-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
3L1T3
addikt
válasz vzsryl #200776 üzenetére
Ha VW vonal akkor csak használtat vennék pont az általad is említett szervizdíjak miatt.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
Tannhauser
csendes tag
válasz vzsryl #200749 üzenetére
Köszi, nézegettem, de egyelőre még nem győzött meg. Főleg az ára miatt. Mennyiben jobb ez, mint pl. egy Prius?
Illetve még azzal egészítem ki a leírásomat, hogy a napi városozás egy vidéki városban történik, és 5-10 km/nap, szóval nem annyira sok. Ezért hagyományos meghajtású kocsi is érdekel. -
-
tboldi
nagyúr
válasz vzsryl #200840 üzenetére
Hondánál is előfordulnak apróbb gondok (olajhígulás, meg valahonnan lánccsörgés is rémlik), de nem végzetes egyik sem.
De én még a Suzuki Boosterjetet is felvenném a listára.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
nesa
veterán
válasz vzsryl #200873 üzenetére
Ha egyterű mindig csak ez a hármas van az asztalon, ezt soha nem értettem miért, hiszen ott a másik négyes is C8, 807 , Ulysse, Phedra, szerintem sokkal jobb autók mint a másik hármas.
Úgyis még jövök itt kepekel, én ezt vettem tavasszal, nyaralás után lehet eladom, mert rájöttem valami nagyobbat szeretnék, most már végre valami normális méretű autóra vágyom.
-
nesa
veterán
válasz vzsryl #200880 üzenetére
Ha az épp eladásra kínált darabszámokat nézem a francia olasz négyesből kb negyede van mint a vw trióból,.
A baj az hogy én akkor is rengeteg sharan ikreket megnéztem mikor az EV1 et vettem és kivétel nélkül siralmas állapotok uralkodtak a vw féle trióba, mindnek lógott a bele gusztustalan volt, minden letörve kitörve szar az egész, mikor tavaly volt a 6 hónapos hyundaios botlásom akkor megnéztem vagy 20 at kivétel nélkül volt xar az összes.
Tavasszal mikor az EV2 vettem akkor is megnéztem vagy 30 at a trióból 1,6M vagy 1,8M ig néztem őket igazából arra jutottam hogy nem az ár határozta milyen az autó pont ugyanolyan xar volt az 1.8millios is mint a 600 as kérdés az volt a tulajnak mekkora az arca.
És az hogy belül okádék volt mind látványosan rohadt az összes, kb a felének aláfeküdtem borzasztó állapotok voltak amit idén megnéztem kb 30 at abból 25db már 2-4 éve bontóba kellet volna adni, a maradék meg pont bontó érett volt, kivétel nélkül mind lelegeztetőn volt, ne érts félre én 90% ban magam javítom az autóimat 20+ éve lakatolok de ezeknek neki állni sem érdemes gyűrni össze kockára és újra lehet beolvasztani.Amire azt mondták kivan lakatolva ott az abban merült ki hogy a tábla lemezt felpöttyöztek az aljára hogy eltakarják a lyukat borzasztó, én még mindig vennék egy ilyen sharant de nincs, nem létezik, a másik meg a toló ajtó hiánya, ugye az csak később jött, azok még nagyon drágák, meg azokra már nem is vágyom úgy mint az 1.9TDI re.
(#200879) tboldi
Egy Chevrolet Suburban vagy GMC yukon XL szerintem már jó lehet.
-
grizlisandor
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #200933 üzenetére
Az enyem amugy is fapad/olcso japppan, nem rugozok rajta. De az azert zavar ha vmi driket szarul van megcsinalva. Nekem kimondottan hosszu a karom es az ules is teljesen le van engedve megsem eri el a konyokom rendesen csak ha pl telikabat van rajtam.
#nincsbennetarcsi
-
3L1T3
addikt
válasz vzsryl #200980 üzenetére
Őszintén ez a MAZDA = rohad így 2021-ben inkább népi baromság mint valós probléma.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
Rhino666
őstag
válasz vzsryl #201017 üzenetére
A probléma nem ott kezdődik, hogy egy olajcsere 25 ezer helyett 80 ezer, vagy hogy több karbantartást igényel a kocsi. A probléma ott kezdődne, ha bármikor megállhatna alattam vagy ha többet volna a szerelőnél mint alattam. Ez nem csak 10+ éves presztizsbálnákra igaz. Blődségeket ne írjunk már.
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
parandroid
nagyúr
válasz vzsryl #201050 üzenetére
Ez nem tudom, mi ez az autocatalog, de az astra classic modelleket hiányolom belőle, márpedig Mo-n nagy részük ilyen volt. Nekem pl emlékeim szerint 105 lovas volt az 1,6 (16V), és 2006-os, ebben meg csak 101 lovas verzió van, és arra is azt mondja, hogy csak 2000-ig gyártották. Amúgy nem értek hozzá, de a Twinport amúgy is más motorszéria, mint az Ecotec, amiket ez listáz, nem?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
ZolkoW
őstag
válasz vzsryl #201414 üzenetére
Köszi a válaszokat, a többieknek is, ezek szerint az lehe a baj, hogy amiket egyterűnek gondoltam, azok vagy nem teljesen azok valójában, vagy kisebb méretben ez annyira nem jön ki. Az jogos felvetés, hogy a motorház rövidebb, ezt nem figyeltem. Nem vételi szándékból kérdeztem, csak tényleg nem jött át.
szerk.: a magasságtól most eleve eltekintettem, mármint üléspozíciótól, mert az ugyanolyan vallási kérdés, mint hogy SUV/sima nem emelt hasmagasságú akármi, tehát ezt is láttam, csak ez nem feltétlenül mindenkinek igénye, így direkt ki is vettem a képletből.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
MC Pite
veterán
válasz vzsryl #201433 üzenetére
Hát, bő 20 évnyi autóalkatrész kiskereskedelemmel a családban és 5 autó spritmonitoros költség vezetése után nem azt mondanám hogy alig van különbség.
Azonos haladáshoz elég a kisebb motor is legtöbbször, gumizás (méret, meddig bírja), ablaktörlők (főleg ha integrált fúvókás), kipufogók, csillapítók, fékmechanika; minden drágább hozzájuk (és legtöbbször a csere díja is!). Biztosítások, fogyasztás, ár/avulás; és hopp, a legtöbbször Golf/Passat, 308/508 viszonylatban ott a 2, erősebb motorral/ritkább hajtáslánccal a 3×-os szorzó (ha a kompakt az átlagos hajtáslánc/teljesítmény és kerékmérettel szerepel az összehasonlításban). De ki-ki maga döntse elPixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
-
-
passatgt
aktív tag
válasz vzsryl #201545 üzenetére
Akárhogy nézem, i20 premium-nál nincs jobb ajánlat... Ez lesz a befutó szerintem, csak kb 1 db létezik belőle egész országban, az is még rendelés alatt van.
A 6 millió tényleg sok, de hát mit lehet csinálni... Igazából ez még nem olyan nagy összeg, hogy sokat bukna rajta az ember. 4 év múlva eladom mondjuk 4 millióért, akkor került kb havi 30e Ft-ba, ennyit bármilyen használtautóra rákölt az ember ilyen-olyan hibák miatt. És akkor itt van garancia, assistance, meg mégiscsak én fingtam bele először
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz vzsryl #201545 üzenetére
+1
Meg a Micra helyett inkább Cliora is +1.
Új autó felett én nem török pálcát; mi inkább (francia viszonylatban) alsóközepesen felszerelt 2o8at vettünk 1,5 évesen 6k km-el 3,3-ért(OFF) (5év garis bt,ü.fűtés, radar+kamera,ac, vetítőlencsés fényszóró, tapis dab-os fejegység, 83Le S/S, csak első e ablak csak a vezető automata felfelé is,teljes pótkerék, krómcsíkok, B oszlotól sötétített, metálfény, ledes h lámpák, tempomat, multikormány, behajló és asszem fűthető tükör, ködlámpa, meg alapáron iCockipt és hiányzó hátsó beltéri világítás)(/OFF). Az új (igaz, az a már a 2020-as modell, bár a technika kb ugyanaz) akkor +1,5m lett volna azonos felszereltséggel. Jó tudom, ehhez nézni kellett a hahut erősen, és vasárnap reggel tépni Kmétre foglalózni (kereskedő), de a 0km/erős facelift felára nekünk sok volt.
Megértem aki újat vesz, nincs ideje/idege vadászni, csak a gyomrom nehezen veszi be az árakat (magunknak Sandero, vagy esetleg C3, B tervnek Clio/208/i20/Rio lenne ha újat/fiatalt vennénk most, és ha kövi hibrid kell, akkor Clio/Yaris, hogy kevesebbet egyenek majd/meglegyen az automata kényelme).
Mi az eUP támogatásos verzióját, ezt és az előző autó további megtartása és a bukott hozamot is számoltuk, de előbbi ára túl magas lett (a kb 450Ft-os km költség és az első négy év értékvesztését ha az állam kifizeti úgyis, mert már 9-essel kezdődött ), utóbbi nekem tetsző állapotban tartását senki nem fizette volna meg később (egy év alatt az étékének a felét ráköltöttem.volna)... Így gazdaságilag az 1-2 évesek (benzines) jöttek ki 8-9 éves távon vizsgálva nekünk a legjobban (CitigoIV meg eUP 6-7 között voltak az 1 évesek, az papíron megérhette volna, de a magas casco és magas egyszeri bekerülés, esetleg húzósabb értékvesztés miatt inkább kihagytuk.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
gaborn1
tag
válasz vzsryl #201556 üzenetére
A pár éves swiftekkel az a helyzet, mint a falusi CSOK-kal.
Kb 1 éve hirtelen drágult 1 milliót az új gl+ swift, ezért minden tulaj 2-3 év használattal az általa kifizetett akkori áron akarja eladni (azt hiszem 3,69 volt újonnan).
Ugyan ez volt a falusi CSOK-kal, mióta lehetett igényelni hirtelen mindenki úgy érezte, hogy az ő kis parasztháza 10-15M-val többet ér. -
veterán
válasz vzsryl #201574 üzenetére
ez így van. a golfban maradt a multilink. az okés, hogy kisebb, de két ember ebben is elfér, meg 4 is, és ha választani lehet én az eggyel kisebb kategória de jobban felszerelt felé indulnék. és pl az octaviahz is lehet kérni extra zajszigetelt ablakokat, amivel a komfort is bőven javítható.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Doki16
addikt
válasz vzsryl #201603 üzenetére
Tudom, direkt linkeltem, mert az már újabb. Gondolom azért ennyi az ára mert viharvert.
Drágábbért szoktak menni ezek.#201608Luck Dragon Az újabb fajtáról tudok nyilatkozni ami a 1.2 mellé jár. Ezzel semmi gond nincs. Kicsit lassú, de meg lehet szokni. Olyan CVT szerűségnek tűnik, mert mintha szimulálva lennének a fokozatok. Nem tudom mit raktak a régebbi verziókba. De sok rosszat nem hallani a swift automatákról. Mondjuk ha valakit nem érdekel az élmény csak A-B és automata kell akkor mindig eCVT az ajánlott részemről.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz vzsryl #201640 üzenetére
Ohh nem egyre gondolunk, megmagyarázom Nem az élményt néztem most ebből a szempontból, hanem a minőséget, kényelmet és a technikát. A felhasznált anyagok, az ergonómia. És mindig mindig csak egy Passat Nem egy E osztály, de nekem ez már elég Jól fogalmaztál, a steril német szürkeség fog meg. Nem sok vezetési élményt ad a Passat. Nehéz, nem veszi jól a kanyart, tolja az orrát. A Golf GTE is köröket vert rá. Így már remélem érthető.
Természetesen adom amit írsz. Nagyon szívesen kipróbálnék MX-5 szerű autókat. Legyen az egy Miata vagy más kategóriában egy Sport Swift. Egyik legnagyobb élményem volt amikor egy haverom odaadta egy körre a a Hemi motoros űrdongó Camaro SS-t.Nem fogok gondolni komolyabb verdára, egy praktikus kocsim van. És amint tudom cserélem is le villanyra.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen