-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Xero
nagyúr
válasz vzsryl #156277 üzenetére
Ha Te is évi 40e-t pörgetnél az autóba minimum, akkor átgondolnád. Én is gyűlölöm a dizeleket, de a racionalitás mégis erre terelt. Én is szívesebben járnék benzin szívó-megfújt sor 6-al vagy v8-al, de egy év alatt kb 7-800.000-el tankolnék többet. Márpedig nincs az a betegágy dizel amire ennyivel tobbet kell locsolni. Najo van, de azt nem vesszuk meg. Havi 800-1000km-es futas mellett en is tojnek ra es valami nagy benzinessel jarnek. Es igen naggyal, hogy ne kuzdjon a bodeval, igy meg kevesebb kinja legyen.
-
Xero
nagyúr
válasz vzsryl #156335 üzenetére
Azert evi 700e ft difit meg en is megerzek, nemhogy a nagy atlag. Hidd el ha fixen 4000+-t mennel Te is atgondolnad.
Ezt masfel honapja vettem 188e-el rohangalni. Ilyen futas mellett boven kidolgozza a szerviz difit, bar szerencsere nem betegagy. A vegyesem olyan 6-7l korul van. Hasonlo menetteljesitmenyu benzines 10-13 kozott kerne.
-
-
-
Gombinyó
őstag
válasz vzsryl #157285 üzenetére
Meg nagyon jó ügyvédek.
Fateromnak a céges teherautót nem voltak hajlandóak megcsinálni garanciában, mert a mélyen tisztelt márkaszervizben nem húzták meg rendesen az olajleeresztő csavart, elengedte az összes olajat, oda lett a motor, de ez persze mind a sofőr hibája, mert észre kellett volna vennie menet közben, hogy folyik az olaj.
-
diegho
nagyúr
válasz vzsryl #157724 üzenetére
Klíma, tempomat, ülésfűtés hahu-n bepipál, nézd meg mennyi a legolcsóbb Baleno és mennyi a legolcsóbb Vitara. 90k a különbség közöttük. [link]
Listaáron GLX Baleno: 4,78M
Listaáron GL+ Vitara: 4,91MItt is alig van különbség. A Baleno akkor éri meg, ha nem kellenek extrák, de új autó kell.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz vzsryl #158082 üzenetére
Na ez bazira pluszegy. Ha van 6m a kocsira, akkor biztos ujban gondolkodnek. Vagy 3M onero es a maradekot kedvezore behitelrzni es nezni 7-8 kozott valami egyedi konfiguraciot, de biztos nem 3 evest vennek 6-ert, amikor ujonnan meg lehet loni hasonlo kategoriat ugyanennyiert.
-
SzlobiG
félisten
válasz vzsryl #158393 üzenetére
Egy a bökkenő, hogy a dízel már olcsóbb mint a benzines (golf 7 1.6 tdi) ma böngésztem és nem elég, hogy olcsóbb, de sokkal nagyobb is a választék belőle, szóval amennyivel olcsóbb annyi a zsebbe marad az esetleges javításokra a tsi-vel szemben. Hasonló az arany a focus vonalon is ott kicsit kisebb az árrés benzin vs dízel fronton.
Szóval így továbbra is a dízel éri meg ahogy elnézem, pedig megfordult a fejembe, hogy kéne a mondi helyett valami benzines (golf, fóka), de olyan drágák a benzinesek, hogy nekem nem ér annyit egy másik dízelre meg nincs értelme váltani, mert az se melegedne be ilyen kis távon.
-
veterán
válasz vzsryl #158393 üzenetére
Szombaton mentem egy barátom G7 1.6 TDI-jével egy vidéki városi kört; hideg motorral, garázsból indulva 5,9 l/100 km-es fogyasztást írt ki. Már régen volt 1.4 TSI-m, de annál biztos 8+ lett volna ugyanez a kör.
Országúton, autópályán kisebb a difi. És igazándiból az 1.2 TSI-vel illene összevetnem az 1.6 TDI-t, de az 1.2-höz még nem volt szerencsém.
[ Szerkesztve ]
-
apple87
senior tag
válasz vzsryl #158393 üzenetére
Én is nézegettem egy 1,6 tdi golf7 olyan kb 160-180e km-el 2,7-3,2M
A tsi meg ugyan olyan" jobb felszereltséggel "80-140km-el 3,6-4MBár nekem napi szinten 10km a munkahely oda vissza 20km, meg a városban szoktam menni kiesebb távokat.Meg valamikor pályán 1 nap 500km de ez ritkább.
Nehéz a döntés, mert kb 800E-1 millával olcsóbb egy 1,6 diesel, talán kicsit kevesebbet eszik, de több mindenre kell költeni majd....
[ Szerkesztve ]
-
Yushchenko
őstag
válasz vzsryl #158797 üzenetére
Köszi. Igazából még nincs sok benyomás, mert suzukikat és a kiákat nem néztem meg. Seat-ot és Skodát néztem, de az előbbi nekem nagyon nagy csalódás, nagyon gagyinak tűnik (összehasonlítva a Skodával). Sima Skoda Rapid is elég jól pakolható, mert felnyílik az egész hátulja, és 5xx liter.
De amit az üzemeltetési költségről mondtál az jogos. Ezek a kis turbósok sem igazán tetszenek, csak a hátrányukat látom. -
SzlobiG
félisten
válasz vzsryl #158916 üzenetére
Igen sokkal szemre valóbb, de nekem bejön a G7 kombi is, viszont nem tudom minőségre milyen lehet egy Golfhoz képest, mert ugye elvileg alatta "kell" lennie.
Viszont nagyon kevés van belőlük szóval ebből is úgy lehet jót kifogni, ha zsebbe a pénz azt menni érte azonnal, ha felkerul, de mindenképp bekerül a pakliba, mert még az F31 ellen is mutatós.
-
BigBlackDog
veterán
válasz vzsryl #159028 üzenetére
Hát, 1500 alatt nem érdemes nyomni neki, 2500 alatt moderáltan, de azért megyeget, 3000 felett megjön az életereje. 1.8-as A Zafira után az indulásokra azért kellett figyelni az első hónapokban, eléggé könnyen le tudtam fulladni (ha nem kuplungégetéssel akartam indulni).
-
cross56
senior tag
válasz vzsryl #159124 üzenetére
Igen, mert a golfok a szívemhez nőttek. Jelenleg 2-es golfom van, így az újabbakat is nézegettem. Az 5-ös annyira nem, a 4-es annál inkább bejön, csak azt már öregnek tartom.
Az is szempont, hogy ne egye le a gatyám...lehet az izgalom és ez már nem igazán férnek össze, és túl sokat akarok.Esetleg skoda, seat?
Toyotákból nincs valami fiatalos, izgalmasabb autó? -
akela91
addikt
válasz vzsryl #159245 üzenetére
Köszi neked is, és mindenkinek a hozzászólást!
Astra K: Csak sedan (4 ajtós) jöhet szóba nálam. Ez már az én hülyeségem, az autó alakja nálam ilyen volt mikor matchboxoztam.
Viszont az Astra J Sedan még tetszene is, azokkal mi a tapasztalat? Elég szépen fel lehetne extrázni a Mazda 3 árából, ahogy nézem készletkisöprés is van belőlük. Csak Benzines érdekelne, és azért húzzon ha odaalépek neki.
(#159248) LuckyL : Max 10 évet használnám ha újat vennék.
(#159249) Tothgera30: Ezzel én sem értek egyet, ugyan nekem 3 év múlva esedékes a családi ház vásárlás(takarékok akkor járnak le etc.), de az bőven többet fog érni mint a most esedékes kocsi (ami kell, mert szétesik az MK1 Focus lassan alattam).
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz vzsryl #159341 üzenetére
Hát benzinesbe is kell.. Kicsit orosz rulett vagy beszarik vagy nem. De ha nem marad love a zsebbe, ha nem akkor meg lesz egy jó felujitott dízel amo jó is meg valszeg egy darabig nem szivatja le még az embert.
Most hogy pl automata váltós kocsim van ha ne adj isten meg menne biztos nem fogom a budget alakítsuk vissza manualra dolgot meg csinálni hiába 20 éves audi a4 meg csak 4 seb automata, de nem fogom ezt a kényelmet feladni.
Mondjuk annyi a szerencsém hogy 20 k előtt lett felújítva a váltó ha fele annyit elmegy így (150) akkor jó darabig nem lesz gondom vele. -
válasz vzsryl #159355 üzenetére
Engem sem ismersz pedig én is költök a dízlire. Igaz néha nem őszinte a mosolyom, de legalább nem verem itt magam a földhöz ha valami kell bele, mert ennek tudatában vettem és használom. Éppen most gondolkodom egy turbón
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Xero
nagyúr
válasz vzsryl #159355 üzenetére
Meg a cégautók országa. Ahol a kibocsájtási normák és az elkönyvelhető gázolaj költség számít.
Csak hogy kicsit érezzük mennyire ki van fordítva a cégautós flotta dolog.
Haverom pont most rendelt egy GLC350e-t valahol 20M fölött, lévén belefér a kibocsájtási normába. Persze a napi 2x50km parkettán pályázásnál, biztos marhasok értelme lesz szegény kis erdők lelkivilágát tekintve a 2L-es feltöltött benzinesnek a plusz ballaszt aksikkal. De belefér a normába... -
fpatrik17
senior tag
válasz vzsryl #159862 üzenetére
Köszönöm!
Kaptam hozzá gyári hátsó spoilert, kimondottan sokat dob a masinán.
Amúgy 1.4 Benzin, felszereltséget nem tudom megmondom őszintén... Manuál klíma van. Kormányról vezérelhető HIFI, elektromos tükörállítás nincs. Hál Istennek egyik se érdekel, ennyiből te biztosan be tudod lőni milyen felszereltség, én sajnos nem értek hozzá.• Honor Magic5 Pro •
-
Xero
nagyúr
válasz vzsryl #159862 üzenetére
Ültél már benne? Olyan szinten biliműanyag az egész, hogy sírnom kell tőle. Rokonét vezettem még 6 éve pár napig (egy céges primera helyett kapta), és komolyan fogtam a fejemet. Kopog, zörög, zajos, kemény, csúnya. Öröm volt visszaülni a primeraba, hiába régebbi konstrukció, a kettő ég és föld volt.
-
Peterhappy
őstag
válasz vzsryl #159996 üzenetére
Nem rémlett, mi volt a gond anno a Merivával, most ránéztem, fogalmazzunk úgy, nem egy kimondottan szép autó Szerintem ezt az Asszony húzta ki a listáról. Vakondtúrás (zseniális megnevezés) téren viszont igazad lehet, sokkal praktikusabb lehet, mint a kombi (ami felé az én szívem húzna).
@rbalint88: Neked is igazad van.
Anno úgy is kezdtük a keresgélést, hogy vagy Ford, vagy Opel, ezt a két típust kis túlzással(?) Európában bárhol, bármelyik szervizben azonnal javítani tudják. Csak aztán bejött a Toyota a képbe (lean-t tanultam, nem tudtam nem beleszerelmesedni), ami hozta magával az ázsiai vonalat (Mazda, KIA, Honda).@szabonagyur: ebben is van valami Bedobom majd a közösbe, hátha az Asszonynak tetszik (nekem nem, igazán).
Sajnos kevés telep van hétvégén nyitva. Azt hiszem valamelyik nap kiveszek egy szabadnapot és felkeresünk pár környékbeli kereskedőt és bele-beleülünk abba a tíz-tizenkét modellbe, amelyik szóba jöhet.
[ Szerkesztve ]
-
válasz vzsryl #160050 üzenetére
Azt mán nézegetem, de vannak bizonyos aspektusok amik kevésbé tetszenek.
(#160051) Tothgera30: nálam még mindig elsődleges szempont a terepállóság, és hogy minimum 5 személy kényelmesen akár csomagokkal is mehessen akár 2000km-t is 1-1,5 nap alatt.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen