanem inkább ugyanazt a kategóriát úsznám meg olcsóbban. Egyszerűen nincs szükségem egy Passat méretű autóra.
Viszont az a helyzet, hogy az általam nézett kategóriában nem nagyon van értelmezhető készlet szalon/bemutató autókból, mert a modellek is elég újak, meg túl népszerűek ahhoz, hogy lehessen válogatni. A másik lehetőség, hogy egy tesztautó fél évesen 7,5m, ami újonnan 8, akkor már inkább kifizetem azt a kisebb felárat...Szóval akkor Mazda 3-ról lebeszéltek? Érzékeimre az hat leginkább. Utána a Corolla, abból a keretbe inkább az 1.8 HSD férne be, az meg esetleg félő, hogy kevés, főleg pályán. A Kia ceed/proceed mindenképp jó vételnek tűnik, ott egyedül az újraértékesítési érték a kérdéses, illetve az 1.4 TGDI fogyasztása az aggályos.
-
Tin
veterán
válasz aero. #184773 üzenetére
Nem tudom, en azt mondom, hogy ha az elado a kereskedes, akkor van szavatossag, ha az elado nem a kereskedes, akkor ez nem ervenyesitheto. Nem beszeltem arrol, hogy a kereskedo helyezze forgalomba, fizessen sulyadotbiztositast es mindent, szerintem egy autonak - gondolom en - ugy is lehetsz tulajdonosa, ha kozben az nincs forgalomba helyezve. Ha tevedek, akkor meg javitsatok ki.
(#184774) LuckyL: valahogy en is igy erzem. a 2000€-s darabok mar sokkal szebbnek neznek ki a mobile-n.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz aero. #184829 üzenetére
Tudjuk melyik cég összes eladó autója a nevén van, és leginkább új szalonautóként vásárolt példányok. Mondjuk az nem is kereskedés, inkább outlet vagy nem is tudom. Na ilyet az 1 milliós kategóriában max két személyes kisteherként lehet lőni, sajna az ár eléggé behatárolja a lehetőségeket. Talán még a holland importos ember veszi még a nevére, hogy a regadót kint vissza tudja igényelni. Itthon azért a forgalomba helyezés drága lenne saját szakállra.
[ Szerkesztve ]
-
Skeleton01
aktív tag
válasz aero. #186334 üzenetére
Köszönöm a válaszod.
Az E430-at már soknak érezném, az gyakorlatilag a kisebbik csúcsmodell E55 AMG kevésbé felpiszkált V8-as motorját kapta? Dízelt az itthoni használt piacról pedig gondolom orosz rulett.Ill. jól gondolom akkor, hogy a W208-as CLK, kis köbcentis, kompresszoros motorjai sem mentesek az általad leírt problémáktól? Abból esetleg a 320-as, második autónak ajánlható?
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz aero. #187394 üzenetére
Az uj Camry 5.7 tet tud orszaguton, gondolom a 8-as automata miatt, csak amikor olvasod a tulajokat, hogy visszavittuk a 0 kilometeresen vasarolt 2019-est es hoztunk egy 2016-ost az meredek.
Egy ekkora kocsiban egy 2.5-os benzines szivotol hihetetlenul jo ertek, varosban meg 7.8l a valos fogyasztas!!
Nandow:
Premium keskeny gyerekules kerul majd bele amit viszek magammal a probautra
Mondtam a kereskedo csajnak, hogy keszuljon mert nem 5 perces teszt lesz... azt mondta odamegyek adja a kulcsokat aztan este 9-ig vannak addig azt csinalok amit akarok.A gyerekules darabja valami 300-400 dollar ugy, hogy az meg egy lathato osszeg lesz.
[ Szerkesztve ]
-
(Bundás)
addikt
válasz aero. #187412 üzenetére
Szia!
Ez tuti? Nem találtam holt-biztos leírást, de itt mintha azt írnák 2001-2006 közötti kiadások a bmw féle tritec motorral lennének szerelve (az "s", a "jcw" is), a második gen 2006-tól pedig már prince motoros.
(#187413) molnarpeter : mx5-ből az "újabb" generáció tetszik, de az bőven keret felett van.
3-3.5 millió körül vannak 126 lóerős előző gen szériái kemény tetővel. Egyenlőre vegyes érzés, legalább látnom kéne élőben; berakom a talonba.(#187411) pit stop : akkor ds5 kilőve
//
esetleg coupe jellegben más platform ötlet?a4 cabrio+hardtop vélemény? V6 2.4-3liter/quattro motorokról tapasztalat? Esetleg váltó terén ami kerülendő?
-
ngaba
aktív tag
válasz aero. #187980 üzenetére
Seat Altea XL, 1.6 TDI.
A kijelzett szám az aktuális fokozatot mutatta (nem volt mellette nyíl).
2000-2100 körüli fordulatnál volt ez, többször reprodukálhatóan, ha ráléptem. Nagyon hirtelen felugrik 5-600-at a fordulat, majd visszaesik a normál tartományra. És szerintem ez máshogy nem lehet, csak ha valami gond van a kuplung környékén. -
bernel
tag
válasz aero. #188969 üzenetére
Én nem a meghúzás miatt, hanem inkább azért veszek olcsóbb használt autót, hogy kisebbet bukjak, ha belefutok egy problémásba. Ha 2 millióért vennék, akkor az lenne az egyedüli pénztemető. Ha 1 millióért, akkor viszont megtehetem, hogy eladom valamennyiért és veszek egy másik 1 milliósat., ha az előző problémás.
-
parandroid
félisten
válasz aero. #190089 üzenetére
Valamit valamiért. A teljes felépítést, váltót, motort sajnos emiatt nem fogják átdolgozni. Vezetni biztos nem olyan, mint egy prémium kombit, mindenki másnak, aki benne utazik, viszont összehasonlíthatatlanul komfortosabb - mármint 3-nál több utas, vagy bizonyos speciális igények (gyerek, kutya, nagy sporteszközök, esetleg kerekesszék) esetén. Amúgy áruszállító vant vezettem többfélét is, pug boxertől merci viton át opel comboig, nyilván kicsit fapad, meg nem egy ötös bömös, de nem is rosszabb, mint akár egy ford turneo, vagy renault express (vagy mi van most helyette), vagy hasonló kisdobozosból lett hétüléses. Persze ha személyautós kényelem kell a vezetéshez is, akkor ahhoz az egyterű áll a legközelebb. A Sharan is jó autó, de árban az sem fog beleférni, azon kívül meg van még a piacon a Galaxy, és asszem végeztünk is a felsorolással.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Anaren91
senior tag
válasz aero. #195431 üzenetére
Jah ha hitelből akar kocsit venni akkor engedje el a régi német premium vonalat... Nem csak megvenni kell tudni ezeket...Olcsón meg lehet őket venni, de a szervizelés ugyan úgy premium áron van még, hacsak nem a legalja vacak alkatrészeket akarja belepakolni, amivel csak még nagyobb szívás lesz a vége... Ilyen esetben én is azt mondom, hogy addig nyújtőzkodjon ameddig a takarója ér, és vegyen valami japán kocsit 1-1.5 körül. Bár alapból elvetem bárminek a hitelre való vásárlását.. Ha nincs pénzed rá, ne vegyél. Főleg ha csak azért akarsz venni, mert már meguntad az egyébként működő kocsidat...
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
buci30
addikt
válasz aero. #195431 üzenetére
Anaren91
Jó tény nem vagyok képbe azért kérdezek okosabbak vagytok aláírom, és inkább és úgy nézegetek
Akkor így kérdezem ha Audi vonalon szeretnék maradni és 2 misi akkor mit javasoltok így egyszerűbb lehet 😊
Pl akkor ezekből mi vállalható :
iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
tboldi
nagyúr
válasz aero. #196140 üzenetére
Normál használat közben nem tűnik fel, de amikor be akarnék slisszolni egy kereszteződésbe nagy gázzal és leugorva a kuplungpedálról, akkor tovább csúsztatja, mint szeretném. Nem minden alkalommal, de előfordul, legalábbis én ezt tapasztalom a Jazz-zel (2006-os, facelift utáni GD1).
szerk.: Elkopva még nincs, különben menet közben is csinálná nagy gázra, a kuplungpedált nem érintve.
Illetve csúsztatáskor nem nő a fordulatszám sem, de ugye az enyém már elektromos gázpedálos, valószínűleg ebbe is beleavatkozik.szerk. 2: Megvan, angolul clutch delay valve-nek hívják ezt a cuccot.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz aero. #196143 üzenetére
Az EPC szerint van az ufóban is (a Honda dampernek hívja, a master és a slave cylinder között van).
De nem fordulatszámfüggő igazából, simán csak tovább tartja csúsztatva a kuplungot néhány helyzetben, ezzel kímélve a hajtást a hirtelen erőhatástól, emiatt érződhet bizonytalannak a fogáspont.
[ Szerkesztve ]
-
Veron
addikt
válasz aero. #196206 üzenetére
Újonnan vennél vagy nem vennél Juke-ot? Bocs, a szövegkörnyezetből nem egyértelmű. A Nissannak a legjobb a hitelkonstrukciója, az ára 6.2 mFt.
Leon 1.5 Style-ok vannak 5.2 mFt kl körül 2 évesen 20-25 ezer km-rel. Azokban még nincs LED lámpa, annyi hibádzik. Meg talán telefontükrözés sem, de ez nem biztos.
Nekem is ez a kettő legerősebb versenyző. Kiegészítve egy új i30 1.5 DPIvel, szintén 6.2 mFt-ért. A Skodák és Fordok 1.0 motorral 6.7 mFt-ért vihetők el.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Veron
addikt
válasz aero. #196208 üzenetére
A Juke tényleg jól néz ki és meglepően sok benne a hely. A rákfenéje a gyenge motor és csak 3 év gari.
Persze negatívuma mindnek van: az i30-nak a szintén gyenge és rosszabb karakterisztikájú motor.
A használtnak (akár Leon) meg az, hogy ki kell csengetni kp-ben, így az alternatív költséggel nem is olcsóbb, mint a Juke. És persze gari sincs annyi, mint egy újnak.[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Veron
addikt
válasz aero. #196219 üzenetére
Xcellence-ből kevés van, pedig azokban általában van LED fényszóró is, az kéne. sok a reference meg reference plus, azokat kerülném, min. Style kell. mobiltöltő-pad, sávtartó, bluetooth vajon már van ezekben a 2018 utáni darabokban Style szinten? mert a leírás természetesen általában hibásan van megadva.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Bdanyy
addikt
válasz aero. #196937 üzenetére
és vzsryl
Köszi VW-nél (G7, P8) néztem, hogy a gyári navi nettel egész jó, de google mapset lenne a legjobb az óracsoporthoz tenni Akkor legalább ezt van aki megcsinálta már, ráadásul az olcsóbb kategóriában.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
-
válasz aero. #197504 üzenetére
Hát ja érdekes lesz. Most annyira kinyílt az olló a technokrácia(gazdagok) és a megbízhatóság(szegények) lehetőségei között hogy nehezen lehet a jövő használt autó piaca felé mosolyogva tekinteni. Lesz mocsok drágán fenntartható de könnyen megszerezhető luxus és a rongyosra használt , talán elrohadt fapad.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Formula-1
- Házimozi haladó szinten
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Synology NAS
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Diablo IV
- Jelszókezelők
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest