Új hozzászólás Aktív témák

  • mtcob

    senior tag

    válasz Tin #43542 üzenetére

    Expansys esetén él a garanciális ügyintézés, email-ben felveszed velük a kapcsolatot, elküldöd nekik postán a készüléket, ők pedig intézik a többit a legközelebbi külföldi partnerüknél, szerintem ez még egész emészthető, és kárpótol érte a telefon remek ár/érték aránya ;)

    (#43544) istnag Samsungok hajlamosabbak beégni, nekem Nokia C7 másfél év alatt nem égett be, szerintem a 820 sem fog belátható időn belül ;) Samsungból viszont rengeteg beégett kijelzőset látok ismeretségi körömben (S Advance, S3 mini, S3, S4) :U
    G2-nél ez szériahiba volt, elvileg az újabb modellek esetén már javítva van, és cserélik gariban (egyébként megőrülnék ha ropogna nekem a telefon, egyszerűen elveszi a prémium érzést) :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák