- Linux - haladóknak
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
-
nagyúr
-
Zola007
veterán
válasz tboy93 #100723 üzenetére
G astra is eszi, nem csak az F?
egyébként meg spec. erre hogy jössz rá megnézéskor?
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz tboy93 #100726 üzenetére
tesóm előző 98as Lanosában elméletileg ugyanaz az 1.4es ecotec volt és az nem ette, max 3 decit kellett rátölteni 2 csere között
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
tixem
addikt
válasz tboy93 #100809 üzenetére
Egyelőre nem örömködünk előre, mert még szerelő nem látta Úgyhogy addig csak reménykedünk, hogy jó lesz.
Amit a másik topikban írtál: nem volt vásárláskor szerelő, kipróbáltuk szépen ment, futómű nem kopog, váltó is rendben. Haza is jött Pécsről Szegedre minden gond nélkül, ebben volt egy kis M6-os is, megzavartuk egy kicsit de nem méltatlankodott. A törve volt dolog esélyes, az első lökhárító színe nem passzol, sötétzöld ugyan, de matt és a két tükör is újra van festve (elég kókányul ráadásul, de csak közelről nézve feltűnő, ez legyen a legkisebb gondja).
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
tixem
addikt
válasz tboy93 #100811 üzenetére
1.4 16v, asszem X14XE. A töréssel nekem sincs gondom, csak ne hasson ki a működésre komolyabb mértékben. Bátyámék már a második olyan kocsijukat hajtják amit Belgiumból hoztak be törötten, itthon összerakták és minden gond nélkül megy, momentán egy Octavia-juk van. Meg se mondaná róla senki, hogy törve volt.
A miénknek körített az eladó egy szép mesét, de hát kiderült, hogy nem igaz semmi. "Apám vette 0 kilométeresen Pesten". Hogyne, 99-es autó és első hazai forgalomba helyezés 2004, JYN rendszámmal. Ordít róla, hogy behozott kocsi
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
tixem
addikt
válasz tboy93 #100813 üzenetére
Most tudtam meg, hogy eredetiségvizsgán mondták, hogy az egész kocsi újra lett fényezve ráadasul elég csúnyán. Pedig nem látszik rajta, csak a lökhárítón.
Mindenestre rozsda nincs rajta, ami nem egy utolsó szempont. Akárhány F Astrat és Almerat megnéztünk mind menthetetlenül rohadt valahol.Ez legalább nem. Aztán a fene tudja, hogy az ujrafestés előtt milyen volt.
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
-v-
addikt
válasz tboy93 #100851 üzenetére
Hát ha egy limuzin jaguár meg cadillac egy kalapba kerül az illetőnél egy 911-el, boxsterrel vagy M3-mal, akkor gondolom annyira skilled driver nem lehet Lehet az S2000-ret gyorsan eldobná. Na meg az S2000-nek az autóbuzik meg vezetni szeretők között van kultusza, aki nem ért hozzá annak az "csak" egy Honda, és mint ilyen előre borítékolom hogy nem opció villantani a jagokhoz meg porschékhoz képest
[ Szerkesztve ]
-
-
khes
tag
válasz tboy93 #101339 üzenetére
1.4 motornál nem akarok nagyobbat és az autókat, amiket ajánlottatok, az mind egy kategóriával nagyobbak (talán a Swift nem, de az meg sz*rul néz ki). A Civic az meg számomra nem nagyon jöhet szóba, nem szeretem azokat a motorokat, amik szinte 0 nyomatékkal rendelkeznek. A Puntó az már inkább, mert a Fiat motorok nagyon jó tulajdonságokkal rendelkeznek, de ismét nekem nem kell akkora autó. A lényeg, hogy kis turbós, vagy szívó motor, könnyű karosszéria.
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboy93 #101417 üzenetére
lehet
ha eszreveszik
ugyanis a turbo a tuzfal felol van a szivosor es a kipuff kollektor alatt (reverseflow hengerfej)PuntoGT-nel nappal sem latod meg, csak ha tudod hol kell keresni, mert olyan eldugott helyen van
Tipo-nal mondjuk tobb a hely, de inkabb korulotte marad tobb, mert maga motor mint komplett egyseg az nyilvan ugyanannyira kompakt meretu lenne abban istöbb drón kell ;P
-
bads1
aktív tag
válasz tboy93 #101498 üzenetére
Tisztában vagyok ezekkel, csak a normális karbantartás kérdéses hogy megvolt -e Bár szinte az összes Lexus hirdetésben benne van hogy költségmentes, napi használatba vehető.. A kérdés még az hogy tudnám kideríteni hogy valóban volt -e törve a kocsi. Festékréteg mérő alkalmas erre vagy nem igazán mérvadó? Sajna ehhez nem értek..
-
szőröscica
addikt
válasz tboy93 #101508 üzenetére
Amúgy az oktáviások az új passzátosok. Pár éve még a seggedben két centire követő, még 150-nél is letakarítani akaró tapló a passzátos volt (jellemzően még mikor a B5.5 illetve a B6 ment újonnan). Ezekből már sokkal kevesebb van. Viszont megjelentek a hármas okádiások, akik ugyanezt csinálják. Tömeges a jelenség.
Nem tudom, hogy ezek ugyanazok az emberek, akik 5-6 éve amikor jobban ment a cégeknek passatban ültek, most viszont csak octaviara volt pénze a cégüknek. De az is lehet, hogy a korábbi tapló passzátosok megszokták a pd tdi részegítő nyomatékát és már nem akarják megváltani a világot, és az új oktáviás generáció teljesen más emberekből áll, akik a literes swiftből és a htp fóbiából átülve részegednek az 1.6 tdi aszfaltszaggató erejétől...
-
harry
veterán
válasz tboy93 #101502 üzenetére
Azért ez elég vakmerő kijelentés Hogy milyen ránézésre az egy dolog, ez alapján a szerkezeti épségéről semmit nem fogsz tudni megítélni. Egy utólag nyújtott, melegített, kalapált, fene tudja milyen váz már tuti nem olyan erős és biztonságos, mint amilyen technológiával a gyárban összerakták. Nem azt mondom, hogy nem lehet jól megcsinálni, csak egyrészt erre sokkal kisebb az esély, másrészt ezt nem szemmel nézve fogod eldönteni. [link] és [link]
És, ahogy a második cikk mutatja is, egy márkaszervizes sima állapotfelmérés sem biztosíték semmire.Meg persze az sem mindegy, hogy volt törve, ha kisebb sérülést ránézésre jól helyreraktak, akkor az persze jó is lehet, akár pl. esetedben. De ha komolyabban sérült, s bár szemre jó, abban én már annyira nem bíznék.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz tboy93 #101513 üzenetére
Ez így igaz, a baj csak az, hogy nehéz megítélni (és szerintem szemre nem is lehet), "mennyire" volt törve, és, legalábbis nálam, már van az a szint, amikor nem mernék egy gyógyított kocsiba ülni, mindegy hogy néz ki, mert vélhetően nem bírna ki egy akkora balesetet, mint újabb korában.
Igen, voltak árulkodó nyomok, szóval ha tényleg szakemberrel meg tudja nézni, az jó lehet, de azért nincs mindenkinek ilyen szinten hozzáértő ismerőse, szerviz meg vagy kiszúrja, vagy nem (ahogy itt sem, pedig azok a ránézésnél azért talán jobban megvizsgálják, avagy nevezhetők szakembernek).Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
bads1
aktív tag
válasz tboy93 #101502 üzenetére
Köszi az infókat, mindenképp megpróbáljuk valahogy csekkoltatni, több szem többet lát alapon. Elemcserék, kisebb horpadások engem sem izgatnak, lényeg hogy nagyobb törés ne legyen. Majd meglátjuk mi lesz
mod: amúgy napokban volt fent egy gyönyörű 2003/12 Sport Cross kombi kevés km-el, viszont elég olcsón 1,45-ért (a hasonló 2003 fölöttiek 1m-val drágábban vannak), hamar le is került valszeg elvitték.
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
válasz tboy93 #101515 üzenetére
Igaz, végül is, többen, több autót megnézve már biztos van az embernek egyfajta viszonyítási alapja.
Ez lesz az én parám majd vásárlásnál, hogy én egy szépen, jól karbantartott kocsiban nevelkedtem És nehéz lesz ehhez viszonyítani, mert egy átlagos (többet hajtott) ~10 év körüli kocsi biztos ütöttebb, kérdés, mi az a szint, ami még elfogadható, mi az, ami már strapásnak minősül. Gondolom sokkal jobb megoldás nincs, mint kiismerni az adott típust, és minél többet megnézni, kipróbálni.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
maggi1886076
addikt
-
Sholom
tag
válasz tboy93 #101576 üzenetére
Olvastam ezt de itt az 1.8 vs 2.0-rol van szo. Engem az 1.6-al erdekelne. Mert az iras szerint az 1.6-nak akkor kb 100e-nel szet kene hullania, mert azt aztan kell taposni. Tobb ismerosomnek van viszont 200e+ kilometerrel gond nelkul. Azert is ajanlanam azt.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz tboy93 #101600 üzenetére
163lovas tuti az Minimális mód lehet bennük de az alap hdi az tuti ahogy pl az 1.4 tdci is 1.4 hdi az 1.6 is és így tovább
Most erre a képre mondjam azt hogy ezt mindegyik motornál be lehet linkelni ? Hidd el nincs nagyobb baj velük mint az átlag.. csak dieselt az emberek többsége még mindig nem tud venni... mert csak azt nézi hogy keveset fogyaszt, kevés km, olcsó na most ilyen nincs. pl a régi 2 literes 90/110 lovas hdi nagyon sokat ki bír ha karbantartják Az újak még kérdésesek de pl barátoméknak 163 lovas mondeo van kombi ráadásul automata és 250k-nál tart vele 2012-es a vas.
szerk:
2007-től ..A gázolajjal üzemelő motorok között a PSA-val közösen kifejlesztett 2 literes (140, majd 163 lóerő) egységet, és a 2,2 literes 175 lóerős verziót.[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz tboy93 #101608 üzenetére
De, közben olvasgattam a leírásokat, általában ha gyárilag szerelik (de szerintem utólag is) a felszereltségi leírásban is feltüntetik, hogy külön akksi van hozzá. És valami azt is tölti, úgyhogy szerintem biztos rá van kötve a generátorra valahogy.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Hieronymus: Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- PlayStation 5
- LEGO klub
- Ukrajnai háború
- Formula-1
- Peugeot, Citroën topik
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs