-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
válasz HKorn #192673 üzenetére
Ha tudnád, milyen osztást kaptam a tfsi fb clubban, amikor meghirdettem a golfot és kiemeltem az évenkénti/max 15 ezrenkénti olajcsere megtörténtét. A régebbieknél még azt is soknak tartják. Priust most viszem majd, 11 ezer után, kíváncsi vagyok, milyen lesz a leeresztett anyag a sok karanténvárosozás után.
-
dj79
senior tag
válasz pècsimunkás #192834 üzenetére
Eladás előtt?
-
dj79
senior tag
válasz runner 125 #193212 üzenetére
Az akkor volt, most meg sokat drágultak az ú autók is. Egy Jazz jelenleg 8méter újonnan, ahhoz képest a 3.5m nem is annyira sok. Meg kell nézni pl egy 8-9 swiftet, hogy mennyiért hirdetik a mostani új árhoz viszonyítva.
A priusunk is egy évvel idősebb lesz jövőre, de valszeg ugyanannyiért tudnám eladni jövőre, mint amennyiért idén vettük. -
dj79
senior tag
válasz HdRew #193499 üzenetére
Prius2: kellene szerezned valahonnan miniVCI kábelt meg techstream programot. Ha nem megoldható, akkor valami nem kínai bt olvasó és dr prius program használata javasolt.
Amiket eddig próbáltunk:
Delphi diag csak akkor lát bele, ha eredeti és frissített, valamint (és ez a legfontosabb) kábeles olvasóval van rákötve, így a cellák feszültségére is rá lehet nézni. Texa szintén alap dolgokra jó, viszont a nagyakku adatokat nem látja.Ezekre nem igazán jellemző a rozsdásodás, szóval ha mégis van rajta, az gyanúra adhat okot.
Katalizátort érdemes ellenőrizni, illetve a hátsó dob jobb oldalán van egy hőterelő lemez, azalatt a dob elrohadhat/kilyukadhat.Sokan a gyári mérettől eltérő gumikkal szerelik ezeket, mert a gyárilag rávaló méret drágább a kommersz méreteknél.
Hátsó rugók, porvédők, valamint a kerékcsapágyak állapotát ellenőrizni kell.Klímahűtőnek érdemes megnézni az alsó sarkait, ha olajos folt van rajta háromszög formában, akkor az nyárra cserés lesz.
A benzinmotor bemelegedési fázisban nem áll le és nem is lehet túlpörgetni. Bekapcsolt fűtésnél pedig nagyon ritkán áll le a rendszer. Kapcsold ki-be a fűtést többször. Ha nagyot ránt a benzinmotor, akkor PCV szelep kuka.
Nagyakkut érdemes nézegetni menet közben, a túl gyors merülés/töltés hibás cellákat jelez. A próbaút alatt bekapcsolt fűtéssel töltsed fel zöld tartományba, majd kapcsold ki a fűtést (ekkor leáll a benzinmotor), így a túl gyors merülés látható.
A 12v kissaku a csomagtér jobb hátuljában található, gyárilag AGM és van rajta egy szellőztetőcső. Ha nem AGM, az sem gond, viszont azt tudni kell, hogy az új meglehetősen drága, cserébe nagyon sokáig jó.
Próbakör után érdemes ellenőrizni az inverter-hűtőfolyadék tartályában, hogy áramlik-e a folyadék, erről van néhány youtube video, hogy kb mi a normális.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz hEngi #193522 üzenetére
Auris kicsi lesz a ruhákhoz, a csomagtere nem túl nagy
Kb ugyanúgy megy, mint random 1.6 szívóbenzin, de a villanymotor kicsit be tud segíteni, cserébe bőg, mint a tehén.
1.4tsi után vettünk kettes priust, szóval volt visszalépés. Nem fáj, de más a "dinamika". A p3 élhetőbb pályán a szakembörök szerint. -
dj79
senior tag
válasz slett27 #193750 üzenetére
Egy koxmentesítő túra nem árt neki ennél a futásnál, injektorok rendberakásával együtt. Ez 100-150e költség, kivéve ha novothtibi csinálja, mert akkor több.
Ha a linkelt példányban longlife olajcsere-periódust tartottak, akkor bizony elképzelhető, hogy keverékkel megy már.
Amennyiben a vezérléscseréről nincs számla (ami gyár feszítőt tartalmaz), akkor úgy kell tekinteni, hogy nem történt meg. Az utángyártott feszítők sajnos sok embernek nem váltak be, a gyári pedig elég drága tud lenni beszerzési forrástól függően.
Ennél a futásnál még az is lehet, hogy éppen kuplungozás előtt van pár tízezerrel a gép, és emlékeim szerint ebben már van kettőstömegű lendkerék.Amúgy a prius nem büdös, a belső szagot meg lehet szüntetni a megfelelő eljárásokkal.
-
dj79
senior tag
válasz TrollBalint #193803 üzenetére
1.4 tsi bőven elég az oktávba, mivel hatos váltó van mellette.
130kmh óra szerint az 2750rpm, 145kmh óra szerint az pedig 3000rpm (golf5)
A 160kmh óra szerint egy kényelmes utazótempó (külföldön )Szóval nem kell félni tőle.
-
dj79
senior tag
válasz [CS]Blade2 #193832 üzenetére
Tbánya környéki kereskedések.... hajjajj
Talán még Tatán a Szabóék úgy-ahogy, de a többi foslerakat... pfff....Amúgy voltam Kecskeméten is priust nézni, meg pár éve vettem autót Zalaegerszeg mellett is.
Sajna ebben a posványban nagyon rá kell szánni az időt meg némi pénzt a dologra.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz BeZol #193984 üzenetére
A priust azért mertem javasolni, mert nagyon toleráns autó a kezdeti bénázásokkal szemben is, hidegen nem lehet szétforgatni, minimális odafigyelést igényel a kezelése, így több energia marad az útra és a környezetre.
Valamelyik nap pont volt a csoportban egy faceliftes kettes néhány külső aprósággal, ha jól emlékszem 1,5 környékén, ilyen célra meg is felelhetne.[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz [CS]Blade2 #194017 üzenetére
Nemá
Akkor nézegess daciat . Én múlt héten néztem a s-cross/vitara párost, gl+, automata, metálfény 6.670.000 + forgalomba helyezés sarca, glx még drágább. Azért ez már viccnek is erős.Kickass: pont ezt a gondolatmenetet vittem végig az elmúlt napokban, az előző bekezdésben taglaltak miatt nem is gondolkozom már új autóban.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz [CS]Blade2 #194027 üzenetére
Tegyél hozzá és vedd meg inkább ezt
-
dj79
senior tag
válasz Ursache #194094 üzenetére
Ez tetszik, végülis az autó legyen autó
Valami alapfelszereltség kell Neked, ledes lámpa (ezt már nem hagynám ki), klíma, ülésfűtés, tempomat? Bármelyik reklámból kinézhetsz bármilyen típust, csak az a fontos, hogy a hirdetésben úgy szerepeljen, hogy xxxxxxx forinttól. Na az a modell kell Neked.
A hátsó tolatóradar azért nem elvetendő, mert a mostani autók magas övvonala miatt nem egyszerű hátrafelé kilátni.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest