-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
jól látod, kis, 1.6-2.0 modern szívó benzines. alapvetően mindenre elég.
gatyád sem eszi le, nincsen szervízköltséged, nem vered magad bele hatalmas kiadásokba,csak tankolsz. és nem egy zörgő fos csörög a motorháztető alatt.
rajtam múlna, már rég betiltottam volna a dízel motorokat az autókban. norvégiában már a hétvégi tiltást vitatják meg, mert ők végre belátták, hogy ha nem csinálnak valamit ellene, megfulladnak.. a németek is nehezítik már a dízel vásárlást, hogy benzinesek felé tereljék a vásárlót.. itt mi van? bontószökevények ameddig ellátsz.. megfulladunk szépen lassan.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Nemide.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
lajafix
addikt
válasz Motion_Blur #26678 üzenetére
Ha keveset mész vele, akkor felesleges a dízel.
"értelemszerűen km is sokkal több van bennük."
Azt mondtad keveset mész. Ha idősebb benzinest veszel akkor a fellépő hibákat bőven javítod az árkülönbségből. Már ha vannak, az én benyásom most 12 éves, úton sose hagyott ott az elmúlt 7,5 év alatt, idén azzal szórakoztatott, hogy eresztett hűtővíz tartály, előtte 5 évvel a termosztátot kellett cserélni a többi mind kopó dolog volt rajta mondjuk a termosztát is az. kb évi 10-12 ezret megyünk vele, nem érdekel a 10 literes fogyasztása(30 ezernél már érdekelne). Mivel városi rövid út is sok van, bele se merek gondolni hogy egy modern TD csodára mennyit kellene költeni. 1.3-1.5ért jó benzines mk3 mondeot kapsz 2005-2006ból. az 1 misi különbségből tankolhatod vagy 80 ezer kilóméteren át a dízelhez képest.Rock'n Roll
-
8th
addikt
válasz Integra #26704 üzenetére
Nem is csak önmagában a bontószökevényekkel van a baj. Megfigyeltem a városban, hogy zöldre indulva az előttem álló prémium márkák drágább dízel modelljei néha olyan füstfelhőt eregetnek, hogy csak pislogok. Értem én, hogy egy felső kategóriás alapból drága autóba nettó félmillió forinttól indul részecskeszűrő cseréje de akkor miért olyat vesz? Vegye meg a milliókkal olcsóbb benzinest és rakasson bele egy jobb fajta gáz szettet sőt a több milliós vételár különbségből egy otthoni CNG állomás is röhögve kijönne. Azokat valamilyen szinten megértem aki 100ezres huszonéves szarokkal mászkál. Ennek ezer oka lehet: távoli melóhely, gyerekek stb. Én is voltam csóró mondjuk most is vagyok ezért tudom milyen kényszerből szar autót tartani de azt a tehetősebb réteget aki elhanyagolja a dízel motoros autóját sosem fogom megérteni. Nagy kocsi kell, nagyköbcentis dízel motorral, hogy mindenki lássa milyen jól megy a szekér de a szervizelésre már sajnálja a pénzt. Forintbaszó magyarok.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
cekkk
veterán
válasz Integra #26704 üzenetére
Nem a legmodernebbet vesszük most, de alapvetően a diezelekbe sok száz ezer km van. Persze ar óra mindig 100 alatt mutat, olyan jókat nevetek ezen Csak em tudom ezt kihiszi még el ?Bár biztos sokan vannak akik nem néznek olvasnak utána és azt gondolják megcsinálták az évezred üzletét
-
cekkk
veterán
A skoda kocsik 1.4es 68 lóerős motorok amik 2003 körüli kocsikban van arról valami vélemény tapasztalat? Nem gyengék?
Egész élhetőnek tűnik, nem egy űrrepülő, na de nem is olyan árba van
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
-
lajafix
addikt
vagy fél évig volt szerencsém ilyen motorú fábiához, ha nem 200 lovasból ülsz át, akkor vállalható. Mondjuk étvágya is van városban 8-9 alatt ne akarj vele járni. Az első fabia nagy dobása a 4 irányban állítható kormány, ezért nemcsak mélynövésűek tudnak benne elhelyezkedni.
szerk a belinklet fehér 100 lovas természetesen jobb választás.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
cekkk
veterán
köszi nektek!
A 101esre gondoltam, hogy jó, csak ezek a 68-70 lóerősek, de azokat szerintem ki is lövöm majd a vételek közül
Ennek a 101 lóerősnek mennyi lehet a fogyasztása?
-
-
neduddki
nagyúr
HI!
mit nem ertesz tokeletesen formaltam a botukert????:- ))) a 68lovas motor az meg ezer eve a skoda 1000mb-ben kenet meg, legjellemzobb ismertetojegye amivel hivatkoznak ra a 3 hejjen cspagyazott fotengejj, es az eszt megelozo totyikban lett kibeszelve ez a motor
udv
neduddki
p.s. de amit linkeltel az nem ez a motor
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
8th
addikt
válasz bitpork #26716 üzenetére
Én csak azt írtam le amit nap mint nap látok az utakon. A minap egy PUG 308 mögött mentem. Ahogy az a kereszteződésből kifordult rögtön anyázva nyúltam az ablakemelő gombja után. Undorító módon okádta a füstöt pedig nem is nyomta neki az ember. Plusz attól, hogy te rendben tartod az autódat még van aki nem. Ők többnyire elégedetten eregetik a kormot mert nincs fél milliójuk, hogy rendbe rakassák a kocsit vagy szimplán csak beleszarnak az egészbe. Ilyen is van, nem is kevés.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
Varoz
őstag
A füstöt csak traktorban fogadom el. Ott van helye.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
BossBoss
őstag
A dizeles autókat magam is ki kitiltanám!
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Szplöttyy #26726 üzenetére
Míg bele nem szakad? Ugyan. Lehet azt ésszel is csinálni. Ennek az Audinak van egy 250lóerő feletti dyno mérése. Nem bemondásra annyi papír van róla. Nem CR de még csak nem is PD technika. Őskövület sima adagolós turbódízel motor. Ha hármasban felépül a turbónyomás már nem füstöl jobban mint gyári állapotában. Van akinek egy sima mezei chiptuning után ennél sokkal jobban füstöl az autója.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
hdman
őstag
válasz Szplöttyy #26724 üzenetére
Erre szokták azt mondani, hogy ahol füst van, ott erő is van
Azért ez a nagy dizel eretnekség sem kell, igaza van a kollégának, ha ki lenne tiltva minden dizelüzemű kocsi, akkor csak pislognánk az árakon....
Én pl személy szerint jobban szeretem a dizelek karakterisztikáját, mint a benzinesekét...
Én nyiltan dizelpárti vagyok, ha lehet ne lőjetek az árokba
Sopron city :)
-
-
cekkk
veterán
Ez hatalmas Cannibal nem kell a házad?
-
válasz Kornel #26735 üzenetére
Félreértés ne essék: én nem az olcsóbb üzemanyag miatt vagyok dejzeles. Pusztán lassabban kell a kúthoz húzóckodnom, ami nagy megkönnyebbülés. Akar a facom munkaidő után minden 3-4 nap elmenni tankolni(ez sokszor este nyóc utánit jelent) Így megtankolom, oszt heti max 1x kell. És mivel majd 30k egy tank traktor nyál, nehogy azt gondold hogy a fogyasztás miatt van.( átlag
10 literes9.8 literes fogyasztásnál)És a dízel már drágább is....
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Varoz
őstag
Tiltsuk be az embereket! Azok is eléggé szennyező gázokat eregetnek.
(remélem érződik ebből, hogy mennyire nonszensz a téma )hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
-
Varoz
őstag
válasz #10726912 #26743 üzenetére
Valahogy sejtettem, hogy te leszel az aki megéli a témát.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
zsid
senior tag
válasz bitpork #26740 üzenetére
Én - mint szakmabeli - simán elvenném a tevékenységi engedélyét annak a fuvarozónak, akinek a kocsija sz@r, füstöl, kopott a gumi stb... Zárja be a bótot és menjen az anyjába. Ismerősök dolgoznak olyan cégnél, hogy a flotta fele bontószökevény. De kajak, olyan !kamionok!, amiken a 12 gumiból 8-nál kilátszik az acél, világítás hol van hol nincs,nincs biztosítás rozsdaboglya az egész és porlasztót akkor látott újat, amikor 15 éve belerakták. Viszont, ugyanazt a fuvardíjat veszi fel, mint az a fuvarozó, aki egy vatta új EEV-s vontatóval dolgozik. Persze a Porsche Cayanne S havi 350 000-res lízingjére van pénz...
<tRucKdriFteR>
-
-
Szplöttyy
senior tag
+1!!
8th!Persze, lehet "korom nélkül" is építeni erős dízelt, de nekem maga a korom tetszik, azt se bánom ha nem megy, csak kormoljon mert poén. De ez az autó pont optimális. Én azt szeretem, ha ilyesmi. Tehát normálisan használva jó, de ha köcsög akarok lenni, akkor 40nél berakom 5-be lepadlózom és 80ig eltünik mögöttem a táj
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Mobil flották
- PlayStation 5
- Házimozi haladó szinten
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Politika
- Filmvilág
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen