- Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Windows 11
- Synology NAS
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Kornel
veterán
ment oda is a kérdés...
(#129004) Mágus2: köszi
20k körül megvan egy ilyen művelet vajon?
márkaszervizben elvileg kell tudniuk ilyet csinálni, ha jól gondolom.
Ha mondjuk oda kerül a sor, hogy megcsináltatom, akkor 20 BAR körül érdemes még vele foglalkozni, vagy akkor már inkább felejtős?Még egy kérdés... nem hidegen kell csinálni a kompressziómérést?
vagy mindegy?[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
Morris
veterán
Dízel autónál 2km múlva már fekete az olaj.
De jól mondta Mági, ha tényleg nem értesz hozzá, akkor...
Attól hogy fekete/koszos az olaj az nem jelenti azt, hogy nincs kenése. Épp ellenkezőleg. Megmutatja, hogy dolgozik az olaj. Lebegteti a szennyeződéseket és nem engedi leülepedni.
Minden olajnak más és más az elnyíródási ideje.[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Vitarabó(2.0 HDI)l kb 12 tonna húzóerőnél mozdult meg az egyik injektor úgy bele volt rohadva.
(#129033) Tsebacsi Létezhet, hogy ennek ilyen kicsi a fogyasztása? (jobb oldalt adatok)
(#129038) bitpork Majdnem másfél tonna, nekem eléggé hihetetlennek tűnik az az adat pláne a városi 5.4. Jó tudom ezek gyár által mért adatok, na de akkor is durva.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Most belinkeltel egy osztrak szarmazasu puntot, hogy azt ird altalanositva, hogy rohad.
Egyebkent a G Astra is szepen csipasodik.A 2005- os fel milla, a 99-es pedig 600, gyanus, ezek kozul a bordo jo lehet, az utolso vagy torve volt vagy fenyeztek a jobb oldalat, a negyedik borzalmas.
Ezeket a has szamokat felejtsd el, az Ecotec hires arrol, hogy eszi az olajat. Ettol meg jo motorok, de na.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
roberto211
őstag
" csak rohad mint a nyavalya"
Ezt a következtetést vontad le egy tulaj puntoja alapján ami kiderült ugye,hogy osztrák is volt... Osztrákba minden rohad, az én oszták swiftemet úgy szétmarta az ottani sózás h a futóműtartó rohadt ,kb 1 éve van még hátra ha nem költenek rá 100 ezret minimum..
Nem beszélve arról h ha már 500körüli összegekről beszélünk ennyiért ott van a megane akár fl is limousineba ami kényelmesebb, komfortosab biztonságosabb és ha beülsz akkor nem kap el a depresszió a feketeségtől.. De mindegy ez lényegtelen csak ár-érték arányban szvsz inkább punto...
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
TaaT
veterán
Csak azt akartam mondani hogy a korabeli VW-knél még mende monda szerűen sem jött elő (a későbbi TFSI-nél mondjuk pont előjött), ehhez képest az ecotec neve kb összeforrt az olajfogyasztással. Persze rohadt sok féle ecotec van és ezekből csak párral volt gond (nem is értem miért nem váltanak már nevet opelék)
De úgy néz ki ugyanez van a TSI-vel, mindenki retteg és fél tőle, ehhez képest nem állnak a szerelőknél egymás hegyén hátán a hibás TSI-s autók. A használtpiacon meg durva kereslet van rájuk, 2 itteni fórumtag is hetek alatt adott tovább G6 TSI-s autón minimális értékvesztéssel.
Give them hell Ukraine!
-
Integrale
veterán
-
A minap találkoztam egy volt kollégámmal; idén 12 éves az Astrája (G, 1.4). Beszélgettünk az autókról is, a mai napig márkaszervizbe hordja (12 éves!!!), annyira bagó a szervizelése az Opel 4+ program keretében.
Éves olajszerviz 20, ha minden szűrőt cserélnek 40 ezer - és bepecsételnek a szervizkönyvbe. -
footy
addikt
Nem 1 olyan ismerősöm van aki nem figyel az autóikra, de azért télen a sótól többször is elviszik alvázmosásra, már ez is nagy odafigyelésnek számít !
Ahol többszöri alvázmosatás van az már nagyon nem ridegtartás, ilyen esetben még talán a régi mazdák sem rohadnak el. (Olyan gyorsan)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
De, erre a TDI-re szokás panaszkodni (2.5 V6 TDI).
"A maga idejében közkedvelt motor hamar kimutatta a foga fehérjét. A hírhedt Bosch VP44-es adagoló hibáját már fejből mondja minden szervizes, ráadásul a hengerfej önmagában sem egy sikertörténet a könnyen kopó vezérműtengelyekkel, amikre rátett egy lapáttal a túlzottan optimista olajcsere-intervallum is.
Sajnos sokszor az új vezérműtengely-hidrotőke-szelephimba kombó sem hosszútávú megoldás, ezért sokan kísérleteznek más olajszivattyúval is, változó sikerrel. Ha lehet, inkább kerülje ezt a motorcsaládot, automatával (Tip- vagy Multitronic) még nagyobb ívben." - [link]
1,8T lezabálja a gatyáját, azt nem ajánlom és nem kevésbé problémásabb mint a PD.
Szóval inkább PD TDI sztem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
Ízlések és pofonok. Nekem olyan ez a beltér, mintha minden részét más-más ember tervezte volna, végén pedig összeillesztik. Kerek, szögletes, íves, egyenes, fényes ezüst, matt ezüst, króm. Ez egy 20 évvel ezelőtti japán autóbelső, minden koncepciót nélkülöz,
Az Audik belseje az letisztult (kivéve új A4). Az elektromosan beálló ülés, kormány stb pedig nem egy világrengető újdonság.
Elhiszem, hogy egy finom műszer ez az autó, mint általában a Lexusok, de vagy unalmas dizájn, vagy túltolt."Bad reklám is reklám too"
-
Wiz Khalifa
addikt
-
Qtya123
őstag
Nekem nagy tervem, hogy ilyen IS250 lesz a következő autóm, de azért várnom kell még vele, valamint abban egyelőre csak bízni lehet, hogy 13-16 évesen ezek is olyan hibamentesek lesznek, mint az IS200.
Kornelka autóvásárlásához csak annyit fűznék még hozzá, hogy említette, hogy nem szívesen venne kintről behozott autót. Ez elgondolkodtatott.
Lényegében mostanában szerintem eljut szép lassan oda az itthoni használtautó piac, hogy a 2008 utáni autóknál a piacon csak kintről behozott, vagy pedig céges autók lesznek, mert lényegében új autó eladások magánszemélyeknek itthon nem nagyon vannak. Amit meg mégis megvesznek magánszemélyek, azok általában alsó, vagy alsóközép kategóriás autók.Így akinek jelenleg olyan igénye van, hogy legyen 140 Le+ meg legalább felső középkategória, az nem nagyon fog találni 6-8 éves autókból magyarországi magánszemélyest, mert egyszerűen alig akad, aki vett ilyeneket újonnan.
-
Alvin_ti4200
félisten
Igen, ő az, ezek szerint még nem vették le
Itt van kép a belsejéről is, én még nem csináltam
730-ért hoztam el két garnitúra gumival (bár egyik sem egy nagy eresztés, a téli az utolsó szezonját fogja futni, a nyárit igazából a kora és a márkátlansága miatt már most is cserélném).
Köszi!
Ő pedig a svájci coupe, amit érdemes megnézni, ha valaki ilyesmit keres (a fékei be vannak állva a sok állástól, de le kell koptatni róla a rozsdát és nem lesz túl vészes, mert fogni azért fognak).
[ Szerkesztve ]
-
mdani01
aktív tag
Igen és ugyanolyan unalmas azóta is, de kérdés a G7 20 év múlva mennyire fog bírni..
(#130160) lenko: F astra, 5gen Civic, Stift akármilyen fapadosak de nekem sokkal emészthetőbbek mint a Golfé, de mindenkinek más jön be nem vagyunk egyformák
kornelka: szép Civic, gratula, sok balesetmentes km-t hozzá
[ Szerkesztve ]
iPhone 6S SpaceGray
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- Ukrajnai háború
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- M0ng00se: Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- Vicces képek
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA