-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #89146 üzenetére
Nem rég voltam a 18. országos Volvó talin ott beszéltem egy olajmernökkel azt mondta ha 10k-ként cseréled jó a Castrol is minden otóba. Ennek ellenére megvettem az 5 liter 5W30 Motult (igaz ebben benne volt a házhozszállítás is) 16,8k-ért. Én nyugotabban alszom ha rendes olaj van benne.
De a Hondámba én is Castrol Magnatecet öntök (szintén 10k-s csereperiódus).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #89463 üzenetére
Szép.
mod:
beci: Focus, korszerűbb mint az Opel és nem drága hozzá az alkatrész. Tartós, jó a futóműve... Kombikat nézd át alaposan, sok a levetett céges meg az ex rendőr autó (utóbbit a dupla tetőantennáról ismered fel a legkönnyebben).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Üdvözlet az analóg korszakból - Suzuki SX4 S-Cross teszt
Ki az a hülye aki ennyiért megveszi??
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #89524 üzenetére
Hiába nem barátom a csigás technika be kell vallanom, hogy rugalmasságban sehol nincs a szívó benyós a feltöltött motorokhoz képest amit a papír forma nem ad vissza mindig.
Az 1,8 TSI után átülve a 2,5i-be hiába erősebb a 2,5i 10 lóval és jobb a 0-100-as sprintje rugalmasságban sehol sincs a feltöltötthöz képest. Persze nyilván a szervízszámla végösszege is más lesz 10 évesen...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Nálam csak min (91 oktán) van megszabva, meg, hogy max 10% lehet a benyó etanol tartalma. Sima 95-öset kap, a 91-hez képet az is prémium.
Vezérlés csere: Igen, az zsebbenyúlós valóban. Mert 100k km-ernél van nagyszervíz az 250-290k között van szervíztől függ, meg attól is, hogy gyári vagy utángyártottat rakatsz bele .
Ebben benne van a komplett vezérlés csere vízpumpával, fesztítőgörgőkkel, a 4 gyertya cseréje, mind a 3 difi olaj cseréje, a hűtőfolyadék csere, váltó olaj csere, motorolaj és az összes szűrő cseréje (pollen, levegő, benzin).#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #89779 üzenetére
1,8-as TSI Skoda, pályán 6-osban 140-nél simán kiírta, hogy váltsak feljebb. Jó-jó, de hova?!
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #89826 üzenetére
Igen, ezt sokan félre értik. A Csaó veszteség minimalizálásra van nem kárpótlásra.
Typhoon47: Nem100k-s önrész van.
mod:
sasa134: Jó érzés de ettől függetlenül soha többet nem veszek új autót (kivéve ha nyerek a lottón). Igaz akkor sosem lesz olyan ami pont a szádíze szerint lett konfigurálva. Az enyém pl majdnem tökéletes, egyedül a belső kárpit színnek nem ezt választottam volna de hát ha az ember 2 évesen az újkori ár 60%-án veszi meg az ember akkor...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Astra Cabrio teszt: Opel 10 millióért
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ma&holnap tispol akció, vadásznak a gyorshajtókra: [link]
Ezek szerint csak vasárnap veszem elő a gépet.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Verbat #90048 üzenetére
A legészszerűbb választás a Corolla Verso / Avensis Verso lenne. Hondát se vesd el azért a családi autókat nem boyracerek veszik de ha nincs rendesen karbantartva akkor meg bármit összeomolhat.
Outback sem lenne igazából rossz választás nem olyan vészes amúgy a fenntartása de ha nem vagy márkafan akkor felesleges az awd többletfogyiját kifizetned mert itthon évi max 2 nap vennéd hasznát.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Jó tudni rovatunk bővül:
Haver ótója csinálta (Volvo S60 2,4 D5), hogy könnyen vészmódba rakta magát a váltó de csak melegen. Váltószakihoz el és és kiderült, hogy utólag kapott egy alsó motortérburkolatot az előző gazdától az autó (nem gyárit) ami miatt kevesebb hűs levegő jutott a motorhoz ezért túlmelegedet a váltóolaja és ezért rakta vészmódba magát a váltó (vagyis nincs lock-up és 3-asnál nem váltott feljebb, ami pályán nem olyan mókás).
A pihentetés hatására mikor visszahűlt az olaj azért tért magához a váltó (vész mód off) meg ezért nem csinálta hidegen soha. Burkolat leszed (meg akkor már kapott friss olajat is a váltó) azóta tökéletesen működik. Bár néha az egyest dobja de ez állítólag széria hiba...Most még kap majd egy turbó pucolást mert kicsit akad a lapát (változógeós) benne és akkor újra meg lesz mind a 163 paci. Bár így is szépet lép a verda.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #90141 üzenetére
Nem tudom pontosan mikor gyártású, de majd rákérdek, még a régebbi műszerfal van benne az tuti és ha jól emlékszem akkor 5 sebességes ótómata van benne...
Igen most kapott egy váltóolajcserét meg kipucolták azóta mondom jó.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Typhoon47 #90301 üzenetére
A habitus/stílusból inkább nepper lehetett a haverjával és az egyetlen ingjüket vették fel ami van...
Haver járt úgy, hogy beadta a kereskedésbe aztán meglepődött mikor jött a csekk a jogosulatlan pályahasználatról...
mod:
bitpork:
Nem mindenhol. Külföldön sokhelyen úgy ügyeskednek (jellemzően nem nyugat eur-ban ), hogy üres tankkal kell visszavinni (és azzal is kapod), nyilván nem centezid ki, hogy éppen odaérj így apránként sok-sok literrel gazdagodnak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #90347 üzenetére
Voltam Kecsón gyárlátogatáson, nagy élmény volt de ha ennyi lóvém lenne tuti nem ilyet vennék.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nah látom megint behalt a topik...
Akkor technofileknek:
Utána kérdeztem mitől pattog annyira az otó. Tudtam, hogy a hőtágulás miatt de ugye az 1,8 TSI is csak akkor pattogott ha melegben nagyon megküldtem, ez meg még télen is produkálta. Aztán bezavartak alá és ez a látvány fogadott:
Igen, be van burkolva hővédő lemezzel a kipuff a katalizátorig. Ennek előnye, hogy forró(bb) marad a kipufogó gáz aminek esetünkben két hasznos hozadéka is van:
1: gyorsabban eléri a motor az üzemi hőfokot (kevesebbet jár hidegen)
2: a forró gáznak nagyobb az áramlási sebessége mint a hideg(ebb)nek tehát a gázcsre gyorsabb így "jobb az öblítése" a motornak, picit erősebb.
Ma is tanultam vmit.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #90356 üzenetére
Túlaggódod magad... Azért az úgy van megtervezve, hogy kibírja (amíg garis mindenképpen).
Igen, az 1,8 TSI-nek is teljesen burkolt volt az alja (az egész kocsié) le is lett bontva mikor egy magas padkáról kellett lekászálódni. Jót tesz a légellenállásnak, így hozták a 0,29-es cw-t.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs