- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Facebook és Messenger
- DIGI kábel TV
- Synology NAS
- Direct One (műholdas és online TV)
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Videó stream letöltése
- Kína miatt izzad a német robotipar
- Blender 3D
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz
maggi1886076 #105915 üzenetére
Eleg sz@r lenne, ha igy gondolkodnanak a pizzafutarok, hogy a kocsi luxus, menjünk inkabb bkv vel
-
Declare
őstag
válasz
maggi1886076 #105917 üzenetére
Sokszor ugy erzem ilyen altalanos igazsagokat irsz be, amik szvsz nem igy müködnek....a szegeny fiatalok, a luxus autozas bp en...stbstb....vannak szegeny fiatalok es van akiknek luxus Bp en autozni, de ezeket nem lehet igy kezelni. millio ellenpeldat lehet hozni mindig.
Huh Qru, ez a "megvalasztani a hajtoanyagot" elegge streberül hangzott....
-
Declare
őstag
válasz
focvis #106031 üzenetére
Esztetika Vs. biztonsag ....dönts belatasod szerint
Vegyel egy struktur kereket telire, azon is disztarcsa van, de megtevesztesig hasonlit egy felnire
...jo nyilvan olyan nem lesz, mint egy szep 16 os alu, de na...
Gondolhatod, hogy en is holnap mar csereltetnem at, itt van a garazsba az uj felni, uj gumi....itt a nemetek mar megörültek...17 fokot mondanak hetvegere, mindenki kocsitmos es gumit cserel
jo, kocsit mossak szakado esöben is ez mondjuk nem uj
en az eprilist megvarom
-
Declare
őstag
válasz
MunezXBK #106044 üzenetére
Hat max hogy hidegebb lesz es lehet ho...mind1, nekem is a tapasztalatom, hogy max 3 napra nezek elöre idöjarast, ott van max ilyen 60% sansz, hogy bejön. De ezn mindenhol igy van, lasd USA. Az egesz orszag bedeszkazta az ablakait, mindenki otthonmaradt, vartag a vilagveget, amit fel nappal elöre is mondtak, aztan leesett 1 cm ho...csak ugye ott utana kiallt az idöjarasjelentö fögore es tudta azt mondani, hogy bocsika
-
Declare
őstag
válasz
maggi1886076 #106046 üzenetére
Igen hat ez a para, hogy ezt magyarazni kell, hogy mit jelent az, hogy felelösseget vallalni valamiert...teny, hogy otthon ilyet nem latni
Matematikai statisztikanak es trend szamitasnak hivjak ezt az üveggömböt, de jah a lenyeg, hogy az ilyen hosszu tavu elörejelzeseknek semmi köze a megfigyelt idöjarashoz -
Declare
őstag
Jah, amiert jöttem.....
Haveom szeretne lecserelni a Nissan quashqui-jat
.(aki kitalalta ezt a nevet...) A kriteriumok:
-összkerek
-dizel
-15-20 ezer euro
-autopalyazik is havi rendszeresseggel, szoval az is szempont lenne, hogy ne egyen 20 litert ott
-nagyobb legyen, mint a kaskai..., de a Navara, L200 mitsu mar tul nagy..
En mondtam neki, h ilyen nincs
, de mondom megkerdezem, hatha van ötlet
L200 mitsu egyebkent a legjobb alternativa amit talalt eddig. Navaranak az alulmeretezett hajtasa miatt nem igen jatszik...
Velemeny? Valami picit nagyobb, kaskai jellegü valami van?
maggi1886076: felelösseg----> gugli
Verbat: tanultam egyik felevben trendszamitast....utaltam....[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz
parandroid #106053 üzenetére
Kia nekem sem jutott eszembe
de a cx7 is nagyon szimpi!
Premium kilöve, munkara kell a kocsi. Ezert is került szoba a navar tipusu kocsi, de az tul nagy, batar es csak nagyon ritkan jönen jol az a meret. Kaskai-al is el van, de sokszor problemas a merete. Meg amugy is "az audi a nagyravagyo kisemberek kocsija, a bmw a csapatos hülyegyerekeke, akik soha nem nönek fel (szerinte tenyleg passzolna hozzam
), merci meg csak 60 ev felett"....hat vannak menthetetlenek
(#106056) joamilestoné X trail az valami ritka ronda
de tolmacsolom, nem az en asztalom ez a kerdes.
Tovabbitom az infokat, nekem ez a cx7 igen szimpi
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz
lenox #106059 üzenetére
Land cruiser batar es baromi draga, max par eves kocsi erdekes...de a tippet köszi!
(#106064) Qru: Rav4 kicsi, outlander..hmm az jo lehet, nagybatyamnak volt, elegge tehetetlen egy nagy doboz, de nem volt rossz. Daszter az itt gaz kategoria
lehet hujjolni, fujjolni, nincs kimondva, de azert a daciat lenezi a nemet....
meg az opelt is (#106066) runner 125 l200 es tarsai...igen, tul funkcionalis....ezert is kerdeztem. A pajero, landcruiser, tul...sok...amire neki kell. A 4 kerek arra kell, ha kimegy valamiert ilyen sarosabb telekre, ott ne akadjon el, de nem kell semmi extrem terepre gondolni, nagy csapakkal.
(#106061) Snoop-y Az uj az nagyon jol nez ki
viszont 4wd vel kicsit huzos....jövöre akarja cserelni, addigra lehet lesz jo aron...nekem ez vagy a cx7 tetszene....ha en vennem arra a celra, amire neki kell.
joamilestonéKiat is megnezem, kisse nekem a nem strapabiro kategoriaba van, de ez csak egy buta skatulya semmi tapasztalat vagy ilyesmi....xrail...mondom, szobahozom, de nekem nem tetszik...mondjuk nem is en veszem
-
Declare
őstag
válasz
zolikaDB #106201 üzenetére
De ez a korral jar.Ha veszel egy zsir uj autot, karbantartod, vigyazol ra mint az alom, akkor is 6-7-8 evesen kieg az izzo, bedöglik az akku, az önindito, vagy nekem most szorakozik a trafo...azt akarom csak ezzel mondani, hogy egy resze a hibaknak tulajtol független dolgok. En ezeket nem sorolnam a buktato kategoriaba. Ha a tulaj pl olyan, volt, hogy hidegen padloval indult a dizellel minden nap, na ott pl buktato lehet sok minden.
Nem veletlenül csereli, aki megteheti 5-6 evente ujra az autojat. Addig jo esellyel minden gond nelkül elvagy, utanna jöhetnek a kellemetlensegek folyamatosan (egök, kipufogo, trafo, klima, koszolodas.....millio)
-
Declare
őstag
Total +1
A baj ugye ott jön, ha többre vagysz, mint egy 6 millas uj auto, de 6 millad van ra
Ha en pl most ezt az astramat összekonfiguralom ujonan akkor 7 milla fölött van. 6-7 millabol viszont veszek egy 3 eves jol felszerelt BMW t erösebb motorral. Azert egy opel vs bmw....haat
Meg ugye ki mire költ, kinek mi a fontos. Nekem van olyan ismerösöm, aki baromi jol keres, sajat vallalkozasa van es ilyen lefingott peugeotokkal nyomja. Mellette viszont van egy vitorlasa az adrian, minden evbe minimum 1 de inkabb 2 eleg komoly nyaralas (Azsia vagy karib tenger vagy hasonlo) a csaladdal, illetve minimum egy komolyabb sieles svajcban, franciorszagban, szinten csaladdal. 3-4 evente az utazasra költött összegböl kigurithatna egy zsir uj nem akarmilyen bmwt....de baromira nem erdekli az auto.
Napi okoskodas:
#1 nincs olyan szo, hogy legoptimalisabb
#2 az auto nem befektetes, ahogy egy nyaralas, vagy uj telo sem. Hobby, penzköltes, menözes, akarmi, de nem befektetesleültem
-
Declare
őstag
válasz
parandroid #106211 üzenetére
A gond ott kezdődik, hogy 2-3 évesen azok a kocsik fognak megjelenni a piacon, amikbe ennyi idő alatt belement már minimum 200k km
Ezzel nem ertek egyet. Van ilyen is igen, de azert a Nemeteknel sem megy 5000-6000 km t havonta az atlag
mert annyi kell ha 2-3 ev alatt 200k teszel a kocsiba.
mobile.de:
több mint 1,4 millio kinalat. Ha raszürök arra, hogy 2012 vagy ujabb legyen a kocsi van 698 000 talalat. Ha tovabb szükitem, hogy max 150k km legyen a kocsiba kicsit kevesebb, mint 694 700 talalat (durvan az autok 0,5% a!!), ha atallitom, hogy max 100k legyen benne, akkor 686 000 talalat (ez nincs 2%).
Azert azt ne mondd, hogy Nemetorszagban, ahol a feketegazdasag azert nem ott tart mint otthon (azaz ha bemesz egy autoszerelö mühelybe nem az a kerdes, hogy szamla kell rola?), a hasznaltauto piac 98-99% a csalas
Ez meg az otthonira is erös talan
Nekem a kocsimba 5 evesen volt 165k km. Dizel. A papirjai között a legutobbi adasveteli, a betelt TEIL papir, a regi TÜV papirok, de meg amikor elhasalt a kettöstömegü es trailerrel szervizbe vittek, meg annak a papirja, szamlaja is benne volt. Szerelö is azt mondta, szep rajta minden, semmi gyanus. 20k km ota amiota nalam van, olyan hibak voltak, ami a korral jar...xenon trafo, koszolodas). Persze ettöl meg lehet benne több km, de szvsz nem sok ra az esely. Raadasul azert 2-3 eves autoknal eleg könnyü utanna menni az eredetnek. Pont a szamlak miatt, amit kb mindenhol, mindenki ad.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz
parandroid #106214 üzenetére
Ezzel maximalisan egyetertek.
(#106219) Dare2Live v Neked is irom. Ugyan erre reagaltam. Tehat akkor Te is azt mondod, hogy az a majd 700 000 hasznalt auto ami csak a mobile.de -n van fönt, annak a 99% a (idezet Töled), hamis? Mert szvsz nem. Sokan eladhatjak, millio egy okkal. Nem kerdes, van ezek között megpörgetett, megtört, gyarihibas...na de azert nem 99%
Azert itt sokkal több penzt felre tudnak tenni az emberek, nem olyan nagy durranas egy autot kicserelni mint otthon. Ez is benne van azert.
A papirok es szamlak alapjan meg szepen le lehet nyomoni egy pl elsö tulajos auto elöeletet. Ha meg valaki "bomba aron" vesz egy török neppertöl egy autot 60k km el 2 evesen, aminek nincsenek papirjai, az megerdemli a sorsat.
-
Declare
őstag
válasz
!Overdose! #106217 üzenetére
Hibrid
Xenon trafo. Kb 1,5 honapja kialudt a jobb izzom. Otthon szerviz, csere, utanna 2 het folyamatos hasznalatig tökeletes volt. Majd megint kialudt egyik reggel. Aztan kb 3-4 napig ugy is volt, az ideg majdnem szetvetett...többen irtak, hogy trafo valoszinüleg.... aztan egy szebb reggel kb 1,5 hete megint elkezdett vilagitani es vilagit is folyamatosan.....fogalmam sincs mi van....
Jo esellyel a trafo. Na de mitöl gyogyult meg? Csak ugy poenbol kicserelni ha nem annak van baja, az azert draga mulatsag. Mas tippem, viszont nincs.
-
Declare
őstag
válasz
roberto211 #106231 üzenetére
Golf plus esetleg? 1.6 szivo benzinnel? Arban necces, de beleferhet. Az is olyan magasabb felepitesünek tünik.
-
Declare
őstag
Mas motor, mas karakterisztika, mashogy vezeted. Kinek mi a tetszetös. Nekem benzin, de a spursag miatt dizelben ülök
Azert amikor lepadlozod a benzinest es felpörög a moci es jön a hang meg az erö, az nekem veri a 2000 nel lepadlozott es dörömögve az ülesbepreselö dizelt.
J Astra 2.0 dizelell en elfogadnam
, de ha azt nezem, hogy a 320d e92 bmw majdnem egy arban megy, ahonnan nem is kell nagyot lepni a 325d ig (nekem ez most a top alom
) ....nem az opelt vennem en sem
(#106602) Integrale van több valtozat 1.4 es 1.6 turbobol is.
-
Declare
őstag
válasz
tboy93 #106631 üzenetére
Ne hibaztasd magad
Embertelen egy gep meg ha nem a turbo valtozat is....es a durva, ha nem nyomod, akkor egy full "hetköznapi kocsi". Aztan a sport+ gombbal a 800nm es 570lo az ugy elegge odaver...meg a hang, meg a repülögep erzes
....130 nal palyan, amikor lehuzodtak elölem nyomtam egy padlot.....mire magamhoz tertem a remülettöl nehany masodperc mulva a megengedett sebesseg bö 2x -eset muttatta az ora, de meg huzott volna....(persze ez szigoruan magan versenypalyan
)
ahh...mind1...mas liga
nekem viszont pont annyibol van autom, mint amennyibe arra került a felni teli gumival
-
-
Declare
őstag
válasz
parandroid #106877 üzenetére
Nagyon plussz egy
Kocsira hitel az viszont nekem is a hatareset kategoria. Ha kell egy megbizhato kocsi, de arra nincs keret, akkor a szükseg bejatszik es ok. Viszont ha mondjuk az a kerdes, hogy egy par eves hasznalt öneröböl vagy egy uj+hitel kombo....haaat. Akarmilyen stabil a gazdasag, vagy az ember helyzete, az amekkorat buksz az uj auton+hitelen az szvsz irrealisan sok.
Mondjuk otthon mindig csak a vegletek müködnek
par eve a hitel volt a menö, mindenkivel benyalattak, hogy hitelböl kell menni nyaralni, mert az a kiraly. Aztan 1-2 eve jött a masik oldalra eses, elkezdtek hergelni a tömeget, hogy üzzük ki az összeset bankot, mert ördögtöl valo a hitel, az tehet mindenröl. Aztan most meg kezdenek valahogy a normalis utra visszatamlyogni, miutan leallt a gazdasagban a hitelezes
-
Declare
őstag
válasz
gzbotii #106880 üzenetére
Mind1 mennyit keresel, mert mindig lesz valami ami a lehetösegeid hatarait surolja es ugyan ugy jön a vegyem ne vegyem, hitel nem hitel kerdes. Az hogy valaki trabantbol vagyakozik egy vw be vagy egy bmw böl porscheba aranyaiban mind1. Kereshetsz 5000 euro nettot is, akkor is tönkreteheted magad ha buta vagy es 100ezer forinttal is gazdalkodhatsz okosan.
-
Declare
őstag
válasz
AMD Power #106891 üzenetére
Attol függ hol es mikor jarsz.Nekem is van ismerösöm, aki koran megy meloba, kesön megy haza, Hungarian, vegig kb egyenletes 60-70 el, egy ket lampa megfogja max...Fogyasztas szmpontjabol szuper.
Ha dugo van, lampa van, sok ki es bekanyarodas, kis utcabol, nagyba, nagybol kicsibe, egyböl ugrik a fogyi. Ha sokszor megall a kocsi, amit meg kell inditani, akkor nincs varazsszer, ugrik a fogyi ezerrel felfele. -
Declare
őstag
válasz
tboy93 #106935 üzenetére
Vilagos
El kell dönteni mi a fontosabb.
En is "BMW re vagyok raizgulva"
megsem vettem 318i cupet, pedig nezegettem egy olyat is, hanem a kis astrat a traki motorral...es nem bantam meg. Remelhetöleg eljön az ideje a BMW nek is, de akkor egy olyanba szeretnek beleülni, amiben megvan az a teljesitmeny es kenyelmi extrak, amitöl egy bmw bmw....nem a karika az elejen.
(Amugy jo az az e36 320i, nagyon is, de nem sportos. Mindennapi autonak jo
de ha az kell, hogy meginduljon (amit irt is), akkor igen, pl egy olyan vti civic
)
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz
Declare #107033 üzenetére
A Seat 2.0 dizele megegyezik az emlitett problemas vw konszern 2.0 dizeleivel?
Amugy nekünk a ceges a4 audi 2.0 dizel, de 250k alatt ha jol tudom nem volt semmi komolyabb baj. Most kezd a turbo furan szolni....de azert ez ceges es par kollegam eleg falabbal es kimeletlenül hajtja.
-
Declare
őstag
válasz
HoaryFox #107369 üzenetére
En mondjuk ettöl a behizelgö nyalyas leirastol hanyni tudnek....meg a hölgy hasznalta Bp töl tavol, de a duruzsolo kipufogo, ami jelzi a haveroknak, hogy micsoda adrenalin bomba a kocsi....valahogy nem talalom az egyenlöseg jelet
Mondjuk ha ezt lehuzzuk es tenyleg konkret lenyomozhato elöelete, szervizei vannak lehet jo...
-
Declare
őstag
válasz
L4mie #107371 üzenetére
Szerviz az azet nem gyanus nekem annyira. Ha a kocsin eppen par honappal elötte volt esedekes a szerviz es az meg lett idöben csinaltatva, attol meg jöhet olyan helyzet, hogy tenyleg külföldre megy, vagy akkor talal pont olyan autot amire kicserelne, akarmi. Ha napi hasznalatban van a kocsi es gondos tulaj vagy nem fogsz azert nem olajat cserelni, vagy vezerlest, vagy nem nezeted meg a rangato kuplungot, mert ugyis el akarod lassan adni szvsz.
-
-
Declare
őstag
válasz
szőröscica #107459 üzenetére
Ezzel en is igy vagyok. Ha optimalizalas es azt mondjak, hogy kihoznak +1-2% ot az autobol, akkor azt mondom oke, csak annak semmi ertelme. Amikor 20-30% al megnövelik a teljesitmenyt, akkor meg mar felmerü bennem, hogy ki tudja nincs e valahol valami szelep, vezetek, akarmi ugy meretezve, hogy az mar sok neki es azert fog elöbb tönkre menni ez meg az.
-
Declare
őstag
válasz
Sholom #107956 üzenetére
Nagyon durva
Szvsz ez onnan ered, hogy hosszu eveken keresztül vettek hülyere a nepet es mit sem sejtve vettek a "bomba aru" nemet töröt/tekert autokat. Ezert akik ezzel foglalkoznak egyre durvabban elpofatlanodtak es szep lassan kezdte elerni az emberek ingerküszöbet a dolog. Aztan elkezdtek cikkeket is irni rola es jo Magyar szokas szerint (mint mindig mindennel) atestek a lo tul oldalara. Ezt megfejelei a dolog, hogy hany hülye van es mar meg is van a kep, a botcsinalta szakertöröl, aki megszakerti a vizkaros kocsidat......miközben a nyajas kereskedö meg atvagja, mint a huzat
-
Declare
őstag
válasz
lama_lamm #108782 üzenetére
Pont ez van nekem. Isuzu motor, ahhoz a kasztnihoz kellöen dinamikus. Fogyasztas tempotol függöen 6 liter körüli. Ha 110-120 al mesz 6 liert alatt, orszaguton 5 akar picit ala is be lehet menni, de ahhoz elszantnak kell lenni. Varosban 7 körül. Nem sok hibaja van, nem is veszes arakkal.
Ha erdekel a dolog szolj, mert van par dolog amit tudni erdemes vasarlas elött.
Havi 1000 km re nem hiszem hogy erdemes dizelt venni. En most egy ev alatt közel 25k km alatt sporoltam kb 300k HUF ot az üemanyagon, de it Nemetorszagban 70-80 ft/l a dizel javara a különbseg. Otthon most majdnem egy aron megy a benzinnel. Atlagfogyasztasban mondjuk +2 liter/100 km a benzines fogyasztasbeli hatranya. Szamold ki. Igy a Te futasteljesitmenyeddel nem biztos, hogy 100 ezret megsporolsz egy evben. Csereben egy turbo felujitas 100k, uj turbo 300k, kettöstömegü 150-200k, magasnyomasu szivattyu, porlasztok is 100k tetelek tudnak lenni gyorsan. 1,5 millaert meg nem is a leg megkimeltebbeket kapod.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz
fi:zi'k #109206 üzenetére
A velemenyemet ezzel kapcsolatban mar leirtam parszor, szerintem pl nemeteknel több esellyel talalsz jot, mert könnyebben megvalnak ettöl a kategoriaju autotol. Viszont kivalasztani motorikusan egy jo peldanyt, ahhoz azert kell egy kis szakertelem. Megnezni több kivalasztott kocsit Magyarorszagrol, eleg necces, kb nem eri meg. Hozza kell adni a kiutazas, hazautazas költseget, honositas procedura.
Szvsz ez ebben az arkategoriaban, csak nepper haverral, vagy traieres haverral lehet opcio. ( csak az utiköltseged több, mint 100k. Plusz honositas, ha labon hozod ideiglenes rendszam es maris ott tartasz, hogy 250k a procedura
)
-
Declare
őstag
válasz
fi:zi'k #109209 üzenetére
Sacc per durva szamok amiket irtam. Lenyeg, hogy ha csak nincs traileres haver aki amugy is jön megy es kedvezöen el udod vele boltolni a fuvert, utazast, vagy nepper ismerös ugyan ilyen szempontbol, vagy nemet rokon, aki segit egy soproniert cserebe
, akkor szerintem ebben az arkategoriaban nem eri meg a dolog. Veszel egy dragabb itthoni peldanyt, szvsz jobban jarsz.
Egy több millios autonal mar mas teszta, ott siman megerheti a plussz par szazezret, hogy nem egy olyan kocsit veszel, ami 3 nepperen at jutott el az orszagig, visszatekert km, hanem egy ellenörizhetö elöeletü, nemet peldanyt veszel inkabb.
bajnokpityu +1. Lehet erdemesebb 2-300k t rakölteni az ismert kocsira, mint ennyiert venni egy ujat
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz
fi:zi'k #109212 üzenetére
Csak kerdes, hogy a 300k hoz nem irrealis elvaras e az abs a klima es megbizhato, olcso fenntartas
Tenyleg csak kerdes, nem piszkalodas.
(300k ert egy hasznalt jo allapotu robogot, vagy egy jobb kepessegü uj bicot kapni.)
mod: ha van traileres ismerös es nemet rokon, hat akkor viszont mas a helyzet. Igy lehet perspektiva a nemet vonalon is
. Esetleg Opel, vw amik hasonlo arban vannak, igenyeknek megfelelöen. Itt kint abbol több van, nagyobb a kinalat is. Persze igy több a kacat is, de a jo fogasnak is talan jobb az eselye.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Civilization VI
- Xbox Series X|S
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Medence topik
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Politika
- További aktív témák...
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra