- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Max
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- DIGI internet
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
válasz Declare #119898 üzenetére
Az ilyeneket kell kivinni tesztpályára és rántópadra. Úgy piruetteznek mint a hattyúk tavában... De még ott is képes lenne megmagyarázni, hogy nemúgyvanaz, és ő közúton megfogja... Én elvenném a télre a jogsiját annak, aki nyári gumival bohóckodik...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Mágus2
Közösségépítő
-
válasz Declare #120881 üzenetére
Tudjátok mit? Elegem van! Soha egyetlen szóval sem mondtam azt hogy nem kell megnézni egy autót, mi több folyamat azt hangoztatom hogy át kell nézni minden szempontból. Ennek ellenére mindenki azzal oszt, hogy felelőtlenül ugrálok bele mindenbe és másokat is erre biztatok. Hát nyugtassátok csak magatokat a sok sületlenséggel, éljétek le az életeteket úgy hogy a végén bánjátok meg a sok mindent amit kihagytatok, de ne tulajdonítsatok nekem olyat amit soha nem mondtam. Részemről ennyi volt az autós pályafutás a ph-n.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Declare #120881 üzenetére
A céges autót ne úgy képzeld el,hogy pizzafutár,vagy taxi. Az enyémet egy emberke vezette,félévente volt szervizben. 3 év alatt 128000-et futott,most van benne 140 000. A futóműhöz és a fékekhez nem volt nyúlva,csak két fékfolyadék csere volt,szűrők,olaj félévente. Megnézheted élőben is, nincs leharcolva.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Declare #120890 üzenetére
Szóval nem kell sarkítani, kihozzátok belőlem az állatot. Sarkítás következik, összefoglalom, amit tőletek tanultam.
Német prémiumot nem szabad venni, mert elromlik és elviszi a vagyont, asszonyt és csak az anyóst hagyja. Használt cégest a fent említett okok miatt szintén nem szabad venni, meg amúgy is mindet szétrúgták, ami nem a miénk, arra nem
akarunktudunk vigyázni. Újat? Hülye vagy? Az annyit veszít az értékéből, hogy csak na. Felszereltség? Pfhh, ami nincs az el sem romolhat, csak kapargasd a szélvédőt, nyáron húzd le az ablakot, nagyfaternak sem volt klíma a wareszban, mégis megszülettünk.Újat ne,
Suzukit ne,
Fordot ne, nem autókról volt szó?
Német prémiumot ne, nem prémiumot se,
Japánt lehet, de az rohad és sokat fogyaszt,
Nagy köbcentis dízelt ne, kis köbcentis dízel meg minek?
Nagy köbcentis benzinest ne, kis köbcentist meg tolhatod emelkedőre, de legalább az is sokat fogyaszt.
Franciát, ááá, azok csigát esznek, abból jó nem származhat, aromán utánzata meg enyhén szólva ciki.
Olaszt? Elektronikáját láttad már?
Kóreai sokat fejlődött de megvételre még mindig nem ajánlott.
Maradtak az orosz vasak. Volgát Ladát a népnek, meg samarát, az való a gyepre a fejben.De... van de, mert ez nem teljesen helytálló. Ha rendes felszereltséget akarsz, ahhoz valami nagy és exotikus motor jár, ami el is romolhat. A felszereltséget sem kell megvetni, mert ugye a tallérokat nem viszed magaddal a sírba, már mindegy lesz 60 évesen, hogy nem bírsz ülni, mert egy deréktámaszt is sajnáltál magadtól, amikor 4-8 órákat vezettél. Minden éremnek két oldala van. Nem azt mondom, hogy mindenkinek kell a prémium, meg a full full full. De azért alap dolgokat ne nélkülözzünk már csak azért, mert riogatnak. Ha megkívánok valamit és megdolgozom érte, nem szégyenlek kockázatot vállalni, az miért számít ennyire kirívó viselkedésnek?
Nem a kínálat aljáról kell válogatni, akkor nincs akkora kockázat, ha leinformálható a verda, akkor nem kell tartani a mumustól, át kell nézni, ha jó, meg kell venni, nem akkor ha tetszik, akkor, ha jó. Kockázat mentesen soha nem lesz rendes autód.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz Declare #120896 üzenetére
Az mázli, különben drága lett volna.
A fixek radarosak, oda nem jó a jelenlegi cuccom, majd az ünnepekre meglepem magam egy radardetektorral is (nem vészes, 50-60k között van), ami ezeket a jövőre élesedő Magyar fix bitófákat fogja előjelezni úgy, hogy még legyen idő fékezni. De erre igazából a Waze alkalmazás is megfelel, ott is előbb-utóbb az összes fix trafi helye fent lesz és sípol majd.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz Declare #121384 üzenetére
Az az M-es 328i az nagy szívfájdalom, de akkor is 9-10 körül lett volna, cinkes volt a hátulja is, ez meg 5,5 és szinte problémamentes A fekete 320d még kicsit fáj, de 168k km akkor is sok, és sokat kell rá költeni hamarosan, míg erre 4 évig még jó esetben szinte semmit a szükségeseken felül. Nekem már az nagy boldogság, hogy nagyobb a kocsi, mint a civic, jobban megy, és automata Ja és bluetooth van benne Az, hogy nem kék-fehér embléma van elől, nem 8 sebesség és nem tudok villantani vele a lámpánál, azt valahogy megemésztem
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
mdani01
aktív tag
válasz Declare #121475 üzenetére
Én pont hogy inkább E90-et vennék formára, belsore mindig is tetszett..na de ott az E92 coupe az feketebe vagy feherbe gyonyoru Bar ha meglatnam a vele jaro koltsegeket (szerviz) azthiszem elmenne a kedvem az egesztol
Ha szivemre hallgatnek ennyi penzert Civicet, Bubut vennek es "jol jarnek vele"
iPhone 6S SpaceGray
-
nagyúr
válasz Declare #121943 üzenetére
Minőségérzetre tuti gyengébbnek tűnik a skoda, ez sajnos a vw rákfenéje, hogy annyira egyszerű és semmilyen, hogy mármár olcsónak hat, holott lehet nem az. Na mind1, tény a mazda kívül/belül veri az octaviát stílusban és lehet kicsit minőségben is. Az octavia nagy előnye a méret és a motor/váltó, plusz az ár.
Ha választanom kéne tuti a mazda lenne, bár nemtudom hogy mehet az a 2,5 benzines, biztos nem annyira rosszul. De nem turbós
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Declare #122490 üzenetére
Pedig mennyire tetszik nekem ez a Mondeo. Igaz, az ezres motor felejtős, az eddig vezetett kis turbós benzinesek közül egyedül a VW-féle 1.4 TSI-ben éreztem erőt, a Ford 1.5-ös turbója döglött ló benyomását keltette
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kisza25
félisten
válasz Declare #122508 üzenetére
jó akkor úgy mondom, hogy max 250e km-re vannak tervezve,
sok pár éves kocsit láttam már 200e km felett
abban igazad van, hogy nekem az is 20 év[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Integrale
veterán
válasz Declare #124640 üzenetére
Uj Avensis is jol nez ki (belul nem tetszik), Accord kivul belul, 6-os is szep, Lexusok belul tetszenek igazan, kivul mar sok, egy-egy Infiniti is egesz pofas.
Lenko: pedig aztan az Octavia beltere foleg anyagminosgben, ami nem szubjektiv, messze van a 159-tol. Csomagter es praktikum jogos,
uttartas es tarsai megint 159 fele billen, motorparkja vicc a 159-nek, dizellel 3.2 V6-tal, vagy 1.8 turboval megy, tobbi hulla.
RS Octaviahoz az utobbi kettot, vagy az erosebb dizeleket erdemes es okos otlet hasonlitani.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Declare #124644 üzenetére
Nekem kulsoleg az A4 az, ami felett eljart az ido. Evek ota ezt latjuk, es elkepesztoen unalmas, a generacio valtas kimerul egy lecsapott sarku trapezban es egy szep hatso lampaban.
A Maseratitol elnyult ajtotola ajtoig szellozo (A3 es TT szellozoi gyanusan Ferrari dizajnuak) es a vegtelensegig elcsepelt egyszeruseg mar fajo.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Declare #124658 üzenetére
Hatulja Maserati, ami nem Audi, orak egyertelmuen Alfa, mellette a kicsi fuggolegesek meg Ferrari a kopoltyukkal egyutt ami emlekeztet az Alfasud kopoltyuira (2007 ota egy kalap ala van szervezve az Alfa, Maserati es a Ferrari).
Kormany nem BMW mint ahogy egy-ket cikkben is emlitik. Erdemes megnezni a regi Alfak kormanyat, vagy 2003-bol a 8C 2009-bol a Pandion es 2011-bol a Gloria kormanyat, na meg a Montreal, Alfasud Sprint stb.Amire sokan a szajukat huzzak, hogy BMW az az ovvonal es a benne levo kilincsek. 75 ota ott es ugy vannak a kilincsek, a hatso ajto ablakkerete 1970 ota olyan meg elotte egy-ket kupee, lasd Alfetta, 6,90 stb egeszen a mai napig.
Akkor tunik fel igazan, ha egymas melle rakod az elodoket, benne van a Giulia fara a lejtos veggel, es a kiszelesedo dundi kerekjarattal, a 75 es a 159 domboru orra.Aki nem latott, vagy nem ismeri a regebbi modelleket, azok persze, hogy BMW-t mondanak ra.
Nekem az orraval van bajom, szembol nezve ha a maszkot letakarom, akkor a jelenlegi A6-os elsolampakat latom, ugyan olyan kancsal az is, pedig az egyik legszebb Audinak tartom.
Ezen lehet polemizalni napestig, csak erdemes visszekeresni a multjaban.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
footy
addikt
válasz Declare #124640 üzenetére
Ha nemetkent mindenkeppen nemet autot akarsz venni azzal nincs is baj, az max lokal patriotizmus.
De ha magyarkent teszed ezt az siman bigottsag.
Az is ok, hogy az europai gazdasagot akarod erositeni, de akkor sem muszaj nemetet venni, vehetsz franciat, svedet is vagy olaszt. Sot tovabbmegyek, a koreai Kia Ceed-et is europaban terveztek europai emberek es raadasul meg europaban is gyartjak.
A lenyeg az hogy rengeteg jo ar/ertek aranyu (foleg hasznalt) autot kihagy az ember ha csak nemetre szukit es attol mert valki nemetet vesz nem vesz automatikusan kiemelkedo minosegu es megbizhatosagu autot. (Vannak jobban es kevesbe jol sikerult modellek ugyanugy mint az osszes tobbi markanal)ui.: En minden markanak tudnek olyan modelljet mondani ami tetszik
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Declare #124675 üzenetére
na de miert van nalunk sok nemet?
Azért mert magyarországon az emberek szemében a VW valamiért státusz szimbólum és mert a nepperek ezt tudják olcsón behozni.Ar/ertek arany meg egy dolog. Soha nem ez erdekelt. Egy 3 as bmw pl ar ertek aranyban tök sz.r egy jettahoz kepest....es? ha nekem pont azok a kis finomsagok kellenek, amit a 3 as bmw ad, abszolut nem erdekel, hogy egy jetta is elvisz A-B be es ugyanannyit pakolhatok a csomagtartojaba
Akkor neked 3-as BMW-d van?Amúgy a 3-as BMW-nek szerintem pont nem szar az ár/érték aránya, mert nagyon jó a zajszigetelése és a vezetési élménye ami sok embernél(nálam is) ugyanúgy hozzáadott érték mint az alacsony fogyasztás.
A BMW-nél szerintem a probléma inkább az hogy a motorok fele konstrukcióhibás és az alkatrészek rövid élettartamra vannak tervezve. (Én ezért nem vettem végül)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Declare #126062 üzenetére
Az A4 a passattal rokon, komolyabb a futóműve, sokkal jobb a zajszigetelése mint az A3-nak. Az ilyen plusz dolgoktól lesz egy autó prémium. Az A3-ban csak habosabb a műanyag a golfhoz képest, szerintem ezért nem éri meg a felárat. Az A4-ből nem csak limuzin van hanem kombi (avant) is.
(#126063) kornelka
az 1.4 meg ki tudja, hogy megbizhato lesz-e?
Már miért ne lenne megbízható? Azért mert a TSi első 2 szériája fostos volt? Nem abból kell kiindulni, a Fiatnál is meg tudták csinálni megbízhatóra, de a 3. gen TSI-vel sincs gond. Meg a suzuki amúgy sem az elromlós fajta. (Úgy értem, hogy inkább nélkülözik az igényesebb megoldásokat a megbízhatóság javára.)
Nem lepődnék meg ha 2tömegű sem lenne berakva a turbo motor elé.
Szerintem amúgy kicsit túlparázod ezt a turbó témát. Én nem mondanék le a nyomatékról egy olyan alkatrész miatt amit 60-80ért már fel lehet újítani. -
nagyúr
válasz Declare #126110 üzenetére
Egy jól felszerelt golfot minek hasonlítunk egy nagyobb A4-hez? Az audiban még mindig jobbak a hangszigetelések, a futómű és az általános anyaghasználat.
Tény, a fapad mindenhol az alja, de egy alapáron 8 milliós autó fapadja jobb egy alapáron 4 milliósnál. Egy fapados új A4 jobb autó szerintem, mint az 1.8as Civic-em, összeszerelésben, minőségben, motorizáltságban és kényelemben. Esetleg a belső variálhatóság a Civic-é, de az nem prémium kiváltság.
Szerintem jól fejtetted ki: Egy prémium gyártó attól prémium, hogy számtalan variációs lehetőség van az autó konfigurálására, mindegyik minőségi kidolgozású, sokféle motor és kárpit választható, rengeteg kiegészítő extrával. Egy Civichez van 3 csomag, plusz 5 dolog és szevasz. Lehet jó a minősége általánosan, de nem üti meg a prémium szintet.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz Declare #126115 üzenetére
Az A4, egy szívó 1.6-os erőművel nem az igazi.
De pl. a futómű zajkomfortja vagy a klíma működésének kifinomultsága is egy szempont, ebben lehet, hogy sokkal jobb, mint egy másik, szintén D kategóriás, hasonló korú autó. Összetett dolog ez a prémiumság.
Egyébként egyszer vezettem egy kb. 2000-2002 környéki 1.6 A4-est, az valahogy nem adta a prémium érzést. Akkoriban egy fapad 3-as Golfom volt.rip and tear, until it is done
-
Integrale
veterán
válasz Declare #126115 üzenetére
Egy jol felszerelt Passatot jol felszerelt A4-gyel vesd ossze. Azert mert van A6 es A8, attol meg lehet az A4 is premium, csak eppen a kozepkategoriaban az, mig az A6 a felsokozepben, az A8 pedig az F szegmens.
A4, hossz motor, jobb valto, jobb osszkerek, jobb futomu, jobb szigeteles, jobban extrazhato, apro kis tokunket simogato dolgok. Na meg a Brand, maga a marka.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
kalmanchris
tag
válasz Declare #126129 üzenetére
Csak reagáltam, no problem. Persze fontos a biztonság, de ekkora költségnél nem lehet egyszerre fiatal (durván egyenes arányosságban van a biztonsággal), jól felszerelt, keveset fogyasztó, jól menő, nem rohadó, kényelmes autót venni. Valamiből engedni kell. Ezért nem értem az ilyen álmuldozásokat egy 12-15 éves konstrukcióknál.
Amúgy engem szépen megvédett az első szériás xsara-m egy 90-es tempójú borulás után.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Declare #127090 üzenetére
Az 5-ös maga, nem a motor és a váltó Ahány ismerősnek volt, mind menekült tőle, mert nagyon sok hibával találkoztak. Igaz az utcában van egy faszi akinek ez van egy ideje, és mindig mosolyog mikor találkozunk, lehet ő az üdítő kivétel
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
footy
addikt
válasz Declare #127094 üzenetére
Olyan meg nincs, hogy az 5 ös maga
Dehogy nincs. Az E60 sokkal inkabb jellemzoek voltak az elektronikai problemak mint a kategoriatarsakra.
A 30D-nel a lancnyulas/szakadas is eleg gyakori volt.
Abban igazad van hogy minden oreg premiumnak draga a fenntartasa, de a tipusok kozott oriasi kulonbsegek vannak.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Sonoff RF Üveg Érintős Okoskapcsoló Fehér Keretes 433Mhz T2EU1C-RF M0802030009
- Noblechairs HERO Gamer szék - Fekete/Arany - BONTATLAN! 24hó gari!
- ArenaRacer Dark Desert 2 Black/Blue - Bontatlan - 5év gari! AKCIÓ!
- OPTONICA (AC6017) LED SZALAG TÁPEGYSÉG 240W 12V 20A FÉM HÁZAS 5db
- Tefal Cook4me+ elektromos kukta, beépített receptekkel!