-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
válasz m.lala #193288 üzenetére
Következő utazó autónak én is ilyet néztem ki a 2.0 HDI-vel kombiban. Kíváncsi lennék a tapasztalatokra. 3-4-5 évesen már elég nyomott áron lehet találni belőle dízelt, ha rá kell locsolni 1m körül akkor se volt drága. Kérdés maga az autó milyen. A mondeonál ugyanezzel a motorral valahogy szimpibbnek tűnik.
-
Gombinyó
őstag
válasz zsoltip #193891 üzenetére
A kettő közül a 308 SW-t választanám, mint autót is jobbnak érzem az Astránál és az 1.6 HDI is egy jó motor, ha karban van tartva. Fogalmam sincs milyen időközönként kell tölteni folyadékkal, de nem tűnik azért olyan vészesnek, cserébe nem fogsz megfulladni, ha jár a motor és pakolászol a csomagtérbe.
-
Gombinyó
őstag
válasz molnarpeter #194159 üzenetére
Mire gondolsz? Milyen plugin van 3m körül, ami napi 200+ km pályázásra ideális? Szólj, mert akkor meghirdetem a corollát.
-
Gombinyó
őstag
-
Gombinyó
őstag
válasz tboldi #194563 üzenetére
Pont ma néztem reggeli közben.
Corolla E11 -
Gombinyó
őstag
Ebben az ársávban már nem igazán van olyan mértékű értékvesztés, mint évekkel ezelőtt. Főleg, ha nem reálértékben nézed, hogy mit ér ma a forintod és mit fog 3-4 év múlva. Ha eleget tud nyújtani egy belépő 4-5m ft-os kis autó, akkor vedd azt. Pár év múlva hasonló áron tudod eladni, mint amennyiért ma megkapod újonnan. Főleg, ha találsz még 4 hengeres szívó motorral.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
-
Gombinyó
őstag
-
Gombinyó
őstag
válasz Zsombe #195542 üzenetére
Pedig az, minden esetben már fogalmazom fejben a hirdetést mikor rosszabb minőségű útra tévedek vele annyira csörög-zörög a beltér. Nekem ez a legnagyobb bajom vele. Csak viszonyítás kép a 4-es Clio ilyen szempontból sokkal jobb volt. Tényleg sajnálom, aki elver 10 misit ezért az autóért, ott már azért van választék bőven.
-
Gombinyó
őstag
válasz Veron #195709 üzenetére
Ez így van.
Egy példa: 2020 februárban vettem az autót, de 2019-ben érkezett a kereskedésbe, 2019-es áron, így olcsóbban megkaptam kb fél millióval, mintha akkor konfigoltuk volna össze az újat (januárban volt áremelés). Ráadásul a 2019-ben futó akciót is megkaptam utólag (ingyen téli kerék szett).
Corollából, ha az 1.6 szívót nézed pl, az már csak a készletes autókban lehet, mert az új gyártásba már csak az 1.5, 3 hengeres kerül. Az 1.5 szívó helyett már sokkal inkább választanám az 1.2T turbos motort (személy szerint én az 1.6 ellenében is azt válkasztottam, de főleg a TS miatt). -
Gombinyó
őstag
válasz Gabesz87 #195922 üzenetére
Nem érezted gyengusznak? Tegnap én a testvérét hajtottam meg kicsit, a Superb iV-t és sport módban, padlózva 90%-os akkuval valahogy többet vártam tőle. Egyébként az autó bejött, 15e km van benne és szar úton nem nyekergett meg zörgött még sehol. Plug-in létére a csomagtér is élhető (kombi).
-
Gombinyó
őstag
válasz Stylewars_kp #196247 üzenetére
Konkrétan mire gondolsz? Milyen 3 éves autó van 5 körül, ami már elég jó? Mondjuk ami nem 150ezret futott flottás dízel vagy kintről behozott, visszapörgetett óraállással/halálból kikalapált autó?
-
Gombinyó
őstag
válasz Stylewars_kp #196255 üzenetére
Nekem egy olyan autó kellene, ami méretben kb alsó közép-közép kategória, kombi vagy sedan, hangszigetelésre figyeljen a gyártó és legyen jól összerakva (ne zörögjön-csörögjön, nyekeregjen a beltér). Motorikusan lehet hibrid, dízel, benzin is. Van ilyen 3 évesen 5m-ért? A Lexus IS300h-val szemezek, de az inkább 6m és 5-6 éves 100e+ km-el.
-
Gombinyó
őstag
válasz Stylewars_kp #196268 üzenetére
Tudom
-
Gombinyó
őstag
válasz runner 125 #196693 üzenetére
Pedig pont ezekben a qashqai-okban van kiváló két literes dízel motor.
Eszembe nem jutna a benzinest választani helyette. -
Gombinyó
őstag
válasz runner 125 #196700 üzenetére
Nézz be a renault topikba. Ott van rob, aki szervizeli is ezeket meg olyan tulajtól is vannak tapasztalatok, aki 600e km körül rakott bele és bontatlan motorja volt, gyári kettőstömegűvel meg turboval (pályás használat mellett).
Ami nekem lejött róla, hogy tartós, erős motor és emellett jól is fogyaszt. -
Gombinyó
őstag
válasz Veron #198073 üzenetére
Két tanú kell.
Eredetvizsga nincs kőbe vésve, megyezés kérdése, de általában a vevő fizeti (kivéve, ha szevasz uramnak adsz el autót ).
Átírás után köss biztosítást még az adás vétel helyszínén valamelyik alkusznál, mobillal.
Ajánlott.Forgalmi mellett a törzskönyvet is meg kell kapnod, anélkül ne írj alá semmit.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz Tothgera30 #198089 üzenetére
CT200h
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen