-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ANDROID??? #131861 üzenetére
Rozsdását ne vegyél. Mi is azért adtuk el most a Puntónkat mert szét volt már rohadva aza alja, TehProbe kolléga is ezzel szív itt...
Hát akkor nem lesz tánc. Mara a Seicento. Suzukit semmiképpen nem akarsz? A gombóc Swift már nem halál autó...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ANDROID??? #131870 üzenetére
Ennyire ne korlátozd le, mind a kettőből nézegess, amelyikből találsz jobb állapotút. De az aljukat ezeknek is jól nézd meg. Ha frissen van lekenve az a leggyanúsabb, mert akkor erősen sanszos, hogy csak a rozsdára rátaknyoltak, hogy el legyen fedve.
Tipik nepper trükk.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #131881 üzenetére
Most mikor eladtuk ősök autóját este 6-kor raktam fel a hirdetést hahu-ra, reggel 8-kor már el volt adva, aláírt szerződéssel a kézben könnyes szemmel integettünk utána.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ANDROID??? #131911 üzenetére
Subaruuu???? A nevemen szólítottál!!!! Milyet néztél?
mod:
BigBlackDog: Fiat Punto.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ANDROID??? #131960 üzenetére
Sor4-es motorja van nem boxer. Városba flangálni bőven megteszi. Azért az alkatrészellátásnak nézz utána de ha nem rohad akkor nem elvetendő.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 2thletme2day #131962 üzenetére
Nagyon rohadnak ezek a Mazzagok valóban de ha ott van a közelben menj el nézd meg, az kvázi nem kerül semmibe.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 2thletme2day #131971 üzenetére
Keresztapának is ilyen 3-as Mazzagja van. Az is rohad, pedig nem volt törve. Hát ez ilyen. Cserébe elég jól megy és soha nem volt semmi baja.
Volver? Nincs velük panasz, több S60/S40 tulajt ismerek és egyik se panaszkodott rá hogy rohadna.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz LógaGéza #132049 üzenetére
1: manual-ban benne szokott lenni
2: márkaszerviz megmondja (típusengedély alapján)
3: megnézed itt: [link] (nem szent írás de elég pontos adataik vannak)mod:
Tsebacsi: Sajnos ebbe én is belefutottam már. De nem tudtam bizonyítani az igazam. Hát ez van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz LógaGéza #132079 üzenetére
Kell autózni mire visszajön akár csak egy DPF pucolás (cseréről nem is beszélve) ára. Ami könnyen összejön ha csak rövid városi utakra van használva a gép. Idősebbekre amúgy is jellemző hogy 1500-nál már elváltogat amit meg a kettőstömegű nem bír... Szóval gondold át ez a dízel kell neki manuális váltóval dolgot.
Ha szereti a karakterét és van tartalék pénz akkor ok de csak ha az olcsó nyál miatt venné akkor azért számoljátok ki, merre meddig hány méter mert könnyen lehet, hogy többe lesz a leves mint a hús...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hobizoli #132090 üzenetére
Röhögni fogsz (a Lega tulajok viszont nem) pl a 2 literes boxerekben is van. Legacy mk4-ben is már, ami azért nem mai csirke (2005-2009)...
Ezt az árajánlatott adta egy szakszervíz (nem márkaszervíz!!) nem olyan rég:"Kettős tömegű lendkerék és kuplungszett cseréje 370 000 Ft (gyári alkatrész, benzines motor)*
Kettős tömegű lendkerék és kuplungszett cseréje 380 000 Ft (gyári alkatrész, dízelmotor)*
Kuplungcsere és kiváltószett egytömegű lendkerékkel 196 000 Ft (utángyártott alkatrésszel)**Munkadíjjal együtt"
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Végigzongoráztam én is ezt a kört az elmúlt pár évben így elég "frissek" még az élmények (mind a háromba darabonként cca 50k km-t pakoltam, tehát nem csak egy tolatásnyi tapasztalat beszél belőlem):
- 2.5i 230/170 - 2000 alatt semmi, 4000-nél Nm csúcs és 6000-nél teljesítménycsúcs. Szűk a tartomány, váltogatni kell ez ilyen... cserébe elvan 14,5 literrel hajtva is.
- 1,8 TSI 250/160 - 1500-4200-ig Nm csúcs és 5000-6200-ig teljesítmény csúcs. Fickós és szalad kifulladásig. Nagy móka de iszonyat sokat zabál ha taposod, 16 liter feletti fogyit nem kunszt összehozni vele.
- 2.0 TDI 350/170 - 1750-től mennyország kb 3000-ig de sajnos felül már semmi nem történik (legalábbis az alsó rpm-es toláshoz képest érzetre). Nekem nagyon fura volt megszokni a karakterét de én ugye szivóbenyóson szocializálódtam.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #132562 üzenetére
Pedig én is beleugrottam majdnem egybe mikor autót kerestem. Neduddki majdnem rábeszélt anno, aztán kipróbáltam haverét és azt mondtam h ez teljesítményben kevés, fogyasztásban meg sok lesz...
Jó a Kuvik de akkor lenne igazán az, ha a 2.0i motor benne lenne a polgári változatban is mondjuk olyan 160 lóra írva.
mod:
^Boss: Volt 1.8 TSI autónk, hát városban az inkább 11-12 ha nem mozgó akadály akarsz lenni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem nem hiányzik. Jó nyilván azért mert ehhez vagyok szokva és persze Kormi nagyon jól megy de nincs benne tartalék. Elindul szépen, alul tol egy nagyot felül meg konkrétan semmi nem történik. Engem nem zavar ha forgatni kell jobban betudom osztani az erejét ha lineárisan jön.
mod:
^Boss: Nem lehet, a DPF nagyon hamar bemattol tőle. A dízel nem erre való. Akkor már egy hibrid ha városban császkálnál sokat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz barack1997 #132668 üzenetére
Az 1.8T: karbon képződés az olajkádban, olajpumpa szívókosarában, tud repedni a turbó, rángat a gyújtótrafó hibája miatt, kényes a hűtésre, reped a vákuumcső...
Amúgy jó motor ezeket leszámítva.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mike81 #132851 üzenetére
Focusból az 1,6T-t kerüld abból az 1,5T a jó, az már a javított konstrukció. TSI-se gáz csak vezérlésre kell fokozottan odafigyelni.
DPF nem tisztul csak ha tartósan mész magasabb fordulaton szóval ha nem dugózol akkor se tesz jót neki a városi használat.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mike81 #132858 üzenetére
Az 1499ccm-es a jó, az 15xx ccm-eseket kerüld a turbós benzinesek közül.
Opelből az 1.0 turbó nagyon jó, a 125 lovas változata már élhetően potens. Az egy díjnyertes, nagyon korszerű tényleg jó motor de az 1,4-1,6 se gáz.
Minden csak direkt befecsis kormolódik a Toyta is, a VW-en is... az összes. Csak ha van kettős befecskendezés (szívócső és direkt is) akkor nincs gáz. Az újabb TSI-k pl már ilyen befecskendező rendszert kaptak.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #132947 üzenetére
Nem éri meg nekik csak ezért egy potensebb szívóbenyóst kifejleszteni és/vagy gyártásban tartani, mert nem fogy annyi belőle. De a gari időt meg így is kibírja TSI-vel. A szívó 1,4 Corsa motor meg édes kevés egy Passat kasztniba. Lekéne porolni a 2.0 FSI-t mondjuk... Vagy kéne bele egy jó Skyactiv blokk.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz fi:zi'k #132975 üzenetére
Jah, elég sokan házimoderátoruknak hiszenek... Ilyen ez a popszakma.
mod:
Tsebacsi: Jah garancia ami kb semmit nem ér. Kollégámnak most szakadt el a vezérlés benne. Betrélerezték a PoHu-ba majd közölték, hogy nem rendeletetés szerűen használta így nincs gari (5. fokozatban 130-nál előzött pályán).
Azon a napon egy vásárlót biztos elvesztettek.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #133008 üzenetére
Azt egy szakad szíjjból nehéz lesz megállapítani sztem... De majd a műszaki kárszakértő böffent valamit.
Egyelőre a legjobb ajánlat tőlük az, hogy felesben fizessék a generált.
mod:
Tom1939: Az autót kéne használnia, amíg meg megy a birkózás addig meg az autó nem kerül megjavításra. Szóval valószínűleg belemegy az 50-50%-os költség megosztásba.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #94529552 #133019 üzenetére
Nem még. De majd a kolléga lebokszolja velük én nem folyok bele.
mod:
Tom1939: Automata jó, családi autóba az való. Csapatósba nyilván nem. Van pár idegesítő dolog benne (lassan vált, és van lag ha a gázra lépsz) de ha nem sietsz akkor ez nem tűnik fel.
Szóval köznapi használatra jó és kényelmes az automata.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tresh #133022 üzenetére
Kormiban DSG-van az is gondolkodik és ott is van lag. Nagyon idegesítő. Bele kell kalkulálni azt a 2 másodpercet amíg kiszámolja, hogy akkor hova is váltson. Ami leírva nem sok de előzéskor vagy éppen határhelyzetben baromira az...
A következő autóm nekem is automata lesz, már
kinőttemkiöregedtem a váltogatásból. Kényelmes nagyon. A fék előbb elfogy, drága a javítása és ha sietsz k. idegesítő de hát ingyen ebéd sosincs.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tresh #133025 üzenetére
Ez szépen vált és gyorsan is, a baj azzal van, ha erősebben lenyomod a pedált akkor mire kimatekozza hova is váltson... na az az idegesítő 2 mp ott van mindig.
Szóval vagy csak közepesen gázon ugrok ki vagy beleszámítom azt a 2 másodpercet amíg reagál a technika.
mod:
S60 D5-öt vezettem automatával (5 gangos gt-vel). Kellemes hömpölygős.
mod2:
Bit: Már szótam. Azt mondták várjak, előbb a csaló szoftvereket cserélik le...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest