-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
válasz vidocq #201122 üzenetére
Én ilyesmit keresnék, esetleg h astrát, focust, 1.4 fabia kombit.
molnarpeter az első genes priusra gondolt, de abból se választék, se kombi nincs sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz ngaba #201128 üzenetére
307 fl: csak a dízel. Az 1.4 16v szeret olajat enni, hengerfejesedésre hajlamos, az 1.6 16v-ben hullanak a lambdaszondák (antipollution fault). Az idióta kormánykapcsolót sem javították benne, zabálják az égőket, mert az elektromos rendszer nem sokat javult. Hamarabb vennék egy széria végi picassot, azok valamiért sokkal stabilabbak ugyanazokból a cuccokból összerakva,max rendberakatnám a két küszöb első részét, kapna előre két sárfogót meg tennék félre a hátsó hídra aztán jónapot.
-
dj79
senior tag
válasz vidocq #201130 üzenetére
Nem, a peugeotoknál/citromoknál nagyon sok oka lehet ennek a hibának, az esetek többségében elektronikai gond, csak az a baj, hogy rengeteg oka lehet.
2 millás keretből én már nem vennék kettes priust, a legfiatalabb is 12 éves, a km futás pedig nem lesz kevesebb bennük.
inkább egy megane3 kombi, azok jól sikerültek.[ Szerkesztve ]
-
-
dj79
senior tag
válasz MC Pite #201245 üzenetére
Nézz meg mondjuk egy osztrák Vitara árlistát és hasonlítsad a magyarhoz. 6m alatt milyen suv jellegű alternatíva van, amihez minden görbe fa mellett van márkaszerviz, olcsó a cascó, jónak mondható a finanszírozás illetve be van építve az árba a 10 év “garancia”? Egy fapados hokedli 208 árából kapsz egy kicsit nagyobb autót, ami családi használatra is megfelel.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Vismajor01 #201607 üzenetére
Prius 2 után Auris ts lett nálunk, zongorázni lehet a különbséget. 184 centivel be tudok ülni magam mögé, a két gyerek is jól elvan az ülésben.
-
dj79
senior tag
válasz Vismajor01 #201859 üzenetére
nem tudom, fiat 500 helyett akkor már inkább vennék egy ion/c-zero/i-miev történetet, vagy egy lefingott kettes priust
-
dj79
senior tag
válasz acsati #202138 üzenetére
Szia!
Hyundai, Kia: láncos motor, az elnyújtott olajcsere megöli, sok a behozott, ami barnul alul szépen.
Golf5: csak az 1.6 szívó, nem FSI, küszöbvégek, első sárvédők alja szeret rozsdásodni.Én megnéznék valami Hastrát is, vagy akár Bravot, illetve nemsokára érkezik a francia ésolasz különítmény, akik még ajánlanak pár típust
-
dj79
senior tag
válasz pècsimunkás #202152 üzenetére
Igen, ráadásul ezek nem rohadnak swift módjára.
-
dj79
senior tag
válasz IMIIKE1998 #202186 üzenetére
Ebben az árkategóriában azt kell megvenni, ami a legkevèsbé rohad és a leghosszabb műszakival rendelkezik.
-
dj79
senior tag
válasz viharhozo #202502 üzenetére
Új vagy használt lesz a kiválasztott? Mennyi rá a keret?
A hibrid előnye nem csak fogyasztásban jön ki. Nálunk vegyesben a hibrid auris kettő literrel tud jobbat, mint a korábbi kéziváltós turbóbenzines golf, városban. sok dugóval (vagy nálunk pl reggeli ovi-suli-munka járatban ennél is nagyobb a hsd előnye.
-
dj79
senior tag
-
dj79
senior tag
válasz viharhozo #202512 üzenetére
A toyota rendszere elég összetett dolog. Amennyiben ilyesmiben gondolkozol, át kell olvasni jónéhány cikket a működéséről.
Nem véletlenül szeretik a taxisok a priusokat/aurisokat.A miénk nem plug-in. Ez egy sima hibrid kombi, az átlagsebesség a reggeli, megyeszékhelyen történő "mindenkimegyovihozsulihozdolgozni" népi jellegű, parkolótól-parkolóig, lámpától lámpáig tartó összjáték miatt nem túl nagy sajnos.
Amúgy nyolcfélért ott van a Corolla 3 karosszériaváltozatban is, vagy átmatricázva suzuki swace.
-
dj79
senior tag
válasz focvis #202578 üzenetére
Ja, valami elb@szódott rendesen.
20 évesen a családi 740td-vel élveztem a teleket.
A cipőmet be tudom kötni, a hét éves lányom szintidőn belül lenyomta a gerecse10 túrát, az öt éves meg simán lefutja a 2km tókört járnak aerobikra, úszni, görkorizni, szinte minden nap van valami külonfoglalkozás,ahová automatával megyünk[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Illye #202604 üzenetére
Nos, szerintem csináltassad meg az astra kombit, mert legalább jó lesz.
Most beleborítasz két millát egy ismeretlen előéletű autóba, amire vétel után rögtön elköltesz random összeget, kezdő szervizt, átírást, gumizást is beleértve.Ufóból csak fl előtti lesz ennyiért, a kisebb motorral ne is nézzed szerintem.
-
dj79
senior tag
válasz MC Pite #202796 üzenetére
Megane 1 esetében volt már okoskerék?
A trafók inkább beszállítótól függően bírják, fojtószelep mindkettőnél háklis.
Ami még lehet: a váltó és motortartó bakok gyengék, ezért a leömlő mögötti cső repedésre hajlamos. Váltótartó bakból mehet bele a dízelé, az tovább bírja.[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz V.Stryker #202869 üzenetére
Azt kell megvenni, amelyik nem eszi az olajat és nem volt kiflibe hajtva és techstreammel ránézve rendben van, esetleg carista+hibrid assistanttal meg lehet nézni a cellák közti feszültség illetve ellenállás eltéréseket.
Extulajként annyit mondanék, hogy a gyári navi felejthető, jbl sem ér sokat, hátul vagy kamera vagy radar legyen illetve nem árt, ha megvan hozzá a mankókerékszett.
-
dj79
senior tag
válasz V.Stryker #202879 üzenetére
Nekem ne is mondjad, majdnem egy évig kerestem anno kettes priust.
Autodna is sokat segített.
Akkuhoz meg kérj kölcsön egy minivci kábelt és egy laptopot techstreammel vagy egy androidos telefont és carista obd olvasót. Amúgy sem árt az utóbbi, mert eljött az az idő, amikor az inverter vízpumpák elkezdtek öregedni, illetve az akku hőfokról lehet látni, hogy mennyire koszos a hv akku szellőzőrendszere.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen