- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vismajor01
addikt
válasz footy #204703 üzenetére
Szerintem az anyagi oldalba nem eleg beirni a benzin fogyasztást. Pl ha sokat mesz arammal akkor a motor keveset megy. Ami keveset megy az kevesbe romlik el. Az en automban 229 ezer kilométer van, de a dizel motorba "csak" 140. Ujonnan biztos nem eri meg a phev ez igaz, de most nalam kb 1.5 millios tobblet ara volt a sima dizelhez kepest. Ennyibol kapasbol lejon az atiras koltsege, aztan nyilvan fele annyit se fogyaszt, ellenben sokkal erosebb, osszkerekes, es megbizhatobb. Igy nekem max 2 ev alatt megterul siman egy azonos tipusu sima dizelhez kepest.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
-
őstag
válasz footy #204937 üzenetére
Amit beraktam képet, ez NEM az AGR ülés, ennek ez a konkrét megnevezése, leírása:
"Ergonomikus sportülés csomag a vezető- és utasoldalon
8-irányban manuálisan állítható vezető- és első utasülés, manuális ülőlap hosszabbítás a vezető és az utas oldalán, biztonsági övfeszitő elöl, biztonsági öv figyelmeztető az utas oldalán, zseb a jobb és a bal első ülés háttámláján".Ezen felül volt az árlistában az AGR ülés:
"Elektromosan, 16 irányba állítható vezetőülés AGR tanúsítvánnyal
(csak TAP4/TAPQ&SRY kárpitokhoz)"[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
barnam_
nagyúr
válasz footy #204943 üzenetére
Egyszerű: az AGR ülésen kell, hogy helyen egy AGR plakett bal oldalon a combtámasz mellett.
Bár tény, hogy az ülés szellőztetésen kívül + masszázs kívülről ugyanígy néz ki.
Insignia hirdetések között is sok ilyet látok. Jó lenne élőben is kipróbálni melyik milyen.[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz footy #204960 üzenetére
Igen, a 2.0HDI-s 508, vagy, az 1.6HDI-s 308 is nagyon észszerű választások. Mondjuk úgy látom, az 508-asok ára elkezdett felkúszni az elmúlt hónapokban, régebben nagyon alulárazottak voltak a konkurenciához képest De ugyanez igaz a C4-C5 citroenekre is a szememben.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
KoVee84
senior tag
válasz footy #205158 üzenetére
Melyik Audiban van CVT?
Szerintem valamit keversz, a cvt fokozatmentes váltó és kb csak a Toyota, Honda, Subaru, Nissan használ ilyet.aero: hopp, igazad van. De ott akkor valami turpisság van, mert olyan mintha fokozatok lennének emlékeim szerint és nem robogó módjára béget a motor.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz footy #205398 üzenetére
Bravo, Brava, Punto esztétikai okok miatt kiesett. Szívó 1.4 Tipo meg nem fér bele a keretbe.
Ahogy #205385molnarpeter írta, a T-s verzió is jó lehetne.:
1.4 T-Jet miatt kérdezem, ha a turbó tetszik - motor jó, csak kell hozzá tetszetős bódét keresniIgazából nem vészes, ha vérszegény, A-B közlekedőedény kell, ami biztonságos, nem elvetemült fenntartási költésgű, na és persze anyüka priorítási listáját is teljesíti:
1, szép külső
2, kényelem + felszereltség
3, technika (nó automata váltó, nó dízel)[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
őstag
válasz footy #205449 üzenetére
a Kuga simán nem tetszik még annyira sem, mint a Sportage, mert annál úgy vagyok, hogy van 4 évem megérni a design-ra. de a Kuga nem megosztó, hanem ronda
viszont a javaslatod figyelembe véve (és mert az NX350h ajánlat jó volt) üléspróbán kívül teszek vele egy tesztkört is, hogy kiderüljön mennyire olyan, amilyennek gondolom
igazából az a bajom, hogy külsőre ráadásul a Lexus tetszik a legjobban, csak a CVT-s folyamatos motorhang zavar. de ha belül úgyse hallani....“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
geckowize
őstag
válasz footy #205475 üzenetére
#205474 Pfiucska: Köszi! Alvázvédelem ára kb. milyen nagyságrendű?
#205475 footy: Neked is köszi! Bravo/Giulietta nem tetszik, az skip.
"Szivot vegyen az aki fel a nyomatektol..."
Ezt mire írod? Annyira nem értek hozzá, nem tudom melyik szívós, a felsoroltjaim közül volt ilyen? Visszaolvasáskor egyébként mintha az lenne itt a konszenzus, hogy faék egyszerű és kevesebb a hibalehetőség, de fixme ha félreértettem.RSX-nél csak kíváncsiság hajtott, mégha minden klappolt volna, akkor is a 4/5 ajtó hiánya miatt elvetettem volna valószínűleg.
-
nagyúr
válasz footy #205512 üzenetére
Részben egyetértek veled, kérdés nélkül dinamikusabb(nak érződik) egy feltöltött motor.
"Egyszerubb a szivo, de nem az szamit."
Már miért ne számítana? Sokaknak igenis számít, ha nincs tele a használt autója drága potenciálisan elromló / elhasználódó alkatrészekkel. Egy 2 milliós autónál sem mindegy, hogy egy kuplung csere 200k vagy 400k mert van kettőstömegű is. (Tudom, hogy van szívóbenzines amiben van kettőstömegű, de ritkább eset) Ugyan így turbó, DPF/GPF, plusz csövek és szenzorok a feltöltött motor miatt stb. Mindenképpen tud előnyös lenni a turbós motor, akár a fogyasztás miatt is, de igenis van akinek számíthat a szívó motor egyszerűsége és általában olcsóbban fenntarthatósága.
Igen, van mindkettőből szar, ezzel is egyetértek.
A 7gen accord 2.4 "hibátlan", a 8gen 2.4 az olaj eszegetős motor. Utóbbi főleg akkor fogja enni, ha nem kapta meg folyamatosan a gyári 0w olajat.
A következő autóm neked is 1.5T mhev lesz, de simán vettem volna a szívó mazda 6 kombit, ha belefért volna a keretbe.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz footy #205525 üzenetére
Az. 1.5t mhev 7dct 160 le 252nm, gold + ada, kombi. Jobb pakolhatosag es automata volt a vagyam gyerekek es BP miatt.
Kicsit félek hogy vissza fogok vagyni, de igazabol a felhasználási modomhoz sokkal jobban illik egy automata kombi mint egy manual sedan. Ha fun kell akkor meg ott a motor, az év 3/4-eben. Hianyozni a zajszigeteles meg a bunker erzet tuti fog, nagyon egyben van ez az auto meg 15 evesen is.
-
barnam_
nagyúr
válasz footy #206094 üzenetére
Az A-ban az még egy másik motor volt, nem? Az B20DTH, ez meg D20DTR ha a dupla turbós változatot nézem.
#206090 Qru: jelenleg azt mondom, hogy lehetőség szerint nem ingáznék munkahelyre autóval (drága üzemanyag). Ha mégis ezt tenném, akkor 35km egy út, amiből 1-2km város, a többi autópálya. Nyilván ha ott áll a ház előtt az autó, akkor mondjuk télen valószínűbb hogy azt választja az ember, mint a vonatot
De nem a városi közlekedésre tervezek, simán adódhat másik munkahely majd ami közelebb van és oda teljesen jó a BVG, vagy full remote és akkor be se kell járni. -
vzsryl
nagyúr
válasz footy #206098 üzenetére
V40-esben próbáltam 120 lovas 1.6-os turbó benzint legutóbb (Ford motor elvileg). A 110 pacis 1.6CRTDI szerintem alapból is jobban ugrik, de a 2.0 konkrétan hátba vág ezekhez képest. Kíváncsi lennék az 1.0 Ecoboost-ra, hogy mit produkál.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
nagyúr
-
BurgBurg
tag
válasz footy #206610 üzenetére
Persze, 100bol egy kb. amit irsz. Fiatal autoknal is ritka hogy szervizkonyv es a szervizszamlak. Ha meg megvan olyan arban adjak hogy nem veszed meg. Mindok egy példát ami ilyen. Astra H , 1.6 benzin, 2012.11 ho. Szervizkonyv es vegig megvannak a szamlak. Olajcserek, szervizek 10ezrenként. Tippelj mennyiert adják.
-
-
-
Coccolino_O
őstag
válasz footy #209154 üzenetére
Amennyi pénzt én maximum rááldoznék, abból megkapom a legkutyább focus-t, és nekem nincsen szükségem egy akkora autóra amúgy sem. Bármilyen normálisra rá kell dobnom még egy ezrest, ha nem többet. Nincs az az isten, hogy 5 v. 5 és fél ezer fontot adjak egy 7 éves focusért, még ha jó is.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz footy #209230 üzenetére
faterom is szívott a benzines 218i-jével - turbót cseréltek rajta garancia időn túl, majd egy milláért, mert állítólag víz hűti a turból (?) és valahol valami megrepedt, ette a vizet de nem folyt el sehol, motorolaj tiszta volt, semmi hengerfej problémára utaló jel nem volt.
aztán kiderült, hogy a turbó... megjavították és el is adta
de azt gondoltam a dízel ebből a szempontból kevésbé problémás?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- Bluetooth hangszórók
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Csak nekem ilyen lassú a PH?
- Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Xbox Series X|S
- M0ng00se: Northwood VS Prescott - Előszó, múltidézés
- BestBuy ruhás topik
- Anime filmek és sorozatok
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!