- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
Új hozzászólás Aktív témák
-
Byk01
senior tag
Ha szabályosan közlekedsz, autóval sem érkezhetsz olyan nagy tempóval akadály elé, hogy ne tudj megállni. Ha nem látod merre megy az út, akkor meg sem tudsz állni, ha látod, merre megy, akkor tudod, milyen sebességgel tudod bevenni az adott kanyart. Szóval, minek a jelzés?
Ne különböztessük meg a kerékpárutat a "sima" úttól. fogadjuk el, hogy mindkettőn lehetnek veszélyes helyek, és azokat meg kell jelölni. Ha ezen a konkrét helyszínen rövid idő alatt négyen is árokba mentek, akkor a hely veszélyes (egyébként a kezelő is így gondolhatja, mert jól látható felfestés is van már, és lassításra figyelmeztető csíkok keresztbe)
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
-
félisten
Ha szabályosan közlekedsz, autóval sem érkezhetsz olyan nagy tempóval akadály elé, hogy ne tudj megállni. Ha nem látod merre megy az út, akkor meg sem tudsz állni, ha látod, merre megy, akkor tudod, milyen sebességgel tudod bevenni az adott kanyart. Szóval, minek a jelzés?
Szerintem ha szabalyosan kozlekedsz, akkor is erhetnek meglepetesek egy kanyarban, ha az esetleg nagyon kis ivu es/vagy az ive a kanyar kozepetol mondjuk nem nagyobb lesz, hanem meg jobban szukul, ezert szoktak kitablazni, hogy pluszban felhivjak ra az arra kozlekedok figyelmet. Nem veletlenul vannak pl a veszelyes utkanyarulat tablak is. Ad egy plusz informaciot a vezetonek, hogy ez a kanyar veszelyesebb, szukebb, mint az atlag es lassitson le/figyeljen jobban.
Ne különböztessük meg a kerékpárutat a "sima" úttól. fogadjuk el, hogy mindkettőn lehetnek veszélyes helyek, és azokat meg kell jelölni.
Igenis kulonboztessuk meg. A kozutak alapjaban veve a gepjarmuforgalomnak epulnek, azok sebessegere es igenybevetelere, ahogy a kerekparutak is a kerekparok igenybevetelere keszulnek es rajtuk a maximalis sebesseg 30km/h. Ezert nem gondolom, hogy egy olyan ivu kanyart amit a kozuton megjelolnek, a kerekparuton is meg kellene jelolni, hiszen sokkal lassabban kozeledsz hozza. Ismet felhivnam a figyelmet nehany dologra, mert ugy latom kezdjuk elfelejteni. A kerekparuton 30km/h a maximalis sebesseg, arra nezunk amerre haladunk es ha szukseges, megfeleloen kivilagitjuk magunkat, beszamithato allapotban ulunk fel a kerekparra. Ha ezt a par egyszeru es egyertelmu dolgot betartjuk, akkor velemenyem szerint nem erhet bennunket baj a kerekparuton.
a konkrét helyszínen rövid idő alatt négyen is árokba mentek,
Ilyet sehol nem irtak, csak hogy zoltanon kivul negyen tortek ossze magukat. Hogy ez mennyi ido alatt jott ossze, azt nem tudjuk. Ezert irtam korabban, szerintem attol fugg a hely veszelyessege, hogy milyen gyakori a baleset. Ha mondjuk allando ott a kerekparos forgalom es van hetente egy baleset, akkor veszelyes valoban, ha evente van baleset, akkor valoszinu nem a hely kialakitasa a gond.
[ Szerkesztve ]
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz tibcsiworld #37942 üzenetére
Amit ígértem:
A sétáló utca közepe Keszthelyen, ahová beengedték, de inkább úgy fogalmazok, hogy beterelték a bicajosokat! Gyakorlatilag a teljes gyalogos forgalom ott bonyolódik!
És itt és itt kellene mennie a gyalogosoknak:
No comment!
Értem, hogy bérbe adja a város a járdát, de akkor hol menjenek a gyalogosok? Vagy a bicajosok repüljenek???
[ Szerkesztve ]
-
Byk01
senior tag
Szerintem ha szabalyosan kozlekedsz, akkor is erhetnek meglepetesek egy kanyarban, ha az esetleg nagyon kis ivu es/vagy az ive a kanyar kozepetol mondjuk nem nagyobb lesz, hanem meg jobban szukul, ezert szoktak kitablazni, hogy pluszban felhivjak ra az arra kozlekedok figyelmet. Nem veletlenul vannak pl a veszelyes utkanyarulat tablak is. Ad egy plusz informaciot a vezetonek, hogy ez a kanyar veszelyesebb, szukebb, mint az atlag es lassitson le/figyeljen jobban.
Ezzel azt mondod, hogy ha nincs kitáblázva, hogy veszélyes, akkor nagy sebességgel belemész egy kanyarba, aminek nem látod az ívét, csupán feltételezés alapján. És szerinted ez szabályos.
Igenis kulonboztessuk meg. A kozutak alapjaban veve a gepjarmuforgalomnak epulnek, azok sebessegere es igenybevetelere, ahogy a kerekparutak is a kerekparok igenybevetelere keszulnek es rajtuk a maximalis sebesseg 30km/h. Ezert nem gondolom, hogy egy olyan ivu kanyart amit a kozuton megjelolnek, a kerekparuton is meg kellene jelolni, hiszen sokkal lassabban kozeledsz hozza. Ismet felhivnam a figyelmet nehany dologra, mert ugy latom kezdjuk elfelejteni.
Nem mondtam, hogy olyan ívű kanyart kell megjelölni veszélyesnek kerékpárúton, amit az autóknak tervezett úton jelölnek meg annak. Viszont vannak olyan ívű kanyarok is egy kerékpárúton, amik az autóknak szánt úton elő sem fordulhatnak. Pont azért, mert nem 90 km/h-ra, csak 30-ra tervezték őket.
A kerekparuton 30km/h a maximalis sebesseg, arra nezunk amerre haladunk es ha szukseges, megfeleloen kivilagitjuk magunkat, beszamithato allapotban ulunk fel a kerekparra. Ha ezt a par egyszeru es egyertelmu dolgot betartjuk, akkor velemenyem szerint nem erhet bennunket baj a kerekparuton.
Ez meg legfeljebb akkor lenne igaz, hogy a kerékpárúton senki más nem közlekedne, nem lenne környezete és tökéletes állapotban lennének a kerékpárutak.
Az autóknak tervezett utakon lakott területen kívül (nem autóút vagy autópálya) 90 km/h a megengedett sebesség. Ha a KRESZ-ben leírtakat betartod, akkor nem érhet baj az úton ... kb. ezt írtad le, csak kerékpárosokra vonatkoztatva.
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
félisten
Ezzel azt mondod, hogy ha nincs kitáblázva, hogy veszélyes, akkor nagy sebességgel belemész egy kanyarba, aminek nem látod az ívét, csupán feltételezés alapján. És szerinted ez szabályos.
Nem, semmi ilyet nem mondtam. Olvasd el ujra amit irtam es nem forgasd ki a szavaim legyel szives.
Viszont vannak olyan ívű kanyarok is egy kerékpárúton, amik az autóknak szánt úton elő sem fordulhatnak.
Azokat jeloljuk meg, baj nem lehet belole.
Ez meg legfeljebb akkor lenne igaz, hogy a kerékpárúton senki más nem közlekedne, nem lenne környezete és tökéletes állapotban lennének a kerékpárutak.
Megint a nekunk futo vaddiszno es durrdefekt a tema? Ezt ne keverjuk ide szerintem.
Az autóknak tervezett utakon lakott területen kívül (nem autóút vagy autópálya) 90 km/h a megengedett sebesség. Ha a KRESZ-ben leírtakat betartod, akkor nem érhet baj az úton ... kb. ezt írtad le, csak kerékpárosokra vonatkoztatva.
Ha mindenki betartana a kreszt, akkor a muszaki hibat es rosszulleteket leszamitva nem fog tortenni baleset soha.
[ Szerkesztve ]
-
Byk01
senior tag
Nem, semmi ilyet nem mondtam. Olvasd el ujra amit irtam es nem forgasd ki a szavaim legyel szives.
Elolvastam. Azt mondod, érhetnek meglepetések. Ez azt jelenti, hogy nem látod, hova mész (ha látod, nem lesz meglepetés).
Ahhoz, hogy a kanyart biztonságosan be tudd venni, csupán lassítanod kell. Ezt az alapján teszed, amit látsz. De ezen a távolságon belül meg is kell tudnod állni, ha valami eléd kerül, tehát ha nem tudtál lelassítani a kanyar bevételéhez, megállni sem tudtál volna, ergo nem voltál szabályos.Ezzel nem azt akarom mondani, hogy ne legyen kitáblázva a veszélyes kanyar, és ne legyen szalagkorlát a szakadék felőli oldalon, de tábla nélkül is be kell tudnod venni bármelyik kanyart, ha a KRESZ szerint választod meg a sebességed.
Megint a nekunk futo vaddiszno es durrdefekt a tema? Ezt ne keverjuk ide szerintem.
Azért ennél könnyebben előforduló esetek is vannak. Nem kell vaddisznó, elég a szembe kerülő szúnyog, vagy muslinca (nem kötelező felszerelés a szemüveg biciklizéshez ... bár a használata csak jót tenne mindenkinek). De a szembe jövő biciklis is veszítheti el az egyensúlyát előttünk, mellettünk. A kerékpár elég ingatag, a kerékpárutak meg nem túl szélesek, cserébe legalább általában rossz a minőségük.Ha mindenki betartana a kreszt, akkor a muszaki hibat es rosszulleteket leszamitva nem fog tortenni baleset soha.
Azért ezt így nem jelenteném ki, mert még lehet oka a balesetnek, de abban igazad van, hogy jóval kevesebb baleset lenne. ... viszont lássuk be, hogy ez utópia."Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
Byk01
senior tag
Konkretan, roviden megfogalmazva mit szeretnel tulajdonkeppen mondani?
Csak annyit, hogy a kerékpáros is ugyanolyan közlekedő az utakon, mint az autós. A kerékpárutakra is ugyanaz az odafigyelés kell (az üzemeltető részéről is), mint az autósokéra, függetlenül attól, hogy ott alacsonyabb a sebesség.En a temaban elmondtam amit szerettem volna,
Szerintem én is Fejezzük is be"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
félisten
Csak annyit, hogy a kerékpáros is ugyanolyan közlekedő az utakon, mint az autós.
Ebben egyet ertunk. Ezert mondom mindig, hogy nekik is kresz vizsga es biztositas.
A kerékpárutakra is ugyanaz az odafigyelés kell (az üzemeltető részéről is), mint az autósokéra, függetlenül attól, hogy ott alacsonyabb a sebesség.
Szerintem ezzel nincs is baj, odafigyelnek rajuk. Azert minden kanyarhoz ne tegyunk fenyvisszaveroket es korlatokat, bizzunk abban, hogy a kerekparosok nagy resze latja, ha elkanyarodik az ut, valamint a szabalyokhoz es eletosztonehez ragaszkodva ki is vilagitja magat.
Szerintem én is Fejezzük is be
-
Byk01
senior tag
Ezert mondom mindig, hogy nekik is kresz vizsga es biztositas.
Hát, ezt ennyire egyenlően nem biztos, hogy kezelném.
Inkább valahogy úgy, hogy 10-12 éves korig nem engedném a gyerekeket felnőtt kíséret nélkül az utakra (semelyikre, nem csak főútra), és általános iskola 4. osztály környékén bevezetném a kreszt tantárgyként. Szerintem megadná azt a tudást, ami a kerékpározáshoz kell.
A biztosítással egyetértenék, de a megvalósítás módját nem nagyon látom."Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
félisten
Hát, ezt ennyire egyenlően nem biztos, hogy kezelném.
Te irtad az elobb, hogy egyenloek. Akkor most megsem?
Inkább valahogy úgy, hogy 10-12 éves korig nem engedném a gyerekeket felnőtt kíséret nélkül az utakra (semelyikre, nem csak főútra), és általános iskola 4. osztály környékén bevezetném a kreszt tantárgyként. Szerintem megadná azt a tudást, ami a kerékpározáshoz kell.
Szerintem is, regen volt is ilyen az iskolaban. Nekem is volt errol kis papirkam anno. Emellett razziaznam a kerekparosokat is a veszelyesebb helyeken es kemenyen buntetnem a szabalyszegoket.
A biztosítással egyetértenék, de a megvalósítás módját nem nagyon látom.
Szerintem egyszeru. Szemelyre kotik. Ha kerekparral kozvetlenul vagy kozvetetten balesetet okoz, akkor mint a kotelezo felelossegbiztositas, fizeti az okozott karokat.
[ Szerkesztve ]
-
Byk01
senior tag
Te irtad az elobb, hogy egyenloek. Akkor most megsem?
De igen, csak én nem a jogi, hanem szemléletbeli egyenlőségre gondoltam. Az autósok jelentős részének a fejében az van, hogy az utakat az autóknak építették, biciklinek semmi keresnivalója ott. Szerintük a bicikli gyerekjáték, vagy sporteszköz, és így az udvaron, vagy sportpályán van a helyük.
Ha bevezetnéd a vizsgakötelezettséget, a gyerekek jelentős részét eltiltanád az utaktól, és ez által a biciklizéstől, és ha kicsi korukban nem tekernek, nagyobbként még annyira sem fognak.Szerintem egyszeru. Szemelyre kotik.
Ha kötelezővé tennéd, jönnének a hőbörgők, akik életükben nem ültek biciklin, és nem is szándékoznak, hogy velük miért fizetteted meg? Autóra sem kell, ha nincs autóm.
Lehetne biciklire köttetni, de akkor olyan nyilvántartást kellene bevezetnie az államnak, ami kiadással jár, cserébe nem számíthat bevételre utána. Ha megfizettetnék a biztosítóval, akkor meg olyan biztosítási díjak lennének, hogy az emberek inkább megszabadulnának a biciklijüktől.
Szóval elsőre szépnek tűnik, de lenne vele probléma rendesen.Úgy gondolom, hogy ez a téma elég messzire vezet, nem biztos, hogy a topikba tartozik. Szerintem megegyezhetünk abban, hogy az iskolai kresz oktatás bevezetésének szükségességében egyezik a véleményünk, a többi meg utópia (az is, amit te gondolsz, hogyan kellene lennie, és az is, amit én).
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
félisten
Ha bevezetnéd a vizsgakötelezettséget, a gyerekek jelentős részét eltiltanád az utaktól, és ez által a biciklizéstől, és ha kicsi korukban nem tekernek, nagyobbként még annyira sem fognak.
Meghuznek egy korhatart, ameddig csak szulovel, utana pedig mehet egyedul, ha megfelelt a vizsgan.
Ha kötelezővé tennéd, jönnének a hőbörgők, akik életükben nem ültek biciklin, és nem is szándékoznak, hogy velük miért fizetteted meg?
Termeszetesen csak azoknak kellene fizetni, akik kerekparoznak, ugyan ugy, mint mas jarmuveknel. Aki nem vezet semmilyen jarmuvet, annak miert kellene barmit is fizetni, ezt nem is ertem hogy gondoltad.
Lehetne biciklire köttetni, de akkor olyan nyilvántartást kellene bevezetnie az államnak, ami kiadással jár, cserébe nem számíthat bevételre utána. Ha megfizettetnék a biztosítóval, akkor meg olyan biztosítási díjak lennének, hogy az emberek inkább megszabadulnának a biciklijüktől.
Szóval elsőre szépnek tűnik, de lenne vele probléma rendesen.Na ezt megint nem ertem. Az allamnak semmilyen nyilvantartast nem kellene errol vezetnie, ahogy a segedmotoros kerekparnal sem kell. Az allamnak ehhez semmi koze. Megkotod a biztositast es mikor kerekparozol viszed magaddal a kotvenyt, mint egy robogonal pl.
Szerintem megegyezhetünk abban, hogy az iskolai kresz oktatás bevezetésének szükségességében egyezik a véleményünk, a többi meg utópia
Igen, ebben teljesen egyezik, a tobbit meg jo lenne ha bevezetnek hamarosan.
Orulok neki, hogy ilyen emberekkel is osszefut az ember a forumon, akivel ertelmesen, ervekkel, szemelyeskedes nelkul el lehet beszelgetni. Sajnos egyre ritkabban tortenik ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
Utcán két gyalogos-átkelőhely között átrohanó (egyiket sem használó) gyalogos miatt bekövetkezett anyagi káros baleset? Bevásárlóközpontnál a bevásárlókocsit a gépkocsinak toló gyalogos, stb. ... ?
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
félisten
válasz philoxenia #37966 üzenetére
Kabitolovedek + boxer.
-
mephi666
nagyúr
nem tudom írtam-e: 2hete szüleimnél voltam közeli faluban, péntek este 0:30 körül indultam haza a városba... a régi 5-ös szinte végig üres volt, szemből 2 autó jött a kb 15km alatt, előttem-mögöttem viszont végig senki... városba érve egyszer párszáz méterrel előttem balról kivágott az útra egy "tuning-twingo", csúsztatták jobbra-balra, kézifékezgettek... lámpánál beértem őket, megálltam balról mellettük, onnan mentem egyenesen... 3-4 ránézésre 20év alatti suhanc ült benne, bömbölt a zene, pörgették rendesen, hadd szóljon a sportdob... zöldre még odaégettek kis gumit az aszfaltra és lehúztak jobbra...
pár lámpával odébb beálltam a balra kanyarodó középső sávba, szemben egy alfa várt a zöldjére, aki egyenesen ment tovább... amikor megkapta a zöldet, kb 50méter hosszan felkente gumival az aszfaltot és akkora füstöt hagyott, mint egy beteg kamaz messziről is lehetett még hallani a hangját... következő lámpáig felpakolták 3ba és padlózták rendesen... jócskán 100fölött járhattak már"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Elemental
addikt
Idén sem hagyom ki a vezetéstechnikai tréninget. Fater új szerzeményét letesztelem.
A kérdés, hogy van-e kedve valakiknek csatlakozni? (ha eddig nem mertél elmenni, akkor itt az alkalom )
Nem akarom linkelni, nehogy reklámnak tűnjön, inkább nagy vonalakban vázolom
Tökölön, egész napos tréning ami reggeltől délutánig tart, az ár 40k a honlap alapján.
Augusztus utolsó pár hetében mennék valamikor szombat vagy vasárnap. Utas is jöhet, neki csak kajaköltség van.
Ha valakit érdekel írjon privit legkésőbb a hétvégén, mert hétfőn akarom megkérdezni a szabad időpontokat. -
-
Byk01
senior tag
Egy dolgot nem értek a délhír korábbi cikkében. Azt írták, hogy nem az út VONALVEZETÉSÉNEK megfelelően választotta meg a sebességét a sofőr. Mi lehet egy nyílegyenes (még egy kis törés, vagy a korábbi kerékpárútnak megfelelő elhúzás sincs benne) vonalvezetésben, ami nem megfelelő a 100 km/h-hoz?
Ha azt írják, hogy nem az útviszonyoknak megfelelően választotta meg a sebességét, aláírom. De ez azt jelenti, hogy egy nyílegyenes út (legyen bárhol) nem alkalmas arra, hogy azon 100 km/h fölötti sebességgel menjen valaki.
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
-
Byk01
senior tag
A Málna utcától ment az Alma felé a cikk szerint.
(#37977) bitpork Vagy túl gyorsan húzta az út a csíkot, és még gyorsabbnak kellett volna lenni a baleset elkerüléséhez?
[ Szerkesztve ]
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
félisten
Koszonom a plusz informaciot! Ez esetben en sem ertem amit a cikkben irnak, valoszinu eliras, vagy fogalomzavar. Tok egyenes az ut es ide csapodtak be. Az a 3 kerekparos ugy fogja a fejet ott, mintha tudnak mi tortent. Meg szerencse nem volt ekkor senki a jardan, mikor jott a funyiro.
[ Szerkesztve ]
-
-
AMD Power
titán
Ez sem rossz. Jól kezelte a helyzetet...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mephi666
nagyúr
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
8th
addikt
válasz mephi666 #37968 üzenetére
Látásból ismertem a lányt és a barátját is. Szép pár voltak.
Szó sem volt semmiféle versenyről. FB-on írta egy srác aki szintén kint volt, hogy a Clioval egyedül mentek oda-vissza a kifutópályán és azt próbálgatták, hogy megy mert nemrég lett kész. Ezzel egyidejűleg jóval arrébb egy a közvetlenül a kifutópályára betorkolló úton a BMW-s próbált forogni meg gumit füstölni. Cikázott farolgatott és pont akkor hajtott be a kifutópályára amikor a Clio óriási sebességgel odaért.
Szerencsétlen könnyen elkerülhető baleset volt.
Mindkét sofőrt ugyanúgy hibásnak tartom mert egyik sem figyelt oda a másikra. -
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
raczger
őstag
Tegnap egy öregasszonynak itt jutott eszébe leparkolni (a kereszteződésben, elállva az utat a domb felőli utcából jövők elől). Persze én jöttem onnan lefelé, meg előttem más. Állunk, látom a néni teljesen nyugodtan olvassa az újságot (mellesleg a főutat is félig eltorlaszolta). Előttem álló bácsi rádudál, semmi. Fel sem kapta a fejét.
Épp, hogy a képen a jobb oldali részen kifértünk autóval, de csak úgy tudtam kikanyarodni, hogy a szembejövő sávot is használtam. Megállok mellette, hosszan rányomok a dudára, majd mentem utamra. Tükörben láttam, hogy megmoccant a néni, de utána kb 20-as tempóval sem haladt tovább a 11-esen.
Sajnálom, hogy siettem, kiszálltam volna, elkértem volna a jogsiját és a Dunába hajítom. Nem értem mit akart ott, mert 5 métert előrébb gurul az út szélén kényelmesen leparkolhatott volna.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...