- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Vírusirtó topic
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Google Drive
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Mozilla Thunderbird
- Crypto Trade
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
-
IT café
Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót!
Figyelem! A kompakt fényképezőgép és bridge kategória gyakorlatilag megszűnt. Az ajánlóban szereplő gépek 6-7 éves modellek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin_Shield
őstag
válasz HagaNRG #55910 üzenetére
Van újabb kiadás az RX100-ból ha elbírja a pénztárcád
Alternatíva lehet még a Panasonic GM1, ha pici prémium minőségű gépet szeretnél. Ez ugye ugyanúgy m43 mint az Olympus. A szenzor nagyobb mint az RX100-é, az optika fényereje rosszabb, a zoom szélesebb látószögről indul, de hamarabb véget is ér. A videós tudásuk kb. hasonló de a közös objektívpark akár jól is jöhet. -
Tin_Shield
őstag
válasz HagaNRG #55915 üzenetére
Nincs azzal a géppel baj, alapvetően ugyanaköré az 1"-os Sony szenzor köré építik (kevés kivétellel) azóta is a csúcskompaktokat. Persze gyorsabb a hardver, több a szolgáltatás, jobb az optika stb. Én magamnak inkább a GM1-et venném, de jó az RX100, jobb képminőségű kompaktot ennyi pénzért nem kapsz.
-
Tin_Shield
őstag
válasz HagaNRG #55918 üzenetére
Nincs mikrofon csatlakozó, ebben a szegmensben (mégiscsak egy point'n'shoot gép, csak jó a szenzora) ez nem jellemző. Ha nem elég amit a sajátja tud akkor külső hangrögzítő, pl Zoom H1.
A melegedés nem tudom mennyire érinti az RX100 szériát, azt tudom hogy a cserélhető objektíves Milc-eik folyamatosan küzdenek vele.
(a Panasonicnál nincs melegedési probléma, de többet már tényleg nem agitálok a GM1 mellett ) -
Tin_Shield
őstag
Canon G9X, esetleg G9X
G7X lesz az egyik
"Sony-ból inkább az RX100 II, mint az egyes, jobb az optikája."
A markII még ugyanazt az optikát kapta, mint az első, a mark III-tól jött be az új, az valóban jobb rajzú és sokkal fényerősebb
Mandok (#55924)
Megéri a markIII a felárat, ha megteheted vedd azt. De ebben az ársávban már bejön az LX100 is a képbe, legalább olyan jó gép, sőt.
-
Tin_Shield
őstag
válasz HagaNRG #55933 üzenetére
A mark1 optika nem túl acélos rajza házi videónál nem nagyon fog zavarni (ha igen nem sokkal drágábban van alternatíva), szóval ha a zoomolásra elég gyorsan sötétedő optikával együtt tudsz élni akkor elégedett leszel a mark1-el. Ha a fényerő is fontos a normál és a tele látószögnél akkor kell mélyebben a zsebedbe nyúlnod.
-
Tin_Shield
őstag
válasz Mandok #55935 üzenetére
Mit értesz a gyors videó alatt, a nagy fps-t? Azt az a6000 nem tud. Annak a gépnek a nagy előnye a gyors autófókusz és a nagyon jó APS-C szenzor. De hogy ezt a igazán ki is használd a gyenge minőségű kitobjektívről feljebb kell lépned. Szóval 200 ezres kit önmagában még nem feltétlenül jobb választás mint egy RX100 III, és főleg nem jobb mint egy Pana LX100. De ha a későbbiekben objektívekre is szándékozol jelentősebb mennyiségű pénzt áldozni, akkor igen, érdemes lehet cserélhető objektíves gépben gondolkodni. És 200e környékén van az a6000-ren kívül még kifejezetten jó videós MILC a Panasonic házatáján is, pl a GX80, vagy a G7
[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz Mandok #55943 üzenetére
Az 650D és EM10 nem meglepő, hogy lassan és bizonytalanul fókuszált, a dual-pixel előtti Canonok live view alatt lassúak, az Olympust meg sosem a videós tudásárt szerettük Ami számomra kicsit meglepő, hogy az SLT Sony is, pedig elvileg a féligáteresztő tükörnek pont a gyors fázisos autófókusz lenne az értelme.
A Panasonic és a Sony komoly videós múlttal rendelkezik, az ő kompaktjaik járnak elől ezen a téren. De ezek azért alapvetően point'n'shoot gépek, nem profi cuccok. Ügyesek, sokat tudnak, jól használhatók, amatőr célra tökéletesek. És azért végülis egy otthoni videónál nem történik semmi különös, ha időnként kicsit bizonytalan az AF.
-
Tin_Shield
őstag
válasz Spirit #55962 üzenetére
Olympus TG-4, ennek van a legfényerősebb objektívje a strapakompaktok közül.
-
Tin_Shield
őstag
válasz K_Gabor #55967 üzenetére
Az 1/1.7" és a 2/3" gépek kifutottak, így az 1"-os szenzorral szerelt gépek között nézelődj. A legolcsóbb ezek közül a Sony RX100 markI. Ha nem ragaszkodsz a tényleges kompakthoz (gép és objektív fixen összeszerelve) akkor a pénztárcádnak megfelelő MILC kínálatot is érdemes átböngészni. És belépő tükörreflexes gép is kapható egy jobb kompakt áráért.
Szóval van választék, de jobban meg kell fogalmaznod az igényeidet: pl. méret/hordozhatóság, videó, optika, ár stb -
Tin_Shield
őstag
válasz #13880064 #55969 üzenetére
Melyik RX100-nál, már markV-nél járnak. A markI és markII f4.9-es tele vége kb. hasonló "ekvivalens fényerővel" bír. Persze a szenzor modernebb és nagyobb a Sonyban, jobban bírja az érzékenység emelését, az éjszakai képekhez kicsit jobb lesz. Viszont a FZ200-zal meg több lehetőséged van a háttérmosással játszani a kisebb szenzor ellenére - ha van lehetőséged zoomolni.
Szerintem gyűjtsél még egy RX100 markIII-ra, vagy méginkább egy Panasonic LX100-ra -
Tin_Shield
őstag
válasz #13880064 #55983 üzenetére
Az F30 szenzora legendás volt a maga idejében, közelítette az akkori CCD-s DSLR-ek tudásást. Nekem még mindig megvan, igaz már csak gépjavítások dokumentálásra használom. A tudása és a sebessége mai szemmel már megmosolyogtató, de a képminősége még mindig vállalható, jobb mint a sötétoptikás 1/2.3"-os kompaktoké.
Szóval ha előre akar lépni képminőségben akkor jó irány a nagyobb szenzor, az RX100 mark1 jól érezhetően többet tud minden téren. Nagy zoom ugyan nem lesz (az F30-on sincs), de 20 MP-ből bőven lehet vágni ha szükséges. Ha nagy(obb) zoom kell jó képminőséggel Panasonic TZ100, ha még nagyobb akkor FZ1000, de ezek nem 100e környékén vannak.[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz #13880064 #55986 üzenetére
Én is azt venném, sőt még inkább a Panasonic LX100-at, ha a képminőség az elsődleges.
De nincs becsapás, az RX100 markIII és TZ100 is pontosan azt hozza amit ígér. Ugyanaz a szenzor van bennük, az egyik fényerős de rövid optikával, a másik átlagos fényerővel de nagy zoommal.Át lehet számolni a fényerőt is "ekvivalensre". Persze a valóságban ilyen nincs, a fényerő egy szám, nem mértékegység. De akkor egy gyors sorozat: 1/2,6"-on az az f1,8-as fényerő (körülbelüli) "ekvivalensei" más szenzorméreten. 1/1,7"-on f2,5, 1"-on f4.2, 4/3"-on f5.6, APS-C-n f7,5, kisfilmen f11
[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz #13880064 #55990 üzenetére
Az EVF-re az RX100mIII sem lehet különösebben büszke, picike és kényelmetlen használni. OK TZ100-é talán még rosszabb, de látszik, hogy mindkettőt alapvetően LCD-s komponálásra találták ki. Ha jól használható elektronikus kereső kell akkor az LX100 a befutó.
[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz #13880064 #55994 üzenetére
Jó az RX100 mark1, főleg mert nincs más kompakt hasonló árban ilyen minőségű szenzorral. De azért az optikája nem igazán karcolós fajta, és ha megpöccinted a zoom kart azonnal esik a fényerő.
sharkypeti
Pont felette kezdődnek a jó kompaktok. Canon G7X markII, Panasonic LX100, Sony RX100 markIII. Ha nem zavar a rövidebb zoom és találsz használtan ezekbe nyugodtan beleugorhatsz. Ha nem ragaszkodsz a kompakt felépítéshez akkor ebből a keretből MILC-et nézhetsz, nagyobb a használtpiac mint a prémiumkompaktoké.[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz #13880064 #55996 üzenetére
Nagyságrendileg ott vagy az RX100mIII-mal mint egy APS-C DSLR/MILC + kitobjektív kombóval. Zsebkompakthoz képest elég szép teljesítmény, nyilván egy fullframe gép + portréobjketív kombóhoz képest meg halovány. De ott kb. ebben az árban ott az LX100, a szenzora kb. kétszer akkora mint markIII-é, az már hozza egy fullframe DSLR + kitobjektív szintet.
Nem véletlenül mondjuk az ide betérő 40-50 ezeres kompaktot keresőknek, hogy egy átlagos 1/2,3"-os érzékelőjű és sötét optikájú gép gyengébb képminőséget tud mint a jobb mobilok kamerája, tulajdonképpen csak az optikai zoom szól mellettük. De azért (a már kifutott 1/1,7"-2/3" és) a mostani 1"-os csúcskompaktok még mindig lenyelik a mobilokat fotó terén.
[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
-
Tin_Shield
őstag
válasz #13880064 #56008 üzenetére
Ha egész pontosak akarunk lenni akkor konkrétan egy gyújtótávolságon ekv.28 mm-en jobb a G4 optikája.
Hogy kell-e a zoom az a fotózási igényektől függ, dokumentálni abszolút elég, de tájat fotózni nem elég széles, embereket fotózni nem elég szűk, távolabbi dolgokat pedig nyilván lehetetlen lekapni vele. Viszont nagy előnye, hogy mindig kéznél van, a képminőségük egyre jobb, nem véletlenül szorítják ki a kisérzékelős egyszerű kompaktokat.Ha ekvivalens fényerőt számolunk akkor igazad van, nem véletlenül szoktuk ajánlani sokszor a cserélhető gépes topikban is, hogy ha valaki csak egy kitobjektívben gondolkozik és kicsi automata gépet szeretne akkor az 1"-os kompaktok reális alternatívák. A cserélhető objektíves gépek nagy előnye maga a cserélhető objektív, de ez onnét már más történet.
-
Tin_Shield
őstag
A DXOmark csak szenzort hasonlít és nem gépet (és az ő pontozásukkal sem ért mindenki egyet)
Úgy nézd a dolgot, hogy csak az optika miatt a teljes zoom tartományban van legalább 1FÉ előnye az LX100-nak (mivel a TZ100-é sokkal hosszabb, a közös látószögekre gondoltam). Ez nagyságrendileg annyi mint amennyi az APS-C és Fullframe között van. Mind a kettő nagyon jó gép, csak másra vannak kitalálva. -
Tin_Shield
őstag
válasz SpeedyG #56036 üzenetére
GX80-at a fotoplustól elvileg el tudsz hozni pár napra a Try and Buy programban. De amúgy elég egyszerű a kérdés, ha csak a kitobjektív a terv akkor az LX100-zal összességében többet kapsz, ha tervezel később további objektíveket is akkor GX80.
[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz SpeedyG #56040 üzenetére
Van persze, Panasonic 12-35 f2.8, Olympus 12-40 f2.8, Panaleica 12-60 f2.8-4. Csak ezek önmagukban többe kerülnek mint a GX80 vagy az LX100. A GX80 váz egyébként mellé más a jó irány, a kicsi, könnyű és fényerős fixek: pl. Pana 14 f2.5, Pana 20 f1.7 és 25 f1.7, Oly 45 f1.8 (ezek használtan 40-60e körül beszerzhetők). Ha úgy érzed a fixek nem neked valók akkor maradj az LX100-nál.
-
Tin_Shield
őstag
A Sony erősebben élesít és szaturál mint a Pana, hogy ki mit szeret az ízlés kérdése (meg egyébként is állítható a jpg motor)
A nagyobb szenzorban lévő tartalék főleg az utómunkánál jön jól, egyébként igaz, az 1" közelíti a régebbi mft-t, az mft beérte a Canon APS-C-t, Fuji X-Trans a Fullframe felségterületébe kóstolgat. De csak amíg el nem kezdünk komolyabban belenyúlni a képekbe. -
Tin_Shield
őstag
válasz johnyblaze #56057 üzenetére
Tervezel hozzá a későbbiekben objektív(ek)et? Ha nem a válaszod, akkor megfontolandó inkább egy nagyszenzoros kompakt, pl a Sony RX100 széria valamelyike.
Ha maradnál a MILC-nél akkor is van alternatíva ebben az árkategóriában pl: Nikon 1J5, (4k videó, PDAF), Panasonic GF7 (jobb videó, sokkal kiforrottabb rendszer), Sony a5000 (jobb szenzor).
Ha van Canon objektíved akkor ésszerű választás az EOS-M, de ha nulláról indulsz jobban jársz valamelyik másik rendszerrel. -
Tin_Shield
őstag
válasz johnyblaze #56060 üzenetére
Ez itt már offtopik, de akkor lássuk. Nem tudom mekkora keretből gazdálkodsz, de ennyi paraméternek nem lesz könnyű megfelelni. A slow motionhoz nagy fps kell, ezt a Nikon1 tudja HD felbontásban, a többi eddig felsorolt gép nem. A time lapse-et e-záras géppel érdemes csinálni különben gyorsan kukázhatod az egészet. Ezt a PanasonicGF7 és Nikon1 tudja, a EOS-M10 és az a50000 nem. Autófókuszban, gyorsaságban a Nikon1 a nyerő, objektív kínálatban a Panasonic.
Bár írtad, hogy nem szeretnél kompakt gépet de én összespórolnék a helyedben egy RX100 markIV-re, az mindent tud ami neked kell: nagy fps a lassításhoz, e-shutter a time lapse-hez, fényerős zoom objektív. Mire máshol összeszedsz mindent - ha egyáltalán megoldható - bőven e fölé fog szaladni az ár.
Ha ragaszkodsz a cserélhető objektíves géphez, akkor gyere át ide, de van videós topik is (ne tévesszen meg a cím, sok ott a MILC használó)
Az állványoknak van külön topikja. Azt hiszem a szűrőknek is, de azt most nem találom[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz johnyblaze #56066 üzenetére
A melegedés szinte minden Sony gépnél jelentkezik kisebb-nagyobb mértékben. Ha ez kritikus számodra akkor a Panasonic vonalat ajánlom inkább.
A hangrögzítés külső eszközzel is megoldható.
Olyan gépet nem nagyon fogsz találni ami minden kritériumodnak maradéktalanul megfelel, neked kell eldönteni hol kötöd meg a kompromisszumot. Illetve de, a Sony RX10 markII és III, vagy a Panasonic FZ2500 talán megfelelnének, de ezekkel már minden szempontból nagyon messzire kerülünk a kezdeti EOS-M10-től -
Tin_Shield
őstag
válasz junior11 #56076 üzenetére
AZ RX100 jó gép, ebben az árban ez tudja a legjobb képminőséget. A fényerő nagylátószögön jó, beltérben is lehet vele fotózni/videózni, de a zoomolásra hamar elfogy ez a fényerő
Amúgy kb. mindent tud amit szeretnél, bár az állatok fotózása kérdéses. Ha a szendergő házikedvenc cicát szeretnéd lekapni arra tökéletes, még az állatkertben is használható a nagyobb testűekre, de ettől többre ne számíts, ahhoz már komolyabb telét tudó gép kell. -
Tin_Shield
őstag
válasz junior11 #56079 üzenetére
Ennyiért nincs. Pana vonalon, az LX15, LX100, vagy nagyzúmos FZ1000/2500 mind sokkal jobb gépek, bizonyos szempontból a TZ100 is az, de azok nem ennyibe kerülnek. Canon vonalon a G3/5/7/9X széria lenne de azok is drágábbak. És itt jön vissza előnyként, hogy ez már nem egy mai konstrukció. De ettől még a gép jó, a képminősége jó, alapvetően a mai napig erre az 1"-os szenzorra épül minden prémiumkompakt.
Van ennyiért cserélhető objektíves cucc, pici MILC és DSLR is, de ha nem tervezel a kitobjektívről tovább lépni akkor nem biztos, hogy az a jó irány. A jó fogás persze előny is lehet ha komoly hobbinak tervezed a fényképezést, de a mindennapokban többre fogod értékelni a zsebre is vágható RX100-at, mint egy egész nap a nyakadban himbálódzó DSLR-t.[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
Ha nagyzoomos gép kell és a méret nem zavar akkor az FZ200 egyértelműen.
Egyébként az a5000 (ILCE-5000) lenne a legjobb képminőségű ezek közül, de itt kapod a legkisebb optikai zoom-ot. Ha ez nem szempont akkor válaszd azt. Már ha lesz lesz még, elég régen ez az újabb készlet vátható szöveg van ott.
(De miért pont innen?)[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
Nagyon egyszerűen azt jelenti, hogy mennyire tudsz ráközelíteni a témára.
Próbáld ki itt: [link] (mindegy, hogy ez spec. Nikon, a fizika nem változik)
Az a5000-nél a skálán a 24-75 mm között tudod változtatni a gyújtótávolságot, és ennek megfelelően alakul a látószög. Ha ettől többet akarsz láttatni képen akkor hátra kell lépni, ha egy részletre közelítenél rá jobban akkor közelebb kell menni (de ilyenkor megváltozik a perspektíva is, ez néha jó, néha nem). Persze az a5000 cserélhető objektíves, nem vagy kötve ahhoz amit géphez adnak, de az objektívek pénzbe kerülnek, általában sok pénzbe.
Az FZ200-nál 25-600 mm között tudod ugyanezt megcsinálni. De ennek az az ára hogy sokkal kisebb szenzort kapott a gép. A képminőség is érezhetően gyengébb lesz minden körülmények között, és ez főleg rossz fényviszonyok mellett lesz látványos. -
Tin_Shield
őstag
Az a5000-ben több a lehetőség, családi fotók, nyaralás stb. az alapszettel is simán el lehet indulni, és majd látod idővel, hogy hol kevés. De könnyen lehet nem is fogsz igényelni másik objektívet soha, nagyon sok cserélhető objektíves gépet használó sosem vesz másikat a hozzáadotton kívül.
Most már csak az kell, hogy legyen is a Telekomnál még ennyiért -
Tin_Shield
őstag
-
Tin_Shield
őstag
válasz junior11 #56118 üzenetére
Venni kell rá egy bőr féltokot, sokat javít a téglatest formájú gépek fogásán. De nyilván nem lehet akkor sem, marokra fogva lóbálni mint egy DSLR-t, ez a műfaj másról szól. Ez anélkül, hogy nyűg lenne, egész nap nálad lehet, nem fogja pár óra után húzni a nyakad, nem kell hozzá fotóstáska, bárhol elfér, akár zsebre is vágható.
-
Tin_Shield
őstag
válasz junior11 #56120 üzenetére
Szerintem a boltos egy kategóriába sorolta a tucatkompaktokat és az RX100-at. Pedig teljesen más ligában játszanak.
De abban igaza van, kis szenzoros kompaktot én sem vennék már (az optikai zoom azért jó dolog)
Ideális fényviszonyok között készült képeknél - ha nem pixelkukkolsz - nem olyan látványos a különbség egy csúcsmobil és egy prémiumkompakt képe között a különbség. A dolog ott kezd látványos lenni amikor fogy a fény, ilyenkor a nyers szenzorerő számít.[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz Tin_Shield #56121 üzenetére
mínusz egy "különbség"
-
Tin_Shield
őstag
válasz junior11 #56123 üzenetére
Olympust ne vegyél (egyelőre) ha videózni is akarsz. A GF7 jó, kb a Sony a5000 "párja", a Sony szenzora kicsivel jobb, a Panasonic a minőségibb objektívvel egyenlít. A cserélhető objektíves gépekben több a potenciál, de ezt csak akkor fogod érzékelni ha áldozol is a célodnak megfelelő - minőségi - objektívekre. Egy sötét, átlagos rajzú kitobjektívvel nem leszel érdemben előrébb mint az RX100.
-
Tin_Shield
őstag
válasz dimre70 #56134 üzenetére
1/2.3"-os szenzoroknál sajnos alap, hogy zajos a kép. És ilyen picike szenzor van mind a két gépben.
Az FZ300 nagy előnye, hogy az optika tele végén van ~2,5FÉ előnye. Ez azt jelenti, ahol az FZ300-zal ISO800-on lősz képet (kb e fölött ezek a hangyapöcs szenzorok elvéreznek), ott a B700-nál már ISO4500 körül kell(ene ha tudna annyit, de ISO3200-nál megáll). Nagylátószögnél csak 0,5FÉ az előny, ez nem olyan jelentős.
A CIPA szabvány szerint pont, hogy a Panasonic akksija bírja tovább kb. 10%-kal. És azért szólnak még érvek mellette: több mint 2x olyan gyors a sorozatfelvétel, időjárásálló felépítés, wifi, érintőképernyő, jobb felbontású LCD és EVF. Mérlegelni neked kell, ha nekem kellene ilyen nagyzoomos gép én hozzátenném a különbözetet. Vagy ha pár dologról le tudsz mondani (pl 4k videó, wifi, érintőképernyő, időjárásálló felépítés stb.) ugyanezt a remek fényerős optikát megkapod olcsóbban is az FZ200-ban. -
Tin_Shield
őstag
válasz Sirandrish #56281 üzenetére
A Panasonic FZ200 messze a legjobb nagyzoomos gép ebben az árkategóriában.
Képminőségben a Sony ILCE5000 a nyerő, legalábbis ebből a kínálatból.[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz tomeKK #56297 üzenetére
Nagy szenzor és minél fényerősebb objektív legyen az elsődleges szempont a gép kiválasztásánál.
A Sony RX100 szérián túl (leginkább a markIII és fölötte) gyakorlatilag két gépet érdemes számításba venni, a Canon G7XmarkII-t és Panasonic LX100-at. A kettő közül a Panasonic a jobb szerintem, de kicsit drágább is. És sajnos mindkettő túl van a 150 ezres kereten. Érdemes a használt piacot is megnézni néha előfordulnak (ha már használt gép, ha belefutsz egy Fuji X20/X30-ba azt is bátran megveheted).
Vagy e-bay, sokszor jelentősen olcsóbbak ezek a gépek külföldönReális alternatíva egy kis méretű MILC gép és fényerős objektív is. A 150 ezres keretbe új gép nem fér bele, de használtan ennyiért nagyon jó (akár garanciális) gép és objektív párost lehet venni. A Canon EOS-M szerintem felejtős, NIKON1 +18,5 f1.8 jobb (ha találsz, elég ritkaság). Jelentős mennyiségben van a használt piacon Olympus E-PL5/6/7, E-M5/10 illetve Panasonic GF7/GM1/GM5/GX7. Ezekhez egy Panasonic 20 f1.7 vagy 25 f1.7 és kész. Fuji sajnos nem lesz ennyiért használtan objektívvel együtt, a Sony pedig kiesett
-
Tin_Shield
őstag
válasz tomi_x #56301 üzenetére
Picike szenzor, nagy zoom, sötét optika. Ezt a hármas kombinációt nem övezi nagy közszeretet És okkal, a legjobb esetben is csak egy közepes mobiltelefon képminőségét tudják. Persze ha szükséged van a gép fícsöreire az más. A Panasonicnak vannak hasonló gépei a TZ sorozatban (és ott van az egyetlen igazán jó képminőséget tudó TravelZoom gép is, a TZ100, de az más árkategória...)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs