Új hozzászólás Aktív témák
-
ricsiv92
tag
Lehet ilyet, de külön kell fejleszteni Quiet puskáját a Buddy szekcióban. Ehhez szükséges egy jó Medical Team és Bound lvl, amihez azért kell néhány együtt töltött küldetés.
Én most a kábító hangtompítós fegyverét szeretném kifejleszteni, csak a 750000 GMP, az 750000 GMP. Csak én nem kapok bejelentkezés után napi Reward-okat, vagy azok már nem járnak?
[ Szerkesztve ]
Xbox Series S - Thrustmaster TX
-
varadigabor
senior tag
Úgy emlékszem hogy Transport specialist kell hozzá, érdemes amúgy ki faggatni az öröket mert mondják néha hogy hol van a specialistád. Marha sok specialista kell amúgy. Amúgy a Mission
, nekem meg volt az a küldi csak újra csináltam hogy tudjak fultonozni. Az a durva hogy konténereket időbetlik feldolgozni. Tankokat meg BTR-eket is érdemes felszedni mert el lehet adni utána. Elég jó áron. (Közben rájöttem hogy warcat is leírta)10-ben van Quiet amúgy jó csak hangtompító nem ártana majd neki Meg fultont észre szokták venni. Én egyenlőre spotoltatok Quiettel vagy DD-vel és én altatom el az őröket, mert nekem van hangtompítóm.
Nagyon király DD is aknát,őrt, kis állatott nagyon jó vele sportoltatni
Most olvasom hogy a vízipisztoly elektromos dolgokra jó
Azt nem tudja valaki hogy állatos platformon van a madárház , és jobbra az ajtó környékén találtam ilyet hogy "fulton sheep part" de lehet nem ez volt a 3-ik szó. Ez mire való? vagy mit lehet össze rakni belőle?
Most vettem észre saját katonáimnál párnál van olyan hogy "Troublemaker" meg "Boaster". Nem gondoltam hogy ilyet raknak a játékba, folyamatosan meglepődök Mondjuk ki is dobtam a Troublemakereket
Mondjuk eddig nem vettem észre hogy gondot okoztak volna, haverom mondta hogy ő hallotta a rádión hogy összeverekedtek.
Ennyi jutott eszembe hirtelen[ Szerkesztve ]
www.fpvracestore.hu --- FPV alkatrészek hazai raktárkészletről ---
-
Snip3r_HUN
addikt
Nem rossz DD sem csak fejleszteni kell, elsőként a halálos aztán a nem halálos támadás (ennél csak felökleli az ellen, aki ettől elszenderül )
Szerk.: közben nekem is meglett.
(#1615) ricsiv92: Nekem nemrég jelezte a heliben hogy kész a "platformja". (14%)
[ Szerkesztve ]
In space, no one can hear your coils whine... | HP Omen 15 | PS4 Slim 1TB | Huawei P20 Pro
-
bigbadforty
tag
Elég bonyolult, mert olvasni lehet mindent mindenről a metal gear univerzumban, de Cipher végülis Zero, miután Big Boss otthagyta a The Patriotsot a klónozási projekt miatt, az XOF egy "black ops" egység, amit Skullface vezet Cipher irányítása alatt, amolyan anti-FOX egység (ugye tükörkép is a címere meg a neve is) Na meg ugye Ciphernek mondják a Patriots szervezetet is Zero vezetése alatt. Skullface-ről nem spoilereztem magamnak még semmit, szóval az ő történetéig még nem jutottam el.
-
-
bigbadforty
tag
Pont hogy a két MSX-es Metal Gear, ami nincs összhangba ezzel a játékkal, szerintem Kojima nem így tervezte, biztos benne volt, hogy újraírja azt a két részt csak ugye elküldték, mert azóta Big Boss elég sokat változott és élt meg, nem nagyon illik bele szerintem az, hogy Amerikában ő a 90-es években hivatalos módon a FOXHOUND parancsnoka, mellette meg csinál amit csinál.
-
hakydakillah
senior tag
Játékot egyenlőre még nem tudom értékelni, mert csak most készülök nekivágni, mert pótolni szerettem volna minden hiányosságot előtte. Fura viszont Kojima szavai után olyasmit olvasni hogy a gyűjtőin megtalálni a valós endinged, a végtermékre csak egy anyagi korlátok miatti kényszer ending szerepel.
Én inkább azt tippelném, hogy addigra már annyira megromlott kapcsolatuk Konamival, hogy ez lett belőle. Majd eldől. Amíg nem láttam a végét nem kritizálom. Csak fura ilyesmit olvasni. -
oriic
HÁZIGAZDA
Á, pedig mekkora király lenne, ha lehetne téged támadni. Ordítanék a mikrofonba, hogy "Marvel for the win, és CoD a király, meg "Get Ready For TitanFall"
BTW, ne keverjük a Mother Base-t, az FOB-val, amit MB-re szerzel, azt nem tudják ellopni.
(#1673) ricsiv92
Sajnos nem.
Amúgy IGN-es tesztnél rákérdeztem hsz-ben a befejezés dologra, remélem válaszolnak. Az én bemutatóm elvileg pénteken jön, mert még mindig csak a felszínt kapargatom.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
nagyúr
Én továbbra sem hiszem, hogy ennyire *egyszerű* lenne a válasz.
Továbbá még mindig: a Konami legalább 80 millió dollárt adott Kojimának az MGSV: TPP-re. A valaha volt legdrágább Konami játék lett ezáltal, szóval azt mondani, hogy a Konami nem adott rá pénzt, nyilvánvalóan botorság. Itt egy menedzselési problémát vélek én a felfedezni a játékban, ahol Kojima és a Konami között a kommunikáció elfajult. Ennek a hátterét nem tudjuk és talán sose fogjuk teljesen megismerni, de én nehezem tudom elképzelni, hogy a tökéletes, maximálisan jóságos és hibátlan Kojima teljesen ártatlan, míg a csúf, gonosz, megáltalkodott Konamit terhel minden felelősség...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
bigbadforty
tag
Az egész Konami - Kojima botrány alapszinten egyszerű:
Kojima egy mester, művész, maximalista, ő kiad mondjuk élete során 3 játékot, de mind a három örökéletű (metal gear solid 1 pl.). Ez nyilván működött 2008-ig kb., akkor még volt igény mesterművekre. Egyszercsak a Konami kiadott egy mobiljátékot, ami ezerszeres pénzt hozott vissza, és gondolom ketten ki tudták fejleszteni egy délután alatt, Kojima meg licenszelt, konzultált katonákkal, motort fejlesztett egy játék alá, színészeket hívott, motion capture, 5 platform minden ami lehet több milliárd Yen összegben több éven át.
Hallani olyat, hogy rengeteg pénzt kidobott zenészeknek, akiknek egy számát se tette bele a játékba, mert nem érezte hatásosnak. Most ez nekünk nyilván megfelelő, mert olyan minőséget kapunk, amit a TPP is nyújt, a Konaminak meg nyilván nem jó, nekik kis beforgatással/munkával nagy hozam kell, Kojima maximalizmusa nem illik bele a cég jövőképébe.
Aztán ezek mögött milyen sárdobálás ment, nem lényeg....
Gondolom a Konami meghallotta Kojima terveit a Silent Hill-el kapcsolatban a Metal Gear költekezéseit követően, tuti kicsapták a balhét, mert ismerve Kojimát, azt se dobta volna össze pár millió Yenből.
[ Szerkesztve ]
-
bigbadforty
tag
Amikor meghallottam a balhét, és már tudni lehetett, hogy Kojima nem fog dolgozni MG 1,2 remaken (sőt valószínű már nem is lesz), akkor azt gondoltam, hogy titokban odaszúr nekünk valamit, mondjuk egy Gray Fox Outer Heaven missziót, vagy hasonlót, amit sose tudott elmesélni igazából. Netre felkerült az a bizonyos 51. küldetés, remélem Kojima még elrejtett valamit, amit nagyon nehéz lesz kihozni, de benne van a programban.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
A tényeket nem ismerjük, Te sem. Nem tudjuk mi állt a Konami döntése mögött, maximum találgathatja mindenki. Innen kezdve az okozatot látjuk, arról vannak tényszerű információk. Az okról nincs.
Ugyanígy nem tudjuk pontosan miért úgy került a játék kiadásra, ahogy. Szóval azt állítani, hogy a Konami adta ki így, és ezért csak a Konami felelős, szintén spekuláció.
Pontosan ezért mókás az utolsó mondatod. "...hogy a Konami nem akkora köcsög mint amilyennek jelen esetben látszik."
Látszik.
Ez pedig nem tényszerűségre utal...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
De az ismert tényeket igen, azok alapján pedig megállapítható, hogy nem Kojima a mumus.
Az ismert tények azok, hogy a Konami szakított Kojimával és a Kojima productions-al. Azt nem tudjuk miért. E nélkül mégis hogy tudnánk, hogy Kojima vétett-e olyan hibát, ami miatt "kiérdemelte" a Konami viselkedését? Továbbá: én nem azt mondtam, hogy mumus. Én azt mondom, hogy lehet átlépett egy olyan határt valami terén, ami kiverte végül a biztosítékot a Konaminál. Nem tudom, sejtem. Azért ok nélkül nem szokás ilyet tenni még egy rigolyás japán cégnél sem. Nem, még a Konaminál sem...
Nem írod le, de utalgatsz rá, hogy Kojima nem akarta tisztességen befejezni az eddigi életművének utolsó epizódját.
Nem ismerem a hátteret, de a szakítás nyilvánosságra március közepén-végén került nyilvánosságra, az után, hogy a szeptember elsejei megjelenési dátumot bejelentette a Konami. Sok-sok fikcionális forgatókönyvet lehet gyártani a miértet keresve, de mondok egy olyat, ami talán nem túl vad:
-A Konami bejelenti, hogy az MGSV: TPP kijön 2015 szeptember elsején.
-Kojima bekeményit, hogy a játék nem lesz kész addigra teljesen, és ki akarja harcolni, hogy későbbre tollják.
-A Konami márpedig közli, hogy a játéknak készen KELL lennie szeptember elejére, pénzügyi okokból (2015 Q3 negyedéves jelentés).
-Kojima nem enged, befenyegeti a Konamit, hogy márpedig ő a játék producere, és nem fogja átadni a játékot mielőtt kész nem lesz.
-A Konami berág, és szakít Kojimával, mert viszont akarják végre látni a játékba befektetett pénzüket, marad a 2015 szept. 1.-ei dátum.
-Kojima megvágja a játékot, kiveszi a félkész véget és az utolsó bossfightot a listából, ahelyett, hogy megvágná vagy kurtítaná, hogy valahogy belekerülhessen.Hangsúlyoznám, fikció. De Kojima csökönyössége itt legalább annyira tétel, mint a Konami csökönyössége...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Ja és most már kettő van belőle mert 5. szinten is azt a hátteret kaptam. Na akkor az egyiket csak eladom majd
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nagyúr
Elérkezett az a pont mikor azt mondom, te csak kedvtelésből, direkt kötözködsz.
Ebben tévedsz, de megértem, miért gondolod így.
Korábban leírtad, hogy az AI scriptelt és tulajdonképpen túl egyszerű kiismerni, nincs nagy kihívás.
Az AI scriptelt, egy bizonyos, előre meghatározott sémát visznek végig, a hiányosságaikat pedig alapvetően az ilyen erősítések megjelenésével pótolja a játék. Ezzel önmagában nincs baj, sehol sem láttam jobb megoldást erre (elviekben lenne - bizonyos Random faktort pakolni bele, de érdekes módon ezzel még az ArmA-ban sem élnek a pályakészítők általában, pedig a küldetésszerkesztőben van rá opció), ezt anno is írtam.
Majd most zavar, hogy az AI-nak van füle és ha nem csendben gyilkolsz akkor felfigyel rá.
Nem ez zavar, hanem az, hogy a játékban lévő fegyverek többsége nem hangtompítós, ám a játék felépítéséből fakadóan ezek használatát nem támogatja. Semmi bajom nem lenne, ha az FN FAL-hoz is lenne valahol a fejlesztés fa elején hangtompítós változat - de nincs.
Gyakorlatilag 17 óra játék után, 10%-nál ugyanazokkal a fegyverekkel megyek a küldetések többségébe (hangtompítós M4, a mesterlövész puska vagy most már a GROM-11 rakétagránát-indító; az altatópisztoly és ugye a bionikus kéz). Kifejlesztettem több másik fegyvert, de csak elvétve van arra lehetőség, hogy használjam is őket. Nekem ez a problémám.
Nem tudom, általában azért ha valaki fegyver lövés hangját hallja akkor nagyon is felfigyel rá és ehhez még katonának sem kell lenni. Amennyiben ráadásul még katonákról beszélünk akkor valószínűleg erősítést fog kérni és visszalő.
A gondom az, hogy a fő küldetéssorozatban ahányszor hangtompító nélküli fegyvert használtam, mindig folyamatosan jött az utánpótlás, vagy legalábbis olyan sokszor, hogy reálisan nem lehet leküzdeni őket. Az útblokádos esetnél nem láttam az őrjáratot, nem vagyok benne biztos, hogy a játék nem "utólag" rakta be.
Még, hogy ugyan olyan fegyverrel lősz mint ami a tárásnak van és felfigyel rá, ráadásul vissza is lő?!!? Téényleg?
Nem figyeltél. Nem azok figyeltek fel rá, akire lőttem, mert ők már a túlvilágra figyeltek ekkor. Azok tudták megállapítani a helyzetemet, akik hallótávolságban voltak, és akkor is a lövéskori pozíciómba mentek, amikor ugyanolyan fegyverrel lőttem, mint ami az ő társainak volt. Akkor is, amikor a célpontjaim némelyik szintén elsűtötte a fegyverét, így (elviekben) nem tudhatták, hogy melyik lövés volt az ellenségé, és melyik a baráté (horrobile dictu, hihetnék azt, hogy két baráti egység lő egy harmadik, ellenséges célpontra).
Életszerű tényleg.
Igen, eléggé. Ezért használnak Afganisztánban AKM-47-eseket a különleges alakulatok (és használtak korábban Vietnamban is).
Különféle amerikai SOCOM katonák AKM-47-esekkel Afganisztánban, amelyek a fent említett okokból van a kezükbenA Metal Gear sorozat mindig is stealth action game volt. Ami alapjáraton lopakodós, ebben és a többi részben is megvan a lehetőség arra, hogy végiglődd az egész küldetést, de akkor vállald a következményeket.
Attól tartok félreérted az egészet. Nem az a baj, hogy végiglőni akarom az egészet, csak azt, ha már van kismillió fegyver a játékba, akkor adja meg a lehetőséget arra, hogy használjam is őket. Például nem látom sajnos, hogy az FN FAL-nak lesz-e később hangtompítós változata. Ha nincs, akkor pénzkidobásnak látom a fejlesztését. Így viszont nincs választék, az M4 az egyetlen gépkarabély, ami használható... Ez a problémám...
DD nem 20m-ről spottolja az ellenfeleket.
Nem, DD-t előre küldtem, hogy foglalja le az ellenfeleket, én csak azt mondtam, hogy tőlem ~20-25 méterre voltak, amikor észlelte őket...
Ha most a helyzet fonákját akarnám megfogni, Te viszont nem a kérdésemre akarsz válaszolni, hanem minden egyes mondatomat megpróbálod kiforgatni, valahogy úgy prezentálni, hogy én vagyok a villamos, és mindenki más normális...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Amikor én feltételes módban írok valamit, az rossz, probléma, satöbbi. Ha te teszed ugyanezt, az nem probléma. Értem.
Megkérdezem, hogy van-e valaki, aki próbálja a játékot nem lopakodásra építve játszani, először is azt állapítod meg, hogy én trollkodom, elmondom, hogy miért nem trollkodás, és mi a lényege a problémámnak, arra végül két mondatos válasz jön, miszerint minden fegyver haszálható. Most megint felteszem a kérdést, hogy van-e valaki, aki Rambó módban játszik, ebből azt szűröd le, hogy én így játszom, és hívjak segítségül helikoptert.Értem.
Szép nagy célkereszt van a buksimon, mi?
Nem, nem játszok alapvetően Rambó módban, és egyszer hívtam összesen eddig helikopter supportot, a 9.-es küldetésnél (Backup, Back Down), amikor a szovjet harcjárműveket kellett szétlőni.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Fitzgerald
veterán
-
Fitzgerald
veterán
27% 42 óra, én sem kapkodom el. Ugyanott tartok amúgy, 20. küldetés jön.
Egyébként maga a játékmenet engem leginkább a Far Cry 3-4-re emlékeztet, csak ez élvezetesebb, sokkal több lehetőséged van. Még mindig nem sikerült unatkoznom egy percet sem.#orichalcos
B#szki ugyanaz az emblemünk
Csak nálam fehér a szegély a háttéren, de a többi szín, forma ugyanaz.
Régi Bundeswehr logóra emlékeztet, azért választottam ezt az összeállítást.[ Szerkesztve ]
-
Tatyla
őstag
-
Tatyla
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EA Sports WRC '23
- Futás, futópályák
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- MotoGP & WSBK
- Microsoft Excel topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest