-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
belaazallat
addikt
válasz Criton #109001 üzenetére
Kollágámnak szintén ilyenje van. Először motor csere, majd fél évet küzdött váltó cserével, DSG elektronikája cserélve, majd a hidraulikát is cserélni kellett. Persze lehet ő nyult mellé.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
TaaT
nagyúr
válasz Criton #109003 üzenetére
"De itt megint erre kapok majd választ és nem a konkrét kérdésemre, de már nem is kell, elnézést..."
Itt sokan nem látnak tovább hogy 2.0 vw dízel.
"Az ESP mennyire érdemes használni"
Nagyon.
"valamint mikor van kikapcsolva? Ha a műszerfalon sárgán világít?"
Igen.
"Mikor a "P" bol a "D" be rakja az ember, akkor a feket nyomni kell igaz?"
Igen. Javaslom ennek az áttekintését a hasonló kérdések megelőzésére. [link]
Give them hell Ukraine!
-
roberto211
őstag
válasz Criton #109003 üzenetére
Nem azt mondjak ,hogy xart vettél hanem azt,hogy olyan típust amivel többször fordulhat elő probléma megtörtént esetek szerint. Lehet nálad semmit nem kell szinte rakolteni, másnál meg fél milliókat.
Erre próbáljak felhívni a figyelmed senki nem szarozta le.
Pd se minden esetben rossz csak ide is kell a szerencse. Gumis cimborám vett magának kintről egy Audi a3 2.0 pdtdi t. Semmit nem kolt ra szinte csak a kötelezőket ,kettostomegunek mar van kicsi hangja de kicseréli majd télen. Pedig pdtdi nek eleg rossz híre van itt ahogy olvasom de látod neki bevált. Lehet neked is befog.
Szuuusza
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
aero.
veterán
válasz Criton #108993 üzenetére
Atrakhatod S-be menet kozben is persze. Ugyanebben a helyzetben persze nem fogod tudni berakni R-be vagy P-be ne aggodj. ESP, igen jelezheti azt, de azt is hogy nem mukodik (ez kevesbe valoszinu). Feket nyomni kell N es Pbol D-be, uresbe rakaskor nem. Legalabbis az uj ZF igy mukodik, DSG-t meg nem vezettem.
Ja meg kicsit lemaradtam, na nembaj.
Grat hozza!
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Criton #108993 üzenetére
Menet közben is áthúzhatod S-be. És D-be is visszatolhatod bármikor. Én nem használom igazából mert sztem D-ben is tökéletes ez a váltó (S előnye még , hogy vmivel gyorsabban vált mint D-ben nem csak tovább pörgeti).
A váltó tanulékony, tehát a vezetési stílusodhoz igazítja. Nálam ilyen 1200-es fordulaton tartja a motort és 60--70-nél már bőven hatodikban gurítja az autót, nem állatkodok vele. Erre akkor jöttem rá, mikor most akksit cseréltettem benne. Ilyen 3000-ek környékén váltogatott fel. Mondom ezzel mi van?! Hívom a szervíze4s csókát, mondom te figyej a váltó furán viselkedik. Azt mondja no para mikor az akksit levettük vissza állt a gyári alap szoftver. Pár km és megtanulja a stílusod. És tényleg. Mire hazaértem vele újból ilyen 2000 környékén elváltogatott ahogy előtte.Arra figyelj, hogy van egy kapcsoló (kickdown) a gázpedál alatt. Ha tényleg ki akarsz lőni, akkor ha tövig nyomod a pedált valójában az még nem a vég, van még ott pedálút. Nyomd tovább és érzed hogy benyomod a kapcsolót a lábaddal. Na akkor ad le mindent a gép amit tud.
Ha van még kérdés csak bátran, van tapasztalat bőven.
(B)mod(/B):
Igen, ha sárágán világít akkor van csak kikapcsolva. De sztem inkább maradjon bekapcsolva.
Jah és ha kikapcsolod és leállítod a motort akkor újraindítás után megint bekapcsolt állapotba lesz. Ugyan ez vonatkozik az auto-hold-ra is (már ha a tiédben van).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Criton #109080 üzenetére
Egyértelműen érzed, ahogy kapcsol (vigyázz, addikciót okoz!!! ).
Mikor úgy érzed a padlón van a pedál nyomdd tovább.DSG meg jó váltó (bár igazából többféle konstrukciójú van belőle). Ezekben még a rendes olajban fürdős technika van, azok azért elég tartósak ha időben cseréled a váltóolajat.
Akkor kezd el tömni a malac perselyt, amikor már dobja az egyest.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Criton #109196 üzenetére
Városban igen. Sokat használom, mert nem kell a féken állni lámpánál/dugóban. Az a lényege, hogy ha 0-ra lelassítasz akkor a hátsó fék működésbe lép (mintha működtetnéd a kéziféket), megfogja az autót és gázadásra meg automatikusan kiold. Parkoláskor kikapcsolom mert a lassú manőverekhez pont jó/elég az a kis "kúszás" amit alapjáraton produkál a gép.
Működési szempontból olyan mint az esp, ha leállítod a motort és újra indítod nem jegyzi meg az előző beállítást, így újra be kell kapcsolnod mindig.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobilinternet
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- iPhone topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Arc Alchemist A310/A350/A380/A580/A750/A770... és mobil verzióik
- E-roller topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Futás, futópályák
- Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen