Új hozzászólás Aktív témák

  • Ájvé

    veterán

    válasz Rekureku #121848 üzenetére

    Így szerez piacot, azért ilyen olcsó. Olcsósága abban rejlik hogy kevesebb pénz megy el marketingre (Samsung esetén ez például elég tetemes összeg), nincs nagy kiépített üzlet hálózata, szóval ezeken spórol és így olcsóbban adja a készülékeit mint a "nagyok". Ezen felül kevesebbet keres egy eladott készüléken mint mondjuk Samsung vagy Huawei. Ezt más téren kompenzálja, már rengeteg mindent gyárt és sok üzletbe belekezdett, szóval nem csak mobil van (mint a Samsung sem csak mobil üzletága van), sőt kínában van saját online felülete ahol kapcsolódó termékeket vehetnek (témáktól kezdve sok mindent, szóval készülékeken keresztül értékesít is). Amúgy csak a "nagyokhoz" képest van féláron, kínában vannak olcsóbbak is, persze nem A brandről van szó.
    Volt ilyen hír, hogy kémkedik. Küld adatokat, de ezt lehet is tiltani tudtommal. Egyébként meg nem gyűjt közel sem annyi adatot mint mondjuk a Goggle, gondolom feltűnt már ha valamit keresel az interneten akkor utána rengeteg banneren ezzel kapcsolatos hirdetések mennek, szóval adatot mindenki gyűjt. Fontosabb kérdés hogy mire használják és ezt mások meg tudják-e szerezni, illetve hogy kinek adják ki. Szerintem ebből a szempontból nem aggályosabb mint bármely más multi ami ugyan ezt csinálja. Ha ezt el akarod kerülni, akkor nem is tudom, menj nagyon mélyen a föld mélyére, vagy hagyd el a bolygót :D

    (#121849) abflc:
    "nagy számba gyártják a készülékeket, az eszközökből pedig nem mindet rakják össze nagyon perfektül, mint mondjuk a Samsung, de a drágább típusokra több időt fordítanak."
    Mert van aki nem így csinálja? Vannak mobil manufaktúrák vagy hogy gondoltad? Minőségre pedig nem nagyon lehet kifogás a Xiaominál, igen az olcsóbb Redmi széria nincs olyan összeszerelési minőségben mint a Mi széria, de hát azért olcsóbb. Samsung is elég gyenge alsó kategóriában, egyszerűen ezen az áron nem tudnak olyan minőségben gyártani mint felső kategóriában.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák