- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Asustor NAS
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Amazon
- Videó stream letöltése
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jakuu
őstag
Azt hivjak camera panningnak (nem a hibajelenseget, hanem a camera mozgasat ami oldal, vagy fel-le torteno mozgast vegez kovetve az esemenyeket), de en nem errol beszeltem, mivel az egy szinkronizacios hiba (amikor a film frame rateja es a megjelenites eltero), ami az eltero kepernyo frissitesbol adodik. (Beszelhetnenk ilyen erovel az input lagtol a tearing effectig sok mindenrol.)
Filmeknel egyertelmuen latszodik, amikor egy 25 FPS filmet nem 25/50/75 MHzes fissitesnel jatsznak le es nincs pulldown.
Az ATI topicban ezt kepekkel is illusztraltam az MPC-HC display stat funkciojaval, ahol grafikonnal lehet szemleltetni a szinkronizaciot, ahol az eltero frisstes miatt szinkronba kell hozni idonkent az eltero megjelenitett kepkockakat, ilyenkor a kep ugrik egyet es mivel az eltoro lejatszasnal allando szinkronizacios hibak vannak (kepkocka keses) igy gyors idokozonkent megtortenik ugyanez a funkcio allando idokozonkent.Amirol en beszeltem az a ms altal hasznalt double vsync ahol a trukkozes eredmenyekent nem a valos FPS erteket latod, hanem a ketszereset. Tehat a 60FPS az gyakorlatilag 30.
Nem is tudom mihez hasonlitsam, talan a legjobban a regi TV-s szabvany megjelenitesehez hasonlithato, na persze ezt nem feltetlenul kell igy ertelmezni.
Ugye ott 50 felkepkockat jelenitettek meg soronkent, azaz 25x2-t es a szem sokkal folyamatosabb kepet latott.
Csakhogy ott nem volt kepkesleltetes ugyanis az analog rendszereken ez sokkal gyorsabb mint a digitalisokon.
Csakhogy a digitalis kepmegjelenites nem interlaced modon mukodik.
Az a gond itt, hogy nem a valos erteket latod, amikor az FPS kijelzot nezd ilyenkor, mert az ertek csak a fele. (Az MS altal hasznalt double V-syncnel)
Ha 60FPS es kornyeken van az ertek, akkor meg jo hiszen az a valosagban 30FPS es azt meg folyamatosnak latod.
Csak hogy a jatek kozben vannak ingadozasok es ugye mint irtam az 50 FPS ala amikor beesik az ertek, ami valojaban csak 25FPS, abban a pillanatban mar a szemnek nem folyamatos a mozgas.
Es a nagyobb ingadozasoknal jon az akadozo mozgas.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- RAM topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Mini PC
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- World of Tanks - MMO
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Ingatlanos topic!
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Spórolós topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen