- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 11
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Manjaro Linux
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bittorrent topik
- ASUS routerek
- Milyen switch-et vegyek?
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
"Gyenge silány minőségűek ezek az újabb Toyoták"
Gondolom új Toyotát is vittél haza az autókozmetikai ügyfélnek igaz? Onnét ez a tapasztalat.
Toyotára sok(inkább kevés ) mindent hallottam de ezt a szót ,hogy silány Talán még a Daciara sem mondanám.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Qtya123
őstag
Nyilván romolhat a minőség és recseghet-ropoghat, de ez nekem egyértelműen szétkaparászásnak tűnik. Kollégám Aurisában több km-el nincs ilyen macskakaparás az ajtóbehúzók környékén. (zörejek viszont valóban vannak benne kátyús úton)
Egyébként én sem rajongok ezért a dologért, hogy "faszajapóautó" aztán összerakja a Mustafa Yasin a Toyotát Törökországban a Hondát meg szintén Mustafa Yasin és Blazej Senkowski, csak épp Angliában.
Oké, hogy profit meg minőségellenőrzés stb..., de akkor sem bont pezsgőt az ember örömében.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Nem. Kb. ilyen szintű volt (kicsit rövidebb, de szélesebb.) A fényképeken pont nem látszik.
-
Qru
MODERÁTOR
Az törve volt, nyílt a függönylégzsákja is.
Egy lakatossal alaposan átnézetném... Kérdés a küszöb milyen állapotban van. Nagy valószínűség szerint a következő hasonló karambolban cart se fog már védeni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Képről patent senki nem mondaná meg, hogy törve volt. Kérdés mekkorát kapott... De ha nyílt a függönylégzsák meg új ajtó kellet akkor nem kicsi...
BigBlackDog: Igen, ahol fő szerkezeti elem sérül az már soha nem lesz olyan mint volt. És ez nem látszik legtöbbször...
#nincsbennetarcsi
-
-
Declare
őstag
Kb ugyan ilyen esellyel lehetne tippelni fenykep nelkül is.... nylvan total lenyegtelen, hogy varosban valtogat az ember, vagy autopalyazik, vagy pihenteti a kezet a valton vagy nem.... lefenykepezhetem nektek a 220k km es 8 eves astram valtojat....semmi nem latszik rajta kb.
-
-
-
-
roberto211
őstag
Nem feltétlen mondanám,hogy a szilikon jól elfedi a hibákat...
Az meg h egy lassan 10éves autó törve volt.... És? Én speciel ha nem tk-ra volt törve és nem 26 autóbol csinálták újra, meg nem tört ketté és motorikusan a törésnél nem lett semmi baja én speciel pont lesz@rom h cseréltek e rajta lököst, vagy mocitetőt vagy lámpát, vagy hátsó lökhárítót esetleg sárvédőt HA szakszerűen megvan javítva... Nekem szerintem a laguna is csattos volt mert 1-2 helyen nem gyári mikronértékek voltak, de nem érdekel mert nem befolyásol van egyenesfutás, személy szerint jól lett megjavítva, nem kettétörve volt így meg nem érdekel h volt e egy kis kocc vagy nem... Az a baj h az emberek tizenéves autónál is patikaállapotú , karcmentes, szalonautót akarnak ár alatt..
Ha szalonautó kell, bekell fáradni egy új autó szalonba és lízingelni egy új valóban törésmentest...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Mágus2
Közösségépítő
1.6TDI ??? Az is rettenetesen gyenge. Ekkora csomagtartóval nem szabad nyomatékszegény autót venni, mert ha arra fogod használni, amire kitalálták, akkor az előzést el is lehet felejteni. 2.0TDI vagy 1.4TSI már jól mozgatják ezt a bódét.
Az 1.6TDI 4.-ben 4 emberrel a fedélzetén padlógázzal sem indul meg. Nem történik semmi. A gyengébbik kétliteres dízel is 320Nm 1700-2700 fodtulaton. Azzal már lehet előzni is, ha kell. Nekem ez a gyengébbik van. Nem tudom úgy megrakni, hogy a motorerőn érezni lehessen a súlyát. Pedig vittem már vele 650kg csempét. A futómű az más kérdés, ennyire nem szabad megrakni.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
az 1.4TSi sem egy versenyautó
Ezzel azért vitába szállnék. 1: Aki száguldozni akar vegyen sportkocsit. 2: az 1.4 TSI Octavia egy kifejezetten dinamikus autó (0-100: 8.4s) szóval ha taposod akkor megy az. Egyébként pedig lentről húz mint egy jobb dízel csak a tsi fent sem fogy el, emellett sokkal halkabb és kulturáltabban is jár. Ja, és alig 1literrel fogyaszt többet mint az 1.6 TDI ami mellesleg gyengébb lassabb hangosabb és nem utolsó sorban drágább is. Világ életemben dízel párti voltam de jelen esetben én biztosan a benzinest venném.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
-v-
addikt
na de egy kombi Octavia -al egy lomhaság
Értem, és ugyanaz az octavia egy még gyengébb 1.8assal sokkal jobban szalad nyilván? Vagy 1.8as 1 tonnás kisautót hasonlítunk 1.4 tsi octavia kombihoz? Azt is lehet, csak minek .. ?
Oké hogy jól gyorsul
Értem, tehát mégis jól gyorsul?
az-az erő nagyon gyorsan elfogy
Már mire gondolsz, hogy a teljes fordulatszám tartományban használható a motor, mert 1500-tól max. nyomaték van? Ha leforog váltasz?
Miért vitatkozom veled
Ja mert ez a 118i szerinted szívó 1.8as? [link]
istenem ...[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
W333 most komolyan... videó Ebben mintha 3-asban 150ig menne, de lehet rosszul számoltam. Nem kell leszólni, megeszi a szívódat, így is, úgy is. Kész, fogadd el. Igaz ez kézi, ezt most elnéztem. De a TSInél miért is baj, ha 3-asban csak 110-ig megy? Van ott még 3 másik sebesség.
Taat: Mintha 1.6-os lenne?!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
8th
addikt
Nincs ezzel semmi baj, varosába közlekedni elég ... csak nekem hiányzik belőle a hosszan tartó erő mint mikor beletaposol és 3000 -től 7000 -ig húz
Kérlek mesélj még...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Atlantis
veterán
Azt mondjuk nem értem, miért lenne jobb, ha 1,8-ast töltesz fel? Technológiából adódóan ugyanolyan jellegű nyomatékgörbéd lesz, az élmény tehát nem változik...
Declare: ez így van, a bégetés egyik nemzeti sportunk és nagyon jók vagyunk benne.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
8th
addikt
Pontosan látszik, hogy fogalmad sincs miről beszélsz.
1500- tól 4000 -íg eléri a max. NM -t és onnan már csak csökken az egész, pontosan 1-2 másodperces élmény, de hamar elfogy alatta az erő
140lovas TSI már 1500rpm-nél több mint 210 Nm-t tud - ergo felesleges úgy szétforgatni mint egy gyenge 2liter alatti szívóbenzinest - amit kis is tart durván 4400rpm-ig onnan pedig simán megy tovább erőből egészen tiltásig. 1500rpm-től már tök jól használható és dinamikusan gyorsít + még tiltáson is lazán tudja a 130+ lovat és 140+ Nm-t. Mutass már egy szívóbenzinest ami ugyanezt tudja. Nem kell többet elég lesz egy is.
mod: Nagyvonalú leszek még csak nem is kell, hogy az általad sokat emlegetett 1.8 szívómotor legyen, egye fene lehet sokkal nagyobb is. Hajrá.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
zoo8800
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs