-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Luck Dragon #165366 üzenetére
Pont ilyenbe tekert a Becsületesnepper kb. 3000 km-t pár nap alatt. (YouTube feldobta egy-két napja, régebbi videó, valami "Roadmovie a Becsületesnepperrel" vagy hasonló címmel.) Addig oké, hogy szakadt autót használ, nehogy kilopják belőle a zsetont, na de akkor is, ennél jobbat is találhatott volna egy ilyen kíméletlen és intenzív túrára.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Dyrtyho #165601 üzenetére
A kommented alapján nem vagy se versenyző, se szerelő, ezért én is a fősodorba irányítanálak. Egy népszerű, megbízható, klasszikus típust vennék a helyedben. Ahogy írták az 1.6-os motor a VW-ben, Fordban, Opelben és Peugeot-ban is jól sikerült, mindegyik hasonló teljesítményű, így ha nagyon le akarjuk egyszerűsíteni, akkor mondhatjuk, hogy a karosszéria lehet a fő tényező a döntésben.
1-es, 2-es Focus rohadni tud, de a futóműve pöpec, az ülései is jók és (főleg a 2-es esetében) nem lenézett típusról van szó. Ha elektromos gondja van már vásárlás előtt, akko viszont hagynám.
Golf-ból a 4-es, (vagy esetleg 5-ös alja? árakat én se néztem most ) benne van a pakliban. Ne dőlj be a hirdetésnek, ha 1.4-es TSI-vel kínálnak már fordulhatsz is sarkon, ezekből csak az 1.6 szívó a biztos vétel. Különösebb típushibákról nem hallottam, de hátul elég szűkös.
Ha legolcsóbban akarsz autózni, akkor pedig G Astra vagy vasaló Swift. Az Astra mind közül a legigénytelenebb (mármint megjelenésre is), de gombokért áll halomban hozzá az alkatrész és a kocsmáros is megszereli. A Swift pedig összességében pici, a csomagtartójába meg jobb esetben befér a mobiltelefonod, de műszakilag nagyon topon van (leszámítva a váltó típushibáját, de arra fel lehet készülni), kifejezetten fürge az 1.3-assal is és még ma sem köpnek rá az utcán, korrekt autó.
Pug-ot nem annyira vágom, ezért inkább nem is mondok róla semmit. Egy haverom amúgy most vett 206 CC-t valami 850 ezerért és azóta második tinédzserkorát éli (jó, amúgy se öreg még, bőven 30 alatt).
NEM szakértő vagyok, csak autókedvelő, a fentieket ne idézd
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz molnarpeter #165712 üzenetére
Én is így sejtem
Dyrtyho (#165697)
Villantásra ott van a fillérekből fenntartható 7-es BMW. A hozzászólás lánc legelső elemét linkelem csak, KAMELOT kommentjeit tessék követni.
Kicsit nagyobb hitelből tiéd lehet egy LPG-s V8-as bömös. Fenntartásra nem kell költeni, mert bontóban halomban áll hozzá a fék és gumi és még a fogyasztása is csak 10 liter.- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Dyrtyho #165746 üzenetére
"...mivel több mint másfél éve a Magyar Audi Közösség hivatalos fotósa is vagyok..."
"A történet lényeg pedig most jön, 2 évre vennék fel 500 ezres hitelt, a szükséges összegnek a fele már megvan önerőből, fontos hogy könnyen fenntartható legyen életem első autója, ne legyen pénztemető, és a 170 - 180 ezres kezdő fizetésemet ne vigye el teljes egészében."
Nem a segítőszándék hiánya a probléma, hiszen mindannyian írtunk már neked javaslatokat és próbáltunk az ismereteink és tapasztalatunk alapján jó sodorba terelni.
Itt az a probléma, hogy te
egy hülye vagymég soha sem kaptál pofont valószínűleg az élettől és azt hiszed minden az elképzeléseid szerint fog menni. Szállj le a földre papi, nem tudom milyen mély a torkod, de ezzel a hozzáállással hamar ki fog derülni az életben...- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Laraxior #165788 üzenetére
A Lagúna I-II ratyi ahogy van. A Lagúna III már teljesen más világ, azt meg szabad venni. A Coupé is abból készült ugye, a rossz híre ellenére megbízható motorokkal és a korábbinál jobb elektronikával szerelték.
Még akkor okosodtam meg a témában, mikor szóban volt autóvásárláshoz a Lagúna Coupé vagy a kombi és bekérdeztem a Renault topikba. Hát olyan fertőt és lenézést én már nagyon rég tapasztaltam (vagy talán nem a 3F szabály emlegetésével kellett volna kezdeni...? ), de felvilágosítottak, hogy a 3. generáció már teljesen más konstrukció.
Meg azt is mondták, hogy az 1-2. generáció is jó, hiszen Franciaországban az összes taxi kacsaseggű Mégane és Lagúna, akkor muszáj jónak lennie, nem? Nem! Hülyék
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz B-L-A-C-K #165803 üzenetére
Amúgy csodálom, hogy nem merült eddig fel ötletként köztetek, de ha olyan jóban van a srác a szüleivel, hogy még ott
élősködiklakik néhány éviga nyakukon, akkor miért nem kér tőlük egy kis dellát? Vagy miért nem vetet velük egy kocsit magának, amit aztán anyu-apu a fióka kirepülése után maga használna majd tovább?Pár napja amúgy megírtam neki privátban is az ötletet, reakció nuku
(#165810) B-L-A-C-K
A jövőből jött, ott már ennyit ér
De hogy egy normális épkézláb képet nem csinált róla, az legalább akkora botrány...Helyesbítenék:
- általam vezetett szervizkönyv
- utólag belebuherált gyári extrák
- utólag frankensteinesített FL hátsó lökös
- utólag buherált "egyedi" utángyártott gázpedál elektronika
- hülyegyerek auspuff
- italhűtő gyári hatású gombon
- egyedi ambient light
- felni nem jár hozzá!Ez egy szétbuherált szarhalom. Ha valami elromlik rajta inkább zúzasd be, mert a hiba okát megtalálni nem fogod az hétszentség.
Kár érte, alapból, gyári állapotban nagyon szép autó lett volna még ennyi futással és kétharmad áron is
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Integrale #165838 üzenetére
Télen ment előttem egy darabon egy de Ville, pontosabban Eldorado (2 ajtós de Ville), hát ez valami istentelen batár. A kép egy építkezéses szakaszon készült, alig fért el szegény. Azt már csak Wikiről tudom, hogy 3,3 m a tengelytávja
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
A piac beárazza a rossz konstrukciókat
Igazából bármit megvehetsz a benzines vonalon amibe szorult legalább 140-150 lóerő. 2.0 és 2.4 Accord 7.gen, Mazda 6 1. vagy ha belefér 2.gen (rozsdára vigyázni!), Volvo V70 esetleg V50 (szintén csak sorötös motorral, az a tuti!), Avensis kombi, Auris, Astra kombi, Focus II-III.
Csak hasra ütve. Kicsit írd körül jobban. Mekkora hely kell? Mekkora távokat jársz hétköznap? Mennyire vagy érzékeny a fogyasztásra? Mennyire bírod a szervizszámlákat?
(#165956) Mágus2
+ megfőtt hengerek a remek hűtés miatt[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
4-6 km elég szarul fog esni a kocsinak bármilyet is veszel
Én is ennyire lakom és épp ma reggel mondta a szerelőm, hogy sikeresen kinyírtam (vagy magától kimúlni látszik?) az F Astrám egyik-másik befecskendezője. Pedig egyszerű, pici 1,6 szívó. Ja, és emiatt mostanában már 12 litert fogyaszt kifejezetten takarékos autózással
Bicikli vagy robogó nem játszik? Vagy gyakoribb kirándulások?Most vettem 2.4-es benzines S60-at, ehhez alapfeltétel volt az életmódváltás. Most már csak nagy esőben és nagy hidegben autózok, minden más esetben biciklivel járok munkába. Plusz új hobbim is lett, aminek köszönhetően 1-2 hetente megyek majd egy nagyobb kört is vele vidéken. Jól jár a benzinkút, de jól jár a motor is.
Szóval szerintem ha szigorúan ilyen pici távokra használnád, akkor vagy olyan hibridet vegyél, ami tudja ezt a távolságot tisztán elektromosan, vagy járj el gyakrabban otthonról, hogy ne zakkanjon meg a motor. Dízelre fokozottabban igaz ez.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz vzsryl #166236 üzenetére
A csapott hátúnak meg nincs csomagtartója, de legalább hátsó lábtere sem. Azon tanultam vezetni, meg párszor ültem haverom mögött, amikor ő vezetett. Csak 180 centi (hasonló mint én), cserébe 100 kiló volt akkoriban, de az oktató meg 190 centi és 140 kiló, nem volt kérdés ki mögé ülök.
Nem azt mondom, hogy szar volt, de én látatlanban is a szedánt választanám. Vagy a G Astrát ami minden primkósága ellenére egy jól bevált recept szerint épült- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz J.Cs. #166240 üzenetére
Nem vagyok 196 centi, de a típusokhoz tudok szólni.
Skoda, VW, Seat vonalon az 1.2-es TSI-t csak akkor szabad megvenni, ha már volt benne lánccsere. De inkább akkor sem. Ezek a legendásan szar láncszakadós-motorcserés csodák. 1.4-re is jellemző a meghibásodás, de tudtommal annál kevésbé jön elő. (Ha előjön, akkor motorcserénél olcsóbban nem úszod meg.)
Astra H-ból a kupé nagyon korrekt, fiatalos autó. Régebben ették az olajat ami típushiba, nem tudom a H-generációnál ez mennyire maradt meg. Amúgy megbízható és olcsón szervizelhető, ha pedig német-osztrákiából hozod (és nem rozsdás), akkor jobb felszereltségre is számíthatsz.
A Fiesta elveszik a városi forgalomban olyan pici az összképe, de nagyon jó a futóműve és a motorjáról sem hallottam rosszat eddig (de nem is kutattam utána! ). Jó, összeszedett autó, ha beférsz. Corsa, Clio (Fabia) kb. egy méret, de a Corsa nagyon csajos szerintem.
Chevrolet-nek már nincs aktív kereskedése Európában és elvileg az alkatrészellátás még jó pár évig megmarad ugyan, de 5-7 év múlva lehet, hogy változik a helyzet és akkor nehéz lesz továbbadni rajta.
BMW, Audi és tsai ennyiért csak lelakott szarokat kapsz, vagy játékautó méretű és minőségű szarokat, tényleg ne erőltesd. Kivéve, ha kifogsz egy olyan 3-as kupét, mint B.L.A.C.K. kolléga a másik topikban, de az ilyen ezerből egy
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
-
Johnny_vT
senior tag
-
Johnny_vT
senior tag
Hát ha már ennyi ideig senki nem válaszolt, akkor benyögöm, hogy tudomásom szerint pont a 105 lovas a legjobb, legmegbízhatóbb változata ennek az 1.9-esnek. Aztán akinek személyes tapasztalata van az majd pontosít / javít
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Egy haverom keres az egy hét alatt totálkárosra tört Focus I-ese helyett másik autót. Manapság nettó 700 ezerért (plusz szerviz, átiratás, stb.) milyen autó a vállalható? Falun laknak, így a dízel is belefér, bemelegszik mire odaérnek bármely úticélhoz. Az alacsony fenntartási költség és 2 felnőtt + 1 baba számára elég nagy és biztonságos legyen, ez a cél.
Ő ezredforduló körüli A4-eseket nézett, amiről igyekeztem lebeszélni a járulékos költségek miatt. Ajánlottam neki Octaviát 1.9 PDTDI-vel, illetve újra Focust 1.6 benzinnel. Attól tartok ennyiért ezekből is csak az alja lenne.
A totálkárról: egy szemből érkező autós lendületből érkezett a piros lámpához és azt hitte mindjárt váltani fog, ezért fékezés nélkül ment át a kereszteződésen, egyenesen a balra kanyarodó Focusba. A haverom hét hónapos terhes élettársa ült a jobb egyen, őt kapta telibe a vétkes, de szerencsésen mindenki megúszta. Ezek után érthető okokból nem papírautót szeretne venni, inkább spórol még.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz F-ECT$ #167144 üzenetére
Láttam a videót és volt is itt szó róla korábban. Nyilván ennyi pénzért nem egy XC90-es tankot akarnak venni, a biztonság ez esetben relatív értendő. Próbáltam terelni afelé, hogy újabb modell esetén akár az alsóbb kategória is jobb választás lehet.
A vásárlás még nem életbevágóan sürgős, mert tudják használni a céges Berlingo-t, de hosszú távon mondjuk nyaralásra vagy rendszeres privát utakra nyilván az sem járható út. Ja, hab a tortán, hogy a Focust anno kis hitellel vásárolták leendő családi autónak, ami még most is ketyeg. A biztosító meg akkorát avultatott a baleset után, hogy a pénzzel a seggüket is nehéz lenne kitörölni- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #167343 üzenetére
Dettó. Vezérléscserénél az istenért se akarták kicserélni a vízpumpát. Jó persze, ha nagyon megkértem volna őket megteszik, de odáig nem jutottunk el, mert a szerelő mondta, hogy teljeskörű garanciát vállalnak a motorra, ha emiatt megy tönkre valami.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Igaz amiket írsz. De a bekerülési költség és a váltság költsége itt ami kritikus. Ha most nincs pénz rá, akkor most nem érdemes erőltetni a cserét.
"oda állsz be vele ahová csak akarsz"
Tudom, ez még csak az utópia, de kedvenc törvényhozóink gondolhatnak egy nagyot és bevezethetnek mindenféle fasza dízeltiltást. Tudtommal nagy szmogban már most is él valami hasonló Budapesten. LPG-vel ilyen nincs.(#167377) freeknight
A Lacetti értékvesztése csak még rosszabb lesz később, hiszen a Chevrolet hivatalosan kivonult az európai piacról és - legalábbis én személy szerint - nem vennék olyan használt autót, aminek X időn belül már az alkatrészellátásával is gondok adódhatnak.Az SDi pedig simán elmegy 5 literből, sőt!
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Volvo V70 II (2000-2007)? Már a 170 lóerős 2.4-es majdnemalap motor is jól repíti. Hatalmas nagy, a fotelei olyanok, hogy soha nem akarsz belőle kiszállni. Az árszinted alatt hozzájuthatsz már és motorikusan állatira megbízhatóak ezek az öthengeresek. Több infó ezen a blogon. Facebook-csoportokban sokszor hirdetnek csoporton belül, némileg piaci ár alatt is.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Akkor létezik V50 is
A Focus II-vel közös padlólemez és kábé azonos méretek, de Volvo kényelem és minőség. Kizárólag az öthengeres motorokkal szabad venni (itt is megvan pl. a 140 és 170 lóerős 2.4 benzin, mint a V70-nél), a többi a Fordtól származik és nyűgös tud lenni.
Szerk.: Elfelejtettem, hogy mennyi a kereted. A V50 újabb konstrukció, ezért még az ára is magasabb kicsit sajnos :/
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #167519 üzenetére
Nekem ma alig 3 km kellett ehhez. Ház alatti fűtetlen garázsból indulva. A fűtést még be se kellett kapcsolni, szerencsére elég volt az ülésfűtés
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
-
Johnny_vT
senior tag
válasz updog #167799 üzenetére
Elsőként a leírtakat ellenőrizném. Szervizkönyvből fel kell hívni a korábbi tulajt vagy a kereskedést akitől vették.
Mivel behozott autóezt nemtom honnan vettem Sokszor simán adnak tájékoztatást például kártörténetről vagy futásteljesítményről. A 8 szelepes motor nem annyira eszi az olajat mint a 16 szelepes, de erre is érdemes rákérdezni.
Aztán elő a rétegvastagságmérővel. Ha nincs otthon, kérjetek kölcsön. Az "eredeti fényezésben" előforduló eltérések azt jelentik, hogy nem eredeti a fényezés, ha ilyenre bukkantok akkor máris alkualap. Emeljétek fel és lámpával nézzétek végig alaposan az egész kasznit. Szilenteket ellenőrizzétek, gumik kopottságát (ha féloldalasan kopott, akkor kuka a gumi és még futóműállításra is kell költeni).
Aztán hidegindítás, melegítés, próbakör. Vészfékezés, padlógáz, szlalom, jó út - rossz út. Oké, hogy Opel és öreg, de ha gyanúsan sok dolog zörög, akkor a lengéscsillapító is kuka lehet. Húz-e az autó valamerre? És fékezés közben? Minden egyes belső kapcsolót nyomkodjatok végig.
Alvázszámot még helyben kérdezzétek le egy adatbázisból párezer forintért.[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Az újszerű jogi fogalom? Az "új" és a "törésmentes" szerintem azok, de az újszerű elég gumi.
Amúgy én vagyok a törött vagy nem törött S60-at vásároló kolléga, ha lezajlik a teljes sztori, akkor megírom ide is. Jelenleg néhány új infó alapján én magam is bizonytalan vagyok a valós történetben.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz freeknight #168205 üzenetére
Szerintem azt, hogy a gázpedált fixen a padlóig nyomja és csak a kuplunggal játszik, hogy azzal araszoljon. Mint ahogy sok nyugger szokta kínozni a Daewoo Matiz-t
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz rongyi #168208 üzenetére
Jó állapotú 1-es Focus vagy többet futott 2-es Focus? A motorokban nem vagyok otthon, majd a többiek megmondják melyiket éri meg. Ismerősnek van 1.6-os ~100 lovas kombi 1-es Fókája, ő 7-8 literes fogyasztásról számol be gyakori országutas cipekedéssel, telepakolt csomagtartóval. Nem egy sportos alkat a csávó, ezért erről az oldalról nem tudok mit mondani. A rozsda is szereti az autót.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Ehhez kapcsolódik: a 460 lovas biturbó V8 Panamera GTS 10,3 litert fogyaszt vegyesben.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz rayoliviero #168298 üzenetére
Volvo fórumokon nagyon fikázzák, nagyságrendekkel több gond van vele, mint az öthengeres dízelekkel. (Ezért is kerül ennyivel kevesebbe.) Persze, ha mindent időben és jó minőségben megkapott, akkor elgurul ez is sokáig
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz aero. #168307 üzenetére
Idézek párat (formailag átszerkesztve), hogy ne a levegőbe beszéljek.
Pro:
- 2004-es V50 2.0D, ~400e km. 290e-nél kuplung szett és kettőstömegű csere, 360e-nél motortartó bakok. 10 ezrenként szűrők, olajok, kizárólag prémium üzemanyag.
- Fele annyi a szervize mint a D5-nek és nagyobb a választék.
- Nem egy erőgép, de teljesen meg vagyok vele elégedve.Kontra:
- A gyertyákat csak egy tízéves kislány tudja kiszerelni, mert hátul van, ráadásul az EGR is útban. A szerelők is gyakran beletörik, akkor hengerfej le, műtét, síkolás, hengerfej vissza. Vagy az egész motor ki.
- Itt áll kettő az udvaron két napja, még mindig nem tudom mitől döglöttek meg. (szerelő)
- A múlt héten 4 összeomlott, szarul járó dízel volt nálunk, füstöltek, csörögtek, minden bajuk volt. 2 V50 2.0D, 1 V50 1.6D és 1 S80 D5, csak az arányok miatt.
- Nekem most injektort akartak cserélni 140 ezerért, közben csak a csatlakozó ment tönkre. A szerelő nem értett hozzá.
- Olajnyomás visszajelző lámpa fékezésnél, kanyarodásnál felvillan, gázadásra elmúlik. Most cserélték az olajat. Vagy lehet három kívánságod a dzsinntől, vagy a DPF regenerálás felhigította az olajat. Vissza a szervizbe.
- Vezérműszíj csere után 110-120 km/h-nál megtorpan, se gyorsabban se lassabban nem meg, képtelenség 6-ba váltani. 10-15 mp múlva észhez tér és semmi hibakód.
- A legnagyobb hibája a motor maga. Kevés lehet egy ekkora bódéhoz. (2.0D)Plusz némi tájékozódás: Mitől döglik a HDi/TDCi?
Nem mondtam, hogy rossz a PSA dízel, de problémásabb az öthengereseknél.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz fabri07 #168324 üzenetére
Legközelebb Németországban lenne belőle probléma, de akkor meg nem kell arra menni
Hamburgban már most is él, aztán januártól Stuttgart és Frankfurt, később Berlin. De nem az egész város, csak bizonyos részek. Egyelőre Euro 4, jövő évtől várhatóan már az Euro 5 is tiltva lesz. Forrás
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz aero. #168333 üzenetére
Rosszul emlékeztem, "csak" 420 volt, ebből 240 az anyag. Nálam nem volt kérdés a márkaszerviz, több okból:
- mást is átnézettem akkor, amihez kellett a szakértelem és a VIDA-DICE
- az utcánkban van három másik szerviz is, egyiknél sem foglalkoztak még Volvókkal, csak elvétve, én meg ilyen helyre nem viszem vezérléscserére
- két utcával odébb van a márkaszerviz
- pecsét- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz kazsolt #168519 üzenetére
Honda Accord 7. gen 2.0 vagy 2.4? Ha bírod a dizájnt, akkor jobban jársz vele mint bármilyen TSI-vel. Pénzedből széria végi, jó állapotú példányok jönnek ki. A 8. generációba a 2 literes motor kicsit sovány már, a 2.4-es meg beteg (plusz maga a kocsi is hízott).
Avensis szintén jó lehet neked, vagy ha a szemedben nem ronda a 10. generációs Corolla, azzal is jól járhatsz.Szerk.: Ezek benzines tippek, dízelben nem vagyok otthon. (De a Toyota 2.2-t kerüld!)
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz kazsolt #168525 üzenetére
A 2.4-es Accord szívóból csinál 190 lóerőt. Ez azért messze több az általad belőtt 120-nál. Ha a dízeles nyomatékot keresed, akkor érthető, más miatt viszont nem tudom miért ragaszkodsz a turbóhoz. Csak hibaforrás, 140-160 lóerőt meg boldog-boldogtalan kicsihol egy szívómotorból is.
Na, de nem vitatkozni akarok, hanem segíteni.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen