Hirdetés
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
Még szerencse nem DSG-s auto jott szembe ~1 eve mikor vettem a bodet, etetni kell a majmot foleg amelyikben ilyen luxus van mit az automatavalto.. nyilvan lehet gond az MWW valtoval is ami az 5 seb es 1.6 cr-ben van azert baratibb aron lehet felujitani illetve felujitottat venni.
-
tibbike01
őstag
A száraz DSG-nél sem 1 millióba kerül a javítás, többféle fokozat van a javítási szintek között. Csak a teljes kupung csere kerül nagyjából 1 millióba.
Az olajosra mindenképp ráköltesz legalább 500ezret 240kmig, míg a szárazra csak, akkor ha annak valami baja van. De mondom van 150ezer ftos javítás is.Persze jobb konstrukció az olajos, de a több mint 10 éve piacon lévő száraz DSG sem ördögtől való. Nagyon jó tapasztalatok vannak vele.
[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
-
szabonagyur
félisten
Hát nem tudom, aki nem autó b.zi ott bárkit kérdeztem fogalma sem volt, hogy rosszabb lehet a száraz DSG, szóval azért annyira nem áraz be. Pluszban amikor nézegettem olajos DSG-vel futó autókat ott sem tudta senki igazolni az olajcseréket, mert a szerviz nem mondta sosem, hogy cserélni kellene azt.
És nem csak DSG, CVT-nél sem tudják nagyon a csere periódust stb.
-
hobizoli
nagyúr
persze, mert az ilyen 200k-s olajcsereket senki nem akar kifizetni...
ahogy egy DMF cseret se nagyon szeretnek manualis valtoknal, de ott azert, mert a "uj" DMF vmikor tizenparezer km mulva ugy kottyan, mint a gyari szerelesu 3-400k km utanpedig 200k manapsag igazabol frutti....akinek nem az, annak nem kellene DSG/automata autot vennie sem
ez ennyibe kerulmeg egy 15-20 eves autora siman ra lehet tapsolni ennyit barmikor vmi masra
pl muszaki vizsga miatt kell vegyel 4 lengescsillapitot + toronycsapagy / toronyszilentek, +szereles es mar ott is vagy kb
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
AssAssynn
őstag
Köszi. Az a baj ez az autó egyelőre a "túl nagy" kategóriába esik nekem, ez az, ami legjobban távolít tőle. Pont ezért most abban is megint elkezdtem gondolkodni, hogy valami kisebbet veszek, aztán majd pár év múlva (ha kell és ha úgy adódik) akkor max cserélek nagyobbra.
Ez a baj, hogy ha egyszer megbontja az ember az eredeti elképzeléseit, akkor minden viszonylagossá válik."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
TrollBalint
addikt
Most pályáztunk egy kicsit, kipróbáltam. Alapból sport mode-ban használom, úgy nem csinált semmit (gondoltam nyilván). Most átraktam comfortba, majd az egyik faluba, mikor traktor ment előttünk, hátrahúztam, egyből felpörgette a fordulatszámot, D helyett S-t mutatott... Meg is lepődtem. Sőt, eddig hiába volt sport mode-ra állítva, 51-nél már váltott 5-be. Viszont így, hogy a váltóval tettem sportba, még 58-nál is 4-be hagyta. Nem ugyanaz a két sport mode?
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
AssAssynn
őstag
Most kicsit megint olvasgattam az FR-V face csoport bejegyzéseit, és újfent oda jutottam, hogy nem biztos, hogy jó ez. Kb. minden alkatrészre, amit keresnek valami ilyesmi válasz érkezik: "nincs belőle csak a gyári 200 ezerért", "típushiba, csere 100 ezer", "nincs belőle, csak ritkán a bontókban", stb.
[ Szerkesztve ]
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
-
AssAssynn
őstag
Írtam az imént, hogy a bukásra rá 7 napra meg átment. Most, hogy pénzért ment-e át, vagy csak volt valami gáz, amit korrigáltak, az nem derült ki.
Inkább az a kérdés, ha a műszaki az okmányiroda előtt van, akkor hogy legyen a fizetés. Mert, ha műszakin át is megy, de félelmem szerint még az okmányban lehet gond vele.
Nyilván az lenne az egyszerű, ha megmondanád neki, hogy ő mindent intézzen el és te majd utána megveszed drágábban, de vagy nem tud, vagy nincs pénze foglalkozni ezzel, nyilván azért adja így.
Az, hogy milyen a kocsi múltja, csak addig érdekel, amíg nincs a kezemben az új műszaki és átírást igazoló papírok. Abban is biztos vagyok, hogy az eladó autók felének volt már valami műszaki, vagy papíros zűrje életében."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Egyutt elviszitek muszakira onnan az okamanyirodaba ha atirjak akkor kifizeted ott helyben.
Ez jól hangzik, kérdés csak, hogy egy nap alatt kivitelezhető-e, illetve, ha valamelyik pontnál megáll a történet, akkor mitévő legyek.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Ismerek sok embert, akinek egy ilyen mutatvány megüti az intellektuális készségeit, ráadásul, ha ideje, ereje nem engedi, inkább túl ad rajta.
Persze elsőre én is bizalmatlan voltam, most is az vagyok, de azért utána járok, hátha működne.
Különben, ahogy írtam is, nem tudom, hogy rendszám nélkül lehet-e eredetvizsgára, műszakira vinni, valószínűleg nem. Szóval szerintem itt összetettebb a helyzet, mint máskor, és lehet kell ideiglenes rendszám, vagy hasonló, és ezért nem vág bele ő sem. Mondom, nem tudom. Nem vagyok túl naiv sem."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
#214
tag
Csatlakozom, nekem sok a red flag ebben a történetben. Ez az autó valami kétes neppernek jöhet jól, aki okosba' tudja papírozni, az ilyen-olyan hibáit meg otthon vagy havernál javíttatni.
Ha az alap vételi teendők sem teljesen világosak még, akkor nem ezzel kezdenék, és akkor még nem beszélve a javítandó dolgokról. -
TrollBalint
addikt
Középen a tableten tudom aktiválni. Ha jól emlékszem ez a három van nekem is, meg talán egy custom? Úgy rémlik vezetőasszisztens menüben, de hogy pontosan mi a neve a mezőnek, amikben ez van, azt nem tudom. Mondjuk, ha az nálam is a tempomat, akkor megmagyarázná, miért nem éreztem különbséget Ma megyünk olajcserére délután, akkor megnézem, ha nem felejtem el, hogy az mi is pontosan.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
-
őstag
ha úgy foglalja le a NAV, hogy nincs papírja, akkor attól még lefoglalják, de papír nélkül árverezik el
ugyanez banki visszavett autónál: nem mindenki kooperatív akkor, amikor elviszi a NAV vagy a bank az autót tőle, ha érted mire gondolok“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
AssAssynn
őstag
Így van, szerintem is ez a helyzet.
Különben nézegettem pár Zafirát a napokban, csak hogy kitapasztaljam kicsit ezt az autót.
A véleményem az, hogy a Zafira sokkal "autóbb" autó, mint a Xsara Picasso. Masszívabb, nagyobb, erősebb anyagokkal van ellátva. 1.8 benzinmotor is szépen jár, alja sem rohadt egyiknek sem, amiket megnéztem, pedig 2008-as évjáratúak voltak.
Viszont, ami rossz benne, hogy a középső üléssor elég keskeny centire. Beülve tágas érzést kelt, érzésre nagyobb, mint a Xsara Picasso, de centiben 126-127 cm az ülésszélesség, a Picassoé pedig 134-135. Egy dolog mentheti meg talán, hogy az ülések végével nem egyből az ajtókárpit kezdődik, hanem vagy egy kis rés a kettő között, és ráadásul az ajtókárpitnak is a beugró része jön utána (ahová lehet pakolni), szóval még kicsit túl lehet csúszni az üléseken. De nem tudom, hogy beférne-e bele 3 gyerekülés. Őszintén nem hiszem, vagy csak nagyon csálén, mindet övvel bekötve."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Beírtam az imént a hahura, hogy SDI, de összesen 10 találat volt, mind ilyen 2000-2004-ig gyártott, régi, kopott, sok kilométeres Fabia méretű autó. Ezek vannak?
Ja, és a többivel mi van? HDI, TDI, CRTDI ezek vannak az én ársávomban, ahogy látom.
[ Szerkesztve ]
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Ahogy írtam 4 éve biztosan 10w40 van benne a matricák szerint, és ez alatt kb. 20e kilométert futott a kocsi. Ennyi idő alatt a "rossz" olaj tönkre tehette a motort? Ha visszaváltanék jó olajra, az már késő lenne és az fogyna belőle?
Most 190e van benne, 170e-től kezdődött ez az okosság, előtte olasz volt, ott vezetve van a szervizkönyv 160 ezerig, de 20 ezrenként van benne bejegyzés. Talán addig még jót kaphatott. Ez gázos, ha számít.
Az a baj nálunk ez ilyen standart, hogy:
"- milyen olajat tegyünk bele?
- jó lesz ebbe is a 10w40"Amúgy ez felveti bennem azt a kérdés, hogy honnan a francból tudjam akkor ezek alapján egy bármilyen használt autónál, hogy jó olajat kapott-e élete során, vagy végig/nagyrészt rosszat? Ugye általában rá sem írják. Ez most pont makk, hogy a magyar tulaj rámatricázta.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Egy öreg fickó használta boltba, meg ide-oda, ezért ment vele keveset, de elárulom, hogy én is csak évi 5-6 ezret megyek, szóval az 4 év alatt ugyanúgy 20-25 ezer. De azt mondják "végig gázzal használta". Az meg, hogy átváltson, kell vele menni egy kb. 2km-t, szóval ez alapján lehet ő ritkán ment közepes távot, és nem sokszor kicsit.
Na, majd nálam fognak ezek kopni, végig hideg motorral járok, rövid távot, csapatva.Az a baj minél többet olvasok, kérdezek, annál bizonytalanabbá válik ez a helyzet. Inkább valami bátorítót írjatok má'. Kb. az összes autó, amit néztem, abból vagy folyt az olaj, vagy ütött-kopott volt, vagy rozsdás. Ja és csak egy lett volna első, magyar gazdás tulajtól, de épp az volt a legrosszabb állapotban.
Ezek alapján nem veszek semmit, de mivel pénz sincs újra, meg matematikailag is kb. egy csődöt jelentene az én felhasználásommal, ezért járjak gyalog? Valami csak kellene. De már egyértelműen látom, hogy ebben az árkategóriában ezt el kell fogadjam, hogy nincs megvigyázott, újszerű. Persze lehet, hogy van egy-egy megvigyázott Ignis, vagy valami, de az ritka, mint a fehér holló és/vagy horror áron megy."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Elfogadom, amit írsz. De akkor arra mondjatok nekem kérlek valamit, hogy mivel én is ugyanazzal a felhasználással használnám a kocsit, mint az előző gazdája, akkor most mi van? Hát akkor ennyi erővel nálam is hamar kinyíródik majd.
És ezt még megspékelem azzal, hogy az összes ilyen mamataxit ilyen felhasználással nyomják, csak valamelyiket jobban meghajtják néha.
Ha meg ezt a motorolaj miatt írod csupán, akkor megint feljön az a kérdés, hogy ennyi erővel bármelyik általam nézett kocsi szintén ugyanezzel a motorral volt itatva, de nem tudok róla. Akkor azokat hogy hanyagoljam? Vagy "jogos"-e, hogy most ezt a példányt dobom az olajozása miatt, de a másikat meg megveszem, ami ugyanebben szenved, csak nem tudok róla.
Ez most nem kötekedés, csak remélem érted, hogy mit akarok mondani ezzel. Ettől függetlenül igaz az, amit az első mondatomban írok, hogy "elfogadom, amit írsz"."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Igen, de akkor ez lenne az a kritérium, hogy "ismert előéletű autó", amit szintén sokan támadtak. De amúgy a hirdetett kocsik jelentős többségéről semmi valós előéleti infó sincsen. Még a jóval drágább autók esetében sem sokszor.
[ Szerkesztve ]
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
#214
tag
Ettől minden alkalommal csillog a szemem, de nem igazán találok értelmes Golf 7 configot. Octavia 3-ba ACC-t alig kértek, Leon választék meg kb. egy számjegyű.
focvis múltkori hozzászólása alapján körülnéztem osztrák-német G6 GTD vonalon, egész rendben van az itthonihoz képest, szóval most úgy tűnik ez lehet a befutó.
[ Szerkesztve ]
-
#214
tag
Átérzem a problémát az itthoni felhozatallal kapcsolatban. Van hülyén configolt (G6 azért még tud fapados lenni), össze-vissza "tuningolt", meg világot kétszer megjárt a piacon, és akkor még személyesen nem láttam egyet sem. Nyugatra sikerült egész oké, hobbiként/ 2. autóként használtakat találni, árra igaz belefut a G7 alsó harmadába, de most úgy gondolom megérné ezt a felárat.
-
hobizoli
nagyúr
regebben a PD-knel is rendszeres tipusbetegseg volt, hogy kiverodik a PD fészke
meg lehet csinalni nyilvan, csak egy komplett hengerfejfelujitasi buli 300k+, amit sokan nem annyira feltetlenul szeretnenek kikohhinteni
altalaban addigra a veztengelyen is voltak kopasnyomok meg vmikor a hidrotoke is kezd nyugos lenni...[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
rbalint88
addikt
Aposnak is a 131 lovas 1.9pdtdi A4 valoszinu meg van irva, mert szolidan “sututu”-zik valtaskor
Szerencsere nekem az 1.8t is tusszog, miota tavaly ki lett rendesen kormolva az Alpokban.
Valoszinu ha majd fel kell ujitani a turbot, akkor okosabb lapatozasu kerekeket fog kapni. Nem nagyobbat, csak ugyesebbet, ami gyorsabban porog fel. -
veterán
szuksegem egyszer se. fizikai nehezseget sem okoz a beszallas, de tetszik/kenyelmes nekem a suv. vagy akar egy emelt kombi. en felultem a trendvonatra plusz azt el tudom kepzelni, hogy ha beesik egy baba, akkor ot konnyebb betenni a suv-ba.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen